Wyświetlono wiadomości wyszukane dla słów: Projekt Snowblind
Temat: [RS] Project: Snowblind
[center][img]http://www.gry-online.pl/Galeria/Gry6/25906890.jpg[/img] [/center]
[center]producent: Crystal Dynamics
wydawca: SCi / Eidos
dystrybutor PL: Cenega Poland
zobacz: pomoc techniczna dystrybutora
kategoria: gry akcji / taktyczna
Data Premiery:
swiat: 23 lutego 2005
Polska: 10 czerwca 2005[/center]
[center][b]Rozsadne wymagania sprzetowe: [/b]
Pentium 4 1.5 GHz, 256MB RAM, karta grafiki 64MB (GeForce 3 lub lepsza), 2 GB HDD.[/center]
[b]Opis:[/b]
Dynamiczna gra akcji, ktora w pierwotnych zamierzeniach miala stanowia zrecznosciowa kontynuacje obu czesci „Deus Ex”, w trakcie produkcji wykreowal sie jednak samodzielny produkt. Tytul gry zostal zaczerpniety z wojskowego zargonu i oznacza calkowite unieszkodliwienie wrogich systemow, powstale na przyklad w wyniku uzyciu ladunku z impulsem elektromagnetycznym. Sam przebieg rozgrywki jest natomiast bardzo zblizony do tego znanego z „Freedom Fighters”, tzn. gracz wciela sie w postaa dowodcy druzyny specjalistow, jednakze w przeciwienstwie do hitu EA ma jednak o wiele wieksza swobode dzialania.
Akcja „Snowblind” zostala osadzona w odleglej przyszlosci, a sam gracz wciela sie w jednego z superzolnierzy nowej generacji, ktorzy wlasnie zaczeli schodzia z tasm produkcyjnych. Map nie przemierza jednak samodzielnie, gdyz dowodzi oddzialem, w sklad ktorego wchodzi jeszcze kilku innych komandosow. Warto dodaa, iz mozna wydawaa im roznorakie polecenia. Do dyspozycji druzyny oddano najnowoczesniejszy arsenal broni. W sumie mamy 24 modele do wyboru, a kazdy z nich mozna poddawaa licznym udoskonaleniom (na przyklad poprzez dodanie nowej wyrzutni). Gracz moze rowniez korzystaa z pojazdow, wsrod ktorych nie zabraklo futurystycznych mechow. Wehikuly moga bya wykorzystywane zarowno w trakcie bitew jak i podczas wykonywania wlasciwych zadan, w trakcie ktorych ujawniaja sie ich dodatkowe atuty (np. mozliwosci ukrycia zakladnikow wewnatrz opancerzonego pojazdu). Wzorem wspomnianego juz „Deus Ex’a” gracz moze wszczepiaa swoim zolnierzom biokomponenty, ktore moga zwiekszya ich zwinnosa czy umozliwia im obserwowanie otoczenia w podczerwieni. Warto dodaa, iz swiat gry jest wysoce interaktywny, wybrane obiekty mozna calkowicie zniszczya. Gracz moze takze zwalniaa uplyw czasu, na przyklad w celu ulatwienia sobie niektorych stara (specjalny tryb wzorowany na slynnym „Bullet Time”).
Kampania dla pojedynczego gracza opowiada o wojnie domowej, ktora wybuchla w Chinach. Gracz ma do wykonania jedenascie rozbudowanych misji o wzrastajacym poziomie trudnosci. Zostaly one osadzone na sporej wielkosci mapach, ktorych jest w sumie szesnascie (mozna je dowolnie eksplorowaa). W zaleznosci od typu zadania gracz musi wlamywaa sie do baz wojskowych w celu pozyskania cennych danych, ochraniaa wazne obiekty (np. lokalne swiatynie i wioski) czy braa udzial w ogromnych bitwach, w trakcie ktorych musi sobie poradzia z przewazajacymi silami wroga. Musi sie przy tym ustalia czy jest zdecydowany na otwarta walke czy woli zaatakowaa przeciwnikow z zaskoczenia. Multiplayer pozwala natomiast spotkaa sie maksymalnie szesnastu osobom (mozliwosa komunikacji glosowej), do dyspozycji ktorych oddano kilka standardowych trybow zabawy (deathmatch, kooperacja itd.).
