Wyświetlono wiadomości wyszukane dla słów: programy do remixowania





Temat: C-Bool - House Baby (DJ Kwaps RMX)
raczej bym czegoś takiego nie dawał na forum, to z remixem nie ma nic wspólnego, vdj jest dobrym programem ale taka sieka loop'ów to nie na to forum, Vdj tez raczej nie na to forum, tutaj ciężko jest miec dobrą ocenę nawet z kawałkiem robionym pare miechów a nie kręconym na Vdj'u w 5 min. Obsługa Vdj'a jest niczym w porównaniu z obsługą FL studio czy Cubase'a, zacznij sam tworzyć albo remixować na innych programach niż Vdj. Mimo mojej krytycznej oceny daje 3/10 za chęci



Temat: Pare pytan poczakującego.
Dobra, juz rozpracowalem program nawet w miare i narazie remixuje piosenki rozne z dostepnych mi plikow midi. Macie tutaj linka do mojej (jak narazie) najlepszej pracy:
http://www.wrzuta.pl/audio/8VsMvVOoNT/remix
I mowcie co zle.
Ale powiem Wam, ze wszyscy mowia ze te programy do robienia muzyki sa niby takie trudne w obsłudze ze lepiej sie za to niezabierac. "Bawie sie" w fl juz 3 dzien, pomijajac dni w ktorych nie wlaczalem fl i efekty sa zdumiewajace, jezeli chcecie moge Wam takze dac moja "najpierwsiejsza" nute i sobie porownajcie. Mam jeszcze tylko problemy z ukladaniem w tym "piano roll?", niewychodzi mi nic kompletnie, wiec poki co zostaja mi tylko midi i remixowanie powstalych juz utworów. http://www.wrzuta.pl/audi.../decha_straszna





Temat: Dynamid Disco
Dynamid Disco z.t.j. Konqret (producent, remixer, deejaay). Obecnie współpracuje z 001 Rec i 12 Cali Rec, oraz rezyduje w klubie Lemoniada we Wrocławiu. Muzyka zajmuje sie od dnia w którym usłyszał w horoskopie, ze "...czeka go nowe ciekawe zajęcie". Początkowo były to hip-hopowe beaty dla znajomych z zespołu, w poszukiwaniu dobrego dźwięku szperał w rożnych gatunkach muzycznych aż dotarł do muzyki DISCO która go zaabsorbowała. Z tego miejsca już było nie daleko do Disco-House i innych odmian HOUSE. Remixuje glównie Polskich artystów wyciągając esencje z ich utworów, po za tym działa w rożnych projektach nagrywając z takimi artystami jak Magda Dziegiel, Marcin Loo, DJ Daso, Anna Hercik, L2E, Bojo/Skam i inni. Na studiach założył wraz ze znajomymi dj-ami: Palgi (Plock) i Beny (Gorzów) - projekt SLEZAKROCKERS. Wspólne granie pozwoliło mu szkolić styl i technikę, dzięki czemu miał okazje zagrać w takich klubach jak: Enigma, Szepty, Pasja, WZ, Metropolis. Poza tym cyklicznie pojawia sie w Zielonogórskim Klubie "Straszny Dwór".DJ-ka pozwoliła mu rozwinąć skrzydła i podzielić sie swoja twórczością z klubowiczami, bo jak zawsze podkreśla najpierw jest producentem później deejaem. Od niedawna udziela sie również jako producent muzyki do filmów i programów telewizyjnych. Obecnie na antenie TVP2 w cyklicznie nadawanym programie można usłyszeć jego kompozycje.





Temat: Dialogi "mówione" w kampanii, czy "nie mówion


Jak sę postarasz to odpowiednim programem, można zmienić basy i "zremixować". Jednym słowem to co napisał OFPman.. Jak chcesz moge się czegoś dowiedzieć od mojego kolegi na ten temat... Robi muzyk4e na kompie ( ma własny duet z kolegą ) I zna się on na zmienianiu dźwięków

Ale ja nie chce zmieniać basów ani remixować, chce tylko się dowiedzieć, jakie macie zdanie...powiedzcie mi w końcu, czy mam dawać te dialogi nawet jak będą dziecinne, czy ich nie dawać wcale...



Temat: Kącik muzyczny
"Jak to podliczanie BPM utworów to dla ciebie gówno? "
Wg mnie w takich programach liczy się realizm a ja nie widziałem jeszcze nigdy PRAWDZIWYCH odtwarzaczy z takimi bajerami jak Traktor - z sync-em czy liczeniem BPM.

a czy w Audacity idzie remixować to nie wiem

Ableton Live - jak chcesz pełną wersje (ver 7.0.3) napisz mi na PW lub GG (6503382) to dam Ci link.



