Wyświetlono wiadomości wyszukane dla słów: programy lojalnościowe w Internecie





Temat: Jak ulepszyc funkcjonowanie sklepu
-za recenzje otrzymujązniżke w wysokosci 5% i kazdy po zakupie jest informowany o tym
- z kartami jest problem, bo to sklep internetowy , wiec jest program lojalnościowy
-próbki dołanczamy prawie zawsze, aby mozna było sprawdzic nasze inne prodkty
- o adnotacji pomyslimy , mozna bedzie wydrukowac jaką stała regułkę , tylko ze jest to przeważnie wysyłane w kopercie bąbelkowej i ta kartka nie bedzie wyglądac estetycznie jak juzdotrze na miejsce.
-a konkursy będa , tylko trochęcierpliwości, ale jesli chceie pomóc rozreklamowac forum, to wpiszcie od czasu do czasu adres w gg www.forum.eversun.pl Zawsze fajniej jak bedzie nas tutaj trochę wiecej



Temat: Stadion piłkarski - Ściegiennego

Sport, biznes i kibice
Fragment artykułu:
(...)
BANDY I TELEBIMY

Gadżety, Internet i programy lojalnościowe to tylko jedne z wielu przykładów nowoczesnego marketingu w polskim sporcie. Równie istotne są inne działania i projekty. Chociażby bandy diodowe, które na stadionie w Kielcach są montowane na każdym meczu transmitowanym na żywo w telewizji. - Bandy mają ponad 105 metrów długości, są na nich emitowane reklamy sponsorów i partnerów klubu. To rewolucyjna oprawa reklamowa meczu w Orange Ekstraklasie. Niestety jest kosztowna i dlatego sięgamy po tę technologię tylko wówczas, gdy jest szansa, aby przyniosła korzyści dla klubu - mówi Bogdan Milczarek.

Kielecki klub rozważa też wzbogacenie oprawy multimedialnej meczów za sprawą telebimów. Znana z europejskich boisk technologia jest jednak bardzo droga - jeden nowoczesny telebim kosztuje aż 200 tysięcy euro, a na kieleckim stadionie przydałyby się dwa takie ekrany. - Telebim znacząco podnosi atrakcyjność widowiska sportowego i właśnie z tego powodu zainteresowaliśmy się tą technologią. Jednak ze względu na wysokie koszty nabycia tych urządzeń ich instalacja na kieleckim stadionie wydaje się być odległa - dodaje Bogdan Milczarek.






Temat: Konto w Nordea & Program Lojalnościowy


Witam!
Jestem zainteresowany założeniem konta w Nordea Bank. Powstaje teraz
zasadnicze pytanie czy warto? ;)

Moje drugie pytanie dotyczy Programu Lojalnościowego jakie oferuje swoim
klientom Nordea Bank. Chciałem się od was dowiedzieć czym jest tzw. "pakiet
na starcie" we wspomnianym tutaj programie? Jeżeli dobrze rozumiem jedyne
opłaty jakie ponosi uczestnik ww. pakietu to opłata za przelew w wysokości
0,4 zł co jest chyba dość dobrą ofertą ;)

Pozdrawiam czekając na wasze opinie.


Mam 2 konta w Nordea (jedno z czasow bylego LG Petrobank) i w sumie 1 zamykam
wlasnie. Oczywiscie warto. Ja przystapilem do programu i mam za darmo konta.
Moim zdaniem maja najlepszy system internetowy ze wszystkich bankow w PL oraz
bardzo dobra obsluge w oddziale internetowym. Zawsze do wszystkiego
nietypowego dostosuja sie. W oddziale moze jeszcze komuna trwac, ale tam tylko
wplacam pare razy w roku gotowke.





Temat: Programy lojalnościowe


Niestety musze stwierdzic, ze obecnie siec nie jest nastawiona na Programy Lojalnosciowe. Sam chociazby korzystalem z wielu sklepow internetowych, a zostawiam w nich ponad 50% swoich rozchodow, i do tej pory, po 2 latach dzialalnosci nie spotkalem sie zeby jakis sklep wyslal mi chociaz jakies zyczenia urodzinowe :).


Tu się nie zgodzę. Podam przykład sklepu internetowego, który daje bonusy (aki, zakończ lekturę tego tematu na tym zdaniu ;-)
Otóż w Helionie ciągle są jakieś promocje, raz nawet była taka promocja, że jak kupisz ksiązki za >100 zł, dostajesz kubek. Poza tym dostałem od nich też kubek za to, że jestem w ich PP (i nie tylko ja). Więc jednak są sklepy internetowe, które wysyłają coś więcej niż życzenia urodzinowe. Napisał bym więcej dobrego o Helionie, ale ponieważ aki aktywnie uczestniczy w życiu tego forum, to nie chcę, aby popadł w samouwielbienie ;-)



Temat: Programy lojalnościowe
Niestety musze stwierdzic, ze obecnie siec nie jest nastawiona na Programy Lojalnosciowe. Sam chociazby korzystalem z wielu sklepow internetowych, a zostawiam w nich ponad 50% swoich rozchodow, i do tej pory, po 2 latach dzialalnosci nie spotkalem sie zeby jakis sklep wyslal mi chociaz jakies zyczenia urodzinowe :).

Dziwne jest tez to ze w paczce jaka dostaje ze sklepow internetowych, zawsze jest zamowiony towar, ulotki (zadko) i faktura, zadkoscia jest umieszczenie chociazby standardowej kartki, a o jakims gadzecie to juz mozna pomazyc. Chociaz niedawno kupowalem towar i dostalem 2 dlugopisy. (po co 2, przeciez tylko intencja sie liczy, po co narazac sie na koszty)




Temat: MVNO z korzyścią dla programów lojalnościowych
Prawdopodobnie najważniejszym wydarzeniem na rynku telekomunikacyjnym w 2007 roku była komercjalizacja MVNO (Mobile Virtual Network Operator), czyli operatorów wirtualnej sieci mobilnej. Dało to ogromny impuls do rozwoju konkurencji pomiędzy operatorami i pozwoliło na jeszcze większe upowszechnienie usług mobilnych, czytamy w Gazecie Finansowej.

Naturalną konsekwencją takiego stanu rzeczy jest spadek cen połączeń. W 2007 roku wszedł na rynek kolejny operator komórkowy. Nie wpłynął jednak znacząco na układ sił na rynku GSM. Nasycenie rynku telefonii mobilnej wynosi obecnie powyżej 100 proc. (niektórzy posiadają dwa lub więcej telefonów). Dzięki temu można już zauważyć pierwsze symptomy dużo większej dbałości o klienta - pisze Gazeta Finansowa.

Operatorzy sieci komórkowych będą musieli zrobić wszystko, by nie doszło do dużego odpływu abonentów. Prawdopodobnie dlatego pojawi się jeszcze więcej programów lojalnościowych, obniżenie cen połączeń i podarunki w postaci dodatkowych minut i SMS-ów dla obecnych klientów.

Telefonia komórkowa przestała być drogim uzupełnieniem telefonii stacjonarnej. Stała się masowym środkiem komunikacji, wprowadzając jednocześnie nowe wartości: personalizację, światowy zasięg oraz dynamiczny rozwój usług dodanych. Użytkownik ma dostęp do: usług multimedialnych, Internetu, komunikacji tekstowej (SMS, mail, komunikatory, chaty) oraz usług bankowych (mobilne płatności, mobilna bankowość), telewizyjnych i rozrywkowych. Wszystko z korzyścią dla końcowego odbiorcy, konkluduje gazeta.