[b]
Linki:[/b]
[b]Password:[/b]
[hide]dmf[/hide]
Temat: Tomb Raider Legend - Przed Premierą
Na kittenwar.com pojawił się właśnie ciekawy artykuł podsumowujący wszystkie informacje, które udało się do tej pory zebrać
Toby Gard, creator of Lara Croft and lead designer on Tomb Raider Legend, comments on Lara's new model as "a natural evolution. We're now using close to 10,000 polygons, so we're able to make her look much more realistic. She even gets wet when she goes into water, and she gets dirty if she rolls around in filthy tombs long enough."
Storyline
Toby Gard describes Tomb raider Legend as a "completely new start for Lara." Lara Croft will be searching for a valuable English artefact, pursued by corrupt forces led by an old nemesis long thought dead and buried. Many aspects of Lara's history will be addressed in Tomb Raider Legend, including an incident which occurred in the Himalayas.
Moves
Lara will be more athletic than ever before! Rope swinging, bar swinging, climbing, crawling, jumping and shooting, swan diving, swimming are just a tiny sample of moves seen so far. Crystal Dynamics has hinted at acrobatics on par with Prince of Persia.
Combat is going to be more in-depth in Tomb Raider Legend. The shooting is still automatic, but with a clever twist. From time to time, an icon will show that Lara has locked onto an explosive barrel or a rope that she can blast with a simple tap of a button. During combat, Lara can perform the following actions: crouch, reload, melee attack, fire blind, take aim, throw grenades and switch weapons.
Lara's enemies will be smarter than ever. Enemies will respond to the ever-changing combat situation in intelligent ways, such as moving to flank Lara when she is pinned down, dodging grenades, and calling for backup.
Weapons and Equipment
Lara will have her trademark double pistols at her side. In addition, frag grenades, machine gun turrets, a shotgun, revolver, RPG and automatic weapons have all been confirmed to return. Lara wears all her equipment on her body (no more infinite backpack). When you use a grenade, it disappears off her belt. In addition to her pistols and grenades, Lara can only carry one weapon at a time which she can pick up from fallen enemies.
A magnetic grappling hook can be used to swing over pits of spikes and in other puzzle situations. Other equipment includes flares, binoculars, a torch and a Bluetooth headset, used to keep in touch with the 2 man team back at Croft Manor via picture-in-picture video.
Locations
There are 8 location confirmed for the game. Levels known so far include: Ghana, West Africa, Russia, Bolivia, Peru and Tokyo.
Vehicles
The only vehicle confirmed so far is the super-bike which is hinted to be the main vehicle in the game. However, the game will contain a number of other vehicles yet to be confirmed.
Game Mechanics
The game uses a modified version of the 'defiance' engine used in games like LOK: Defiance and Project: Snowblind. Puzzles will now be more physics based and open-ended, with multiple ways for Lara to solve them. The game has a "softness filter" which smoothes out angular edges and takes care of aliasing. The result is an amazing looking game.
The revamped control system provides intuitive and fluid character movement. Dynamic animation system puts focus on continuous motion, giving Lara the ability to seamlessly handle any obstacle and interact dynamically with any surface.
Release Date
Winter 2005 / Early 2006
Formats
PS2, PC, Xbox, Xbox 360. While all versions will fundamentally be the same, Toby Gard has confirmed that the Xbox and PC versions of the game will have higher-resolution textures, a higher frame rate and faster load times.
There will also be widescreen support for the XBox version. Toby Gard has also confirmed the Xbox version will "support a jukebox function which will be fun in Croft Manor. You'll basically be able to play a stereo when training."