Temat: Tarnowski zlot "urywki"
jak mozecie mowic ze filmik jest spook ?? Kazdy glupi moze wziasc kamere i takie cos nakrecic
Ludzie jesli chcecie sie z czyms pokazac to troche kreatywnosci. Kamerzysta powinien sie bardziej postarac. Kamrzysta rownoczesnie powinien byc rezyserem to on ustawia kto i kiedy ma biec. Krecic ujecia z ciekawej perspektywy. Osoba ktora obrabia film tez moze sie wykazac. Jak pisalem wczesniej za dlugo trwa ujecie jednej osoby, np Suszik (chyba to byl) robil salto jakies tam z wybicia od Toada - Wcale mnie to nie interesuje ile on tam razy sobie podskoczyl zanim wykonal wlasciwy trick, to mozna bylo bez problemu uciac. Z tymi bajerami co sa w programach nie ma co przesadzac bo pod koniec wyglada to tak ze niektore osoby efekt zaslonil trick, i przy tak krotkim filmie tez nie ma co dawac efektow.
Muzyka to jest jeden z glownych czynnikow ktore wplywaja na jakosc filmu, dzieki fajniej muzie film o wiele lepiej sie oglada, ale to juz pozostawiam w kwesti gustu osoby. Wazne zeby muzyka podobala sie wiekszosci i zeby nie byla zbyt flegmatyczna, chyba ze wymaga od tego sytuacja i pasuje to do calosci. Nie musi byc jeden utwor, przy dluzzsysz filmach muzka mozna remixowac i wtedy to ciekawie wyglada

Nie wystarczy miec kamere, trzeba sie nia tez umiec poslugiwac.
Nie chce tu nikogo potepiac tylko chcialbym zebyscie sobie wzieli moje rady do serca.
pozdro




Temat: Jakie lubicie programy zwizane z muza?
heh Dj Traktor wypasisty programik do remixoania muzyki (najlepszy do techniawek)

pozdro wszystkim którzy lubią remixować

i jeszcze jest jeden fajny program do tworzenia muzyki Reason 3.0 (szkoda że kosztuje 400JURO ale to już kfestia dobrej strony do ściągania tego porgamu za darmo )
a tak apropo reasona to kto by mógł mieć jakieś dodatkowe pakiety dzwięków ... możecie podać linki do ściagania na PW ?




Temat: Tworzenie muzyki.
Zna ktoś jakiś fajny, łatwy w obsłudze(no niekoniecznie), dobry i ciekawy program do tworzenia muzyki? Byleby to nie był jakiś trial, czy coś takiego Mam ochotę pobawic się w tworzenie muzyki i remixowanie Mówię Wam, że będę kiedyś sławny Aha, jeśli to ważne chodzi mi o tworzenie/remixowanie itd. techno, trance'u, dance'u, pop'u; inspired by Benny Benassi. Wiem, że jestem dziwny Plox.




Temat: Filmy TR Legend

http://www.youtube.com/watch?v=E477AsoeF6E
Jak sie nazywa ten utwór,bo moja siostra i mama go wychaczyły i chcą bym ściągnął (RLY to są ich klimaty ) Filmiki mi sie podobają,bo techno jest dobrą muzyką,która pasuje do tego typu tempa akcji.Ale jeżeli naprawde chcecie robić coś w rytm techno,to musicie robić remixowane filmiki (mam nadizeje że wiadomo o co mi chodzi,przewinięcia do tyłu itd.) oraz musza pasować idealnie z rytmem(weźcie sobie włączcie frapsa,puśccie muzyke np. na wieży i grajcie w rytm tej muzyki.Bo jeżeli gracie a potem szukacie muzy która by pasowała no to wiadomo że nie zawsze wyjdzie.) Ale Tom,za dużo razy użyłeś motywu z motorem,którego jest tak mało i powinieneś go oszczędzać.

Jak wyjdzie TRL w polsce i davvid przejdzie TRL to wyciągne z Leśnego Oka co sie da jako scenarzysta,doradca i choreograf


Nawet jeśli będziemy nagrywać filmy TRL podczas słuchania wybranej muzyki, to i tak nie ułatwia schromatyzowania podczas obróbki video w programie. Trza się sporo namęczyć by scromatyzować obraz z dźwiękiem, aby było naprawdę cool. A jeśli chodzi o przewijanie do tyłu to większość z nas pracuje w wmm2, i tam nie ma takiego efektu, żeby przewijać do tyłu.