ź/telix.pl



Temat: SKLEPY internetowe - oprogramowanie

says...


Firma NOWIS oferuje oprogramowanie do prowadzenia sklepu
internetowego - demo na stronie http://www.nsklep.prv.pl.
Opis w sekcji "Regulamin" sklepu.
Już w wersji podstawowej bogate możliwości !
Dodatkowo oprogramowanie klienckie off-line . Przeprowadzamy
kompleksowe wdrożenie systemu.

Podejmiemy sie również tworzenia innych aplikacji internetowych,
szczególnie stowarzyszonych ze sklepem (programy lojalnościowe,
katalogi produktów, programy partnerskie itp.)

Kontakt:
Robert Nowacki
NOWIS Usługi Informatyczne
Grudziądz,     t.(0601) 629185,

http://www.nowis.prv.pl


1/ 1000 razy bylo trabione ze do takiego celu sa inne grupy ale do
niektorych odpornych na wiedze ciagle nie dociera
polecam praca.*

2/ *.prv.pl ... :)

zeby moj post nie byl calkiem offtopic...

zeby zrobic w miare znosna strone nie wystarczy podstawowa znajomosc
obslugi pajaczka, potrzeba jeszcze odrobine wyobrazni i minimum dobrego
smaku

kolory sa dobierane chyba programem colorblind v10

co do sklepu ..... (komentarze zbedne):

Twój koszyk
Indeks Nazwa Rodzaj Cena J.m. Ilo ć Warto ć    
BIU0857 Ta ma dwustronnie klejąca 6 x 50 m
TOWAR W PROMOCJI jeden rodzaj 2.44 szt.        24 400 000 000 000.00    
  Ilo ć pozycji: 1  

Ilo ć towarów w koszyku 10 000 000 000 000
Warto ć koszyka netto 20 000 000 000 000.00
Warto ć VAT 4 400 000 000 000.00
Warto ć koszyka brutto 24 400 000 000 000.00





Temat: ZANOX
We create partners - bardzo ładne hasło, dobitne… Właśnie to jest domena ogromnej sieci programów partnerskich, która działa także na rynku polskim a dzięki polskiemu supportowi zyskuje coraz większą rzeszę zwolenników. Czym jest Zanox bo o nim tu mowa? Otóż firma Zanox jest światowym liderem wielokanałowego handlu opartego na wydajności! Oferuje globalne rozwiązania efektywnej sprzedaży produktów i usług przez internet. Prócz marketingu afiliacyjnego i marketingu wyszukiwarek, internetowe usługi marketingowe firmy Zanox obejmują także marketing za pomocą poczty elektronicznej, zakupy on-line a także programy lojalnościowe.

Z tego programu korzystam od kilku miesięcy - dostarcza mi całe zestawy partnerów a ta pula jest mi bardzo przydatna przy anglojęzycznych stronach z wielu branż.



Temat: France Telecom od 1.06 integruje swoje usługi pod marką Oran
France Telecom wprowadza we Francji i Wielkiej Brytanii wspólną markę Orange dla usług internetowych, telewizji i telefonii komórkowej. Nowa marka zacznie obowiązywać od 1 czerwca br. Wprowadzenie jednej marki dla różnych usług to realizacja planu NExT z 2005 r., który zakładał, że FT będzie oferował proste, konwergentne usługi.

Cechy marki Orange według FT.

międzynarodowa - 85 mln klientów w 14 krajach
marka łatwa do zapamiętania
marka związana z contentem (film, muzyka, gry)
marka stymulująca chęć posiadania

Marka Orange powstała w 1994 r. Wspólny brand obejmie całą działalność FT na świecie z wyłączeniem tradycyjnych usług telefonii stacjonarnej.

Zmiany:

zintegrowany portal www.orange.fr
wspólna faktura za usługi internetowe i komórkowe
wspólna obsługa klienta pod numerem 3900
od jesieni program wspólny program lojalnościowy dla użytkowników telefonii stacjonarnej, komórkowej i Internetu

Źródło: gsmonline



Temat: TP wejdzie w usługi finansowe, m.in. kredyty
Telekomunikacja Polska będzie rozwijać usługi finansowe. Wejście w nowy segment rynku ma podreperować budżet spółki. Sprzedając nowe usługi, TP zamierza wykorzystać ponad 1,1 tys. punktów sprzedaży Orange-TP. Jej atutem jest też ponad 9 mln klientów korzystających z usług telefonii stacjonarnej i 13 mln - komórkowej. Takiego potencjału nie ma żaden bank - pisze w Dzienniku The Wall Street Journal Polska.

Prezes TP Maciej Witucki, jeszcze w ubiegłym roku szef Lukas Banku, w rozmowie z The Wall Street Journal Polska przedstawia plany grupy TP w segmencie finansowym. Na przełomie roku ma być uruchomimy program lojalnościowy dla klientów, który będzie powiązany m.in. z wprowadzeniem kart kredytowych. Następnym krokiem będą zapewne kredyty.

Ważną rolę ma tu odgrywać należącą do TP spółka PayTel specjalizująca się w płatnościach elektronicznych. Będzie ona przygotowywać platformę dla płatności mobilnych, internetowych i mikropłatności. Plan prezesa TP przewiduje, że klienci, którzy otrzymują faktury z TP, będą mieli możliwość dopisywania do nich rachunków za zakupy internetowe czy za ogrzewanie domu. Do współpracy zamierza też przekonać sklepy internetowe. W ciągu roku ma być zbudowany odpowiedni system, a wystartować w kolejnym.



Temat: [Cenega] Ogólnie
Cenega Poland – nowy sklep internetowy

Cenega Poland ma przyjemność poinformować, że pod adresem www.sklep.cenega.pl znajdziecie zupełnie nowy sklep internetowy naszej firmy, który charakteryzuje się:
Zupełnie nową szatą graficzną;
Znacznie poprawioną wydajnością aplikacji;
Możliwością płacenia za pomocą przelewów internetowych i kart płatniczych;
Zwiększoną intuicyjnością obsługi;
Zupełnie nowym systemem zniżek, bonusów i promocji;

Aby uczcić powstanie nowego sklepu dla wszystkich osób zarejestrowanych w Kompanii Graczy przygotowaliśmy nie lada okazję. Każdy użytkownik naszego programu lojalnościowego już w piątek znajdzie na swojej skrzynce e-mailowej specjalny kod uprawniający do zniżki na gry na komputery osobiste wydane przez firmę Cenega Poland. Jeszcze raz serdecznie zapraszamy do zakupów pod adresem www.sklep.cenega.pl – kupowanie gier jeszcze nigdy nie było tak proste, wygodne i przyjemne!



Temat: Przyszłość e-sklepów - rynek w liczbach

Proponuję rzucić okiem
tutaj>> http://wirtualnywydawca.pl/rynek-zarch-07.05.02.1.htm
Rzecz dotyczy sklepów internetowych, a ściślej - analizy wykonanych przez i-Metrię badań. Oto krótki cytat: Mimo, iż tempo wzrostu zmalało w porównaniu z rokiem 1999, to większa część eSklepów przynosi zyski, co zdaniem analityków pozwala sądzić, że sprzedaż elektroniczna ma przyszłość.