Sources - www.kittenwar.com, www.tombraider.com, PLAY, EGM, Games Master, Xbox Magazine, OPS2, PSM2.
Author: Staff
Temat: Jaka grafa do mojego proca?
| Aby odczuc wyraznie roznice
| musialbys przesiadac sie na Core2Duo lub X2 - z powodu ceny na AM2.
Mam takie same odczucia, i nie spieszy mi sie z przesiadka.
I masz racje - mozna spokojnie doczekac do "zejscia pod strzechy"
procesorow 4+ rdzeniowych i nowych wersji plyt glownych (pewnie bedzie
kolejna przesiadka, zwlaszcza u AMD). Ja przesiadlem sie z 3 powodow:
troche juz za wolnego na konfig "do wszystkiego", a barton mobile
byl drozszy niz A64 3000+ Venice i plyta do niego razem.
- wybralem plyte, ktora pozolila mi w okresie przejsciowym zachowac
wszystko z wyjatkiem plyty+cpu (slynny Asrock 939Dual-SATA2)
- dla Epoxa na nForce2 + AXP mailem zastosowanie w komputerze biurowym,
gdzie zastapil mocno juz podstarzalego Epoxa na MVP3 + K6-2+ mobile.
Ja tez gram okazjonalnie i gry kupuje pare lat po premierze. Ale nie
musze sie martwic, ze mi "komp nie pociagnie" ;)
Hehe, ja tam glownie kupuje ...i nie gram. Dopiero co wczoraj kupilem
takie nowosci jak Icewind Dale 2 i Disciples II (podstawowy + dwa dodatki -
z extra klasyki) po cale 2 zl za tytul - z przypadku na wyprzedazy
w Tesco.
| - dopiero co wyszla cala antologia DeusEx
Coooo????? Ze jak?? I ja jeszcze nie wiem? Wlasnie niedawno po
dluuugiej przerwie ukonczylem pierwsza czesc - slicznie wygladala w
AF16x/AA8x pod OpenGL :o
Poprawka - zmylilo mnie oznaczenie jako nowosc (czyli teoretycznie
powinna juz byc w sklepach) na: http://www.kolekcjaklasyki.pl/
(animacja we flashu wiec trzeba sie samemu doklikac), myslalem ze po prostu
nie dotarla jeszcze do empiku/kolportera. Okazuje sie ze ma miec premiere
18 maja, za to mozna w preorderze zamowic za 18,90 zl:
http://www.cenega.pl/gra_opis.php?ID=2067 - Deus Ex, DE: Invisible War oraz
jakas strzelanka osadzona w tym universum Project: Snowblind (nie znam,
pewnie cos tak dla serii jak C&C Renegade dla RTSow C&C).
| BTW, kiedyś (ze 3 lata temu) podkręcałem ten sprzęt na chłodzeniu
| wodnym proc poszedł na ponad 2500 MHz przy słabych pamięciach
| noname, na 3DMark'u 01 miał 19100 pkt, miło powspominać :)
To nawet wiecej niz 7600GT w defaulcie!
Nie sledze 3Dmarkow, ale AFAIR nawet podkrecony R9800XT byl
porownywalny w 3dmarkach raczej z 7600GS a nie GT.
Ale w nowszych grach 9800XT bylby bez szans.
Niestety - wychodzi mocny, ale jednak juz strasznie stary silnik
nie obslugujacy nowinek technicznych wykorzystywanych w nowych silnikach
oraz wady technogii 0,15um - duzy pobor mocy, cieplo i tym samym
ograniczenie czestotliwosci pracy rdzenia na relatywnie niskim na dzis
poziomie.
