Wyświetlono wiadomości wyszukane dla słów: projektowanie reklam Trójmiasto





Temat: (1655) komentarz: Jak powinien wyglądać portal miejski?
Ciekawe subiektywne porównanie portali.

Zakładając, iż portal Trójmiasta jest projektowany na styl amerykański:

- dużo linków,
- ważniejsze informacje na 1-szej stronie,
- wszechobecne reklamy
- minimalna ilość kliknięć by dotrzeć do interesującego nas działu

Dla osób, które szukają informacji nie po raz pierwszy z trójmiejskiego portalu, taki układ i forma jest z pewnością wystarczająca, gdy liczy się czas.

Jak wiadomo, kiedy strona może zaoferować 10 działów, to nie ma potrzeby tworzenia szczegółowych linków.

Wszystko zależy od punktu odniesienia w porównywaniu (szybkość / wygląd). Porównując np. pustą stronę google.pl do wyszukiwarki w wp.pl można wysnuć wnioski, że google jest źle zaprojektowane



Temat: Micromind, Nabór - Trójmiasto.
Micromind - Studio Reklamy Aktywnej
w związku z wejściem na rynek polski, poszukuje:

Grafik / Programista Macormedia Flash / Projektant - Web Designer

wymagania:

  - Bardzo dobra znajomość środowiska Macromedia Flash
  - Bardzo dobra znajomośc skryptu ActionScript w wersji 5.0 lub wyższej
  - Umiejętność posługiwania się aplikacjami graficznymi (Adobe, Corel)
  - Znajomość DHTML, Java Script, CSS
  - Umiejętność pracy w zespole,
  - Umiejętność szybkiego dostosowywania się do wymagań klienta,
  - Dyspozycyjność minimum 20 godzin w tygodniu

mile widziane:

  - Talent plastyczny
  - Kreatywność
  - Znajomość języka angielskiego
  - Doświadczenie w grafice reklamowej, projektowaniu materiałów
reklamowych,
  - Umiejętność integracji środowiska Macromedia Flash z językiem XML

Obszar: Trójmiasto

kontakt:
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie cv i listu motywacyjnego na adres:

Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.

Do przesyłanej oferty prosimy dołączyć oświadczenie: "Wyrażam zgodę na
przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb
rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. O ochronie danych
osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 833)".







Temat: Fajna praca dla grafika
Firma z siedzibą w Trójmiescie szuka grafika.

Obowiązki:

• Projektowanie graficzne (przygotowywanie reklam, folderów, ulotek,
systemów POS)
• Przygotowywanie materiałów na potrzeby internetu oraz do druku
• Terminowa realizacja

Wymagania:

• Wykształcenie minimum średnie
• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (konkretne projekty)
• Komunikatywna znajomość języka angielskiego
• Doskonała organizacja pracy i zadaniowe podejście do wyznaczonych
obowiązków
• Samodzielność i umiejętność pracy w warunkach stresu
• Biegła znajomość obsługi Photoshopa oraz pakietu CorelDRAW
• Dyzpozycyjność
• Mile widziana znajomość zasad typografii

Firma oferuje:

– Umowę o pracę
– Konkurencyjne wynagrodzenie (stała pensja + premia)
– Dodatki materialne niefinansowe (po okresie próbnym): karta rabatowa
na produkty firmy oraz opieka medyczna
– Dostęp do prasy specjalistycznej i płatnych serwisów

Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV albo jakiegoś kontaktu na

Pozdrawiam,
Gosia





Temat: Błagam, moje życie od tego zależy.


Gratuluje debilu. Czemu nie powiesisz ogloszenia przed koenda glowna
policji, ze masz pirackie wersje programow ???

Pozdrawiam
Winetou


W Trójmieście ukazuje się bardzo popularna gazeta z ogłoszeniami - Anonse. Co
tydzień można znaleźć tam kilkadziesiąt ogłoszeń typu: PWN 98, Office 97,
Windows 98, ... 30 zł / płytkę, oryginalne, tel. .... I co? I nic. I tak od
kilku lat...

