Wyświetlono wiadomości wyszukane dla słów: Projekt systemu zarządzania jakością





Temat: gzie studia podyplomowe......
na WSG w Bydgoszczy masz ten kierunek
i znowu ty damian tematu nie rozumiesz....
kolega sie pyta o Bydgoszcz a nie o toruń =-/
co za ludzie....

a co do kierunku to na Wyższej Szkole Gospodarki jest taki kierunek
www.wsg.byd.pl

SYSTEMY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
Cel: przygotowanie kwalifikowanych pracowników do budowy, wdrażania, oceny i
utrzymania systemów zarządzania jakością wg międzynarodowych standardów oraz
wykształcenie umiejętności stosowania narzędzi zarządzania, jak i wdrażania
strategii „przez ISO do TQM”. Zainteresowani mogą dodatkowo uzyskać Certyfikaty
Asystenta i Menedżera Jakości.

Zakres tematyczny:

zasady TQM (Total Quality Management),

normy ISO 9000 i ISO 14000,

zewnętrzne wymagania jakości,

metody kontroli i sterowania jakością,

akredytacja i audyty jakości,

zarządzanie personelem,

udział czynnika ludzkiego w zapewnieniu jakości,

zarządzanie projektami,

marketingowe strategie produktu.




Temat: dlaczego wyrzuciliście mój wątek o szkoleniu?
dzięki, już mi nieco raźniej:))

Zapraszam serdecznie wszystkie osoby zainteresowane Wdrażaniem Systemu Jakości
w Zakladach Opieki Zdrowotnej.

Tytul szkolenia: System Zarządzania Jakością w Zakaldach Opieki Zdrowotnej.

Termin najbliższego szkolenia: 3-5 września 2007
Miejsce: Warszawa
szkolenie cieszy się sporym zainteresowaniem, praktykuje się polowiczne
dofinansowanie pracodawcy (cena: 399 zl - bez dofinansowania)

organizator:
P&M GROUP
www.pmgroup.pl
022 656 63 14
biuro@pmgroup.pl
kontakt: Monika Kurdej (m.kurdej@pmgroup.pl)

Program:
1 dzień
Zarządzanie jakością w sektorze ochrony zdrowia.
(Istota zarządzania jakością; seria norm ISO i ich powiązania; ISO 9000:2000
nowoczesne zarządzanie jakością – teoria w praktyce; jakość w Zakładach Opieki
Zdrowotnej).
2 dzień
Szpital naszych dążeń – posiadający system zarządzania jakością.
(ISO 9001:2000 w usługach medycznych; Akredytacja – system zapewnienia jakości
w zakresie opieki
nad pacjentem).
3 dzień
Dokumentacja medyczna jako narzędzie gwarantujące świadczenie usług na
najwyższym poziomie. Warsztaty.
Projektowanie dokumentacji pielęgniarskiej praktyki zawodowej; Indywidualna
prezentacja projektu dokumentacji medycznej; Ćwiczenia praktyczne.






Temat: Akcja rektorów w obronie inżynierów
Akcja rektorów w obronie inżynierów
A może trzeba także pomyśleć o unowocześnieniu programów nauczania na
studiach politechnicznych. Absolwent tych studiów powinien mieć także
podstawową wiedzę z zakresu zarządzania (na ilu Wydziałach naszych
Politechnik prowadzone są jako obowiązkowe przedmioty "Zarządzanie jakością"
i "Zarządzanie projektami"). Poza tym system rozliczeń finansowych dydaktyki
na Wydziałach generuje patologie o których ciągle się mówi, ale nic nie robi,
żeby to uzdrowić.



Temat: Największa polska firma z sektora IT w Rzeszowie
Największa polska firma z sektora IT w Rzeszowie
"Asseco Poland - wzmocnione po połączeniu z Softbankiem - planuje ekspansję
do Czech, na Bałkany, Węgry, kraje nadbałtyckie, jak również do Rosji i na
Ukrainę. Firma tworzy pierwsze przyczółki w Europie Zachodniej.

Pierwsza z czeskich spółek, które chce przejąć Grupa Asseco to producent
systemu ERP dla firm z rynku MSP. Podobny zakup ma zostać dokonany na rynku
słowackim. Podobne inwestycje Adam Góral, prezes Asseco Poland, lidera Grupy,
planuje także w kolejnych krajach, do których chce wejść, a więc na Bałkanach
i Węgrzech. Kolejnymi kierunkami ekspansji mają być także kraje nadbałtyckie -
Litwa, Łotwa, Estonia - oraz Rosja i Ukraina."

"Przedstawiciele Asseco chcą uporządkować nowo powstającą firmę. Dotyczy to
m.in. przeniesienia do Rzeszowa całej księgowości i administracji. Oznacza to
redukcję zatrudnienia w dawnej centrali Softbanku, a nową rekrutację w
rodzinnym mieście Asseco Poland. Zmniejszy się także liczba członków zarządu
(o trzy osoby). Powstanie jeden dział sprzedaży i marketingu, dokonana
zostanie optymalizacja procesów produkcyjnych. Ma to przynieść oszczędności
rzędu 10, 15 mln zł rocznie. W ramach tego ostatniego procesu,
przedstawiciele Asseco Poland zamierzają przenieść do Softbanku - wdrażany w
tej firmie od dwóch lat - system zarządzania projektami przez jakość."




Temat: Bezpłatne szkolenia finansowane ze środków UE
Bezpłatne szkolenia finansowane ze środków UE
Szanowni Państwo,

Instytut Kształcenia Kadr realizuje Projekt „Nowa jakość turystyki” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej. Zapraszamy pracowników Państwa Instytucji do udziału w bezpłatnym szkoleniu.

Uczestnikami projektu mogą być osoby zatrudnione – pracujące bądź planujące zatrudnienie w branży turystycznej lub obsłudze ruchu turystycznego.

Zasięg projektu – województwo lubelskie.

Szkolenia z Systemów Zarządzania Jakością ISO 9001:2008 obejmują dwa moduły:

*Pełnomocnik ds. SZJ – identyfikowanie i dokumentowanie procesów oraz ich powiązań (70 godz.) lub
*Auditor wewnętrzny – prowadzenie auditów w organizacji (70 godz.)

Dodatkowo prowadzone będą zajęcia z umiejętności interpersonalnych (20 godz.) oraz szkolenie z praktycznego zastosowania technik zarządzania projektami (10 godz.)

Uzyskane kwalifikacje pozwolą uczestnikom szkolenia na wzrost konkurencyjności na rynku pracy, usprawnią zdolności komunikacyjne oraz wpłyną na zwiększenie poczucia własnej wartości.

Nabór uczestników projektu i przyjmowanie aplikacji trwa.

Serdecznie zapraszamy – zajęcia rozpoczynamy w styczniu, decyduje kolejność zgłoszeń.

Szczegółowe informacje na temat szkolenia oraz wymagane formularze dostępne są na stronie internetowej Projektu: www.isotur.pl oraz w Biurze Projektu w Lublinie, ul Narutowicza 23/3. Tel. 081 532 19 18. E – mail: biuro@isotur.pl



Temat: Ktokim tutaj jest?
Kiedyś próbowałem wymyśleć, jak zmierzyć wilgotność węgla, później przez chwilę konstruowałem pewną specjalistyczną aparaturę medyczną, a obecnie wdeptany w papierologię trochę pomagam zarządzać projektem a trochę dłubię w systemach zarządzania jakością. W ramach hobby musiałem się nauczyć murować, tynkować, gipsować, podwieszać sufit, odnawiać stolarkę, kleić glazurę i kłaść podłogi. Ot tak, wszystko i nic



Temat: Nasz autobus nagrodzony!!! wwwmzkopole.pl-patrz
Nasz autobus nagrodzony!!! wwwmzkopole.pl-patrz
Nasz autobus nagrodzony!!!
Autobus naszej Spółki, Jelcz M121I, został uznany laureatem wystawy na VII
Konferencji Komunikacji Miejskiej w Lubinie. Zjazd zastał zorganizowany przez
Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Komunikacji RP, Urząd Miejski w Lubinie
oraz Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A. w Lubinie.
Na konferencji odbyła się również szeroka prezentacja naszej Spółki, nowej
koncepcji zarządzania oraz projektu wdrożenia systemu zarządzania jakością wg
normy ISO 9001:2000.




Temat: wybór specjalności
Gość portalu: dawid napisał(a):

> hej
> zadowolonty jestes z jakosci?
> a na jskiej uczelni studiujesz?
> ja chyba pojde jednaknba to srodowisko dzieki za odpowiedz
> aha jakie masz przedmioy na specjalnosci inzynieria jakosci?
> pozdrawiam

przedmioty to jakies dot. systemow zarzadzania jakoscia (teoria i
"projektowanie"), narzedzia jakosci, cos z teorii jakosci, jakies zarzadzania i
inne bzdury. zasadniczo wiedze ta mozna nabyc po przeczytaniu i zrozumieniu norm
iso9000 i jakiejs ksiazki o zarz.jakoscia. liczy sie doswiadczenie, a na
studiach to szkoda czasu na to.
poza tym pelno jest teraz ludzi od tego.




Temat: KTO UWAŻA ŻE PAN KAZIŃSKI PRACUJE ŹLE?
struktura MA
Dzień dobry,

Prezes Zarządu - jak w każdej spółce z o.o. kieruje całością firmy, operacyjnie
nie zajmuje się bezpośrednio zarządzaniem nieruchomościami, jest odpowiedzialny
za finanse firmy i politykę kadrową, bierze udział w najważniejszych
spotkaniach i negocjacjach handlowych - stąd jego obecność na spotkaniu z
Komisja Rewizyjną ZZ II,

Zdzisław Słowiński (ja) - jestem Dyrektorem ds. Jakości - od 1,5 roku
projektuję i wdrażam system zarządzania jakością w MA, ponieważ przeszedłem do
MA z branży IT prowadzę także projekty informatyczne (m.in. intranet) - stąd
moja aktywnośc na forum,

Józef Kaziński - jest licencjonowanym zarządcą i inżynierem budownictwa - pełni
funkcję Zarządcy Prowadzącego w MA - czyli odpowiada za bezpośrednio za
zarządzanie Wspólnotami, zabiera głos rzadko na forum ponieważ jego praca wiąże
się także z dużą aktywnością osobistą na zarządzanych obiektach - ale moje
wypowiedzi są w większości z nim uzgadniane,

Wojciech Ochman - jest Aministratorem Prowadzącym Zielone Zacisze - czyli osobą
bezpośrednio nadzorującą obsługę osiedla, nadzór nad służbami utrzymania
osiedla oraz odpowiada za bezpośrednie kontakty z Właścicielami w nieruchomości
(dyżury),

na rzecz Wspólnoty pracuje także Księgowa Prowadząca oraz

Koordynator MA - czyli osoba przyjmująca wszelkie zgłoszenia telefoniczne w
biurze MA oraz odpowiedzialna za sprawozdawczość dla Wsólnot.

Pozdrawiam
Zdzisław Słowiński
Metropolitan Address sp.z o.o.



Temat: Projekt budżetu na 2005
Kolejna dobra wiadomosc przekazal PortEl:

"Rusza ISPA

Dziś w Elblągu zostanie podpisany kontrakt na rozpoczęcie kompleksowej
modernizacji miejskich wodociągów. To jedna z największych miejskich inwestycji
w okresie powojennym.