Temat: [Cenega] Kolekcja klasyki
Cenega Poland z nieukrywaną radością informuje, iż wkrótce seria Kolekcja Klasyki (najchętniej kupowane gry komputerowe w Polsce!) obchodzić będzie wyjątkowy jubileusz – pierwszą rocznicę istnienia na rynku! Jednym słowem, już od roku tytuły z serii Kolekcja Klasyki są w Waszych domach dostarczając najlepszych zbiorów gier (Antologie!) oraz rozrywki na najwyższym poziomie. Zgodnie z zapowiedzią z zeszłego piątku dzisiaj przyszła pora, aby ujawnić pierwsze z siedmiu nowych gier, które pojawią się 18 maja w serii Kolekcja Klasyki!
Deus Ex Antologia czyli długo oczekiwana, kompletna edycja serii Deus Ex zawierająca Deus Ex w wersji Game of The Year, Deus Ex: Invisible War oraz Project Snowblind. Dzięki takiemu pakietowi odkryjesz w pełni futurystyczny świat Deus Ex - czas wielkich korporacji, genetycznych modyfikacji, tajemniczych spisków i terroryzmu elektronicznego. Deus Ex jest jedną z najlepszych serii gier wszech czasów (ponad 30 nagród dla gry roku) i absolutnie każdy powinien spróbować swoich sił w tej mrocznej wizji przyszłości. Warto dodać, że na potrzeby wydania tej antologii w serii Kolekcja Klasyki, pierwsza część Deus Ex została premierowo przetłumaczona na język polski.
Dungeon Siege®: Legends of Aranna™ to pełne wydanie jednej z najlepszych gier RPG ostatnich lat. W pudełku, wraz z podstawową wersją znajduje się nigdy wcześniej nie publikowany na rynku polskim dodatek Legends of Aranna. Wzbogaca on fantastyczny świat Dungeon Siege® m.in. o zupełnie nową kampanię dla pojedynczego gracza, 9 unikatowych obszarów do odwiedzenia, 70 potężnych zaklęć oraz nowe rasy i profesje dla graczy. Ponadto, grafika i sztuczna inteligencja potworów uległy znacznej poprawie, dzięki czemu przeżyjesz przygody, o jakich Ci się wcześniej nie śniło. Dungeon Siege®: Legends of Aranna™ zostanie wydany w podwójnej wersji językowej – polskiej (napisy) lub oryginalnej angielskiej do wyboru.
O następnych tytułach poinformujemy już 20 kwietnia o godzinie 15.00. Natomiast wszystkich niecierpliwych zapraszamy tego dnia na stronę www.kolekcjaklasyki.pl, gdzie nowe tytuły będą ujawnione już od godziny 9.00.
Kolekcja Klasyki to:
* Najlepsze, oczekiwane przez graczy tytuły w bardzo korzystnej cenie - jedynie 24.90 PLN;
* Unikalne na skalę światową Antologie, które zawierają poprzednie części danego tytułu;
* Eleganckie wydania - ekskluzywna poligrafia, nowoczesne pudełko DVD oraz wyczerpująca, drukowana instrukcja;
* Ponownie przetestowane i poprawione polskie wersje językowe z zaimplementowanymi najnowszymi patchami;
* Każda gra w polskiej wersji językowej - wiele z nich po raz pierwszy po polsku;
* W każdej grze super bonus! - najwyższej jakości poradniki na rynku polskim opracowane przez renomowany serwis GRY-OnLine oraz pełne instrukcje w formacie PDF, dzięki którym każdy gracz pozna wszystkie tajniki swojej ulubionej gry.
Temat: [Cenega] Kolekcja klasyki
I URODZINY SERII KOLEKCJA KLASYKI - podsumowanie nowych tytułów i rewelacyjny gadżet!
Cenega Poland z nieukrywaną radością informuje, iż wkrótce seria Kolekcja Klasyki (najchętniej kupowane gry komputerowe w Polsce!) obchodzić będzie wyjątkowy jubileusz – pierwszą rocznicę istnienia na rynku! Jednym słowem, już od roku tytuły z serii Kolekcja Klasyki są w Waszych domach dostarczając najlepszych zbiorów gier (Antologie!) oraz rozrywki na najwyższym poziomie. Poniżej znajduje się pełna lista 7 nowych gier, które już 18 maja pojawią się w serii Kolekcja Klasyki!