Michał Jaskólski
-
<< Projektowanie stron WWW, reklama i promocja w Internecie |
      = //swallow design:  http://www.sprint.pl/~jj/www/
<< Ogonki 97 - konwerter polskich znaków w dokumentach HTML |
      =  Swallow Software: http://www.sprint.pl/~jj/apps/





Temat: Kurs/podyplomówka "grafik komputerowy"
Znacie jakąś szkołę w Trójmieście (bo w Wejherowie zapewne nie ma), gdzie można się pouczyć grafiki komputerowej (projektowanie reklam, obróbka zdjęć etc.) ?



Temat: Reklamy w historycznej części miasta

Centrum Sztuki Współczesnej "Łaźnia" oraz Cityboard Media zapraszają na:

Panel dyskusyjny „Informacja wizualna i reklama w przestrzeni publicznej”
26 lutego ( wtorek ) 2008, godz.18:00

Celem spotkania jest dyskusja nad sposobami współistnienia informacji wizualnej, reklamy i architektury. Uczestnicy panelu określą miejsce reklamy w przestrzeni publicznej oraz omówią regionalne uwarunkowania prawne dotyczące tego zjawiska.

Uczestnikami spotkania będą architekci, przedstawiciele władz lokalnych, przedstawiciele branży reklamy zewnętrznej oraz mediów, a także mieszkańcy miasta.

Dyskusję poprowadzą: dr Adam Czyżewski, komisarz wystawy „Architektoniczne punkty odniesienia - Honorowa Nagroda SARP 1966-2006” oraz Robert Załupski, reprezentujący miesięcznik OUTDOOR MEDIA.

Miejsce: Centrum Sztuki Współczesnej "Łaźnia", Ul.Jaskółcza 1, Gdańsk.

Prelegenci:
Lech Kaczoń, Prezes Izby Gospoadrczej Reklamy Zewnetrznej
Marta Bryła, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media,
Michal Stan, Prezes Zarządu Cityboard Media,
Wojciech Targowski, Przędsiębiorstwo Projektowo-Wdrożeniowe FORT, Gdańsk
Antonii Taraszkiewicz, Przędsiębiorstwo Projektowo-Wdrożeniowe FORT FORT, Gdańsk
Joanna Wciorka-Kiernicka, Miejskie Biuro Projektowania Przestrzennego w Gdańsku
Jacek Jelnicki, Naczelnik Wydziału Estetyki Śródmiejskiej Urzędu Miasta Gdańska

Konferencja i dyskusja panelowa, których gospodarzem jest Cityboard Media, jest częścią ogólnopolskiego projektu realizowanego wspólnie ze Stowarzyszeniem Architektów Polskich SARP. Projekt składa się z cyklu wystaw "Architektoniczne punkty odniesienia - Honorowa Nagroda SARP > 1966-2006" odbywających się w siedmiu największych miastach Polski.
Do tej pory odbyły się spotkania w Warszawie i Katowicach. Kolejne planowane są w Gdańsku, Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu.

Organizator: Cityboard Media, sponsor cyklu wystaw „Architektoniczne punkty odniesienia – Honorowa Nagroda SARP 1966-2006”; CSW Łaźnia.
Wsparcie: Urząd Miasta Gdańska
Patronat medialny: Wp.pl, Trójmiasto.pl, artinfo.pl, Independent.pl, O.pl, Glissando, Iveco Europol, Abit.

Zapraszamy. Wstęp wolny.

Podyskutują i może się coś zmieni? Na lepsze oczywiście...