A co Państwo o tym sądzicie?
Bylo do przewidzenia ze ten sektor w miare lat bedzie stawal sie rentowny i coraz bardziej dochodowy.
Internet jakby nbie bylo nadal sie rozwija i sprzedaz przez internet ma sens. Oczywiscie kwestia calej infrastruktury do sprzedazy ( obsluga klienta, logistyka, programy lojalnosciowe, promocja i reklama). Samo oprogramowanie sklepu to tylko czesc struktury handlu internetowego.
Uwazam ze najwieksze stałe koszta takiego przedsiewziecia to logistyka oraz promocja/reklama, wiec dobre poukladanie tych elementow w biznesplanie jest wazne.
pozdrawiam




Temat: Gdzie wywoływać duże formaty
superfoto.pl sprawdzone
ufoto.pl dobra jakość ale oszuści

Dwutygodnik „Komputer Świat” w niezależnym teście internetowych serwisów fotograficznych przyznał najwyższą notę Superfoto.pl

„Po wiosennym zwycięstwie w teście „PC Formatu”, tym bardziej jesteśmy zadowoleni z utrzymania najwyższej jakości. Nie osiedliśmy na laurach, lecz dalej staramy się dbać o naszego klienta, jakość produktów, które zamawia oraz atrakcyjność oferty” – mówi Maciej Orzechowski, prezes Superfoto.pl. „Test przeprowadzony przez „Komputer Świat” potwierdził, że nasze wysiłki są zauważone”.

„Komputer Świat” docenił najszerszą na rynku ofertę serwisu superfoto.pl, dobry program lojalnościowy, pozwalający zbierać punkty i wymieniać je na fotogadżety oraz liczne obniżki cen i promocje.

Pozostałe kryteria, które były brane pod uwagę w ocenie laboratoriów, to przede wszystkim: łatwość obsługi witryny, jakość i cena odbitek, program do wysyłki zdjęć, sposoby zamawiania i formy płatności, formy dostawy i czas realizacji.

Magazyn podkreślił także, że Superfoto.pl jest jedynym serwisem, w którym można zamówić efektowne opakowania fotogadżetów, jeśli zamawia się je jako prezent.

Superfoto.pl zostało nagrodzone w: „Komputer Świat” 18/2007 – „Test internetowych fotolabów – Wspomnienia na papierze”.

http://www.e-biznes.pl/in...uperfoto_pl.php



Temat: Za złotówkę
Czasem jednak jest najlepszym wyborem. Ostatnio przedłużałem umowę i chciałem się dowiedzieć co mi zaoferują jeśli nie wezmę nowego telefonu za złotówkę. Oferowali mi dodatkowe minuty, smsy, do tych które już mam i nie zawsze w 100% zużywam O zwyczajnej zniżce najwyraźniej w tej firmie nie słyszeli, bo robili na takie pytanie wielkie oczy :>
W rezultacie wziąłem nowy telefon. Oczywiście telefonów tzw. biznesowych, które by mnie interesowały, w programie lojalnościowym dla osób fizycznych nie uświadczysz. Trafił się jeden na który "choruje" siostra, więc zrobię jej prezent. Inaczej wziąłbym go tylko po to żeby sprzedać.
BTW - o tym nie powiedzą wam w salonie, ale za zmianę na niższą taryfę solidnie "podpada" się w progamie lojalnościowym.
A jeśli chodzi o ten notebook - jeśli ktoś chce mieć Internet via UMTS/GPRS, to jest ciekawa propozycja, bo chyba wychodzi niewiele drożej niż trzyletni kredyt, a Internet masz już w cenie. Mnie to akurat nie zainteresuje, bo notebooka mam, dużo lepszego, potrzebny mi broadband, a UMTS mógłby być tylko jako dodatek, bo zdarzało się że bardzo dużo podróżowałem. Stąd nie byłbym skłonny zapłacić więcej, niż wynoszą przeciętne ceny w EU - czyli ok 20 euro/mc i praktycznie wszechobecnym zasięgu UMTS lub HSDPA. U nas ceny są 2x wyższe, HSDPA to egzotyka, a o UMTS poza aglomeracjami można pomarzyć.



Temat: KKS LECH POZNAŃ S. A .
19 03 2007 Nowy design strony

Nowe www.lech.poznan.pl !

Pragniemy poinformować, że w dniu dzisiejszym ma miejsce premiera nowego designu oficjalnej strony internetowej klubu KKS LECH POZNAŃ www.lech.poznan.pl. Zmiana wyglądu strony jest pierwszym krokiem w procesie tworzenia nowej platformy internetowej LECH2007.

W kolejnych etapach rozbudowane zostaną poszczególne działy oraz usługi e-commerce w tym sklep internetowy. Korzystanie z platformy będzie ściśle powiązane z programem lojalnościowym skierowanym do kibiców KOLEJORZa.




Temat: Kawiarenka internetowa
Pomysł kawiarenek internetowych raczej przechodzi do historii, ale jesli koniecznie chcesz utrzymac ten upadajacy segment rynku to oto moje propozycje:
1. zrób punkt dostępowy WiFi - w ten sposób masz szanse przyciągnać klientów z własnymi notebookami, komórkami i innymi akcesoriami korzystającymi z netu w ten sposób.
2. spróbuj lekkiego przebranżowienia, tzn. z nastawienia głównie na internet, zmień na głównie na kawiarenkę, pub czy co tam mozesz W dzisiejszych czasach internet to miły dodatek a nie główna usługa, której sprzedażą można zarobić.
3. postaraj się organizować różnego rodzaje konkursy, turnieje itp., czymś czym mógłbyś przyciągnąć młodzież. Fakt że dysponujesz tyloma komputerami daje przewagę taką, iż można grać w loklanej sieci dość ciekawie
4. no i w ogóle różnego rodzaju programy lojalnosciowe to dobry pomsył, jak zniżki przy częstszym korzystaniu czy jakieś inne frikowe gadżety
5. aha... no i oczywiscie reklama, reklama, i jeszcze raz reklama... pomyśl jaki masz target wśród klientów i tam sie reklamuj

To na początek... jeśli te pomysły nie zapewnią Ci konkretnych dochodów, to niech właściciel zamknie biznes zanim będzie miał konkretne straty

Pozdrawiam,
Idek



Temat: Leki przez komórkę
W internecie ruszył sklep Epteka.pl zajmujący się dystrybucją leków przez Internet. W pierwszym tygodniu firma zaproponowała również korzystanie z mobilnej apteki internetowej.

Dzięki serwisowi bez względu na czas i miejsce pobytu każdy jest w stanie zamówić lek, którego w danej chwili potrzebuje. Witryna posiada wszystkie ważne funkcje sklepu internetowego:można się rejestrować, logować, używać koszyka. Można również korzystać z programu lojalnościowego-.

Wszystkie elementy serwisu mobilnego , a szczególnie nawigacja zostały zaprojektowane w taki sposób, aby użytkowanie serwisu było intuicyjne i bezproblemowe – mówi Tomasz Wieczorek Menadżer agencji Viget specjalizującej się w tworzeniu profesjonalnych serwisów mobilnych.

ź/telix.pl



Temat: Pomysły na zmiany w naszych krajowych sieciach


1. Zdecydowana poprawa obsluga klienta przez e-mail. Odpowiedzi na
pytania, a nie korzystanie z szablonow, ktore nijak maja sie do pytania.
Poza tym szybsze odpowiedzi np. max w dwie godziny po wyslaniu przez
klienta zapytania.