Temat: program do tworzenia muzyki i remiksowania
witam!
poszukuje jakiegos dobrego prg do tworzenia i remixowania muzyki!
konkretnie muzyki electronic i trance!
nie wiem ktory wybrac bo jest ich masa a nie bede kazdego sciagal i siedzial nad jednym dzien lub dwa by sprawdzic jak sie w nim pracuje!
czekam na wasze propozycje i uwagi!
pzdro i z gory thx;]



Temat: Reason a Akordy
Witam.

Jezeli chodzi o granie akordami to latwo mozna z tym sobie poradzic korzystajac z piano roll'a. Co do wirtualnej klawiatury istnieje program reason midi remote controler czy jakos tak sie on nazwya. jest do pobrania za darmo z oficjalnej strony proppelerheadsu. Mozna tez oczywiscie podlaczyc zewnetrzny kontroler midi i grac akordy reason wszystko zapisze na piano roll.

co do remixowania, to srednio jest taka mozliwosc. musial bys miec osobne tracki z interesujacymi ciebie loopami, to wtedy dalo by rade. ale tak to ciezko... ja sobie nie wyobrazam zremixowania gotowego kawalka...

pozdrawiam



Temat: Program do edycji dzwięku

Szukam jakiegoś darmowego programu do remixowania piosenek, tzn przycinanie, dodawanie efektów, miksowania itp. Zna ktoś taki programik (najlepiej po polsku i prosty w obsłudze)?



Temat: Program Do Remixowania muzy
Siemka Słucham sobie dziś na Youtube Rużnych przerubek i niektórę są poprostu Boskie Znacie Jakiś Darmowy/Płatny Bardzo Dobry i Prosty W obsludze DOBRZE Rozbudowany Program Do mixu



Temat: program muzyczny...
mialbym prosbe, ostatnio troche sie nudze, a w wara nie chce mi sie grac, poleccie mi jakis program do tworzenia muzyki, tworzenia w sesie nie remixowania juz istaniejacych piosenek tylko takiego z niczego



Temat: Potrzebuję pomocy :(
Poszukaj programu Fruity Loop, ponoc najlepszy program do tworzenia, remixowania itp, zawierajacy gotowe sample.



Temat: Program Ejay Techno 4
Chodzi mi o ten program (Ejay Techno 4). Mianowicie: wiem jak się w nim tworzy własne piosenki, tylko słyszałem, że można jakaś remixować istniejace. Jeśli ktoś wie jak, niech napisze tu na forum, krok po kroku, tak alby każdy mógł to zrozumieć z góry dzieki.



Temat: Gra ktoś na jakimś instrumencie??
ja kiedys daaawno temu mialem taki ejay 3.0 ale to stare dzieje. Wiem ze cos tam mozna bylo remixowac itp
Tu masz strone tych roznych programow serii ejay: http://www.ejay.com
Niestety stad raczej nie sciagniesz



Temat: Może ktoś gra na jakimś instrumencie?
Nie wiem czy to mozna nazwac instrumentem ale ja probuje robic cos na konsoli ... Od czasu do czasu na balety chodze i mi pozwalaja pozniej sie pobawic na sprzecie Dj :D ... a na kompie mam program Virtual Dj - tez fajny jak ktos lubi pobawic sie w remixowanie muzyczek :D ...



Temat: Agnelli & Nelson - Everyday (Indecent Noise remix)
Takie lamerskie pytanko - jakiego programu uzywales do remixowania?



Temat: NUN
Dla wszystkich tych, którzy nie mieli jeszcze przyjemności poznać bliżej grupy NUN przedstawiamy krótką biografię tego polskiego duetu (Magda-śpiew, Olaf-muza) grającego muzykę klimatycznie osadzoną pomiędzy electro popem / EBM i electro Clashem.

2000 - powstanie NUN.

2001 - pierwszy materiał demo oraz występ w programie telewizji polskiej TVP3 pt. "Wkręt".

2002 - NUN obok takich grup jak: Futro, Homosapiens i CKOD, pojawia się na składance pt."Football-ep", promującej mistrzostwa świata w piłce nożnej.

2003 - dwa utwory NUN "Stop" i "I Dont Know How" pojawiły się na ścieżce dźwiękowej thrillera science-fiction pt. "Arche" w reżyserii Grzegorza Auguścika, z Robertem Gonerą w roli głównej.

05.2003 - Magda vokalistka zespołu, zaśpiewała na drugiej płycie Smolika w utworze pt. "Or".