Pieniądze z europejskiego funduszu ISPA Elbląg otrzymał dwa lata temu. Kolejne
dwa lata zajęły przygotowania do rozpoczęcia inwestycji. Dziś w ratuszu
prezydent Henryk Słonina i przedstawiciele Narodowego Funduszu Ochrony
Środowiska podpiszą kontrakt z poznańską firmą Hydrobudowa 9, która będzie
realizować pierwszy etap inwestycji.
Już wkrótce, w grudniu br. rozpocznie się modernizacja i rozbudowa stacji
uzdatniania wody przy ul. Malborskiej, która zaopatruje w wodę 1/3 miasta.W
ciągu najbliższych 15 miesięcy wymienionych zostanie także 11 km rur
wodociągowych na najbardziej awaryjnych odcinkach. Stacja przy Malborskiej
zostanie także zaopatrzona w nowy system oczyszczania i przechowywania wody.
W połowie przyszłego roku rozpocznie się drugi etap projektu. Obejmie on
modernizację stacji uzdatniania wody przy ul. Królewieckiej oraz 3 kilometrów
rur między Elblągiem a miejscowością Szopy. Wtedy również doprowadzony zostanie
wodociąg na Modrzewinę – dawny poligon, a obecnie teren pod inwestycje, a całe
miasto doczeka się komputerowego systemu zarządzania systemem wodociągów.
Na remont wodociągów i poprawę jakości wody Elbląg otrzymał 17 milionów 125
tysięcy euro. Cała inwestycja ma się zakończyć w grudniu 2007 roku."




Temat: Ministerstwo Sprawiedliwosci
Ministerstwo Sprawiedliwosci
Tak plujeta Internauty na ministerstwo Sprawiedliwosci a tu juz wkrotce
bedzie wszystko dobrze !

Otóz wlasnie dostalem z serwisu mailingowego w ktorym uczestnicze info ze 7
sierpnia 2002 r. zostalo "... podpisane porozumienie pomiędzy Ministerstwem
Sprawiedliwości a UNDP w Polsce (przez Ministra Sprawiedliwości i Ambasadora
ONZ w Polsce), dotyczące pomocy doradczej Projektu Umbrella/UNDP w zakresie
wdrożenia systemu zarządzania jakością ISO 9001:2000 w ministerstwie.
Przebieg procesu wdrożenia składać się będzie z dwóch etapów: I Etap -
szkolenie kadry Kierowniczej Ministerstwa i pilotażowe wdrożenie systemu w
dwóch departamentach: Centralny Ogólnopolski Rejestr Handlowy i Monitor
Sądowy (ok jednego roku), II etap - obejmie cale MS"

Jesli by ktos nie wiedzial to sa TE Departamenty MSu ktore odpowiadaja za
takie "wybitne" osiagniecie polskiej informatyki jak Krajowy Rejestr Sądowy.
No teraz bedzie jakosc i bedzie dobrze od spraw karnych do spraw
wieziennych ;-))))



Temat: Kariera inżyniera jakości
W przypadku zainteresowania praca w jakości warto brać udział w kursach dla
kandydatów na auditorów systemów zapewnienia jakości, dla auditorów systemów
zapewnienia jakości w zakresie norm ISO 9000, na auditora systemu zarządzania
środowiskiem według ISO 14000. Uprawnienia BHP są również mile widziane i
stanowią nieraz "furtkę" do jakości.

W pierwszej kolejności warto jednak zacząć pracę w firmie, która ma dział
jakości (i o nią dba) i zapoznac się z mechanizmami związanymi z jakością. Brać
udział w projektach jakościowych z ramienie "swojego" działu, przy okazji robiąc
np. kurs albo studia podyplomowe auditora wewn. Łatwiej wtedy wejść do jakości w
tej firmie lub szukac w innej, która dopiero wdraża system jakości, posiadając
już pewne "zaplecze jakościowe".

Musze przyznać, że nie jest łatwo zacząc od jakości, ale osoby z doświadczeniem
na tych stanowiskach są obecnie bardzo cenione. Znajomość języka angielskiego
jest tu b. wazna, wręcz konieczna w zakładach międzynarodowych (np. branża
automotive).




Temat: Czas rozwijać skrzydła
Czas rozwijać skrzydła
Mamy niezłych studentów IT i ciągle mogą być z nich nieźli pracownicy. Pracuję
w firmie międzynarodowej, nasza polska grupa zarządza systemami lub
współpracuje z firmami produkcyjnymi i handlowymi koncernu w całej Europie.
Nie mamy kompleksów, no może poza zarobkami. Nasze kwalifikacje mierzone
jakością i szybkością wdrożeń sa wyższe niż kolegów na Zachodzie. Oni z kolei
sa lepsi w "tabelkach" tzn w formalnym zarządzaniu projektami. Wielkie
międzynarodowe projekty my robimy szybciej oni lepiej je dokumentują. To jest
wynik z jednej strony entuzjazmu widocznego u polskich pracowników i wyuczonej
organizacji ale i tumiwisizmu kolegów z Europy.
Problem jest jednak inny. Takich miejsc gdzie można rozkręcić działanie jest
niewiele. Zredukowana złożonośc pracy w Polsce ograniczyła zapotrzebowanie na
specjalistów. Paradoksalnie bycie specjalistą nie zapewnia u nas chleba.
Lepiej załozyć grupę glazurkarzy. Ponadto młody specjalista ma ograniczona
ściezkę kariery z uwagi na małą ilosc firm.
To nie dotyczy tylko IT. Nasi księgowi są o lata świetlne lepsi od zachodnich
i co z tego? Nic. Konstruktorzy robia karierę gdy tylko znajda się w otoczeniu
gdzie coś można konstruowac - czyli na Zachodzie. I tu jest pies pogrzebany.



Temat: Ostatnia deska ratunku....
Ostatnia deska ratunku....
Poszukuje informatyka który rozumie treść poniżeszego zadania:

Identyfikacja potrzeb informatycznych oraz koncepcja systemu informatycznego wspomagania zarządzania wybranym obszarem działalności firmy.
Przedstawić koncepcje systemu informatycznego wspomagania zarządzania wybranym obszarem działalności firmy na podstawie identyfikacji i analizy potrzeb informacyjnych.
I. Identyfikacja potrzeb informacyjnych poprzez opis:
- dziedziny problemów
- istniejących problemów i niedomagań systemu informacyjnego i zarządzania
- zdefiniowanie zadania projektu
II. Model systemu informatycznego prezentujący:
1. strukturę funkcjonalną systemu, w tym:
- diagram przepływu danych (DFD)
- diagram powiązań funkcjonalnych (FDD)
- diagram hierarchii funkcji (FHD)
- opis poszczególnych zadań
2. strukturę informacyjną, w tym:
- diagram powiązań między obiektami (ERD)
- opis obiektów informacyjnych (tabelaryczny)
III. Opcjonalnie schemat blokowy realizacji wybranego złożonego zadania systemu (szczególnie w przypadku niezbyt rozbudowanej struktury systemu)

Przykładowe obszary:
- finanse i księgowość
- zaopatrzenie
- gospodarka środkami trwałymi
- kadry – płace
- sprzedaż i gospodarka wyrobami gotowymi
- zarządzanie jakością (koszty kontrolne)
- planowanie produkcji

Prosze o kontakt mailowy ax82@gazeta.pl




Temat: Miliony z wolnej ręki, czyli jak niepotrzebnie ...
he he, no właśnie

Moim zdaniem chodzi o to aby powstało jak najlepsze oprogramowanie, czyli
trzeba zapewnić odpowiednio zarządzany proces wytwarzania, tylko wtedy istnieje
szansa na dobre oprogramowanie. Mam mieszane uczucia co do wytwarzania
oprogramowania w firmie chociarz jeżeli zoraganizować by jakiś wydzielony dział
i zatrudnić zawodowych projektantów, programistów, kierownika projektu to może
i udało by się zapewnić odpowiedzi poziom Zarządzania Jakością. Nie wiem jak
żeczona firma ma się do CMM pewnie nijak bo to niezbyt popularny certyfikat w
Polsce.
Natomist jestem 100% pewien że taki system powinien być dostarczony razem ze
źródłami czyli pownien być OS, nieważne czy wykonuje to firma wewnętrznie czy w
zewnętrznej firme.
P.S.
chtnie zapoznał bym się z tym projektem informatyków z ARiMR czy jest jakaś
strona projektu?



Temat: Kompleksowa Obsługa Informatyczna dla firm
Kompleksowa Obsługa Informatyczna dla firm
Nasze usługi obejmują:
· Opieka serwisowa i administracyjna nad systemami informatycznymi
· Sprzedaż sprzętu komputerowego i akcesoriów
· Sprzedaż oprogramowania - systemy operacyjne, narzędzia biurowe, programy
finansowo-księgowe, programy narzędziowe , programy antywirusowe
· Projektowanie i wdrażanie sieci lokalnych - infrastruktura, okablowanie
strukturalne, serwery, systemy, administracja
· Obsługa Internetowa - webhosting, konta www oraz email, aplikacje
klient-serwer, dostęp do Internetu, sklepy Internetowe
Systemy Zarzadzania Trescia typu CMS,
audyty bezpieczenstwa, analiza powlamaniowa,instalacja i konfiguracja
Firewall,tworzenie polityki bezpieczenstwa firmy

KONTAKT: Jacek Nowicki + 48 606 206 106
mail: tc@post.pl
www.technodrome.pl
www.pcpogotowie.pl

Dlaczego my?

Kadra naszej firmy złożona jest z młodych ludzi ogarniętych pasją nowoczesnych
technologii informatycznych. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i
zaangażowaniu w swoją pracę, oferujemy Państwu usługi najwyższej jakości.