Swietny pomysl. Moge podpisac ta petycje :)


2. Mozliwosc sprawdzenia ile jeszcze minut zostalo w pakiecie
abonamentowym na stronie internetowej (w i-boa w przypadku Ery) :)
Opieram sie na Erze, bo z uslug tej sieci korzystam. Chcialbym miec
mozliwosc sprawdzenia w kazdej chwili w internecie ile minut z kazdego
pakietu mi pozostalo. I niech te informacje beda aktualne tzn. rozmowa
jest rejestrowana przez system billingowy i automatycznie aktualizowana
jest informacja na stronie internetowej.


J.w. Zreszta kazdego klienta Ery to chyba denerwuje, ze skoro aktualny
stan jest w systemie (bo mozna go sprawdzic telefonicznie), to dlaczego
u diabla nie ma go na www ? i jeszcze w nowych taryfach polaczenie z
602963 nie wlicza sie w darmowe minuty....


3. Zdecydowanie wieksza dbalosc o dotychczasowych klientow placacych w
terminie naleznosci - lepsze oferty utrzymaniowe.


akurat te w erze nie sa takie zle IMHO


4. Ciekawsze oferty dla klientow, ktorzy nie chca telefonu w promocji
przy zawieraniu umowy/podpisywaniu aneksu.


swieta racja.


5. Zdecydowana rozbudowa programow lojalnosciowych (nagrody za punkty).


a to mnie akurat lotto :) chyba ze za punkty mozna by brac fajne pakiety
darmowych minut. i to nie 120min za 2000 pkt :))





Temat: Zwieksz swoja sprzedaz o 25%


| Tworzymy systemy lojalnosciowe oparte na kartach chipowych, ktore
pozwlaja
wzmocnić relację ze stałymi klientami oraz, co najważniejsze, pozyskać
nowych lojalnych klientów, którzy do tej pory byli niezdecydowani i
wybierali sklep/punkt uslugowy w sposób czysto przypadkowy. Z badan
wynika,
ze stosowanie programow lojalnosciowych zwieksza sprzedaz o 25%.
| Zapraszamy do wspolpracy.

Szafowanie liczbami bez podparcia sie zrodlem tych danych jest niejako
naduzyciem.
Z bdan wynika, ze 90% takich maili wysylaja male firemki, ktore nie maja
srodkow by inaczej sie zareklamowac, dlatego lepiej dac sobie z nimi
spokoj
*
* obserwacje wlasne ;)))))


No wlasnie. Wiekszosc takich opinii oparta jest na wlasnych obserwacjach,
czyli na ograniczonej probce. Ponadto wiekszosc z nich zaklada wlasna
wszechwiedze na dany temat i nic nie kosztuje. Za to daje frajde niszczenia
czegos za friko, bez ryzyka, ze sie zostanie odkrytym.

Do rzeczy: jak wielka by ta firma nie byla - gosc ma racje, choc pod
liczbami sie nie podpisze, bo ich nie znam. Jednak sukces QUIXTAR czy Amway
(to dwa najwieksze systemy lojalnosciowe, rozni je tylko to, ze jefen jest w
Internecie, drugi wlasciciwe nie, Quixtar 5 mln obrotuDZIENNIE po niecalych
trzech latach dzialania) wskazuje, ze klient cos dostac musi i najczesciej
przyjdzie tam, gdize zostanie osobiscie potraktowany.
Vladbal







Temat: Pomysły na zmiany w naszych krajowych sieciach


Jakie macie pomysły - realne oczywiście - na udogodnienia u naszych
operatorów.
Obsługa Klienta, sprzedaż, serwis... cokolwiek innego.
To co wy chcielibyście żeby było...


1. Zdecydowana poprawa obsluga klienta przez e-mail. Odpowiedzi na
pytania, a nie korzystanie z szablonow, ktore nijak maja sie do pytania.
Poza tym szybsze odpowiedzi np. max w dwie godziny po wyslaniu przez
klienta zapytania.

2. Mozliwosc sprawdzenia ile jeszcze minut zostalo w pakiecie
abonamentowym na stronie internetowej (w i-boa w przypadku Ery) :)
Opieram sie na Erze, bo z uslug tej sieci korzystam. Chcialbym miec
mozliwosc sprawdzenia w kazdej chwili w internecie ile minut z kazdego
pakietu mi pozostalo. I niech te informacje beda aktualne tzn. rozmowa
jest rejestrowana przez system billingowy i automatycznie aktualizowana
jest informacja na stronie internetowej.

3. Zdecydowanie wieksza dbalosc o dotychczasowych klientow placacych w
terminie naleznosci - lepsze oferty utrzymaniowe.

4. Ciekawsze oferty dla klientow, ktorzy nie chca telefonu w promocji
przy zawieraniu umowy/podpisywaniu aneksu.

5. Zdecydowana rozbudowa programow lojalnosciowych (nagrody za punkty).

To na razie tyle :)

Pozdrawiam,





Temat: Allekarta
Allegro.pl przy współpracy Banku Zachodniego WBK poszerza ofertę dla użytkowników największego w Polsce serwisu transakcji on-line. Specjalna AlleKarta i Konto24.pl za darmo dla 3 milionów Allegrowiczów.

Polski serwis transakcji on-line Allegro wprowadza dla swoich użytkowników specjalny pakiet usług bankowych przygotowany wspólnie z Bankiem Zachodnim WBK. W jego skład wchodzą karta debetowa Visa Allekarta oraz powiązany z nią rachunek rozliczeniowy Konto24.pl. AlleKarta poza transakcjami bezgotówkowymi w sklepach i wypłacaniem gotówki z bankomatów, umożliwia także dokonywanie płatności w internecie. Ponadto daje możliwość zbierania punktów, w największym programie lojalnościowym w polskim internecie - PayBACK i to za każdą, nie tylko internetową, transakcję dokonaną kartą. Punkty PayBACK można z kolei wymienić na nagrody lub opłacić nimi prowizje za sprzedaż w Allegro. Podstawowymi zaletami Konta24.pl są: brak opłat za korzystanie, tanie przelewy zewnętrzne(50 groszy) oraz możliwość darmowego kontrolowania swoich finansów za pośrednictwem usług bankowości elektronicznej BZWBK24. Wydanie Allekarty jest darmowe pod warunkiem dokonania transakcji bezgotówkowych na minimum 500 zł w ciągu pierwszych trzech miesięcy użytkowania karty.

Płacący AlleKartą uzyskają wyższą niż standardowo gwarancję transakcji na Allegro – do 1000 zł. W przyszłości wprowadzane będą kolejne działania zwiększające atrakcyjność oferty dla użytkowników AlleKarty.

Wnioski o wydanie Allekarty i założenie Konta24.pl można składać w internecie na stronie www.allekarta.pl lub bzwbk.allegro.pl



Temat: polaczenie z Internetem - jaki koszt?


| Witam,

| Czy ktos moze mnie oswiecic ile kosztuje polaczenie z Internetem (501 80
80
| 80) w POP (dokladniej NPOP) bo co mi tutaj nie gra...
| Znalazlem na stronie:

cennik usług nowego popa jest tutaj:
http://www.idea.pl/portal/map/map/promotionsp?promo_id=35736


Niemniej ta sama informacja:

'Połączenie z internetem (501808080): 0,76 zł brutto'

Jednak znalazlem chyba wlasciwy regulacje... 'malym druczkiem' ;-)

"Opłaty naliczane są za każdą rozpoczętą minutę połączenia, z wyjątkiem
połączeń z Biurem Obsługi Klienta, informacją o Programie Lojalnościowym
oraz Centrum Wsparcia Technicznego Idea.net."