06.2003 - współpraca z niemieckim producentem EBM Falkiem Bergerem, której owoc [3 remixy] zyskały uznanie niemieckiej prasy branżowej (obszerny artykuł w Synthetic Magazine)

04.2004 - grupa NUN ukończyła pracę nad materiałem promo pt. "This is Electro Pop" i remixem dla Agonised By Love, który ukazał się na EP. pt."Close Behind You" promującej ich debiutancki album nakładem belgijskiej wytwórni Alfa Matrix.

09.2004 - NUN remixuje Reni Jusis ( "Kiedyś Cię Znajdę") i gwiazdę sceny dark electro Psyche (remix utworu Defenseless grupy Psyche ukaże się na ep. na początku 2005 r.

10.2004 - współpraca z berlińskim dj. Steve `n` King której owocem jest hard houseowy remix utworu Blind, który ukaże się na vinylu.

NUN z powodzeniem koncertował w Niemczech (club K17 Berlin) jak i w Polsce (Bewt Festival Szczecin obok Psyche, Spektralized i Minerve).

2 lutego 2005 o godz 20:00 NUN zagra w Radio Barze we Wrocławiu , wstęp free (po koncercie clash / 80`s party)

więcej informacji i mp3 na www.nun.prv.pl



Temat: [Link]Ableton Live v6.0.1[Link]


Info:

Kategoria:Tworzenie muzyki
Producent:Ableton
Licencja:Shareware
System operacyjny:Windows 2000/XP/Mac OS X 10.2.8
Rok wydania:2006
Język:English
Rozmiar:62.07 MB
Wymagania sprzętowe Windows:600MHz CPU, 512MB RAM, Windows 2000/XP
Wymagania MAC:G3, 512MB RAM, Mac OS X 10.2.8

Opis:
Ableton Live to rewolucyjne oprogramowanie producenckie, które pozwala spontanicznie tworzyć, edytować, remixować i odtwarzać muzykę w środowisku MIDI. Oprogramowanie, które zebrało wiele prestiżowych nagrów, Live 6 bazuje na środowisku pętli oraz produkcji liniowej, do której zaliczaja się
wirtualne instrumenty. Najnowsza wersja posiada takie udoskonalenia jak: obsługa systemów wieloprocesorowych oraz wielowątkowych, import video, Essential Instrument Collection, Racki instrumentów i efektów, Deep Freeze - pozwala oszczędzić zasoby komputera.DJshop.pl

Opcje programu:

* obsługa systemów wieloprocesorowych oraz wielowątkowych
* import video
* Essential Instrument Collection - gigabajty dźwięków
* Racki instrumentów i efektów
* nowe, ulepszone urządzenia
* Deep Freeze - pozwala oszczędzić zasoby komputera
* Narzędzia zarządzania projektem
* kompletna ingerencja w audio/video w czasie rzeczywistym
* integracja klipów audio z różnymu prędkościami i tempem
* dj-podobny crossing
* nagrywanie nieskończenie wiele ujęć na nieskończenie wielu ścieżkach
* rozszerzenia VST, AU, ReWire
* kompaktybilny z Pro Tools M-Powered
* markery stretch
* kopiowanie/wklejanie Wrap Markers
* wielocelowe komunikaty MIDI, dla każdego mapowania osobne właściwości
* 24-Bit/192-kHz nagrywanie wielościeżkowe
* zintegrowany MIDI/Audio-Sequencing
* Signal-Routing do ścieżek Audio i MIDI
* Drag-,-Drop do dokumentów typu WAV-, AIFF- i SDII-Audio-, Standard-MIDI
* efektywne Timestretch-, Pitch-, Groove- i Sample-Manipulacje w czasie rzeczywistym
* Triggern dokumentów audio- lub MIDI poprzez klawiaturę komputera lub MIDI-Controller
* zdaniosterowanie efektów, Songtempo, funkcji miksera i transponujących poprzez MIDI-Controller
* wspiera ASIO-, MME-, DirectX-, Sound Manager- i Core Audio

Kod:

ed2k://|file|Ableton.Live.v6.0.1-AiR.rar|65083661|EAA26A264222D7EC2966B01D25C57F39|/



