Wyświetlono wiadomości wyszukane dla słów: projektanci wnętrz Warszawa





Temat: Właściciel kamienicy przy Al. Jerozolimskich 63...
Ale ja naprawdę czegoś tu nie rozumiem: jesteś LOKATOREM. To znaczy WYNAJMUJESZ mieszkanie od właściciela. WŁAŚCICIEL ma PRAWO nie przedłużyć ci NAJMU. Od jego dobrej woli i presji mediów ZALEŻY to, czy ci ludzie dostaną jakiś BONUS za wyprowadzenie. Co to znaczy: starczyło jej na mieszkanie w Sochaczewie??? TYLKO??? Za ruszenie tyłka z nieswojej nieruchomości dostała TYLKO mieszkanie na własność? Ja już wolę własne w Sochaczewie, niż zapchlone komunałki w centrum Warszawy. O spalinach ktoś już wspominał. A jeśli nie chce się odszkodowania, to można przystać na mieszkanie zastępcze. I myślę, że chodzi tu o mieszkania komunalne, a nie na wolnym rynku, bo to by był absurd. Niestety, postawa roszczeniowa ludzi doprowadza mnie do szewskiej pasji. Skąd żarliwi obrońcy "staruszków" wiedzą, ilu starszych ludzi rzeczywiście tam mieszka? A ilu pazerniaków, którzy chcą uszarpać jak najwięcej bo "bogaty ma kase, to nam da!"? Nie wiemy tego, dlatego nie można ferować takich sądów. A do obrońców lokatorów mam jeszcze jedną zagadkę: ciekawe, co będzie, kiedy wy będziecie chcieli coś zainwestować i mieć z tego jakiś zysk. A przy okazji dać robotnikom, architektom, projektantom wnętrz, dostawcom, firmom budowlanym, reklamodawcom i wielu innym pracę. Ciekawe, jak wtedy będziecie reagowali na hasła typu: "Niech on może nam postawi jakiś bloczek, powiedzmy w okolicach Kruczej lub Parku Saskiego, dopłaci po pięć dych na głowę (na mebelki) i będziemy kwita!" I ciekawe ile inwestycji wtedy zrealizujecie... Sądząc z poziomu malkontenctwa na tym forum myślę, że chyba nawet nie macie co marzyć o takich pieniądzach. Bo z narzekania i zawiści odsetek ani dywidend jeszcz nie wypłacają. Zobaczymy, jak będzie w III Lepperpospolitej....



Temat: szafy raumplus Warszawa- czy to normalne?
szafy raumplus Warszawa- czy to normalne?
Zachęcona pozytywnymi opiniami na temat systemu raumplus, postanowiłam
zakupić taką właśnie szafę.
Pojechałam do firmy Accord w Jupiter Centrum i zostałam bardzo miło przyjęta,
zrobiono wstępną wycenę i zarys projektu w sklepie. Na tym niestety cała
przyjemność się skończyła.
Poproszono o moje namiary, aby przesłać do centrali, z której miał przyjechać
do mnie projektant zrobić obmiar.
Projektant przyjechał po 8 dniach, pomierzył otwory, obiecał zrobić projekty
i wycenę w różnych wariantach i przesłać w ciągu 3 dni. Nie przywiózł na
spotkanie obiecanych wzorników kolorów (chciałam dopasować kolor do
istniejących mebli), gdyż zapomniał.
Po 3 dniach brak kontaktu z projektantem. Wytrzymałam jeszcze kilka dni i
zadzwoniłam do siedziby firmy w Łomiankach. Jeszcze tego samego dnia
projektant zadzwonił i obiecał,że przyśle projekt jak najszybciej.
Projekt dotarł do mnie po 8 dniach od dokonania pomiarów. Na dodatek był
błędny w założeniach (drzwi nie pasowały do wnętrza szafy), nie uwzględniał
ustaleń co do ilości szuflad i wieszaków, wycena była tylko w 1 wariancie i
to podana kwota brutto za całość bez rozbicia na pozycje. Lepszą wycenę i
projekt dostałam w ciągu 5 min w salonie w Jupiterze.
Minęło 2,5 tygodnia, a wizji wykonania szafy nawet nie ma. Obawiam się,czy
taki początek dobrze wróży na przyszłość. Czego mogę sie spodziewać po
montażu?
I teraz moje pytanie -czy to normalne, że tak wyglada obsługa klienta?
Chcę wykonać szafy za 12 tys zł i przez 2,5 tyg firma Accord nie jest w
stanie nawet zrobić projektu?
Czy tak wygląda zrobienie szafy w innych firmach?
A może jest jakaś firma robiąca w raumplusie, która działa sprawnie, szybko i
montaż jest bezproblemowy?
Bardzo proszę, polećcie mi kogoś, abym mogła zrobić te szafy do Świąt Bożego
Narodzenia.