Klienci decydują się na wybór naszej oferty, ze względu na:
· Bezkonkurencyjne ceny usług
· Bardzo szybki czas reakcji na zgłoszone problemy
· Kontakt z Klientem na każdym etapie realizacji usługi
· Elastyczność i dostosowywanie oferty do indywidualnych potrzeb Klienta
· Kompleksowość oferty
· Zapewniamy poufność informacji i danych z którymi się stykamy wykonując
swoja pracę u klienta



Temat: Jakiej reformy nauki potrzebujemy w Polsce?
Nie uwazam pryatyzacji za zadne magiczne zaklecie. Uwazam tylko, ze
dzis to tylko niewidzialna reka rynku (czyli slynna "invisible hand
of market" - A. Smith'a) moze jeszcze uratowac polska nauke.
Oczywiscie, ze wszedzie na swiecie mamy do czynienia z
interewencjonizmem panstwowym, tyle ze na rozna skale. W takim np.
USA rzad np. wplywa na gspodarke po keynesowsku, poprzez olbrzymie
zamowienia rzadowe, glownie dla wojska, i stad wystepuje tam tak
wysokie finansowanie nauki - olbrzymia wiekszosc tego finansowania
idzie bowiem na projekty zwiazane z wojna i wojskiem (armia, flota,
lotnictwo, piechota morska czyli marines). To sie nazywa militarny
keynesizm.
Ale, wracajac do tematu: najlepsze wyzsze uczelnie na swiecie sa
wciaz w USA, i sa one glownie prywatne. Sa one tak dobre w USA,
poniewaz konkuruja one miedzy soba na wolnym rynku, a nie sa
oceniane, jak w Polsce, przez tepych biurokratow na podstawie
idiotycznych wskaznikow... Stad ta ma pewnosc, ze jesli prywatyacja
nie uzdrowi polskiej nauki, to NIC jej nie uzdrowi... Amerykanie sa
pezeciez w swej wiekszosci znacznie tepsi od Polakow, ale maja
lepsze elity i lepszy sytem zarzadzania nauka. Stad nalezy w Polsce
nasladowac najlepszy system zarzadzania nauka, czyli amerykanski,
ktory wylonil wysokiej jakosci elity intelektualne z na ogol
glupawego spoleczenstwa.
Pozdr. :)



Temat: Prezydent trwoni nasze pieniądze! Finanse państwa
nowa witryna Lecha Kaczyńskiego jest szalenie pospolita, niedopasowana
graficznie, uboga w funkcje oraz wyposażona w słabą nawigację. Kontentowo serwis
też jest marnej jakości. Redaktor prowadzący serwis nie potrafi nawet prawidłowo
opisać ilustracji oraz podać źródła ich pochodzenia. Kuriozalnie wygląda też
podpisywanie informacji agencyjnych hasłem „informacja własna”. Założę się, że
stronę aktualizuje ktoś, kto nie ma żadnego doświadczenie dziennikarskiego.

Mógłbym tak jeszcze długo wyliczać słabe strony tego serwisu, ale nie chcę
ułatwiać pracy tym, którzy stworzyli taki bubel, czyli konsorcjum firm
QUMAK-SEKOM SA oraz IDEO Sp. z o.o. Tym bardziej, że obie firmy skasowały za to
horrendalne sumy. Jak wynika z informacji zamieszczonych w Biuletynie Informacji
Publicznej, budowa strony i jej administrowanie do końca 2010 roku, kosztować
będą podatników aż 363 tysiące złotych!

Z racji zawodu, znam dość dobrze ceny takich wdrożeń i obsługi redaktorskiej
podobnych projektów. Gwarantuję, że wspomniane 360 tys. to astronomiczna suma.
Taka strona warta jest nie więcej niż 4-5 tys. złotych, wliczając w to
oczywiście zbudowanie dedykowanego systemu zarządzania treścią. Miesięczne
koszty utrzymania takiego serwisu też nie są wcale wysokie. Administracja nie
wymaga bowiem praktycznie żadnych umiejętności, tym bardziej, jak się redaguje
stronę na zasadzie „kopiuj-wklej”. Przy tym poziomie redakcyjnym, który
prezentuje wersja beta, może to robić przeciętny gimnazjalista, dlatego nie
wiem, po co tworzyć do tego projektu aż cztery specjalne etaty…



Temat: Ogromna porażka Miasta Zabrze - wstyd !
Ogólnopolski Ranking Związku Powiatów Polskich to jedyny w Polsce
ranking samorządów zarządzany na bieżąco przez ekspertów wtybie
online (na bieżąco). Samorządy sklasyfikowane w Rankingu oceniane
były przez ekspertów ZPP według kilkudziesięciu kryteriów
zgrupowanych w ośmiu grupach tematycznych takich jak: działania
proinwestycyjne i prorozwojowe, rozwiązania poprawiające jakość
obsługi mieszkańca oraz funkcjonowania jednostki samorządu
terytorialnego, rozwój społeczeństwa informacyjnego, rozwój
społeczeństwa obywatelskiego, umacnianie systemów zarządzania
bezpieczeństwem informacji, promocja rozwiązań ekoenergetycznych,
proekologicznych i prozdrowotnych, współpraca krajowa i
międzynarodowa, działania promocyjne. Kolejność w Rankingu
uzależniona była od osiąganych i zgłaszanych na bieżąco
zrealizowanych projektów i uzyskanych wyników w ocenianych obszarach
działalności.




Temat: Jakie są atrakcie turystyczne w Wałbrzychu
Gość portalu: micho napisał(a):

> Jak to jesteś w Wałbrzychu w poniedziałek? To nie mieszkasz tu na stałe?
> Czy Twoje zainteresowanie miastem jest prywatne czy służbowe? Klepnij coś o
> sobie.

I służbowe i prywatne.
Mam umowę z miastem dotyczącą sporządzenia Lokalnego Programu Rewitalizacji bo
moja działka to właśnie rewitalizacja, PPP, pozyskiwanie inwestorów i wspólnoty
mieszkaniowe (wpadnijcie czasem na: forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?
f=523 ). W konsultingu siedzę od 8 lat, kilkadziesiąt projektów - strategii
mieszkaniowych, programów gospodarowania zasobem mieszkaniowym gminy (m.in. dla
Wałbrzycha, teraz to aktualny temat przy okazji dwóch uchwał mieszkaniowych),
analiz rynkowych i planów zarządzania i wynajmu, programów restrukturyzacji
firm i organizacji zarządzania nieruchomościami, wdrażania systemów jakości
itp.
Od 28 lat wspinam się po górach, ok. 15 lat doświadczenia jako instruktor
alpinizmu. Totalnie zauroczony górami - stąd mój prywatna sympatia dla
Wałbrzycha i okolic (wspinałem się już na Pełcznicy :).
Szkoda że tu nie mieszkam, choć może kiedys...

mt



Temat: korepetycje, lekcje itp.
Dla urozmaicenia:

Technologia żywności - produkcja, przetważanie, przechowywanie żywnośći,
systemy zapewnienia jakości,GMP, HACCP, ISO 9000, gastronomia, hotelarstwo,
SAP - R3, dietetyka, zarządzanie projektami, development (food industry),
analiza sensoryczna, etc...



Temat: kobieta-mechanik
W Polsce kobiety generalnie sa dyskryminowane w pracy a nawet wykorzystywane w
systemie zaleznosci(dr.Mulat) Zwlaszcza mezczyzni lansuja takie poglady. Nic
bardziej mylnego. Ogolnie kobiety sa lepiej wyksztalcone od mezczyzn. Swietnie
sobie radza rowniez. W tej chwili np.wiele zakladow w USA zdecydowanie stawia
na kobiety powiedzmy Ford. Praca dla inz.mechanika to nie tylko produkcja ale
takze projektowanie, jakosc produkcji czy zarzadzanie. Trzeba zdecydowanie
olac tych panow i tak naprawde nie przejmowac sie tym. Chyba ze rzeczywiscie
brakuje pracy czy jest nisko platna to oczywiscie zdecydowany wyjazd z
Polski.Powodzenia.



Temat: Wysyp dziur na warszawskich ulicach
No nie wiem - oni tam, w przeciwienstwie do Polski, buduja drogi
z asfaltu, a nie smoly. Taka np. Bulgaria ma drogi, jakich my
nie bedziemy mieli za 50 lat. To nie jest problem systemu, tylko
zwyklej ludzkiej glupoty i nieudolnosci. Trzeba po prostu jasno
powiedziec - Polacy nie maja bladego pojecia o budowaniu drog, a
jadyna w miare opanowana technologia jest trelinka. Fakt, ze
polskie firmy buduja za granica, calkiem normalne i dobrej
jakosci drogi, potwierdza tez inna smutna prawde - Polacy sa
dobrzy jako robotnicy najnizszego szczebla, ale juz jakiekolwiek
zarzadzanie i projektowanie trzeba zlecic innym nacjom.



Temat: 1,2,3 próba hotspota
Na oficjalnej stronie miejskiej znalazla sie taka oto polemika:

W związku z publikacją w Gazecie Regionalnej /piątek 11 lipca - "Naprawdę
darmowy"/ uprzejmie informuję, że inwestorem projektu pod nazwą „Żary Hot Spot”
była Gmina Żary o statusie miejskim i ona jest właścicielem sprzętu i
oprogramowania zamontowanego przez wykonawcę MM-team.

Koszty związane z instalacją projektu to koszty zakupu:
- dwóch urządzeń AP wraz z 3 antenami zewnętrznymi i okablowaniem
- serwer dostępowy montowany w szynie z systemem operacyjnym Windows Serwer
- oprogramowanie do zarządzania siecią.

Wykonawca będzie nieodpłatnie administrował systemem.

Bezpłatny internet w Żaganiu jest własnością firmy, nie Gminy i działa dokładnie
w miejscu, gdzie firma ma siedzibę.

Dziennikarz „Gazety Regionalnej” znowu na podstawie jednej rozmowy telefonicznej
ocenił jakość działania urzędników miejskich i znowu …”wykrył szastanie
publicznymi pieniędzmi”.

p.s.
A wlasciwie to kto "uprzejmie informuje"? Tak inteligentne serwery maja, ze same
na dziennikarskie sensacyjki odpowiadaja? ;-)




Temat: Big Brother śródmieście
Gość portalu: Pe. napisał(a):

> PIENIADZE ZOSTANA WYDANE.A PRAWDOPODOBNIE DO ZADNEGO
MONITORINGU
> NIE DOJDZIE.

Czuję że 'Pe' ma rację. Zwracając uwagę na następujący fragment
artykułu:
"Nagrania będą archiwizowane. Nie wiadomo na razie, na jak
długo, bo to zależy od jakości sprzętu. - Chcemy, żeby obrazy z
kamer były dowodami w sprawach sądowych - mówi Jan Figura,
naczelnik Wydziału Zarządzania Kryzysowego UM."

wynika, że nawet przetarg jest dyletancko został przygotowany;
nawet nie wiedzą jak długo chcą archiwizować, chcieliby mieć
dowody w sprawie - tylko czy sprawdzili jakie warunki musi toto
spełniać, aby tak było? Czy jest dobry projekt techniczny i
organizacyjny, kto ponosić bedzie koszty utrzymania systemu?
Ja mam sporo wątpliwości, a Wy?




Temat: Założenia budżetu Łodzi 2004
Założenia budżetu Łodzi 2004
www.uml.lodz.pl/indeksik.php3?menu2=1&zapytanie=1,05&poz=1&id=2056
"Mniejszy deficyt, więcej inwestycji 2003-12-12
Zakończyły się prace nad projektem budżetu miasta na 2004 rok. W nadchodzącym
roku dochody wzrosną o 4,3 procent, a wydatki o 3,9 procent. Do 6,07 procent
zmniejszy się deficyt budżetowy. Aż o 19 procent wzrosną wydatki inwestycyjne.

- Mam nadzieję, że te wskaźniki przekonają firmy ratingowe i poprawi się
ocena finansów miasta. Jeżeli Rada Miejska uchwali budżet, będę bardzo dobrej
myśli. To jeszcze nie jest to, co chcielibyśmy osiągnąć, ale czynimy krok w
dobrym kierunku - powiedział prezydent Jerzy Kropiwnicki podczas konferencji
prasowej.

Prezydent przedstawił również Wieloletni Program Inwestycyjny Miasta Łodzi.
Jest on załącznikiem do uchwały budżetowej i określa wysokość wydatków w roku
budżetowym 2004 oraz w dwóch kolejnych latach. Wśród priorytetów znalazły się
m.in. poprawa jakości dróg i torowisk oraz modernizacja lotniska na Lublinku.
Program zakłada stworzenie Systemu Informacji o Terenie oraz
zinformatyzowanie zarządzania miastem. Poprawi się także stan miejskiego
środowiska naturalnego oraz standard mieszkań komunalnych."