Temat: E-Bonit
Witam chciałbym wam zaprezentować wschodzącą gwiazdę muzyki klubowej E-Bonit
Kilka słów o artyście:
muzyka jest moją pasją -a jej produkcją zajmuje się 0d kilku lat - może kiedyś będzie to sposób na życie Zachęcam do Sciągania i oddawania topów
Historia:
Formacja E-bonit powstała na początku roku 2006.
Założycielem był Costa( Łukasz Petrykowski 24 lata)- REMIXER I PRODUCENT.
Cała przygoda z muzyką zaczeła sie w bardzo młodym wieku.
rok 92 to pierwszy kontakt z insytumentami klawiszowymi( kilku letni okres w szkole muzycznej)
Kolejny etap to szkoła średnia - pierwsza działalność w radio węźle , pierwsze kontakty z programami
służącymi do remixowania i robienia muzyki .Okres po maturze - pierwsze zmagania ze sprzętem dj.
Pierwsze nagrania które ujżały światło dzienne min. w radiu RZW - sety do audycji techno - klub.
Ciągłe zmagania z robieniem dzwięku owocują kilkoma wydanymi kawałkami.
praca nad różnego rodzaju jinglami czy remixami
Powstaje oficjalna nazwa COSTA (2003)
Pierwsze wydane nagranie to Costa - Beat is Beack(2005) - wydawnictwo dee jay mix club.
Następne osiągnięcie to remix na singlu Michała Wiśniewskiego - Renia Pączkowska i Wiera Serdiuczka
Kolejne wydane produkcje już po nową nazwą E-bonit min. E-bonit - Sky( 2006), E-bonit - Her name is Shiva( 2006)
Rozbudowa sprzętu - skromne home studio. Obecnie dysponuje klawiszami roland EXR7 ,Klawiszami z kontrolerem MIDI
evolution 249c, syntezatotem anologowym.mixerem gemini, mixerem z procesorem FX alesis, Kompresorem dzwięku
Behringer MINI FEX 800 no i oczywiście PC z oprogramowaniem i VSTi
Gram gościnnie 0d 2004 roku najczęściej w zaprzyjażnionym klubie testarossa w Wieluniu.
Od niedawna współpracuje z producentem z Łowicza Paulem Lesky - ta krótka znajomość już przyczyniła sie do
powstania kilku produkcji min. E-bonit & Lesky - Angels Cry czy remixu Fede le Grande- Put your Hands Up.
Obecnie pracuje nad debiutanckim albumem który ukaże sie w sierpniu tego roku w wydawnictwie PLAY Music,
oraz singlem z Paulem Lesky na sierpień 2007 który chciałbym wypromować w radiu.No i oczywiście pozostaje
promowanie nagrań w klubach i sieci.
To by było tyle ( w razie pytań priv lub gg )
Co sądzicie o tym wykonwawcy
Wkrótce umieszcze tutaj jego kawałki



Temat: [25.05.07] LOGARYTHMICA 17 [Havana - Zawiercie]


17 odsłona imprezy 'LOGARYTHMICA' już 25 maja - tradycyjnie w Klubie HAVANA (zawiercie).Tym razem na evencie usłyszymy dj'i ktorzy będą nas karmić tylko i wyłacznie mocnymi dzwiekami (techno/hard techno/schranz) !!

DJ'S : AGEE (bielsko/biala) | SLEEPWALKER (techno.pl/szczecin) | LESAR (puresound/tychy) | TOMASH WBPM (combat corpse/bielsko) | DRZAZGA (logarythm/czechowice)

wstep - 10 zł
start - 21.00

-- SLEEPWALKER --

Muzyką klubową interesuje się od 2002 roku. Kiedy to po raz pierwszy usłyszał sety takich artystów jak Adam Beyer czy Chris Liebing, fascynacja tą muzyką rosła, poznawał nowe style muzyczne (Schranz, Acid, NRG...).W 2003 zaczął tworzyć pierwsze własne brzmienia, z początku Ejay i Magic Music Maker. Programy te pozwalały tylko na poznanie podstaw, więc szybko na nich zakończył pracę. W poszukiwaniu bardziej wymagającego programu, odpowiednim okazał się Fruity Loops, na którym do dziś tworzy i remixuje. Po pewnym czasie postanowił nauczyć się składania bitów, grania setów na prog. typu MJ Studio, VTT czy Traktor. Jednak marzeniem było grać z vinyli. W połowie 2006 roku zakupił decki i mixer. Od 2007r. postanowił grać publicznie. Debiutancki set zagrał w IQ Club - Poznań, do którego dostał się dzięki konkursowi. Jego sety są energiczne, zawierające w sobie mieszankę Tribali, NRG, UK Techno i Schranz, czasem i własne produkcje.