Temat: Przykłady słów kluczowych i opisów
Przykład 1

Główne słowa kluczowe:
Master Key, zamki, klucze

Pozostałe słowa kluczowe (maksymalnie 1000 znaków):
klucze, wkładki, karty bezpieczeństwa, depozytor, Gdańsk Wrzeszcz, Trójmiasto, maszyny do szycia, usługi, otwieranie zamków, dorabianie kluczy, zabezpieczenia domowe, system centralnego otwierania, Master Key, zabezpieczenia samochodów, KABA GeGe, projektowanie, produkcja, montaż, naprawa technicznego zabezpieczenia mienia, ASSA ABLOY, ABUS, LOB, GERDA, FAB, MCM, KESO, EVVA, CISA, WINKHAUAS, autoryzowany przedstawiciel

Opis (maksymalnie 256 znaków):
AOG - nasza specjalizacja to projektowanie i montaż systemów centralnego otwierania Master Key. Montaż i naprawa zabezpieczeń samochodów. Dorabianie kluczy, sprzedaż zamków i zabezpieczeń oraz naprawa maszyn do szycia. Skorzystaj z mechaniki precyzyjnej AOG!

Przykład 2

Główne słowa kluczowe:
amortyzatory, zawieszenia, układy wspomagania

Pozostałe słowa kluczowe:
Nagengast, Gdańsk, Trójmisto, hamulce, regeneracja, Leader Serwis, tłumiki, diagnostyka, sprawdzanie, sprężyny, gazowe, olejowe, hydraulika siłowa, sprężyny gazowe, kierownica, wspomaganie, pompa

Opis:
Firma motoryzacyjna od 1983 roku zajmująca się serwisem amortyzatorów, układów wspomagania, zawieszeń, hydrauliką siłową i sprężynami gazowymi.

Przykład 3

Główne 3 słowa kluczowe:
strony, projektowanie, utrzymanie

Pozostałe słowa kluczowe:
projektowanie, design, utrzymanie, utrzymywanie, hosting, webhosting, web, site, www, stony, stron, konta, poczta, mail, domeny, domains, promocja, administracja, sklepy, bazy danych, promocja, internet, Gdańsk, Trójmiasto

Opis
Internet Service Provider - InfoServe.pl - profesjonalne projektowanie portali, baz danych, sklepów i stron (www, DHTML, VRML, Java, FLASH), utrzymywanie stron (hosting), administracja (outsorcing), kampanie reklamowe, sieci i administracja.

Przykład 4

Główne słowa kluczowe:
salon, quad, warsztat

Pozostałe słowa kluczowe:
secma, naprawy, powypadkowe, samochód, auto, handel, sprzedaż, kupno, kabrio, cabrio, osobowe, sportowe, nowe, używane, skup, zamiana, myjnia samochodowa, samochód zastępczy, przedstawiciel, kompleksowe naprawy, lakierowanie, mechanika, wynajem, pomoc drogowa 24h, Przodkowo

Opis
Przedstawiciel na Polskę quadów firmy SECMA. Salon samochodów nowych i używanych różnych marek. Warsztat samochodowy z pomocą drogową 24h i samochodami zastępczymi.



Temat: Jakie studia?
Jeśli potrafisz rysować i umiesz chociaz trzymać pędzel w dłoni, a poaz tym
masz smykałę do projektowania różnych przedmiotów to gorąco polecam Warszawskei
ASP  na wydzisle wzornictwa przemysłowego. Sama się tam wybieram, a wiem że
obecnie jest tam doś intensywnie wprowadzana wizualizacja 3D jako część
projektowania przemysłowego. Nie myśl że jak przemyłsowe to tylko rury albo
hangary czy coś :) Na tym kierunku projektujesz od długopisłó, sztućcy, i
innych "pierdołków" po meble, systemy oświetlenia, systemy komunikacji
wizualnej, np. ta warszawska jest właśnie tam zaprojektowana, to był chyba
dyplom. No i oczywiści samochody (mam kunpla który własnie robi prototyp,
samochodu, a jego wodolot "pływa" gdzies przy Trójmieście). Więc gorąco
polecam. Poza tym nie polecam PJWST, podobno oprócz koszmarnej kasy którą
musisz na nie mieć i matematyki wykładanej przez japończyków po angielsku to
nic wielkiego, a poziom tez się obniżył. No nie wiem, słyszałam że jak
napoczątku było to coś wielkiego, tak teraz szybko spada. Podobno tylko
komputery mają dobre. Reszta - aha, Poznańskie ASP, katedra multimedii czy coś
podobnego, animacja tradycyjna i inna, wiem, że ten wydział się mocno
rozbudowuje. No i że dbają o studentów. Ale i tak polecam Wawę. A jak nie
chcesz od razu na wyższe to polecam Warszawską szkołę Reklamy, specjalizacja
grafika użytkowa albo reklama TV, fajni wykładowcy, można się podszkolić w 2 i
3D, jeśli jesteś początkujący, a jeśli mieszkasz w Wawie to możesz siedzieć w
szkole całymi dniami (no prawie). Wykładowcy sa extra, wielu wybitnych ludzi,
min. Xawery Piwocki z ASP - Warszawa, Beata Łęska - tak samo, Cezary Szulc - 3D
itp. Polecam :)
Pozdrawiam
Lu