Temat: mała firma produkcyjna
Witam,
z krótkiego opisu zawartego w pytaniu, kwalifikuje się Pan do działania 3.4 w
ramach ZPORR - Mikroprzedsiębiorstwa.
Program jest zarządzany z poziomu każdego województwa, a wnioski składa się za
pośrednictwem Regionalnych Instytucji Finansujących – tam też proponuję szukać
szczegółowych informacji.
Program jest skierowany do: mikroprzedsiębiorstw, które rozpoczęły działalność
gospodarczą (dzień uzyskania wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub
wpisu do rejestru przedsiębiorców) nie wcześniej niż 36 miesięcy przed dniem
złożenia wniosku.

W ramach Programu dofinansowywane są dwa typy projektów: usługi doradcze i
inwestycyjne.

Usługi doradcze mogą współfinansować min. działania w zakresie zarządzania
wewnątrz firmy: analiza zasad, procedur, norm, obowiązujących przepisów i
wymagań koniecznych do prawidłowego i efektywnego zarządzania firmą,
projektowanie, wdrażanie i doskonalenie systemów zarządzania: jakością,
zasobami ludzkimi lub bezpieczeństwem i higieną pracy z wyłączeniem audytu
certyfikującego.

Dotacje inwestycyjne:
Wsparcie na projekty inwestycyjne jest przeznaczone na dofinansowanie
inwestycji w aktywa materialne oraz inwestycje w wartości niematerialne i
prawne, przy czym:
1. Przez inwestycję w aktywa materialne rozumie się inwestycję w aktywa
trwałe związane z:
• tworzeniem i rozbudową przedsiębiorstwa
• tworzeniem nowego przedsiębiorstwa
• dywersyfikacją działalności
• przejęciem przedsiębiorstwa, które zostało zamknięte lub, które
zostałoby zamknięte, jeżeli nie zostałoby kupione
• wprowadzeniem zasadniczej zmiany w wytwarzanym produkcie lub procesie
produkcyjnym istniejącego przedsiębiorstwa
• unowocześnieniem wyposażenia niezbędnego do prowadzenia działalności
gospodarczej firmy
2. Przez inwestycję w wartości niematerialne i prawne rozumie się
inwestycję w transfer technologii przez nabycie praw patentowych, licencji,
know-how lub nieopatentowanej wiedzy technicznej.

Uwaga, nową inwestycją nie jest inwestycja prowadząca jedynie do odtworzenia
zdolności produkcyjnych. Dofinansowanie ze środków publicznych wspiera projekty
inwestycyjne poprawiające innowacyjność przedsiębiorstwa, związane z
unowocześnieniem zarówno jego sposobu działania, jak i oferty handlowej.

Więcej informacji na stronie:
www.zporr.gov.pl/Dokumenty/Wytyczne/Wytyczne+do+Dzialania+34/Wytyczne+do+Dzialania+34.htm

Pozdrawiam




Temat: Katalog zadań - dyskusja programowa
WSPIERANIE PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
1. Wspieranie rozwoju małej przedsiębiorczości ze szczególnym uwzględnieniem
usług związanych z turystyką
2. Przejrzysty system podatku lokalnego
3. Promocja możliwości inwestycyjnych gminy
4. Współpraca z rzemieślnikami i handlowcami w promowaniu produktu lokalnego

TURYSTYKA
1. Określenie stanu wyjściowego (inwentaryzacja):
- Turystyka rowerowa (szlaki PTTK, oraz Stowarzyszenia cyklistów)
- Turystyka piesza
- Turystyka konna
- Turystyka zmotoryzowana
- Turystyka aktywna
- Baza noclegowa
- Usługi turystyczne
2. Wspieranie rozwoju turystyki (poszerzanie oferty turystycznej, systemy
informacji turystycznej oraz wspieranie przedsiębiorców turystycznych)
3. Wypracowanie „Pomysłu na Piechowice”
4. Opracowanie zrównoważonego programu rozwoju osiedli ze szczególnym
uwzględnieniem rozwoju turystyki
5. Określenie „Produktu regionalnego”
6. Wspieranie rozwoju rzemiosła i działalności artystycznej
7. Współpraca z gminami powiatu jeleniogórskiego w promocji turystycznej
8. Współpraca z gminami partnerskimi w ramach promocji turystycznej

PRZYJAZNY I PRZEJRZYSTY URZĄD
1. Przejście z rządzenia lokalnego na samorządność
2. Rozpoczęcie procedury wdrożenia i certyfikacji systemu zarządzania jakością
ISO 9001-2000 w Urzędzie Miasta
3. Realizowanie ustawowych obowiązków gminy z powszechnym prawem informacji
publicznej.
4. Przejrzyste zasady rekrutacji pracowników samorządowych oparte na jawności i
konkurencyjności.
5. Wprowadzenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów tzw „e-urzędu”
6. Prowadzenie szerokich konsultacji społecznych i eksperckich w sprawach
istotnych dla gminy
7. Wprowadzenie systemu motywacyjnego do pracy urzędników oraz jednostek
podległych
8. Przyjęcie kodeksu etycznego pracowników samorządowych jako deklaracji zasad
i wartości.
9. Wprowadzanie nowych technologii do komunikowania się ze społeczeństwem –
internet
10. Priorytetowe zadanie Referatu Rozwoju – pozyskiwanie środków UE
11. Analiza Systemu ewidencji projektów
12. Demokratyzacja życia poprzez wspieranie aktywności społecznej mieszkańców
(organizacje pozarządowe)
13. Opracowanie zrównoważonego programu rozwoju osiedli
14. Opracowanie programu współpracy z gminami partnerskimi
15. Plan Rozwoju Lokalnego – korekta
16. W miarę możliwości ponowne otworzenie planów zagospodarowania
przestrzennego w celu skorygowania błędnych zapisów.




Temat: Poszukujemy wspolpracownikow
Poszukujemy wspolpracownikow
Znasz sie na czyms dobrze?
Masz okazje dobrze zarobic

W związku z dużym z rosnącym zapotrzebowaniem na nasze usługi
(doradztwo i prowadzenie projektów współfinanasowanych z funduszy UE),
poszukujemy do współpracy specjalistów w dziedznach:

1.
- projektowanie, wdrażanie i doskonalenie systemów zarządzania jakością

2.
- prowadzenie przedsiębiorstwa na terytorium Unii Europejskiej
- audyt regulacyjny (zasady dopuszczania towarów/usług do obrotu)
- analiza zasad, procedur, norm, obowiązujących przepisów i wymagań
koniecznych do spełnienia przez przedsiębiorstwa w celu sprawnego
funkcjonowania na terytorium Unii Europejskiej
- ocena konkurencyjnej pozycji przedsiębiorstwa na rynku
- opracowanie i przygotowanie do wdrożenia strategii rozwoju przedsiębiorstwa
- planowanie inwestycyjne

3.
wdrażanie strategii rozwoju przedsiębiorstwa w oparciu o nowe technologie i
rozwiązania innowacyjne
4.
wprowadzanie przez przedsiębiorców produktów na nowe rynki zagraniczne
5.
łączenie się przedsiębiorstw
6.
tworzenie sieci kooperacyjnych przedsiębiorstw

Wymagania

Wyższe wykształcenie - adekwatne do wybranej specjalizacji lub ukończeniu
szkoleń lub studiów podyplomowych w danej dziedzinie specjalizacji – jeżeli
kierunek posiadanego wykształcenia wyższego nie jest związany z tą dziedziną;
oraz posiadaniu przynajmniej dwuletniego doświadczenia zawodowego w danej
dziedzinie specjalizacji.

CV prosimy kierować na adres: biuro@fundusze-strukturalne.com , w tytule
prosimy podac dziedzine specjalizacji.
Prosimy o zawarcie klauzuli: Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z
dn. 29.08.1997 wyrażam zgodę
na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb
procesu rekrutacji.




Temat: VII Sesja PWZ
VII Sesja PWZ
Na podstawie art. 15 ust.1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o
samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1592 z późn.
zm.) zwołuję VII sesję Rady Powiatu Warszawskiego Zachodniego, która
odbędzie się w dniu 13 września 2007Rr. o godz. 16.00 w Starostwie
Powiatu Warszawskiego Zachodniego, ul. Poznańska 129/133 w
Ożarowie Mazowieckim.

Proponowany porządek obrad VII sesji Rady Powiatu:
1.Otwarcie sesji.
2.Uroczyste wręczenie Certyfikatu Systemu Zarządzania Jakością dla
Starostwa Powiatu Warszawskiego Zachodniego.
3.Przyjęcie protokołu z VI sesji Rady Powiatu Warszawskiego
Zachodniego.
4.Sprawozdanie Dyrektora z działalności Powiatowego Urzędu Pracy w
Błoniu oraz ocena aktualnej sytuacji na rynku pracy.
5.Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia „Powiatowego Programu
Przeciwdziałania Bezrobociu i Aktywizacji Lokalnego Rynku Pracy na
lata 2007 – 2010”.
6.Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Powiatu na 2007 rok.
7.Podjęcie uchwały w sprawie zmian do Uchwały Nr XXVIII/216/2006 w
sprawie określenia trybu prac nad projektem uchwały budżetowej.
8.Podjęcie uchwały w sprawie umarzania wierzytelności przypadających
Powiatowi Warszawskiemu Zachodniemu lub jego jednostkom
organizacyjnym z tytułu należności pieniężnych do których nie
stosuje się przepisów Ordynacji podatkowej,udzielania innych ulg w
spłacaniu tych należności oraz wskazania organu do tego uprawnionego.
9. Podjęcie uchwały w sprawie odwołania Pana Tadeusza Dalczyńskiego
ze stanowiska Powiatowego Rzecznika Konsumentów dla Powiatu
Warszawskiego Zachodniego.
10.Podjęcie uchwały w sprawie utworzenia Publicznej Szkoły
Policealnej wchodzącej w skład Zespołu Szkół Nr 1 im. Melchiora
Wańkowicza w Błoniu i nadania jej statutu.
11.Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IV / 36 / 2007 Rady
Powiatu Warszawskiego Zachodniego z dnia 11 kwietnia 2007r. w
sprawie określenia zadań realizowanych ze środków Państwowego
Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przez Powiat
Warszawski Zachodni w zakresie rehabilitacji zawodowej i społecznej
w 2007 roku.
12.Podjęcie uchwał w sprawie zmian w składzie osobowym Komisji
Rewizyjnej Rady Powiatu Warszawskiego Zachodniego
13.Informacja Starosty o pracach Zarządu Powiatu w okresie między
sesjami tj. od 23 czerwca do 12 września 2007r.
14.Interpelacje i zapytania radnych.
15.Sprawy różne, wnioski i oświadczenia radnych.




Temat: VII sesja PWZ
VII sesja PWZ
Na podstawie art. 15 ust.1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o
samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1592 z późn.
zm.) zwołuję VII sesję Rady Powiatu Warszawskiego Zachodniego, która
odbędzie się w dniu 13 września 2007Rr. o godz. 16.00 w Starostwie
Powiatu Warszawskiego Zachodniego, ul. Poznańska 129/133 w
Ożarowie Mazowieckim.