Brothers In Arms: Road to Hill 30
Deus Ex Antologia (zawiera Deus Ex I w wersji Game of a Year Edition – gra wszechczasów na komputery osobiste według magazynu PC Zone, Deus Ex Invisible War oraz Project Snowblind).
Dungeon Siege®: Legends of Aranna™ (zawiera podstawową wersję Dungeon Sige wraz z dodatkiem Legends of Aranna)
Grand Theft Auto Trylogia (zawiera Grand Theft Auto I, dodatek Grand Theft Auto London 1969, Grand Theft Auto II oraz Grand Theft Auto III) – wiadomość z ostatniej chwili – gry w pakiecie Grand Theft Auto Trylogia będą wydane w podwójnej wersji językowej do wyboru, polskiej i angielskiej!
Knights of Honor (podwójna wersja językowa do wyboru, polska i angielska)
Kozacy 2
Sid Meier’s The Pirates!
Czas na ujawnienie pierwszej z trzech wyjątkowych atrakcji, jakie przygotowaliśmy z okazji I urodzin serii Kolekcja Klasyki. Każdy kto zamówi dowolną grę z serii Kolekcja Klasyki na sklepie internetowym Cenega Poland (www.sklep.cenega.pl) otrzyma wyjątkową, oficjalną smycz! Smycz jest w kolorze pudełek z nadrukowanymi logotypami, szeroka na 2 centymetry. Dla Twojej wygody wyposażyliśmy ją w metalowy uchwyt, na którym zawiesisz, co tylko Ci przyjdzie do głowy. Dzięki takiemu gadżetowi pokażesz swoim znajomym i całemu światu, że jesteś prawdziwym graczem!
Po więcej informacji odnośnie nowych tytułów i promocji zapraszamy na oficjalną stronę serii Kolekcja Klasyki (www.kolekcjaklasyki.pl), natomiast, aby złożyć zamówienie na gry kierujcie się do oficjalnego sklepu internetowego Cenega Poland (www.sklep.cenega.pl). O pozostałych atrakcjach związanych z obchodami I urodzin serii Kolekcja Klasyki będziemy informować już wkrótce.
Kolekcja Klasyki to:
· Najlepsze, oczekiwane przez graczy tytuły w bardzo korzystnej cenie - jedynie 24.90 PLN;
· Unikalne na skalę światową Antologie, które zawierają poprzednie części danego tytułu;
· Eleganckie wydania - ekskluzywna poligrafia, nowoczesne pudełko DVD oraz wyczerpująca, drukowana instrukcja;
· Ponownie przetestowane i poprawione polskie wersje językowe z zaimplementowanymi najnowszymi patchami;
· Każda gra w polskiej wersji językowej - wiele z nich po raz pierwszy po polsku;
· W każdej grze super bonus! - najwyższej jakości poradniki na rynku polskim opracowane przez renomowany serwis GRY-OnLine oraz pełne instrukcje w formacie PDF, dzięki którym każdy gracz pozna wszystkie tajniki swojej ulubionej gry.
Troche lipa bo jak nie wprowadzą u siebie na stronie 5 za 3 to za smycz nikt nie będzie przepłacał.
Temat: Raport 2006 i 2007
Czym był dla mnie rok 2006?
Życie
Pogodzenie się z pewną cholernie bliską dla mnie osobą. Nowa szkoła - nowe miejsce, które o dziwo przyjęło mnie z szeroko otwartymi ramionami. Nowi kumple - nowa banda z którą włóczymy się po Wieluniu.
Poza tym kilka razy mocno zawiodłem kilku ludzi - wpędziłem się w ślepą uliczkę, przeżyłem dosyć mocne załamanie psychiczne. Przez nie skończyłem z "karierą" tłumacza - nie potrafię już porządnie złożyć linijki tekstu.