-- LESAR --

Na imię ma Adam. Urodził się w 1987 roku. Mieszka i uczy się w Tychach. Graniem zaraził się na imprezach w klubie Starówka w Cieszynie oraz od swojego brata DJ'a Wary. W 2004 roku współorganizował w Tychach undergroundowe imprezy pod nazwą "Funky Techno Night". Obecnie jeden z reprezentantów grupy Pure Sounds. Styl jaki prezentuje to różnorodna odmiana Techno, zależne od nastroju i weny twórczej, ale styl w jakim się lubuje to Hard Techno w którym poszerza swą wiedzę także w produkcji. Jego marzeniem było zagrać w znanym na Śląsku klubie Kanty. Jedno z jego marzeń się spełniło, zagrał w Kanty na 2nd Friday. Kolejnym krokiem na przód był wyjazd do Irlandii, gdzie zagrał 2 imprezy wraz z WaRym oraz szanowanym w Irlandii DJem Luke Logan. W 2005 roku został wylosowany w ramach konkursu i zagrał na Meetingu Polskiej Kadry w klubie Kanty. Zagrał także na Meetingu w klubie EGO (jedna z jego lepszych imprez). W 2006 roku przystępuje do drugiej organizacji pod nazwa Combat Corps, gdzie razem z Tomashem WBPM i innymi DJ’s tworzy nowy wspólny projekt, mający na celu szerzenie różnych odmian muzyki Techno na Śląsku.
Dotychczas grał w takich klubach oraz na open airach jak: E-Club (Bielsko-Biała), EGO (Katowice), Kanty (Jaworzno), Regres (Bytom), Barrock (Kraków), Starówka (Cieszyn), Tlen O2 (Bielsko-Biała), Phobia (Tychy), Gruba (Cieszyn), OpenAir (Lędziny), OpenAir (Wola) w tym dwie imprezy w Irlandii.
Grał z takimi DJ'ami jak: Luke Logan, Carla Roca, Pine, WaRy, Wazin, Sick, Art Extreme, Dave, Naz, Rafter, Gogo, Siasia, Nair, Venom, Marks, Yagi, Narg, Tomash WBPM, MiQ, Xequo, Maq, Mackul, Kamil More, Pi, Punk, Hall Breg, Sovul, Fex, FJ, FJ Rafael oraz z ekipami Negaton Crew, Amortyzator Kolektiv, Analog...
Ulubieni Producenci: Marco Carola, DJ Rush, Chris Liebing, Glen Wilson, Andre Walter, Michael Burkat, Adam Beyer.
Ulubione labele: CLR, CLRetry, Stigmata, Heroes, Heroes Series itp.

-- DRZAZGA --

Wojciech Szczypka urodził się w 1988 roku.
Współtworzy oraz organizuje cykliczne imprezy ‘Logarythmica’ w klubie Havana (zawiercie).
Od urodzenia związany z muzyką.
W 2000 roku postanowił że zostanie dj-em i po dzień dzisiejszy stopniowo realizuje swoje marzenie.
Pomimo swojego młodego wieku miał okazje grac w wielu klubach w naszym kraju.
Obecnie jego sety są prawdziwą mieszanką wybuchowa - tak naprawdę nigdy nie wiadomo co się stanie za chwilę! Uwielbia zaskakiwać ludzi i już teraz wie, że bedzie to robił zawsze!
Najczesciej wystepuje prezentujac sety Tribal/Groove.



Temat: 23.06.08 | Noc Świetojańska | Sopot | Sfinks
Noc Świetojańska
Gdzie: Sfinks - Sopot
Kto:
Fountain:
Jacob Seville aka Cube (Sound Revolt, Manual, Vise Versa - Poznań)
Paryss (Skylark rec., BeatBandith, Sfinks - Sopot)
Zabielsky
Tween

Magig garden of Sfinks:
Snake (No duck crew)
Symbio aka Goro (Soul Initiation)
Reza (Soul Initition)

Muza: Fountain - minimal house, tech house, electro; Garden - atmosphere, dub, liquid, chill out

Start: 22:00
Wjazd: free/selekcja

Jacob Seville aka Cube (Sound Revolt, Manual, Vise Versa - Poznań)

Kiedyś Polska była wyraźnie podzielona na główne miejskie ośrodki, w których dominowały określone gatunki muzyki elektronicznej. W Poznaniu z jednej strony bawiono się przy minimalnych brzmieniach techno, a z drugiej przy mało wybrednym disco. Cube jest mieszkańcem Poznania od zawsze, więc coś dla siebie musiał wybrać. Nie, wcale nie techno – był rezydentem jednej z największych dyskotek w mieście! Jak sam przyznaje, nie wiedział zbyt wiele wtedy o clubbingu, o ile w ogóle clubbing gdzieś poza Warszawą wtedy istniał.