Proponowany porządek obrad VII sesji Rady Powiatu:
1.Otwarcie sesji.
2.Uroczyste wręczenie Certyfikatu Systemu Zarządzania Jakością dla
Starostwa Powiatu Warszawskiego Zachodniego.
3.Przyjęcie protokołu z VI sesji Rady Powiatu Warszawskiego
Zachodniego.
4.Sprawozdanie Dyrektora z działalności Powiatowego Urzędu Pracy w
Błoniu oraz ocena aktualnej sytuacji na rynku pracy.
5.Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia „Powiatowego Programu
Przeciwdziałania Bezrobociu i Aktywizacji Lokalnego Rynku Pracy na
lata 2007 – 2010”.
6.Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Powiatu na 2007 rok.
7.Podjęcie uchwały w sprawie zmian do Uchwały Nr XXVIII/216/2006 w
sprawie określenia trybu prac nad projektem uchwały budżetowej.
8.Podjęcie uchwały w sprawie umarzania wierzytelności przypadających
Powiatowi Warszawskiemu Zachodniemu lub jego jednostkom
organizacyjnym z tytułu należności pieniężnych do których nie
stosuje się przepisów Ordynacji podatkowej,udzielania innych ulg w
spłacaniu tych należności oraz wskazania organu do tego uprawnionego.
9. Podjęcie uchwały w sprawie odwołania Pana Tadeusza Dalczyńskiego
ze stanowiska Powiatowego Rzecznika Konsumentów dla Powiatu
Warszawskiego Zachodniego.
10.Podjęcie uchwały w sprawie utworzenia Publicznej Szkoły
Policealnej wchodzącej w skład Zespołu Szkół Nr 1 im. Melchiora
Wańkowicza w Błoniu i nadania jej statutu.
11.Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IV / 36 / 2007 Rady
Powiatu Warszawskiego Zachodniego z dnia 11 kwietnia 2007r. w
sprawie określenia zadań realizowanych ze środków Państwowego
Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przez Powiat
Warszawski Zachodni w zakresie rehabilitacji zawodowej i społecznej
w 2007 roku.
12.Podjęcie uchwał w sprawie zmian w składzie osobowym Komisji
Rewizyjnej Rady Powiatu Warszawskiego Zachodniego
13.Informacja Starosty o pracach Zarządu Powiatu w okresie między
sesjami tj. od 23 czerwca do 12 września 2007r.
14.Interpelacje i zapytania radnych.
15.Sprawy różne, wnioski i oświadczenia radnych.




Temat: VII sesja PWZ
VII sesja PWZ
Na podstawie art. 15 ust.1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o
samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1592 z późn.
zm.) zwołuję VII sesję Rady Powiatu Warszawskiego Zachodniego, która
odbędzie się w dniu 13 września 2007Rr. o godz. 16.00 w Starostwie
Powiatu Warszawskiego Zachodniego, ul. Poznańska 129/133 w
Ożarowie Mazowieckim.

Proponowany porządek obrad VII sesji Rady Powiatu:
1.Otwarcie sesji.
2.Uroczyste wręczenie Certyfikatu Systemu Zarządzania Jakością dla
Starostwa Powiatu Warszawskiego Zachodniego.
3.Przyjęcie protokołu z VI sesji Rady Powiatu Warszawskiego
Zachodniego.
4.Sprawozdanie Dyrektora z działalności Powiatowego Urzędu Pracy w
Błoniu oraz ocena aktualnej sytuacji na rynku pracy.
5.Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia „Powiatowego Programu
Przeciwdziałania Bezrobociu i Aktywizacji Lokalnego Rynku Pracy na
lata 2007 – 2010”.
6.Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Powiatu na 2007 rok.
7.Podjęcie uchwały w sprawie zmian do Uchwały Nr XXVIII/216/2006 w
sprawie określenia trybu prac nad projektem uchwały budżetowej.
8.Podjęcie uchwały w sprawie umarzania wierzytelności przypadających
Powiatowi Warszawskiemu Zachodniemu lub jego jednostkom
organizacyjnym z tytułu należności pieniężnych do których nie
stosuje się przepisów Ordynacji podatkowej,udzielania innych ulg w
spłacaniu tych należności oraz wskazania organu do tego uprawnionego.
9. Podjęcie uchwały w sprawie odwołania Pana Tadeusza Dalczyńskiego
ze stanowiska Powiatowego Rzecznika Konsumentów dla Powiatu
Warszawskiego Zachodniego.
10.Podjęcie uchwały w sprawie utworzenia Publicznej Szkoły
Policealnej wchodzącej w skład Zespołu Szkół Nr 1 im. Melchiora
Wańkowicza w Błoniu i nadania jej statutu.
11.Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IV / 36 / 2007 Rady
Powiatu Warszawskiego Zachodniego z dnia 11 kwietnia 2007r. w
sprawie określenia zadań realizowanych ze środków Państwowego
Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przez Powiat
Warszawski Zachodni w zakresie rehabilitacji zawodowej i społecznej
w 2007 roku.
12.Podjęcie uchwał w sprawie zmian w składzie osobowym Komisji
Rewizyjnej Rady Powiatu Warszawskiego Zachodniego
13.Informacja Starosty o pracach Zarządu Powiatu w okresie między
sesjami tj. od 23 czerwca do 12 września 2007r.
14.Interpelacje i zapytania radnych.
15.Sprawy różne, wnioski i oświadczenia radnych.




Temat: VII Sesja PWZ
VII Sesja PWZ
Na podstawie art. 15 ust.1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o
samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1592 z późn.
zm.) zwołuję VII sesję Rady Powiatu Warszawskiego Zachodniego, która
odbędzie się w dniu 13 września 2007Rr. o godz. 16.00 w Starostwie
Powiatu Warszawskiego Zachodniego, ul. Poznańska 129/133 w
Ożarowie Mazowieckim.

Proponowany porządek obrad VII sesji Rady Powiatu:
1.Otwarcie sesji.
2.Uroczyste wręczenie Certyfikatu Systemu Zarządzania Jakością dla
Starostwa Powiatu Warszawskiego Zachodniego.
3.Przyjęcie protokołu z VI sesji Rady Powiatu Warszawskiego
Zachodniego.
4.Sprawozdanie Dyrektora z działalności Powiatowego Urzędu Pracy w
Błoniu oraz ocena aktualnej sytuacji na rynku pracy.
5.Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia „Powiatowego Programu
Przeciwdziałania Bezrobociu i Aktywizacji Lokalnego Rynku Pracy na
lata 2007 – 2010”.
6.Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Powiatu na 2007 rok.
7.Podjęcie uchwały w sprawie zmian do Uchwały Nr XXVIII/216/2006 w
sprawie określenia trybu prac nad projektem uchwały budżetowej.
8.Podjęcie uchwały w sprawie umarzania wierzytelności przypadających
Powiatowi Warszawskiemu Zachodniemu lub jego jednostkom
organizacyjnym z tytułu należności pieniężnych do których nie
stosuje się przepisów Ordynacji podatkowej,udzielania innych ulg w
spłacaniu tych należności oraz wskazania organu do tego uprawnionego.
9. Podjęcie uchwały w sprawie odwołania Pana Tadeusza Dalczyńskiego
ze stanowiska Powiatowego Rzecznika Konsumentów dla Powiatu
Warszawskiego Zachodniego.
10.Podjęcie uchwały w sprawie utworzenia Publicznej Szkoły
Policealnej wchodzącej w skład Zespołu Szkół Nr 1 im. Melchiora
Wańkowicza w Błoniu i nadania jej statutu.
11.Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IV / 36 / 2007 Rady
Powiatu Warszawskiego Zachodniego z dnia 11 kwietnia 2007r. w
sprawie określenia zadań realizowanych ze środków Państwowego
Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przez Powiat
Warszawski Zachodni w zakresie rehabilitacji zawodowej i społecznej
w 2007 roku.
12.Podjęcie uchwał w sprawie zmian w składzie osobowym Komisji
Rewizyjnej Rady Powiatu Warszawskiego Zachodniego
13.Informacja Starosty o pracach Zarządu Powiatu w okresie między
sesjami tj. od 23 czerwca do 12 września 2007r.
14.Interpelacje i zapytania radnych.
15.Sprawy różne, wnioski i oświadczenia radnych.




Temat: VII Sesja PWZ
VII Sesja PWZ
Na podstawie art. 15 ust.1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o
samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1592 z późn.
zm.) zwołuję VII sesję Rady Powiatu Warszawskiego Zachodniego, która
odbędzie się w dniu 13 września 2007Rr. o godz. 16.00 w Starostwie
Powiatu Warszawskiego Zachodniego, ul. Poznańska 129/133 w
Ożarowie Mazowieckim.

Proponowany porządek obrad VII sesji Rady Powiatu:
1.Otwarcie sesji.
2.Uroczyste wręczenie Certyfikatu Systemu Zarządzania Jakością dla
Starostwa Powiatu Warszawskiego Zachodniego.
3.Przyjęcie protokołu z VI sesji Rady Powiatu Warszawskiego
Zachodniego.
4.Sprawozdanie Dyrektora z działalności Powiatowego Urzędu Pracy w
Błoniu oraz ocena aktualnej sytuacji na rynku pracy.
5.Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia „Powiatowego Programu
Przeciwdziałania Bezrobociu i Aktywizacji Lokalnego Rynku Pracy na
lata 2007 – 2010”.
6.Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Powiatu na 2007 rok.
7.Podjęcie uchwały w sprawie zmian do Uchwały Nr XXVIII/216/2006 w
sprawie określenia trybu prac nad projektem uchwały budżetowej.
8.Podjęcie uchwały w sprawie umarzania wierzytelności przypadających
Powiatowi Warszawskiemu Zachodniemu lub jego jednostkom
organizacyjnym z tytułu należności pieniężnych do których nie
stosuje się przepisów Ordynacji podatkowej,udzielania innych ulg w
spłacaniu tych należności oraz wskazania organu do tego uprawnionego.
9. Podjęcie uchwały w sprawie odwołania Pana Tadeusza Dalczyńskiego
ze stanowiska Powiatowego Rzecznika Konsumentów dla Powiatu
Warszawskiego Zachodniego.
10.Podjęcie uchwały w sprawie utworzenia Publicznej Szkoły
Policealnej wchodzącej w skład Zespołu Szkół Nr 1 im. Melchiora
Wańkowicza w Błoniu i nadania jej statutu.
11.Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IV / 36 / 2007 Rady
Powiatu Warszawskiego Zachodniego z dnia 11 kwietnia 2007r. w
sprawie określenia zadań realizowanych ze środków Państwowego
Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przez Powiat
Warszawski Zachodni w zakresie rehabilitacji zawodowej i społecznej
w 2007 roku.
12.Podjęcie uchwał w sprawie zmian w składzie osobowym Komisji
Rewizyjnej Rady Powiatu Warszawskiego Zachodniego
13.Informacja Starosty o pracach Zarządu Powiatu w okresie między
sesjami tj. od 23 czerwca do 12 września 2007r.
14.Interpelacje i zapytania radnych.
15.Sprawy różne, wnioski i oświadczenia radnych.