Mimo iz w takim dziwnym miejscu przypiete ;-)





Temat: polaczenie z Internetem - jaki koszt?


| Niemniej ta sama informacja:

| 'Połączenie z internetem (501808080): 0,76 zł brutto'

| Jednak znalazlem chyba wlasciwy regulacje... 'malym druczkiem' ;-)

| "Opłaty naliczane są za każdą rozpoczętą minutę połączenia, z wyjątkiem
| połączeń z Biurem Obsługi Klienta, informacją o Programie Lojalnościowym
| oraz Centrum Wsparcia Technicznego Idea.net."

| Mimo iz w takim dziwnym miejscu przypiete ;-)

Czy to znaczy że GPRS będzie na czas?!?! To by była jakaś kompletna
bzdura...


Tak.. to bylaby kompletna bzdura :D
Dyskusja dotyczy uslugi 'Połączenie z internetem (501808080)', a nie
pakietowej transmisji danych GPRS.





Temat: SKLEPY internetowe - oprogramowanie
Firma NOWIS oferuje oprogramowanie do prowadzenia sklepu
internetowego - demo na stronie http://www.nsklep.prv.pl.
Opis w sekcji "Regulamin" sklepu.
Już w wersji podstawowej bogate możliwości !
Dodatkowo oprogramowanie klienckie off-line . Przeprowadzamy
kompleksowe wdrożenie systemu.

Podejmiemy sie również tworzenia innych aplikacji internetowych,
szczególnie stowarzyszonych ze sklepem (programy lojalnościowe,
katalogi produktów, programy partnerskie itp.)

Kontakt:
Robert Nowacki
NOWIS Usługi Informatyczne
Grudziądz,     t.(0601) 629185,

http://www.nowis.prv.pl





Temat: handlo-citi i co dalej?






No nie, bez przesady, ta lokata ma prawie 2 miesiace - az takim
desperatem nie jestem, zeby nie wytrzymac trzeciego.
Szczesliwie mam inny bank (Millennium akurat) ktory realizuje transakcje
w sposob normalny (niestety nie przez Internet, ale mam ich w odleglosci
5 minut drogi od domu).
| Polecam mBank + Pekao Qualiflyer (CC Visa)

mBanku troche sie boje - moze nie ma czego?


IMHO nie ma. Zabazpieczenia są rozsądne i widać, że dobrze przemyślane.


BTW: Ten Qualiflyer to cos daje w praktyce w odniesieniu do biletow
lotniczych? Zreszta sprawdze moze jeszcze w sieci.


Tak. Dokładniej jest to karta przeznaczona dla członków programu Qualiflyer
(ogólnie - program lojalnościowy kilku linii lotniczych m.in. LOT).
Uczestnictwo w nim jest bezpłatne, a korzyści dać może.





Temat: W jaki sposób przeprowadzić badanie rynku?
W jaki sposób można przeprowadzić badanie rynku?

Kilka informacji:
- nie posiadam jeszcze domeny, ani strony internetowej
- grupa docelowa - sklepy internetowe
- badanie: zapotrzebowanie na zwiększenie ilości opinii o produktach danego sklepu.

Przymierzam się do tego projektu już od pewnego czasu, jednak tak naprawdę nie wiem, czy byłoby jakieś zainteresowanie współpracą.
Projekt oparty byłby na programie lojalnościowym - zbieranie punktów za zakup towarów i ich opiniowanie, następnie wymiana zgromadzonych punktów na nagrody.

Telefonicznie niewiele się dowiem, w taki sposób nie załatwię sprawy. Wysyłanie mailem zapytań też nie wchodzi w grę (spam).

Więc jak mogłabym sobie z tym poradzić? Czy najpierw muszę jednak zabrać się za stworzenie strony? Nie chciałabym inwestować w coś, co być może nie będzie warte zachodu.

Proszę o sugestie i pomoc. Pozdrawiam serdecznie.



Temat: Szczecin

kurde artur wyczytałem na maratonach polskich że macie program lojalnościowy w sklepie i punkty naliczacie - a ja kurde żadnych punktów nie dostałem

A tak na serio to faktycznie mamy taki system punktacji dla Klientów internetowych zarejestrowanych i zamawiających w internecie ale oficjalnie jeszcze nie ruszył. Ale myślimy o kartach stałego Klienta w sklepie stacjonarnym.




Temat: www.krakvet.pl - co sadzicie o tym sklepie?

nie rozumiem więc dlaczego nie poprostu nie zniżą cen??? czekają na tych którzy sie nie znają, albo nie mają czasu na szukanie promocji i nie będą oczekwali upustu?

Tu się też nasuwa pytanie dlaczego w sklepach Zoo ceny są tak przywalone. Czy czekają na jeleni którzy nie mają internetu, czy tylko na tych, którzy spóźnili się z zamówieniem i muszą dokupiś jeden czy dwa kg. Róznica w ceniu tu jest dopiero powalająca. Np. na 15 kg worku eukanuby 80 zł.
Dla mnie to jest zwykła lichwa.

Ja przed każdym comiesięcznym zamówieniem sprawdzam 3 - 4 sklepy internetowe i wybieram najtańszy. I tak - jak mi się wydaje - żaden nie prowadzi programu lojalnościowego (a szkoda).



Temat: Chcesz założyć sklep internetowy ? Weź kasę z uni !
Uważam podobnie jak Nurek. Na rynku jest już wiele sklepów internetowych oferujących praktycznie wszystko. Do tego niektóre mają świetne układy z dystrybutorami i ceny praktycznie nie do przebicia. ALE jak zaczniesz przeglądać, to okaże sie ze większość tych sklepów to jakieś firmy krzaki. Niczym sie nie wyróżniają. Jakiś standardowy skrypt e-comerce. Nie zachęcają do zakupów. Patrząc na sklep to nawet nie wiadomo czy on działa - czy tylko gdzieś jakieś konto zombie zostało na serwerze.

Można iść w sumie na 3 sposoby:

1) oferujesz towar którego na rynku nie ma - tak jak np suple.us oferowały najlepsze odżywki w kraju - podczas gdy tylko można było kupić tylko jakies badziewia olimpa

2) idziesz w niskie ceny. Trzeba mieć dobre układy z producentem/głównym importerem itp. - Wtedy samą ceną robisz furorę na allegro. Nie potrzeba budowania marki, własnego sklepu i marketingu. KOsztów praktycznie brak. Ale niestety marża niska - trzeba sie nabiegać, a kasy niewiele.

3) budowanie marki, programy lojalnościowe. reklama. Na początku dokłada się troche do interesu. Trzeba wydać na pozycjonowanie, reklame, budowanie zaufania społeczności itp. W dłuższym terminie jednak wydaje się stabilne i opłacalne.
Większość sklepów z dobrą pozycją (domzdrowia, empik, itp) ma strasznie wysokie ceny - a mimo to kręcą konkretny biznes.