W końcu jednak złapał klubowego bakcyla i postanowił spróbować swoich sił w bardziej ambitnych dźwiękach. Na początku nowej drogi zdecydował sięgnąć do korzeni. Wychowany na muzyce Depeche Mode, Cube szukał czegoś zbliżonego klimatem, ale nadającego się także do tańca. Tak rozpoczął przygodę z deep housem, dzięki któremu stał się w Poznaniu znanym i szanowanym didżejem.

W następnych latach jego styl ewoluował do coraz mocniejszych odmian elektroniki. W małych klubach i pubach powoli wkręcał najpierw tribalową, potem wreszcie progresywną nutę. Był wtedy rezydentem klubu ZeZ, gdzie wraz z Blazem trzęśli w czwartki parkietem do białego rana. Kto wie, może progressive zadomawia się w Poznaniu właśnie dzięki niemu.

Od 2002 roku jest już rezydentem jednego z najlepszych polskich klubów – poznańskiego Eskulapa. Zostaje także coraz częściej zapraszany na imprezy wyjazdowe, z których należy wymienić wspólne granie choćby z Jamesem Zabielą, Michaelem Burianem, Jeffem Bennettem, Timo Maasem, czy Gregiem Vickersem. Wystąpił także przed kilkutysięczną publicznością na polskiej edycji festiwalu Creamfields w 2003 roku.

W 2004 roku grał już w klubach całego kraju zdobywając wszędzie coraz więcej fanów. Efektem tego było zaproszenie do celebrowania sylwestrowej nocy w trzech różnych klubach! Zagrał na wszystkich trzech doprowadzając klubowiczów do wrzenia.

Rok 2005 rozpoczął współtworząc audycję „Po Godzinach” w poznańskim radiu RMI, a wkrótce potem dostał propozycję prowadzenia własnego programu w kanadyjskim radiu Club246 (www.club246.com).
Kolejnym sukcesem były sety wyemitowane w dwóch amerykańskich radiach.
W Proton Radio – Featured Artist oraz Frisky Radio – Artist of the Week.

Na przełomie roku 2005/2006 Cube zaczyna cały swój czas poświęcać produkcji. W swoim domowym studio siedzi cały czas co daje efekty. Wygrywa konkurs Fiberlineaudio na remix utworu KVK – Streets of Gold. Remixuje Art. G & Justin Xara – September Rain, który ukazuje się na Kanadyjskim Existence Records. Poza tym pracuje nad własnym albumem oraz kilkoma remixami.
Podczas wakacji gra na trzech festiwalach: Outdoor Clubbing Experience, Creamfields: Scena Tech – Genetic u boku Richie Hawtin czy Scarlet Etienne oraz scena główna supportując Audio Bullys. Trzecim festiwalem był Audioriver.
W tym samym czasie rozpoczyna autorską audycje „Manual Music”(www.manualmusic.com) w lokalnym oraz internetowym radio RMI.fm. Można jej słuchac w każdą niedziele po godzinie 23.



Kto ze mną jedzie ?



Temat: Linkin Park :]


Linkin Park kalifornijski zespół pochodzący z Los Angeles grający Crossover (nu metal połączony z rapcorem). W skład zespołu wchodzą: Chester Bennington (wokal), Mike Shinoda (wokal, mc, keyboard, gitara, grafika, DJ, pianino), Brad Delson (gitara), Dave "Phoenix" Farrell (bass, skrzypce, wiolonczela, gitara), Rob Bourdon (perkusja, pianino) oraz Joseph Hahn (DJ, pianino, reżyseria, scenarzysta, grafika). Byłymi członkami zespołu są Mark Wakefield (wokal), Kyle Christer (bass) oraz Scott Koziol (bass)