Temat: VII Sesja PWZ
VII Sesja PWZ
Na podstawie art. 15 ust.1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o
samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1592 z późn.
zm.) zwołuję VII sesję Rady Powiatu Warszawskiego Zachodniego, która
odbędzie się w dniu 13 września 2007Rr. o godz. 16.00 w Starostwie
Powiatu Warszawskiego Zachodniego, ul. Poznańska 129/133 w
Ożarowie Mazowieckim.

Proponowany porządek obrad VII sesji Rady Powiatu:
1.Otwarcie sesji.
2.Uroczyste wręczenie Certyfikatu Systemu Zarządzania Jakością dla
Starostwa Powiatu Warszawskiego Zachodniego.
3.Przyjęcie protokołu z VI sesji Rady Powiatu Warszawskiego
Zachodniego.
4.Sprawozdanie Dyrektora z działalności Powiatowego Urzędu Pracy w
Błoniu oraz ocena aktualnej sytuacji na rynku pracy.
5.Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia „Powiatowego Programu
Przeciwdziałania Bezrobociu i Aktywizacji Lokalnego Rynku Pracy na
lata 2007 – 2010”.
6.Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Powiatu na 2007 rok.
7.Podjęcie uchwały w sprawie zmian do Uchwały Nr XXVIII/216/2006 w
sprawie określenia trybu prac nad projektem uchwały budżetowej.
8.Podjęcie uchwały w sprawie umarzania wierzytelności przypadających
Powiatowi Warszawskiemu Zachodniemu lub jego jednostkom
organizacyjnym z tytułu należności pieniężnych do których nie
stosuje się przepisów Ordynacji podatkowej,udzielania innych ulg w
spłacaniu tych należności oraz wskazania organu do tego uprawnionego.
9. Podjęcie uchwały w sprawie odwołania Pana Tadeusza Dalczyńskiego
ze stanowiska Powiatowego Rzecznika Konsumentów dla Powiatu
Warszawskiego Zachodniego.
10.Podjęcie uchwały w sprawie utworzenia Publicznej Szkoły
Policealnej wchodzącej w skład Zespołu Szkół Nr 1 im. Melchiora
Wańkowicza w Błoniu i nadania jej statutu.
11.Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IV / 36 / 2007 Rady
Powiatu Warszawskiego Zachodniego z dnia 11 kwietnia 2007r. w
sprawie określenia zadań realizowanych ze środków Państwowego
Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przez Powiat
Warszawski Zachodni w zakresie rehabilitacji zawodowej i społecznej
w 2007 roku.
12.Podjęcie uchwał w sprawie zmian w składzie osobowym Komisji
Rewizyjnej Rady Powiatu Warszawskiego Zachodniego
13.Informacja Starosty o pracach Zarządu Powiatu w okresie między
sesjami tj. od 23 czerwca do 12 września 2007r.
14.Interpelacje i zapytania radnych.
15.Sprawy różne, wnioski i oświadczenia radnych.




Temat: Dotacja na Edukacje
No więc musisz się zapoznać z Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki.
Tam w tzw. części regionalnej zarządzanej przez samorząd województwa
wyodrębniono odrębną oś priorytetowa nr 9 "Rozwój wykształcenia i
kompetencji w regionie". W części centralnej zarządzanej przez
administrację rządową są dwie osie priorytetowe poświęcone edukacji
III "Wysoka jakość systemu oświaty" oraz IV "Szkolnictwo wyższe i
nauka". Priorytety centralne to duże projekty i głównie systemowe
gdzie podmiot taki jak pojedyncza szkoła średnia jest jedynie
adresatem działań finansowanych w ramach takiego projektu. Projekt
szczegółowego opisu osi priorytetowych programu PO KL znajdziesz
najszybciej na stronie Ministerstwa Rozwoju Regionalnego w zakładce
programy operacyjne na lata 2007-2015/ kapitał ludzki. Porada
praktyczna : jeżeli jest to twój pierwszy kontakt ze środkami
unijnymi zacznij od przeczytania w dokumencie zatytułowanym "Projekt
szczegółowego opisu osi priorytetowych PO KL" wskazanych wyżej osi
priorytetowych; w trakcie czytania pomiń projekty systemowe i bierz
pod uwagę jedynie te określone jako konkursowe. Dopiero jeżeli
znajdziesz w opisie kwalifikujących się działań interesujący Cię
rodzaj projektów zapoznaj się z resztą dokumentów programowych i
przepisów regulujących fundusze unijne (są to w dużej większości
projekty dokumentów o sporej objętości, więc jeśli Twoje pomysły nie
będą się nadawały do sfinansowania ze środków tego programu
niepotrzebnie stracisz cenny czas ;). W przypadku projektów
edukacyjnych warto spróbować uzyskać pomoc w Regionalnym Ośrodku
Europejskiego Funduszu Społecznego (używają one nazwy Roszefs- po
wrzuceniu do wyszukiwarki powinieneś znaleźć adres właściwego dla
Twojego miejsca zamieszkania). Tam można uzyskac informacje, ale
także bardzo często skorzystać z darmowego doradztwa w zakresie
pisania wniosków lub wziąć udział w darmowym szkoleniu.
Życzę powodzenia.
P.S. Jeżeli masz (lub możesz mieć) zaprzyjaźnione stowarzyszenie
lub fundację to możesz z nimi rozpatrzyć możliwość realizacji Twoich
pomysłów w ramach projektów partnerskich, bo pakiet środków
dostępnych dla organizacji pozarządowych jest o wiele bogatszy niż
dla szkół i jst.



Temat: SD&M-Inżynier oprogramowania-JAVA/.NET-Wroclaw
SD&M-Inżynier oprogramowania-JAVA/.NET-Wroclaw
Szanowni Panstwo

Do nowo tworzonego dzialu majacego prowadzic projekty
programistyczne i integracyjne w technologii SAP NetWeaver
(NetWeaver, XI, EAI, J2EE, .NET, ABAP) rozwijanego w ramach
Capgemini Polska, Nearshore-Center sd&m z siedziba we Wroclawiu
poszukujemy doswiadczonych programistow Java lub .NET.

Wymagania:
- Ukończone studia wyższe o profilu informatycznym
- Bardzo dobra umiejetnosc programowania w Javie lub .NET
- Doswiadczenie w projektach integracyjnych
- Dobre przygotowanie w zakresie Inzynierii Oprogramowania
- Otwartosc na nowe technologie i chęć dalszego rozwoju swoich
umiejętności
- Zetkniecie z technologiami SAPowymi mile widziana
- Przynajmniej podstawowa znajomość języka niemieckiego

kandydatuty absolwentow rowniez beda brane pod uwage

Oferujemy:
- Prace w prestizowch projektach miedzynarodowych na zasadzie pracy
na miejscu w biurze we Wroclawiu
- Bardzo duze mozliwosci rozwoju
- Przyjazną atmosferę w pracy
- Atrakcyjne warunki finansowe i warunki socjalne
- Możliwość elastycznego dostosowania czasu pracy
- Prywatne ubezpieczenie medyczne
- Szkolenia zawodowe i językowe

Aplikacje i ew. pytania prosze przesylac pod adres
Andrzej.Domaradzki@sdm.de

O firmie:
Wrocławskie Nearshore-Center sd&m realizuje projekty przy współpracy
z niemiecką firma będącą częścią grupy Capgemini. Jakość i
profesjonalizm projektów firmy sd&m AG już od lat doceniają
niemieccy przedsiębiorcy. Nasz wrocławski zespół liczy już ponad 100
osób i zajmuje się tworzeniem systemów informatycznych dla klientów
takich jak BMW, Daimler czy Deutsche Post. Uczestniczymy we
wszystkich fazach tworzenia systemów począwszy od specyfikacji przez
projektowanie, aż do implementacji i wdrożenia. Stosujemy przy tym
sprawdzone procesy zarządzania jakością. Często od naszej wiedzy i
umiejętności zależy sprawne funkcjonowanie kluczowych obszarów
działalności naszych klientów. Ich rosnące grono stwarza nowe
wyzwania i pozwala nam doskonalić nasze umiejętności. Wielokulturowe
zespoły projektowe oraz kompleksowe, złożone zadania stanowią
idealne warunki do rozwoju kariery. Pomożemy Ci ją zaplanować już od
pierwszych dni oferując program wprowadzający do firmy, szkolenia i
profesjonalny system oceny.

pozdrawiam serdecznie,

Andrzej Domaradzki
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Nearshore-Center sd&m
ul. Legnicka 51-53
54-203 Wrocław, Polska



Temat: Czy likwidować stanowisko naczelnego architekta...
Tu nie chodzi ani o pana Borowskiego, ani o stanowisko NAM, ale o zdalnie
sterowany układ jaki powstał w Warszawie za rządów PiS'u. Naczelny architekt
nie jest facetem od kolorystyki fasad budynków, to jeden z najważniejszych
decydentów w mieście. Polityka przestrzenna to nie tylko wyznaczenie terenów
pod zabudowę. To zarządzanie przestrzenią miasta ze wszystkimi jej elementami w
taki sposób, żeby podnosić jakość życia lub warunki życia w Warszawie. Więc to
nie sprawa jednego architekta, ale interdyscyplinarnego zespołu. Pan Borowski
może jest niezły jako projektant studia nagrań dla ABBY, ale nie ma pojęcia o
zarządzaniu przestrzenią i ładzie w przestrzennym. Nie liczy się też ze zdaniem
fachowców, tych niezależnych od niego i od pieniędzy z Miasta. I nie wynika to
z jego miernych kwalifikacji, ale z jego funkcji w układzie politycznym i
absolutnej władzy w tym zakresie. Tych kilka uchwalonych w ostatniej kadencji
planów powstało na konkretne zamówienie inwestorów. A pełnomocnicy wyznaczeni
do wydawania decyzji i pozwoleń na budowę oraz zastępcy pana Borowskiego, to
podporządkowani szefowi urzędnicy. Władza absolutna ma to do siebie, że
bezprawie nazywa prawem, a własne interesy - interesem publicznym. Za przykład
może posłużyć wydana niedawno decyzja o warunkach zabudowy dla osiedla
mieszkaniowego na skarie ursynowskiej w rej. ul. Ciszewskiego. Uchwalone w
październiku Studium Warszawy wprowadza zakaz zabudowy na całej długości
Skarpy, sporządzany jest również plan miejscowy dla rejonu św. Katarzyny, który
nie wstrzymał wydawania tej decyzji. Projekt planu zakłada ochronę walorów
krajobrazowych Skarpy. Więc skoro wydano jakiemuś zasłuzonemu inwestorowi
decyzję na zbudowanie tam osiedla, to projekt planu można wyrzucić do kosza. A
studium, jak stwierdzili poddani Borowskiemu wysocy urzędnicy, będzie trzeba
zmienić. Jak się to nazywa? Delikatnie mówiąc "przekrętem". Etyka zawodowa,
jeśli ktoś posiada takową, to w tym Biurze i w jego Pracowni nie zajmuje
kierowniczych stanowisk. A żaden szary pracownik się nie wychyli, bo straci
pracę. Mam nadzieję, że profesjonalne, zespołowe zarządzanie tzw. projektami,
zajmującymi się wszystkimi aspektami rozwoju Warszawy, w tym planowaniem
przestrzennym, z debatami i dialogiem społecznym wpisanym w procedury decyzyjne
przy ich pełnej jawności, będzie tu najlepszym rozwiązaniem. Ale do tego trzeba
zmienić system zarządzania stolicą, w taki sposób jak jest to w większości
cywilizowanych państw, a nie na modłę rosyjską czy białoruską.