Ja może niedługo będę próbował szczescia z perfumerią/drogerią internetową. Konkurencji jest jak mrówków . Ale zobaczymy



Temat: Citi KK


mozesz podac jakis interesujacy przyklad?


wez karte Citi BP - za kazde 5 zl dostaniesz 1 pkt w programie Partner Club
BP - fajne nagrody mozna dostac i nie musisz tankowac na stacji BP ;-)
wedlug mnie to najlepszy program lojalnosciowy w naszym kraju


| - przelewy bezgotówkowe;

na dowolne konto jak w BZWBK czy tylko na firmowe?


bez oplat i prowizji TYLKO za okreslone rodzaje platnosci: energia, tv,
internet, telefon, ubezpieczenie, czynsz, gaz itp...


| - można uzyskać dożywotnie zwolnienie z opłat, choć nie każdemu się
| udaje;

jakie sa tego warunki?


mam kk silver BP i wystarczy, ze miesiecznie zrobie obrot na 200zl i mam ja
dozywotnio gratis, takie mi zaoferowali warunki po 12 miesiacach
korzystania z karty, oczywiscie aby sie zalapac musisz z niej aktywnie
korzystac, mnie sluzy glownie do wykonywania platnosci jw. (czynsz i inne
oplaty to kilkaset zl miesiecznie) oraz placenia za paliwo





Temat: Sklep internetowy z odzieżą
Witam,
W niedługim czasie otwieram sklep internetowy którego asortymentem będzie odzież damska...
Dokonałem pewnych założeń które mogą mnie wyróżnić spośród konkurencji:
1. wlasny magazyn - skróci to czas dostawy (to ma mnie wyróżnić)
2. Program lojalnościowy
3. bogata oferta
4. mailing i newsletter
5. ...
Przeanalizowałem troszkę sklepy konkurencji i starałem sie tak stworzyć sklep aby uniknąć zauważonych wad. Wybrałem sobie grupę klientek docelową i dla tej grupy stworzyłem szatę graficzna mojego sklepu.

Mam pytanko.
Jak mam niskim kosztem podejść do marketingu...
Czytałem na forum iż jest św. zasada - daj klientowi więcej niż oczekiwał...
więc co mogę jeszcze zaoferować moim klientkom....

Dziękuję za porady.



Temat: Zarabianie w Internecie
Chciałem Was zapytać czy znacie jakieś serwisy internetowe, dające możliwość faktycznego zarobienia pieniędzy w sieci. Z doświadczenia wiem, że kokosy zbić bardzo trudno, ale może ktoś jest innego zdania. Brałem już udział w wielu badaniach, klikaniach, czytaniach reklam i wypełnianiach ankiet - na konto bankowe nigdy nie wpłynęła żadna złotówka. Za to musiałem sobie stworzyć nowe skrzynki pocztowe, bo spam z całego świata wysypywał się nawet ze stacji dyskietek.

Jeden z przykładów - Logomedia Polska >>
Do programu lojalnościowego zaprosiła mnie jednak z użytkowniczek tego forum. Po rejestracji musiałem zwerbować 15 osób i od tej chwili na konto e-mail miały wpływać reklamy i ankiety. Logomedia podaje zachęcający przelicznik miesięczny:


Twój zarobek = (20 e-mail'i * 0,06zł) + (20 e-mail'i * 15 osób * 0,03zł) + (6 ankiet * 4,00zł) + (6 ankiet * 15 osób * 2,00zł) = 214,20zł/miesiąc
Pokażę Wam ile zarobiłem po ponad roku:



Było również i Allegro.pl. Za każde kliknięcie płacili 10 groszy. Nieźle. W swoim czasie był na forum banerek i klikanie "przyczyniało się do rozwoju serwisu". Niestety nie doczytałem w regulaminie, że tego typu "zachęty" są niedozwolone. Konto zablokowano. Po jakimś czasie Allegro.pl całkowicie zrezygnowało z płacenia za odwiedziny.

Macie na tym polu jakieś osiągnięcia?



Temat: polaczenie z Internetem - jaki koszt?


Niemniej ta sama informacja:

'Połączenie z internetem (501808080): 0,76 zł brutto'

Jednak znalazlem chyba wlasciwy regulacje... 'malym druczkiem' ;-)

"Opłaty naliczane są za każdą rozpoczętą minutę połączenia, z wyjątkiem
połączeń z Biurem Obsługi Klienta, informacją o Programie Lojalnościowym
oraz Centrum Wsparcia Technicznego Idea.net."

Mimo iz w takim dziwnym miejscu przypiete ;-)


Czy to znaczy że GPRS będzie na czas?!?! To by była jakaś kompletna
bzdura...





Temat: strzal w 10-tke III vs Jedna Idea 10 (umowa na czas nieokreślony)
Dzięki

A propos Strefy plus to zgodnie z pkt 1. regulaminu:


| Ktos liczyl co korzystniejsze?

A skąd ten ktoś ma wiedzieć, ile dzwonisz, kiedy dzwonisz, gdzie dzwonisz?

Ceny połączeń i SMSów zbliżone (w Plusie tańsze o 2 grosze), abonament
podobny (10zł w JI i 12,20zł w Plusie - pakiety kwotowe).

Zaleta Plusa: Strefa Plus - za 1zł miesięcznie ("wieczna" promocja) masz
tańsze połączenia, jeśli przebywasz na określonym obszarze (w miastach -
okolica o promieniu ok. 1 km), minuta połączenia "lokalnego" (jeden
kierunkowy telefony stacjonarne) to 44gr/29gr/29gr (w szczycie/poza
szczytem/w nocy), minuta "międzymiastowej" (inne kierunki stacjonarne)
to odpowiednio 51gr/44gr/29gr, minuta do Plusa to 73gr/51gr/29gr.

Zaleta Idei: pakiety na: rozmowy do Idei i sieci stacjonarnych, w

wysłany do Idei kosztuje tylko 10gr, tańszy GPRS (w Plusie nie można
aktywować "Pakietów GPRS", pozostaje tylko cennikowa oferta: 61 gr za
100kB do Internetu i 31gr za 10kB WAPu, w Idei standardowo to 25gr za
50kB Internetu lub WAPu, a w pakiecie - 5gr), dobry program
lojalnościowy (przy rachunkach ok. 50zł miesięcznie przez rok da się
uzbierać bez problemu ponad 3000 punktów Profit , co jest równoważne
doładowaniu POP 150zł, które można sprzedać na allegro ;-))

Ale dlaczego ja to wszystko piszę, skoro tego samego można dowiedzieć
się na www.idea.pl oraz na www.plusgsm.pl?