Temat: Szkolenia: zarządzenie stronami WWW, e-marketing w praktyce
Zapraszamy Cię na cykl trzech szkoleń
organizowanych w Trójmieście
w dniach 20-22.06.2009r.

Ty też możesz dowiedzieć się...

Jak dobrze zarządzać stroną WWW?

Jakie elementy witryny WWW wpływają
na jej użyteczność dla użytkownika,
i jak je kreować?

a także...

Jak skutecznie promować
serwisy internetowe,
towary oraz usługi w Sieci?
Poznaj sprawdzone zasady e-marketingu.

Czy ta oferta jest dla Ciebie?

* pragniesz rozpocząć swój biznes w Internecie,

* chcesz zwiększyć dochody swojej firmy,

* myślisz o stworzeniu strony internetowej
lub jej przebudowie, aby przynosiła większe zyski,

* chcesz wreszcie poznać zasady
skutecznego i praktycznego marketingu

* chcesz poszerzyć swoją wiedzę
na temat funkcjonalności stron WWW,
aby móc wykorzystać najnowsze technologie,

* masz kłopot ze sprawnym zarządzaniem stronami WWW

Nie wyobrażaj sobie, że po szkoleniu
Twoje problemy automatycznie znikną.

To nie ta oferta, która obiecuje
samoistną i cudowną przemianę życia.

Jakie korzyści przyniesie Ci szkolenie?

Otrzymasz cenną i praktyczną wiedzę,
gotową natychmiast do wdrożenia,

a Twoje zadanie to:

wykorzystać maksymalnie
zdobyte informacje
- wtedy gwarantujemy Ci 100% sukcesu!

Jakie zagadnienia zostaną Ci dokładnie
przedstawione i wyjaśnione?

Zarządzanie stronami WWW
Firma bez strony internetowej dziś się nie liczy.
Prowadzenie własnej witryny WWW jest zadaniem niezbędnym,
wymagającym czasu i umiejętności. Złe zarządzanie stroną prowadzi do utraty klientów i zleceń, co skrzętnie wykorzysta konkurencja.

Dzięki tym zajęciom, serwis internetowy będzie mogła prowadzić
każda osoba z podstawową znajomością obsługi komputera i Internetu.
Nie jest do tego wymagana żadna specjalistyczna wiedza
ani znajomość trudnych języków programowania (np. HTML, PHP)!

Zagadnienia:

* zarządzanie różnymi typami stron WWW,
* etapy ‼życia” witryny
(od zarządzania projektem do zarządzania treścią),
* systemy zarządzania treścią (CMS) – narzędzia, możliwości,
funkcjonalność, przykłady rozwiązań, porównanie systemów,
* aktualność treści a wartość serwisu,
* CMS – przygotowanie wiadomości krok po kroku,
zasady poprawnej redakcji materiału, dobre i złe praktyki,
* zarządzanie stroną WWW bez systemu CMS,
* selekcja i weryfikacja wiadomości ze źródeł internetowych,
* elementy marketingu WWW,
* elementy prawa autorskiego w Sieci.