Ze zdrówkiem coraz gorzej. Psychika mi siada, od chlania także żołądek. Oprócz tego powyłamywane palce, goję złamany nos - skrzywiona przegroda nosowa.
Praca
Przeżyłem swój najlepszy czas. Wydałem kilka modów, których teraz nie potrafię nawet zupdate'ować. Wraz z Albatrosem i Marynarzem stworzyliśmy Wieżę Ramazitha. Dokładniej - jego organizacja, moje tłumaczenia. Szybko doszedł Folmi. Oprócz niego kilku ludzi pomagało w tym. Do dzisiaj z dumą tam wchodzę i bezsensownie gapię się na ten sajt. Ale scena IE w RP IV jest już chyba martwa. Szkoda.
Pierwsze próby czegoś pro w tłumaczeniu. Asystent tłumaczenia settingu Midnight, w wydawnictwie Galakta. Trochę tam pomogłem, kilka moich nazw trafi do gry. Fajnie.
Oprócz tego ciężki sezon w robocie gospodarczej. Parszywa susza zepsuła sporo plonów, i ciężko było to odrobić.
Muzyka, książki, gry
Pokochałem metal, pokochałem rocka, pokochałem funka, pokochałem bluesa. Jestem otwarty na prawie każdą muzykę. Zacząłem nałogowo słuchać takich cudeniek jak Amon Amarth, Machine Head, Coma, RHCP, Dżem, Zdrowa woda. Na aktualnościach muzycznych niestety się nie znam, nie powiem co się w tych gatunkach zmieniło - co nowego doszło.
Rap też dalej kocham. O.S.T.R. powrócił do starego stylu z świetną płytą "7", wróciła Molesta/Ewenement z "Nigdy nie mów nigdy" - krążkiem dosyć ciekawym, jednak daleko mu go geniuszu. Zachwycił za to Mes z nową płytą Alkopoligamia. Może i przewnięło mi się jeszcze kilka dobrych albumów, jednak nie aż tak, by je szczególnie zapamiętać. Czekam na "Hollyłódź" O.S.T.R'a. Rapbiznes przepadł - dobrze. Jest ubogo - trochę gorzej.
Książki? Nie za wiele. Przeczytałem ostatnią część Trylogi Sapkowskiego, "Lux perpetua". Książkę piękną, mroczną oraz wzruszającą. Pożarłem ją w jeden dzień, przy czytaniu omal nie płakałem. Piękne zakończenie wspaniałej serii. Reynevan dorównał Geraltowi. Poza tym kupiłem/pożyczyłem kilka książek Prattcheta. Fajnie.
Rok '06 to rok w którym kupiłem nowy komp. Jednak nie stałem się nagle nałogowcem jeżeli chodzi o nowe tytuły. Najmilej wspominam Half-life 2 (1 dzień), Project: Snowblind (2 dni), Rome: Total War (4 dni - skończenie długiej kampanii Scypionów), NBA '07. Chyba to nie są tytuły z '06, prawda? Teraz kombinuję sobie tylko Medievala 2: Total War.
Polityka
Czas nędzy i rozpaczy. Najpierw PiS mówiący o cudownym końcu polityki kolesiów, o tanim państwie, o rozsądnej koalicji z PO i ogólnie fajnym rządzie. I tak tym gnojom nie ufałem. W szkolnym głosowaniu byłem za PSL.
Po wybraniu PiS robił dosłownie wszystko na opak względem tego co mówili. Koalicja z LPR i Samoobroną. Kolesiostwo, DROGIE państwo, zrujnowanie wizerunku Polski za granicą.
Poza tym, Rząd nie potrafi utrzymać ludzi w tym kraju. Powoli tracimy najlepszych fachowców i specjalistów. W Polsce zostają ci, co nie umią nic lub bardzo niewiele.
Reasumując
Mogło być lepiej... Może być lepiej... oby.
Yarpen
Strona 2 z 2 • Znaleziono 129 wyników • 1, 2