Temat: WYNAJMĘ PROJEKTANTA --- ZAPROJEKTUJĘ
Wroclaw – projekt rezydencji dla ambitnego (ej) pr
Wroclaw – projekt rezydencji dla ambitnego (ej) projektanta (ki)

Projekt nazwany AUGUSTUS – “boski”, marzenia kazdego architekta i projektanta
wnetrz

Jest to projekt nowego domy, ktory sie teraz buduje w okolicach Wroclawia. Plan
zostal kupiony w Teksasie, niestety ze wzgledu na inna technologie budowy
musial byc kompletnie przerobiony. Duzy pietrowy dom, okolo 1200 m2,
dwupoziomowy plus piwnice, poddasze. Na zewnatrz wyglada troche jak kosciol z
zamkowym charakterem – elewacja bedzie tak zrobiona kolorowo, aby wyelimowac
ten character a jednoczesnie nie tworzyc Disneylandu.

Bedzie to nowy polski styl, pomiedzy domem-dworem a palacem.

Niestety, wiekszosc polskich projektow nie odpowiada mi, najblizszy bylby z
www.n-design.pl/, ale oni sa w Warszawie, ponadto w ich projektach nie
widac przestrzeni i uzywane materialy sa ?? Kazdy posredni “developer” w
Chinach uzywa juz szklane miski w lazienkach, to sie juz znudzilo. Moze w
Polsce maja “wziecie”??, nie wiem.

Krotko o projekcie

1-2 pietro – wejsce z wiatrolapem, duze 100 m2 foyer/palmiarnia, 5 m wysoka.
Bialy marmur z dodatkami innego koloru, mala kaluza-nerka gdzie bedzie sie
mozna tez pochlapac, wszystko bialy marmur. Naturalne palmy i tropikalna
naturalna zielen. Z jednej strony krecone szerokie schody, z drugiej stol na 24
osoby . Malo mebli typu bauhaus, biale skorzane kanapy Le Corbusier czy
Barcelona.

Pomieszczenia duze , przestrzenne, duzo swiatla, niekiedy do 6 m wysokie, Styl
nowoczesny, rozne kolory marnuru w lazienkach, korytarzach, naturalne
tropikalne twarde drzewo. Okna, drzwi rzezbiony rosewood, grupa mahogany,
Podlogi takze rosewood. Teatr/bibioteka I “meski room” na pietrze gdzie beda
staly angielskie kanapy typu Chesterfield -tam bedzie jasna boazeria, wszysko
inne w kolorze rosewood, ciemna czerwien. Razem 6 sypialni, 5 lazienek, duza
kuchnia, jadalnia, pokoj kominkowy ( 6 m wysoki), etc, etc.

Piwnica – billard, sauna mokra i sucha, fitness room, wineroom, duza spizarnia.

Z domem polaczone garaze na 6 samochodow, na pietrze apartament dla zarzadcy

Ma to byc wygodna, duza rezydencja gdzie bedzie mozna wygodnie przyjmowac
przyjaciol. Trzeba unikac aby nie stworzyc ani nowobogackiego ani chaty dla 20
Cyganow.

Aby obnizyc koszta, wszyskie marmury, drzewo, materialy wykonczeniowe, kuchnia
bede kupowane w Chinach, ciete i przygotowywane, w Polsce tylko instalowane.
Cale umeblowanie, oswietlenia, dywany takze bedze przyslane z Chin.