Temat: wiecha na IBC

Developerem obiektu jest GE Capital Golub-Europe L.L.C., spółka zależna firm GE
Capital Real Estate oraz Golub & Company, poprzednio działająca jako Golub-
Europe, L.L.C. Firma działa w sektorze obiektów komercyjnych i ma na swoim
koncie wiele budynków biurowych klasy A. Do każdego przedsięwzięcia w regionie
firma tworzy międzynarodowy zespół architektów i wykonawców. Projekt
architektoniczny International Business Center przygotowała australijska firma
Denton Corker Marshall. Za stronę inżynieryjną projektu odpowiedzialna jest
firma Epstein Engineering Export z siedzibą w Warszawie, a generalnym wykonawcą
jest firma Hochtief Polska sp. z o.o.

International Business Center będzie się składał z dwóch biurowców. Budowa
pierwszego rozpoczęła się w czerwcu ubiegłego roku - powiedział Michael
Glazier, dyrektor zarządzający GE Capital Golub-Europe L.L.C. z londyńskiego
oddziału firmy. Budynek będzie miał dziewięć pięter i 16 000 m² powierzchni
biurowej klasy A oraz 1 500 m² powierzchni handlowej. Został zaprojektowany i
jest budowany według najwyższych światowych standardów jakości. Jego otwarcie
nastąpi w IV kwartale 2002 roku. Planujemy również rozbudowę centrum
o drugi, trzynastopiętrowy budynek o powierzchni 27 000 m²

W International Business Center zaprojektowano 1900-metrowe powierzchnie
biurowe na każdej kondygnacji przystosowane do dowolnej aranżacji, wyposażone w
podniesione podłogi, zaawansowane systemy bezpieczeństwa, nowoczesne windy,
klimatyzację, ogrzewanie i wentylację, garaż podziemny na 267 samochodów oraz
punkty handlowe i usługowe dostępne zarówno dla najemców jak i klienteli z
zewnątrz. Przewidywany koszt przedsięwzięcia to około 85 milionów dolarów.
Finansowanie zapewnia Erste Bank der Oesterreichischen Sparkassen AG z Wiednia.
Inwestorami są GE Capital Golub-Europe L.L.C. oraz Heitman Central European
Property Partnership z siedzibą w Chicago, USA. Firma GE Capital Golub-Europe
L.L.C. będzie zarządzała projektem oraz będzie się zajmować marketingiem i
wynajmem powierzchni biurowej na zasadach wyłącznego agenta. Firma planuje
zaangażować się w inne duże inwestycje na rynku nieruchomości, ma zamiar
przejąć niektóre z istniejących obiektów biurowych i zespołów mieszkaniowych
oraz zwiększyć swój udział w sektorze usług na rynku nieruchomości - usługi z
zakresu zarządzania nieruchomościami, marketingowych, leasingowych.
(A.Lemańska)




Temat: Informatycy - zawód do regulacji?
Nie spotkałem się z polskim tłumaczeniem "testy modułowe" - jeżeli wykonuję Unit
Test do jednej metody, nie czyni to z tej metody modułu - metoda jest dalej
jednostką kodu. Spotkałem się z wieloma tłumaczeniami "testy jednostkowe" -
moim zdaniem to tlumaczenie bardziej oddaje treść.Ale nie chodzi tu o nazwę.

Piszesz - dużo zależy od studenta - i o to mi chodzi - sama uczelnia niczego nie
gwarantuje, nie jest też jedyną słuszną drogą (Jak może nią być, skoro niczego
nie gwarantuje ?). Do tego oceniając programy na kilku (nie wszystkich - nie
generalizuję) uczelniach widzę, że jeżeli ktoś się chce czegoś nauczyć, to musi
zdobywac wiedze poza uczelnią. Program nauczania nie nadąża za rzeczywistością,
wszyscy profesorowie też. Jeżeli ktoś od kilkunastu lat uczy - nie ma czasu na
prowadzenie projektów komercyjnych - albo olewa uczenie, albo projekty. Uważam,
że w polsce tworzy się dobrych koderów, którzy dopiero po paru latach praktyki
są w stanie stać się dobrymi managerami projektu (jeżeli się będą sami uczyć).
Chciałem tylko napisać, że uczelnia tego nie gwarantuje, a wręcz przeciwnie -
gdy program jest przeładowany sprawami "technicznymi" nie ma szans na naukę
zarządzania procesem (poza kilkoma godzinami wykładów, które z praktyką nie mają
nic wspólnego). Nie znam uczelni, która w jednym cyklu studiów tworzy
super-managerów i extra-guru w jednym.
to tylko chciałem napisać.

Oczywiście - gdy za prowadzenie projektu IT weźmie się super - manager i extra -
guru -
koder w jednym, to ma szansę stworzyć najlepszy software na świecie. Ma szansę
- o ile będzie postępował prawidłowo przez cały czas projektu - a to, że jest
dobry tego nie gwarantuje. Gwarancją są systemy jakości i ich stosowanie - nie
ludzie.



Temat: Oferuję wykonanie stron www
Oferuję wykonanie stron www
Witam

Szukam firm, które potrzebują miłej dla oka i funkcjonalnej strony www w
rozsądnej cenie.
Oferuję wizytówkę firmową (lub prywatną) zbudowaną w oparciu o chyba
najpopularniejsze tego typu oprogramowanie wykorzystywane na tysiącach stron
prywatnych i komercyjnych, mianowicie Joomla! 1.5.
Użytkownik systemu dostaje wygodne narzędzie do łatwej edycji treści swojej
strony, dzięki czemu może na bieżąco informować klientów o działalności firmy.
Całości dopełnia szata graficzna, wykonana na podstawie profesjonalnego
projektu - szablonu zakupionego w specjalistycznym serwisie. Sprawia to, że
stosunek jakości do ceny jest bardzo korzystny.

Dzięki połączeniu systemu Joomla i wykorzystaniu gotowego projektu graficznego
inwestycja w wizytówkę swojej firmy staje się bardzo atrakcyjna cenowo, co w
obecnych czasach ma bardzo duże znaczenie.

Dodatkowo, jeżeli zaistnieje taka potrzeba, w skład usługi wchodzi również
wykupienie wybranej przez klienta usługi hostingowej oraz wykupienie i
skonfigurowanie domeny i firmowej poczty.

Krótko mówiąc wszystkie formalności związane z uruchomieniem swojej strony w
internecie.

Nie wykonuję wielkich serwisów multimedialnych, czy witryn połączonych z
wewnętrznym systemem zarządzania np. magazynem.
Być może to minus, ale skupienie się na konkretnym segmencie rynku daje
możliwość wyspecjalizowania się w nim oraz lepsze zrozumienie i dopasowanie do
potrzeb klientów. Ma to też pozytywne przełożenie na łączne koszty inwestycji.

Moim celem jest na początku stworzenie własnego portfolio, stąd też specjalne
upusty dla pierwszych kilku zainteresowanych.

Zainteresowanym osobom prześlę przykładowe projekty jak mogą wyglądać ich
strony www.

Kontakt: joomlaopole@gmail.com Ewentualnie telefon: 888-220-483



Temat: Pelno smacznej wody w komputerach
Pelno smacznej wody w komputerach

Warszawa będzie miała komputerowy model sieci wodociągowej za 2 mln euro.
Trudno to sobie wyobrazić, ale dzięki niemu woda w kranach ma być smaczniejsza.

Konsorcjum trzech firm z ComArchem na czele już tworzy bazę danych o sieci
wodociągowej w całym mieście. Po zebraniu skomplikowanych informacji
technicznych powstanie jej komputerowy model. Po co? - Żeby stworzyć
elektroniczny system zarządzania wodą - odpowiada Sławomir Szczepankiewicz,
rzecznik miejskich wodociągów.

Dzięki specjalnemu oprogramowaniu na monitorach komputerów pracownicy
wodociągów zobaczą nie tylko, jak wygląda sieć. Będą też mogli kierować
strumieniem wody w zależności od jej ciśnienia w poszczególnych miejscach
Warszawy.

- Jeśli zdarzy się awaria, zrobimy symulację i dowiemy się, którędy powinna
płynąć woda, żeby ucierpiało jak najmniej mieszkańców - mówi Sławomir
Szczepankiewicz.

System komputerowy uwzględni remonty sieci i poszczególnych zakładów
uzdatniania wody oraz zmiany ich wydajności. Dzięki temu woda ze stacji do
naszych kranów będzie mogła płynąć szybciej. A im dłużej woda jest w rurach,
tym bardziej traci swoje dobre właściwości. W rezultacie system doprowadzi do
poprawy jakości wody w kranach.

Pracownicy wodociągów będą mieli dostęp do wszystkich ważnych parametrów.
Specjalne wizualizacje pokażą m.in. stężenie chloru i mętność wody w
poszczególnych miejscach. Nowy system to część wielkiego projektu zaopatrzenia
w wodę Warszawy i oczyszczania ścieków zaplanowanego na dwa lata. Do jego
budowy dokłada się Unia Europejska, która zwróci Warszawie 62 proc. kosztów.

Wydrukuj Wyślij znajomym Podyskutuj na forum

miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34862,3422455.html?nltxx=1077927&nltdt=2006-06-17-04-05



Temat: Grad chce Police obsadzić POkemonem
Szanowny Panie,
Nie wiem skąd pochodzą i czego dotyczą Pańskie informacje, bo na pewno nie mają one nic wspólnego z bieżącą sytuacją INFRAPARKU. To przykry, że posługuje się Pan obrzydliwymi kłamstwami próbując oczernić reputację obecnego zarządu Spółki.

Poniżej pozwalam sobie przytoczyć kilka prawdziwych faktów:
- w roku 2007 Infrapark po raz pierwszy w historii odnotował dodatni wynik finansowy netto w wysokości ponad 1,3 mln PLN,
- w drugiej połowie 2007 r. Infrapark pozyskał 3 inwestorów, byli to pierwsi inwestorzy w historii Spółki,
- w lutym 2008 r. Infrapark został uznany przez miesięcznik gospodarczy Forbes najlepszą spółką województwa zachodniopomorskiego w 2007 r.,
- w lutym 2008 r. Infrapark z powodzeniem przeszedł kontrolę prowadzącą do przyznania certyfikatu zarządzania jakością ISO 9001. W tym miesiącu wdrożony został również zintegrowany system informatyczny klasy ERP, według mojej wiedzy pierwszy wśród instytucji zarządzających parkami przemysłowymi
- także w lutym 2008 r. zakończona została sukcesem realizacja jednego z projektów europejskich, który za kadencji poprzedniego zarządu został wpisany na listę projektów zagrożonych.

Ze względu na publiczny charakter grupy kapitałowej Z.Ch. Police powyższe informacje są łatwe do weryfikacji nawet w Internecie. Zapewniam również, że Spółka nie ma najmniejszych problemów z płynnością a insynuacja o „zajęciu konta przez komornika” to kosmiczna wręcz bzdura. Dodam jeszcze, że wątpliwym wynikiem – jak Pan to ujmuję – „ciężkiej pracy poprzedników” – są 4 mln. PLN skonsolidowanej straty z lat 2004-2006.