Funkcjonalność stron WWW
Dobry serwis internetowy to serwis funkcjonalny.
Celem zajęć jest odpowiedź na pytanie, jakie elementy witryny WWW wpływają na jej użyteczność dla użytkownika, i jak je kreować.

Zagadnienia:

* wprowadzenie do zagadnień funkcjonalności,
użyteczności i ergonomii,
* rola i cechy graficznego interfejsu użytkownika (GUI),
* marketingowe podejście do funkcjonalności serwisu,
* nawigacja i architektura informacji,
* czytelność stron WWW a wygoda korzystania,
* kompatybilność i zgodność ze standardami,
* zagadnienia dostępności (accessibility),
* corporate identity a funkcjonalność strony WWW,
* adres internetowy a funkcjonalność serwisu,
* komunikacja z klientem a budowanie ergonomii witryny,
* praktyczne audyty wybranych stron internetowych.

E-marketing w praktyce
Skuteczne zarządzanie stroną WWW
to pierwsza połowa sukcesu w Internecie.
Drugą stanowi dobry marketing.
Zajęcia zapoznają uczestników z kluczowymi aspektami promowania
serwisów internetowych, towarów oraz usług w Sieci.

Zagadnienia:

* podstawy marketingu
(m.in. marketing ‼mix”, reguła ‼7P”, model ‼4C”),
* SEO – optymalizacja i pozycjonowanie stron WWW,
* słowa kluczowe a wartość witryny dla wyszukiwarki,
* czarne SEO, czyli nieetyczne metody promowania,
* przygotowanie kampanii reklamowej, wybór narzędzi,
* mailing a spam,
* linki sponsorowane, reklamy emisyjne, reklamy kontekstowe,
* modele rozliczeń kampanii marketingowych w Sieci
(m.in. porównanie efektywności CPC i CPA),
* plan marketingowy i analiza SWOT,
* programy lojalnościowe i partnerskie,
* marketingowe znaczenie domeny internetowej
(nazwa a wizerunek),
* komunikacja z rynkiem (modele feedbacku),
* copywriting, czyli sztuka perswazyjnego pisania,
* marketingowe znaczenie kolorów, typografii i dynamizacji,
* budowanie zaufania klienta.

Potężna dawka praktycznej wiedzy dla Ciebie.

A kto jest w stanie ją przekazać?

dr Maciej Dutko

* redaktor internetowy, wykładowca i szkoleniowiec,
* autor książki "Domeny internetowe" (PWN 2008),
* zdobywca 5. miejsca w ogólnopolskim rankingu najlepszych wykładowców (na ok. 12 tysięcy nauczycieli akademickich),
* szkoleniowiec serwisu Allegro.pl (od 2007),
* w latach 2002-2006 redaktor naczelny
i wydawca Telegazety i stron WWW w TVP Wrocław
(zobacz certyfikat wydany przez TVP w Warszawie),
* autor rozprawy doktorskiej na temat stron WWW,
* absolwent specjalizacji edytorskiej,
ukończył Uniwersytet Wrocławski w gronie
5% najlepszych studentów,
* stypendysta Ministra Edukacji Narodowej,
* wykłada w kilku wrocławskich uczelniach (Wyższa Szkoła Handlowa, Wyższa Szkoła Bankowa, Dolnośląska Szkoła Wyższa), uczył też na Uniwersytecie Wrocławskim; prowadzi zajęcia m.in. z zarządzania stronami WWW, technologii internetowych, projektowania i tworzenia
stron WWW, handlu elektronicznego i prawa autorskiego,
* autor publikacji w prasie branżowej
(miesięcznik "Wydawca"),
* autor szkoleń, kursów i wykładów
w serwisie e-learningowym Ekademia.

Więcej informacji na PW lub e-mail: rx3000@o2.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alternate.pev.pl