Idealnym projektantem bylby mlody czlowiek, od razu po studiach czy jeszcze
student, ktory chce sie duzo nauczyc I wyrobic sobie nazwisko. Tluste agencje
krzyczace 100zet/m2 I wiecej nie beda brane pod uwage, prosze nawet nie pisac.
Idealnym wyjsciem byloby, aby kandydat przyjechal ( na wlasny koszt – to tylko
600$) do Chin w okolice Kantonu, gdzie mamy swoje biura i hotel. Bylby tutaj
przez miesiac na nasz koszt. Bedzie mial dostep do mnostwa czasopism,
materialow jak buduje I wyposarza sie milionowe domy w USA I w Chinach. W
miedzyczasie odwiedzi kilka wystaw wnetrz, zobaczy kilkanascie lokalnych
milionowych domow, porozmawia z dostawcami, zbierze materialy i wroci do Polski
aby projektowac. Jak bedzie zaakceptowany, po kilku miesiacach wrocilby na nasz
koszt do Chin dopilnowac zamowien, ktore beda wyslane statkiem do Polski.
Nadzor nad instalacja w Polsce, dom jest tylko 20 km od Wroclawia.

Jest to drogi project, niestety projektant bedzie mial ”glodowe” wynagrodzenie.
Jego (jej) najwiekszy atut-korzysci to bedzie nawiazaniu kontaktow,
stworzenie “portfolia” na nastepne zamowienia. Planujemy stworzenie pod
Wroclawiem osiedla milionowych eksluzywnych rezydencji, wiec pracy moze byc
duzo. Zreszta po takich przeprawach z Augustus bedzie jednym z najlepszych
projektantow w okolicy

Wspolpracujemy takze z jedna z wiekszych chiskich firm projektanckich, ich www
jest ponizej a ich stawki sa duzo nizsze niz polskie. Niestety, osobiscie nie
znam jezyka chinskiego i pozniej musialbym przywiesc chinska brygade aby
wykonczyla dom. Inne rozwiazania istnieja takze.

www.fzxydec.com/xyzs/home.asp
www.fzxydec.com/xyzs/work03.asp
Zycze przyjemnej lektury. Prosze odpowiadac wraz z linkami o swoich projektach,
pomyslach, etc.. na dobosz4u@gazeta.pl

jan




Temat: 480 km/h Berlin-Bydgoszcz-Gdańsk
480 km/h Berlin-Bydgoszcz-Gdańsk
Studia projektu z 1998 roku:
Berlin-Frankfurt n/O-Poznań-Łódź-Warszawa-Brześć-Mińsk-Smoleńsk-Moskwa

Czas przejazdu w godzianch z minutami:

Obecny|Transrapidem

00:00 | 00:00 Berlin
01:02 | 00:25 Fankfurt n/Odrą
03:03 | 00:53 Poznań
05:42 | 01:23 Łódź
05:47 | 01.43 Warszawa
12:04 | 02:13 Brześć
16:40 | 03:03 Mińsk
20:56 | 03:50 Smoleńsk
26.40 | 04:45 Moskwa

Berlin-Warszawa:

580 km – Długość trasy
500 km/h – Szybkość maksymalna
3,2 mld pasażerów – Prognoza przewozu
6,5 mld euro – Szacowany koszt budowy

W berlinskim Abgeordnetenhaus trwa(-ła) debata o linii Ostbahn:
Berlin-Kostrzyn-Bydgoszcz-Gdansk.
Czy ma to byc kolej na szynach, czy Transrapid na poduszce
magnetycznej?

Projekty dla Środkowej i Wschodniej Europy z roku 1998
www.transrapid.de/de/index.html

Historia wynalazku poduszkowca magnetycznego
www.transrapid.de/de/index.html

Transrapidem Szanghaj-lotnisko.
Inauguracyjna jazda 31.12.2002.
Chiński Premier Zhu Rongi pokazuje Kanclerzowi Gerhardowi Schroederowi
wskaźnik szybkościomierza we wnętrzu wagonu i inne.
www.transrapid.de/de/index.html

Ruchome zdjęcie Transrapidu
www.mvp.de/

Niemiecki ekspert pisze:

Uwarunkowania rozwoju magistrali Wschód-Zachód

Jeśli zajmiemy się problemem możliwości rozbudowy
infrastruktury na Wschód, musimy najwpierw rozwiązać
kwestie finansowe.