--
   Marek






Temat: NOM - rachunem po 6 miesiacach ?


| internetu osobom pozostającym bez pracy dłużej niż 12 miesięcy w/g
| ustalonych i narzuconych przez komitet stawek, mających się nijak do
| kosztów wytworzenia.
| ;-)))
| spoko i z tym sobie poradze  ;-
A jakieś promocje albo programy lojalnościowe ASK przewiduje?
Bezpłatny dostęp dla kombatantów i inwalidów?
Długo by tak wymieniać...
Też dasz radę?


uuuuu, jeszcze wystapie o dotacje na refundacje kosztów i sobie na tym
zarobie :-)

...a dla tych co beda chcieli na mnie wymusic tansze polaczenia bez
dotacji przygotowane mam inne atrakcje:

1.Dostep do Internetu jedynie za posrednictwem portu 80 przez lokalne
prox-y
2.Limit predkosci przesylania danych do 1kB/s
3.Przerwy konserwacyjne servera i urzadzen teletrasmisyjnych





Temat: iPlus Modem ExpressCard Merlin XU870 3G/HSDPA - PYTANIE
Witam.
Powiem tak z lapikiem z gniazdem Express jestem bardzo związany więc wybór modemu już zapadł. Nie chodzi mi o ściąganie dużych plików czy tym podobnym. Oczekuje jedynie normalnego dostępu do sieci internet w miare stabilne przeglądanie stron internetowych no i do poczty co najważniejsze. A jeżeli chodzi o cene modemu to plus zaproponował mi taki wariant że modem za 1 zeta a abonament 60 zł i nazwał to jakoś programem lojalnościowym czy jakoś tak. Iplusa mam od 2 lat i abonament opłacałem 110. Tak więc zmiana szybkości na lepszą i abonamentu na niższy jest dla mnie bardzo atrakcyjna i interesująca. Tak wieć moje pytanie wnioskuje czy warto w to wchodzić i czy będe zadowolony z modemu.

--
Poprawa ort
Jaco



Temat: strzal w 10-tke III vs Jedna Idea 10 (umowa na czas nieokreślony)


Ktos liczyl co korzystniejsze?


A skąd ten ktoś ma wiedzieć, ile dzwonisz, kiedy dzwonisz, gdzie dzwonisz?

Ceny połączeń i SMSów zbliżone (w Plusie tańsze o 2 grosze), abonament
podobny (10zł w JI i 12,20zł w Plusie - pakiety kwotowe).

Zaleta Plusa: Strefa Plus - za 1zł miesięcznie ("wieczna" promocja) masz
tańsze połączenia, jeśli przebywasz na określonym obszarze (w miastach -
okolica o promieniu ok. 1 km), minuta połączenia "lokalnego" (jeden
kierunkowy telefony stacjonarne) to 44gr/29gr/29gr (w szczycie/poza
szczytem/w nocy), minuta "międzymiastowej" (inne kierunki stacjonarne)
to odpowiednio 51gr/44gr/29gr, minuta do Plusa to 73gr/51gr/29gr.

Zaleta Idei: pakiety na: rozmowy do Idei i sieci stacjonarnych, w

wysłany do Idei kosztuje tylko 10gr, tańszy GPRS (w Plusie nie można
aktywować "Pakietów GPRS", pozostaje tylko cennikowa oferta: 61 gr za
100kB do Internetu i 31gr za 10kB WAPu, w Idei standardowo to 25gr za
50kB Internetu lub WAPu, a w pakiecie - 5gr), dobry program
lojalnościowy (przy rachunkach ok. 50zł miesięcznie przez rok da się
uzbierać bez problemu ponad 3000 punktów Profit , co jest równoważne
doładowaniu POP 150zł, które można sprzedać na allegro ;-))

Ale dlaczego ja to wszystko piszę, skoro tego samego można dowiedzieć
się na www.idea.pl oraz na www.plusgsm.pl?





Temat: Jaki powienien byc dobry sklep internetowy ?
sklep internetowy :
- podstawa rzetelna informacja
-dac mozliwosc kontaktu w miare szybkiego
- oferowac towar od sredniej polki w zwyz (chlam na "specjalne zmówienie )
- jakis program Lojalnosciowy - kupuje u ciebie mam rabaty
- to czego brakuje to opcje dodatkowe tuningowe - sprezyny, tlumiki, uszczelki +-, montaze - uznanych firm
- schematy sprzedawanych sprzetow na stornie - potrzebuje czesc do danego modelu sprawdzam numer katalogowy i zamawiam
- serwis sprzetu gwarancyjny i pogwarancyjny
- dzialalnosc zawiaszana na niedziele i swieta (prawo do wypoczynku dla wszystkich )
i pomysl z wynikami strzelan na stronie jest niezly



Temat: Co sądzicie o takim produkcie ?
Witam wszystkich miłośników biznesu

Widzę, że jest tutaj wiele doświadczonych osób dlatego chciałbym się was poradzić jednej rzeczy. Otóż szukam możliwości stworzenia dla moich klientów prostego programu lojalnościowego z pełną identyfikacją, dzięki któremu będę mógł również pozyskać nowych klientów.

Jedyne co mi przychodzi do głowy to są karty stałego klienta. Jednak kartami plastikowymi jestem zniechęcony, ponieważ jest to wszędzie i jest to drogie i niewygodne, ponieważ albo trzeba mieć specjalną drukarkę.

Ostatnio w internecie znalazłem taką firmę, która oferuj bardzo ciekawy produkt. Dzwoniąc tam dowiedziałem się że jest tańszy niż karty plastikowe i ma dużo więcej możliwości.

Tak więc chciałem się poradzić was, co o tym sądzicie? czy warto w to inwestować? A może macie jakieś inne pomysły ?

oto link strony firmowej

www.cmdruk.pl/page4.php

z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi!

pzdr



Temat: Co sądzicie o takim produkcie ?

Witam wszystkich miłośników biznesu

Widzę, że jest tutaj wiele doświadczonych osób dlatego chciałbym się was poradzić jednej rzeczy. Otóż szukam możliwości stworzenia dla moich klientów prostego programu lojalnościowego z pełną identyfikacją, dzięki któremu będę mógł również pozyskać nowych klientów.

Jedyne co mi przychodzi do głowy to są karty stałego klienta. Jednak kartami plastikowymi jestem zniechęcony, ponieważ jest to wszędzie i jest to drogie i niewygodne, ponieważ albo trzeba mieć specjalną drukarkę.

Ostatnio w internecie znalazłem taką firmę, która oferuj bardzo ciekawy produkt. Dzwoniąc tam dowiedziałem się że jest tańszy niż karty plastikowe i ma dużo więcej możliwości.

Tak więc chciałem się poradzić was, co o tym sądzicie? czy warto w to inwestować? A może macie jakieś inne pomysły ?

oto link strony firmowej

www.cmdruk.pl/page4.php

z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi!

pzdr


Karty wydają się bardzo przyzwoite. Osobiście uważam, że trzeba by się tym zainteresować. Tak naprawdę ludzi mogą być mile zaskoczeni, że dostają coś innego niż dotychczas. To niejednokrotnie działa jak wchodzisz z czymś nowym.
To tak od strony czysto brandingowej.
Od strony finansowej - trza się dokładnie wywiedzieć jakie maja warunki. Żeby się nie okazało, że oferują coś ciekawszego, ale też po "ciekawszych" pieniądzach.
Jeśli cena jest konkurencyjna - gra warta świeczki.




Temat: Promocja Taki Bonus tylko w Tak Taku do odwołania
Z Usługi korzystać może każdy użytkownik Tak Tak mający aktywną taryfę Happy lub włączony Program Lojalnościowy Happy Taniej.

Bonus naliczany jest za połączenia głosowe przychodzące spoza sieci należących do PTC, odebrane na terenie Polski, z wyłączeniem połączeń: przeniesionych do Poczty głosowej, przychodzących z numerów telefonów stacjonarnych należących do PTC oraz połączeń kierowanych do sieci PTC za pośrednictwem Internetu.

Czas obowiązywania usługi promocyjnej: od 1 sierpnia 2007 r. do odwołania. Opłata miesięczna 1 zł z VAT.