Muszę przyznać, że udzielam Panu odpowiedzi wyjątkowo niechętnie, gdyż uważam Pana za osobę bez honoru, która anonimowo formułuje bezpodstawne oszczerstwa, nie mając dość cywilnej odwagi abym posłużyć się własnym nazwiskiem.

Z poważaniem,

Piotr Zaborek
Dyrektor ds. Rozwoju
Infrapark Police S.A.




Temat: Student MiBM - problem z wyborem specjalizacji
Student MiBM - problem z wyborem specjalizacji
Witam, studiuję Mechanikę i Budowę Maszyn na Politechnice Śląskiej, wydział Mechaniczny-Technologiczny. Jestem na trzecim roku więc wypadałoby zacząć się zastanawiać intensywniej nad wyborem specjalizacji. Mam na oku kilka specjalności ale nie jestem pewien która będzie najlepsza pod względem zapotrzebowania na rynku i zarobków. Liczę na to że starsi Koledzy z doświadczeniem wypowiedzą się i podpowiedzą coś ;)

Katedra Mechaniki Stosowanej:
- Biomechanika i inżynieria produkcji sprzętu rehabilitacyjnego MB1
- Komputerowe wspomaganie projektowani układów elektromechanicznych MB7

Katedra Podstaw Konstrukcji Maszyn:
- Komputerowe wspomaganie projektowania i eksploatacji maszyn MB2

Katedra Wytrzymałości Materiałów i Metod Komputerowych Mechaniki
- Mechanika komputerowa MB 4

Instytut Automatyzacji Procesów Technologicznych i Zintegrowanych Systemów Wytwarzania:
- Projektowanie, automatyzacja i robotyzacja procesów technologicznych MB6
- Wirtualne modele projektowania i eksploatacji maszyn roboczych MB8
- Maszyny robocze MB3

Katedra Budowy Maszyn
- Obrabiarki, narzędzia i technologia budowy maszyn MB5

Instytut Materiałów Inżynierskich i Biomedycznych
- Inżynieria materiałów metalowych MC1
- Komputerowe wspomaganie w inżynierii materiałów metalowych MC2
- Przetwórstwo metali i tworzyw sztucznych MC4
- Technologia i zarządzanie w odlewnictwie MC5
- Zarządzanie jakością i komputerowe wspomaganie procesów przetwórstwa materiałów MC7

Katedra Spawalnictwa
- Kontrola i zapewnienie jakości w spawalnictwie MC3
- Technologie spawalnicze MC6



Temat: do abcd17
do abcd17
Przepytujesz forumowiczów z różnych wałbrzyskich tematów więc zaczęłam szukać
skąd się wziąłeś i pozwól, że zacytuję:

Mam umowę z miastem dotyczącą sporządzenia Lokalnego Programu Rewitalizacji
bo
moja działka to właśnie rewitalizacja, PPP, pozyskiwanie inwestorów i
wspólnoty
mieszkaniowe (wpadnijcie czasem na: forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?
f=523 ). W konsultingu siedzę od 8 lat, kilkadziesiąt projektów - strategii
mieszkaniowych, programów gospodarowania zasobem mieszkaniowym gminy (m.in.
dla
Wałbrzycha, teraz to aktualny temat przy okazji dwóch uchwał mieszkaniowych),
analiz rynkowych i planów zarządzania i wynajmu, programów restrukturyzacji
firm i organizacji zarządzania nieruchomościami, wdrażania systemów jakości
itp.
Od 28 lat wspinam się po górach, ok. 15 lat doświadczenia jako instruktor
alpinizmu. Totalnie zauroczony górami - stąd mój prywatna sympatia dla
Wałbrzycha i okolic (wspinałem się już na Pełcznicy :).
Szkoda że tu nie mieszkam, choć może kiedys...

mt

To znaczy, że od Ciebie dużo zależy i my sobie luźniutko gadu gadu, a do
końca grudnia ma się zdecydować, jak będzie wyglądał Wałbrzych w
przyszłości?! Mam na myśli Lokalny Program Rewitalizacji - w skrócie niestety
LPR (świeć Panie).
Zamiast więc pytać o zabytki, o których można poczytać w przewodnikach,
poproś ludzi o konkretne pomysły rewitalizacji miasta. I to takie, na które
nie trzeba za wiele kasy. Na tym forum jest wielu zakochanych w swoim mieście
i na pewno Ci pomogą.
Do atrakcji turystycznych dorzucam:
1. Lwi Gród przy ul. Pocztowej - dawny budynek słynnego w Europie sanatorium
Stary Zdrój, w którym przebywała m.in. księżna Izabela Czartoryska i ona też
dokładnie opisała w swym dzienniku wygląd Lisiej Sztolni.
2. Szlak Ułanów Legii Nadwiślańskiej - z obeliskiem upamiętniającym bitwę i
ciekawym nagrobkiem gen. Łączyńskiego przy kościele na Szczawienku. Generał
do końca służył Napoleonowi, a prywatnie był bratem Marii Walewskiej.
3. Jedyną w Polsce Galerię Rzeźby Plenerowej (informacje w Muzeum).

Najlepiej wrzuć jakieś namiary na siebie, to chętnie Ci pomożemy.



Temat: Tylko 20 firm z naszego województwa otrzymało u...
Drodzy Forumowicze
przeczytałem Wasze opinie i z niektórymi niesposób się nie zgodzić np. tymi że
przepisy zmieniają się ciągle (a raczej ich interpretacje) itp. Natomisat nie
mogę się zgodzić z faktem, że niewiele firm z Naszego województwa otrzymało
wsparcie. Jeżel do ZARR zostało złożonych 230 wniosków a wsparcie po pełnej
weryfikacji otrzymało 20 to daje nam ok 9%. Jeżeli w skali kraju wnisków
złożono 7300 a wsparcie otrzymało 720 to daje nam ok. 10 z kawałkiem procenta.
Więc nie wiem czemu płaczecie. Jeżeli ktoś z "konsultantów" czytał wytyczne do
2.3 musiał doczytać (a może nie) że działanie ma zadanie wspierania inwestycji
o charakterze innowacyjnym. Specyfika zachodniopomorskiej gospodarki jaka jest
każdy widzi - blisko 200 tyś. funkcjonujących podmiotów gospodarczych, z czego
ok 90% to firmy mikro, drobni rzemieślnicy, hotelarze, gastronomicy, osoby
samozatrudniające się np. taksówkarze. Regionalna Strategia Innowacyjności dla
Województwa Zachodniopomorskiego, oraz badania przeprowadzone w trakcie jej
tworzenia pokazały, że jeżeli chodzi o innowacyjność jesteśmy gdzieś poniżej
średniej krajowej. Dlatego aż 20 otrzymanych dotacji dla naszych firm to i tak
dobry wynik - skutecznośc niewiele niższa niż średnia krajowa. Inna sprawa to
tzw. firmy konsultingowe, postające jak grzyby po deszczu, bez przygotowania
liczące na łatwy pieniądz. Otóż przedstawiciele tych firm, weźcie się raczej do
roboty, tej od podstaw. Docierajcie do dokumentów źródłowych (SPOWKP, UPSPOWKP,
dyrektywy i rozporządzenia) bo wasza radosna twórczość przelana na karty
wniosków (czasami niewłaściwych) nie może być oceniana inaczej jak lanie wody.
Kolejna sprawa - błędy formalne powód odrzucenia 40% wniosków. Otóż
Panowie "konsultanci" w w dokumentacji konkursowej, a dokładnie w wytycznych
macie listę sprawdzającą. System 0 - 1. jest albo nie ma. Więc tylko osoba
wyjątkowo ograniczona nie potrafi stwierdzić czy dokument jest podpisany czy
nie, chyba że wniseczki pisze się taśmowo i trafiająsię w nich informacje
pochodzące z innych projektów, ale to już kwestia organizacji pracy. Proponuję
wdrożyc sobie sytem zarządzania jakością (najlepiej z działania 2.1) to może
otrzymacie 50% refundację. Jak oczywiście dobrze przygotujecie sobie wniosek, w
co raczej szczerze wątpię



Temat: Nowa jakość informacji kolejowej
Nowa jakość informacji kolejowej
Informacja z tktelekom.pl

Zwracam uwagę na badanie opcji płacenia za bilet telefonem komórkowym.

"TK Telekom rozpoczął pilotażowy projekt wdrażania systemu SITKol - systemu informacyjnej obsługi uczestników transportu kolejowego (podróżnych, przewoźników, zarządców infrastruktury, instytucji, itp.). Powstaną aplikacje w zakresie usprawnienia planowania podróży koleją oraz innymi środkami komunikacji wraz z wizualizacją na mapie elektronicznej za pomocą dostępnych mediów telekomunikacyjnych. Pilotaż potrwa do końca 2008 r., jego koszt to 3,8 mln euro i finansowany jest ze środków UE oraz rezerwy celowej budżetu państwa.
Po raz pierwszy udostępniona zostanie możliwość planowania podróży „od drzwi do drzwi" , a więc połączenie kolejowe może zostać uzupełnione docelowym środkiem komunikacji (tramwaj, autobus, metro), co jest niezwykle oczekiwane przez podróżnych udających się do dużych aglomeracji miejskich. W pilotażu funkcjonalność ta wdrożona będzie dla aglomeracji warszawskiej.
W projekcie SITKol przewidziano również moduł czasu rzeczywistego (real-time), uwzględniający rzeczywisty bieg pociągu przy wybieraniu połączeń.
System opracowywany jest według idei „jednego punktu dostępu" do informacji o transporcie kolejowym, zarówno na poziomie instytucjonalnym, jak i dla klienta indywidualnego. Dodatkowo, pilotażowe wdrożenie ma za zadanie, opracowanie platformy technologicznej do scentralizowanego zarządzania i obsługi wieloma nowoczesnymi stacyjnymi systemami informacyjnymi opartymi na elektronicznych tablicach informacyjnych (w tym jednym instalowanym w ramach pilotażu) oraz przygotowanie interaktywnego „info pointu".
Opracowana będzie również aplikacja mobilnego planowania podróży, rezerwowania miejsca w wagonie i opłaty za przejazd przy użyciu telefonu komórkowego w dowolnym czasie i z dowolnego miejsca na terenie kraju będącego w zasięgu sieci GSM.
Rozpisany przez TK Telekom przetarg na realizację pilotażowego wdrożenia systemu SITKol wygrało konsorcjum firm - WINUEL SA, PKP Informatyka sp. z o.o., Funkwerk Information Technologies GmbH oraz Funkwerk Information Technologies Karlsfeld GmbH.
Projekt SITKol wpisuje się w założenia III Pakietu Kolejowego ustalonego przez Parlament Europejski w zakresie poprawy obsługi informacyjnej usług świadczonych na kolei. Projekt współfinansowany jest w zakresie badań ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu TEN-T (Trans-European Networks for Transport) oraz rezerwy celowej budżetu państwa. Koszt projektu to 3,8 mln euro."
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alternate.pev.pl



  • Strona 1 z 3 • Znaleziono 72 wyników • 1, 2, 3