Historia

Pierwotnie, Linkin Park miał nosić nazwę "Xero". Mniej więcej w czasie, gdy Chester Bennington odszedł od Grey Daze (obecnie Waterface) i dołączył do LP, odszedł ze składu Mark Wakefield (wokalista), nazwę zespołu zmieniono na Hybrid Theory. idea tej nazwy polegała na zaznaczeniu tego, że kalifornijczycy grają nietypową muzykę - hybrydę metalu, ektroniki, rapu, itd. Nazwa jednak okazała się zastrzeżona już przez inny zespół i chciano uniknąć problemów prawnych, w związku z czym zrezygnowano z niej (choć nie do końca, biorąc pod uwagę, że tak nazwali pierwszy album). Następnie rozważano różne inne nazwy dla zespołu (m. in. :'Clear' (ich ulubiona) , 'Probing Lagers' , 'Platinum Lotus Foundation' , 'Ten PM Stocker' [od ulicy Stocker Street, gdzie mieszkał Mike i gdzie członkowie zespołu mieli próby. Jednak ściany mieszkania były bardzo cienkie i o godz. 10 wieczorem sąsiedzi zaczynali protestować.). W końcu zdecydowali się na Linkin Park (wziętą od Parku Lincolna w Santa Monica, gdzie mieszkał Chester. Park Lincolna był ulubioną miejsówką dzisiejszych linkinów; zresztą była również propozycja Lincoln park, ale to też było zajęte). LP w swoim już ostatecznym do dnia dzisiejszego składzie nagrał "Hybrid Theory EP", jednak płyta nie została wydana oficjalnie, nagrano jedynie 1000 kopii. Można było ją dostać w późniejszym okresie jedynie przez Linkin Park Underground. Pierwszym nagranym kawałkiem była piosenka And One. Zespół wydał też płytę "Hybrid Theory Demos", zawierającą dema piosenek z "Hybrid Theory EP" oraz "Hybrid Theory".

Zespół oficjalnie zadebiutował w 2000 płytą "Hybrid Theory". Phoenix nie udzielał się na tej płycie, choć napisał do niej parę tekstów, zastąpił go wtedy Kyle Christer, który już na żadnej innej płycie się nie udzielał. Wiadomo tylko, że Phoenix w tym czasie studiował i nie miał czasu na grę. Producentem płyty był wówczas Don Gilmore, jednak ze względu na to, że grali cięższą muzykę niż on dotychczas wydawał, i obawiali się, że niewiele może z dalszej współpracy wyniknąć, toteż zawarli kontrakt z wytwórnią Warner Bros Records. Zawarte na Hybrid Theory piosenki zostały w wersji zremiksowanej umieszczone później (latem 2002r.) na płycie "Reanimation", co zostało uznane przez krytykę za typowy przykład "odcinania kuponów". Ich następna płyta - "Meteora" wydana 24 marca 2003 r.- mimo że zawierała zaledwie 36 minut materiału, została przyjęta ciepło przez fanów, jak i krytyków (nie wszystkich naturalnie). Zadebiutowała ona aż w 14 krajach na pierwszych miejscach, a te kraje to: USA, Wielka Brytania, Słowenia, Japonia, Niemcy, Hiszpania, Włochy, Chile, Australia, Indonezja, Irlandia, Tajwan, Norwegia i Szwajcaria. Wydany przez nich album koncertowy w listopad 2003 - "Live in Texas" - mający przełamać stereotyp tej grupy jako mistrzów studia a amatorów sceny, nie jest jednoznacznie oceniany. Jedni zarzucają mu brak oryginalnych interpretacji, nieciekawe dialogi z publicznością i "komercyjność". Inni (głównie fani zespołu) zwracają uwagę na jego żywiołowość i "power". 29 listopada 2004 roku zespół wraz z Jay-Z stworzył album mash-up "Collision Course", stworzonym dzięki brytyjskiemu programowi Mash-up, który chcąc zacierać granice wśród różnych gatunków muzycznych remixuje utwory bardzo różnych wykonawców. Jay-Z, zapytany o to z kim chce w programie współpracować, odpowiedział Linkin Park. I tym sposobem powstał utwór Numb/Encore, zarówno Linkin Park jak i Jay-Z byli nim tak zafascynowani, że postanowili go wydać. Początkowo miał wyjść tylko singel Numb/Encore, jednak współpraca poszła na tyle dobrze, że wydali w końcu całą płytę EP. Jay-Z do dzisiaj jest przyjacielem zespołu (np. został później producentem płyty Mike'a Shinody The Rising Tied). W 2005 zespół oficjalnie "odpoczywał", jednak na początku roku Mike Shinoda zapowiedział powstanie nowego zespołu hip-hopowego Fort Minor, gdyż jak powiedział tęsknił za swoimi korzeniami. 22 listopada wydał płytę The Rising Tied. W tym samym roku również Chester Bennington powiadomił o powstawaniu swojego solowego projektu, na razie niewiele o nim wiadomo oprócz tego, że zostanie nagrana na nim albumowa wersja Morning After oraz Home Sweet Home. Na drugą połowe 2006 roku została zapowiedziana nowa płyta LP zespół zapowiada, że to będzie najlepsza z dotychczasowo wydanych płyt i która zatrze wszelkie stereotypy na ich temat. Producentem płyty będzie Mike i Rick Rubin.


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alternate.pev.pl