Nie podlega tutaj dyskusji konieczność wyraźnego wsparcia
finansowego Europy Wschodniej właśnie w dziedzinie
infrastruktury ze strony jej zachodnich sasiadów, by kraje
te zbliżyć do gospodarczego centrum Europy.

Polska sama nie jest na tyle silna gospodarczo, aby kraj
ten mógł pozwolic sobie na równoległą inwestycję budowy
linii Transrapidu.

Nie ulega wątpliwości, że połączenia kolejowe z Warszawą i
dalsze, do dawnego Zw. Radzieckiego, będą modernizowane.
Rozbudowa magistrali Wschód-Zachód jest dla polskiego
planowania przestrzennego najwyższym priorytetem.
Przewidziany jest tam nawet między innymi trzeci lub
czwarty tor jako możliwość rozbudowy trasy.

Gotowe są już nawet plany, zakładające rozbudowę trasy z
Frankfurtu n.Odrą do W-wy, przystosowane do szybkości
300km/h, jednak biorąc pod uwagę fakt, że kraje Europy
Środkowej i Wschodniej mają ważniejsze problemy, niż budowa
nowej trasy kolejowej, w pierwszym rzędzie zostanie jednak
tylko rozbudowana obecna trasa, umożliwiająca przejazd
kolei w tempie. . . 160km/h.

W obliczu takiej sytuacji nie można zakładać, że w
najbliższym czasie Polska lub któryś z jej wschodnich
sąsiadów będą mogły sobie pozwolić na import Transrapidu
z Niemiec.

Wysokie wymagania eksportowe i ekonomiczno-polityczne
zostały w tym kontekście potwierdzone przez niezależnych
ekspertów.

________________________
Friedrich Ebert Stiftung – Digitale Bibliotek:
"Wenn man sich also damit beschäftigt, ob man........."
www.fes.de/fulltext/fo-wirtschaft/00321007.htm

Bydgoszczanin zainteresowany projektem linii Transrapidu
Berlin-Kostrzyń-Bydgoszcz-Gdańsk
[Berlin-Bydgoszcz w 50 minut]
napisał:

Z polskiego na nasze to by było tak:

Niemcy mogą dołożyć się do transrapidu, ale wszystko
wskazuje na to,że Polska może tylko. . . im kibicować, bo
sama nie ma na to ani grosza.

Taki układ jest dla niemieckiego podatnika nie do
przyjęcia.

Pozostaje kombinować: Jak tu poskręcać stare poniemieckie
tory, żeby chociaż zwykłe pociągi bezpiecznie turlały się
po polskiej ziemi szybciej od furmanki?

Faktycznie Polska uważa, że to ważne, ale na razie to jest
wszystko, co [rząd warszawski] robi w tej sprawie

Co do przebiegu jakiejś kosztownej koleji przez Bydgoszcz,
to, po pierwsze, trzeba znaleźć jakiś sensowny powód dokąd
i po co miałaby ona tędy prowadzić.

Do wożenia emerytów na sentymentalne wycieczki do Królewca
wystarczą autobusy, które i tak z każym rokiem będą miały
coraz mniej pasażerów.

Zaś rojenia o atrakcyjności Bydgoszczy jako turystycznej
rozrywki Berliniaków na weekendy itp. może mieć tylko ten,
kto nie zna wspaniałości i uroków okolic Berlina.

_____________________________
Zacięta dyskusja polskich "potrzebowskich" na forum GW Bydgoszcz z
nieoczekiwaną puentą:

www2.gazeta.pl/forum/794674,30353,794652.html?f=54&w=4586688&a=4586688&v=2&strona=0




Temat: Niechętne tak dla Apsysa
Drobny dopisek
Gość portalu: Martin napisał(a):

> Francuzi decydując się na tą inwestycje
> liczą na zyski w długim okresie czasu.

Informacje z listopadowych targow nieruchomości handlowych MAPIC w Cannes:
"...
Spore poruszenie wciąż wywoływała sprawa sprzedaży 50 proc. udziałów w Galerii
Mokotów firmie Rodamco. Ale tylko do czasu, gdy Apsys poinformował o tym, że
konsorcjum GE Capital Real Estate, spółki nieruchomościowej należącej do
General Electric i HCEPP, funduszu inwestycyjnego Heitman International nabyło
12 galerii handlowych w Polsce. Stroną sprzedającą były: Fonciere Euris, Grupa
Casino i Apsys, zaś przedmiotem transakcji centra handlowe King Cross oraz
Janki pod Warszawą i Korona we Wrocławiu. Umowa przewiduje, że przez najbliższe
pięć lat obiektami nadal zarządzać będzie Apsys.
Transakcja o wartości około 200 milionów euro oznacza, że zmienia właściciela
prawie 340 tys. m2 powierzchni handlowej, a więc niemały procent całej
nowoczesnej powierzchni handlowej w naszym kraju. Apsys natomiast chce skupić
się na realizacji łódzkiej Manufaktury, która może okazać się niełatwa ze
względu na objęcie funkcji prezydenta miasta przez szefa ZChN Jerzego
Kropiwnickiego, o którym wiadomo, że nie jest entuzjastą zachodnich sieci
handlowych."

To nie jest żadna długofalowa inwestycja APSYSA w Łodzi. Oni maja zadanie
przygotować projekt, zebrać jak najwieksza gromade "wspołinwestorow" Pod ich
potrzeby wykończyć wnetrza i oddać im do uzytkowania.
Aby zebrać te 200 firm do Galerii przy hipermarkecie, przy takim nasyceniu
handlu w Łodzi - musiano wymyśleć magnes - czyli centrym rekreacyjno-
kulturalne, Centrum Promocji Mody, Muzeum Sztuki, Rynek na miejskie imprezy.
Teraz powinni wywiązać sie chociażby z części tych projektow aby nie stracić
swojego wizerunku. Ale jak tyko wywiążą się z umow wobec tych co im zaufali i
podpisali umowy o zaangażowaniu w ten obiekt, Manufaktura stannie się obiektem
do sprzedaży.
A tu nagle władze miejskie też bedą starały sie przyglądać realizacji całego
otoczenia wokoł hiperhandlu - więc temat staje sie poważniejszy.

teo_ napisał:

> Przedwczoraj przez blisko godzinę rozmawiałem przy makiecie Manufaktury.Pani
> sensownie tłumaczyła obecną sytuację.
> Dopóki nie ma wszystkich pozwoleń i oficjalnego rozpoczęcia inwestycji nie
> dowiemy się kto jest tym operatorem hotelu (rozmowy trwają ) gdyż trudno
> zrobić umowę z siecią hotelu skoro nie ma wszystkich pozwoleń na budowę co
> jest chyba logiczne.Natomiast wszystko będzie zgodnie z projektem,
> zrewitalizowany Park Śledzia i od Pietryny aleja na wprost do wejścia
> Manufakktury.

I tylko chodzi o to aby rzeczywiście zrealizowali początkowe projekty, ktore
przedstawiali gdy dostawali zezwolenie na budowę hal handlowych.
Nie należy szafować terminem "poważny inwestor" - liczy sie tylko zysk tego
inwestora (jak widać na innych przykładach - te zyski wcale nie są
długofalowe). A lokalne władze sa od tego aby wykorzystać takiego inwestora jak
najlepiej.

pozdr.
Nie jest to żaden głos w yskuzji czy Prezydent postępuje prawidłowo czy nie
przedłużając wydanie pozwoleń na drugą część inwestycji. Na ten temat
wypowiadałem się juz na innym wątku.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alternate.pev.pl



  • Strona 2 z 2 • Znaleziono 152 wyników • 1, 2