Temat: abonament czy karta

Miesięcznie płacę zaledwie 30zł.
Umowę mam podpisaną na 24doładowania, przy tym dostałem za 1zł Sagema myx511 którego sprzedałem za 300zł, do tego dołożyłem 100zł i kupiłem sobie samsunga u700 albo motorole z8 już nie pamiętam dobrze.
Koszt pakietu to 5-10zł niewiem dokładnie już bo dawno nie korzystałem.
A za dobry nowoczesny telefon jak widzisz zapłaciłem zaledwie 100zł z własnej kieszeni
Obecnie mam samsunga u800 którego kupiłem za to co dostałem za sprzedaż u700 .
Do tego dodajmy tanie minuty, smsy, pakiety internet i chyba jednak mix-y i pre-paid wychodzą taniej .

Ale każdy lubi to co ma i zachwala to, a mi nic do tego.


Przejrzałem ofertę plusa i niestety ale Stawka za minutę krajowego połączenia głosowego do wszystkich krajowych sieci
stacjonarnych i komórkowych oraz za minutę kosztuje u was 0,58 zł natomiast w pakiecie Za 10zł macie 25 minut czyli za 125minut do wszystkich sieci musiał byś 50zł dać.Ja mam 120minut za 45zł.
Natomiast w pakiecie "popołudnia i weekendy" fakt macie tanio bo 5zł za 100 minut ale tylko od 16 do 8 i tylko wewnątrz sieci i na stacjonarne .
A zresztą nie chodzi o pakiety bo ja sobie moge pakiety za punkty w programie lojalnościowym kupić za darmo Tylko po co?ja ani nie esemesuje,ani nie korzystam z neta przez komórkę
Ps.ten tel Sagem my511X kosztuje 168zł.

aha był bym zapomniał nie wiem jak jest w mixach ale w abo nie musze czekać do końca umowy tylko na 2,5 miesiąca przed końcem umowy można podpisać anex czyli defacto umowe mam nie na 24 mce a na 22 mce .
Ale masz racie, każdy lubi to co ma i zachwala to



Temat: Allegro będzie wirtualnym operatorem komórkowym
Allegro będzie wirtualnym operatorem komórkowym

Właściciel serwisu Allegro.pl - spółka QXL Poland - podpisała z Polkomtelem umowę na świadczenie usług MVNO (wirtualnego operatora komórkowego).
Telefonia komórkowa Allegro będzie dostępna wyłączne dla użytkowników serwisu. Usługi będą dystrybuowane jedynie przez serwisy Grupy Allegro.pl.

Start planowany jest w pierwszej połowie 2009 roku.

Jak mówi Maciej Oppeln-Bronikowski, dyrektor ds. korporacyjnych spółki QXL Poland, MVNO to kolejna usługa dla użytkowników portalu aukcyjnego obok Allekarty kredytowej, systemu płatności internetowych Platnosci.pl czy programu lojalnościowego Payback.

Info z (www.idg.pl)

No to będziemy mieć kolejnego wirtualnego operatora... Tylko po co nam kolejny?
Pozdrawiam



Temat: 1
Odpowiedz na moj meil dotyczacy Idea Mix

Szanowna Pani

Bardzo dziekuje za zg3oszenie oraz czas jaki zechcia3a Pani poświecia na przedstawienie uwag dotyczących sieci Idea. Niezmiernie nam przykro, ?e Pani zdaniem, w niew3aściwy sposób traktujemy swoich obecnych Klientów. Zareczam, ?e w swojej dzia3alności kierujemy sie nie tylko checią pozyskania nowych Abonentów. Bardzo wa?ne jest dla nas zadowolenie dotychczasowych Klientów ze świadczonych przez siea Idea us3ug telekomunikacyjnych. Bardzo sobie cenimy Ich lojalnośa oraz zaufanie w stosunku do naszej firmy, dlatego z myślą o Nich zosta3y stworzone programy lojalnościowe, dzieki którym mogą np. w ramach oferty "Propozycja" dokonaa wymiany aparatu, zwiekszya posiadany pakiet bezp3atnych minut czy aktywowaa atrakcyjne us3ugi dodatkowe.

Niestety, nie moge udzielia Pani ?adnej informacji dotyczącej op3at jakie bedą w przysz3ości obowiązywaa w sieci Idea. Wyjaśniam jednak, ?e wszystkie oferty i us3ugi wprowadzane są na rynek cyklicznie, co pozwala mi wyrazia nadzieje, ?e bedzie Pani mia3 jeszcze niejednokrotnie mo?liwośa skorzystania z interesujących propozycji. Mam nadzieje, ?e nasza oferta w przysz3ości odmieni sposób postrzegania sieci Idea.

Wyjaśniam równie?, ?e oferta IdeaMIX, jest jedną z oferty Idea dla Ciebie, dlatego te? na naszej stronie internetowej szczegó3owe informacje dotyczące ww. oferty zosta3y umieszczone w zak3adce Idea dla Ciebie. Oferta POP jest ofertą niezale?ną od Idea Dla Ciebie, dlatego te?, zosta3a dla niej utworzona oddzielna zak3adka.

Z powa?aniem
Katarzyna Tujko

Brak slow



Temat: Taki Bonus oraz Numerki za gorsze - przedłużone do odwołania
Era przedłużyła do odwołania promocję Taki Bonus dostępną w TakTak oraz TakTakFon.

[Aktualizacja] Era przedłużyła także promocję Numerki za grosze.

Przypomnijmy, że usługa pozwala użytkownikom TT oraz TTFon na zbieranie darmowych minut do sieci Era i stacjonarnych.

Abonament za usługę kosztuje 1 zł miesięcznie. Bonus naliczany jest za połączenia głosowe przychodzące spoza sieci należących do PTC, odebrane na terenie Polski, z wyłączeniem połączeń: przeniesionych do Poczty głosowej, przychodzących z numerów telefonów stacjonarnych należących do PTC oraz połączeń kierowanych do sieci PTC za pośrednictwem Internetu*.

2 minuty przychodzące* = 1 minuta wychodząca do sieci Era i stacjonarnych (EJ).

W jednym cyklu rozliczeniowym użytkownik może zebrać minimalnie 10 EraJednostek a maksymalnie - 2 tysiące EJ.

Aby korzystać z usługi Taki Bonus należy mieć włączoną taryfę Happy bądź Happy Taniej (program lojalnościowy).

[Aktualizacja] Numerki za grosze. Usługa umożliwia wykonywanie połączeń z 3 wybranymi numerami w Tak Tak, Era (w tym Era Domowa i Era Firmowa) po promocyjnych stawkach.

Od godziny 22:00 do godziny 8:00 stawka wynosi tylko 3 gr brutto za minutę, a od 8:00 do 22:00 koszt połączenia to 9 gr brutto za minutę.



Temat: SMS: Słowa Można Sfałszować

Pierwsi oszuści pojawili się również w Polsce. Codziennie od kilku do kilkudzie-sięciu klientów zgłasza operatorom komór-kowym próby wyłudzenia od nich pieniędzy. Oszuści piszą w SMS-ach np. "Wygrałeś główną nagrodę w naszym konkursie! By uzyskać dalsze informacje, wyślij pod numer 71... specjalny kod 502...". Kiedy ofiara połknie haczyk i wyśle SMS-a, doładuje złodziejowi konto pre-paid.
to nie ma nic wspólnego z podszywaniem sie pod cudzy numer! es przychodzi z bramki internetowej. dotyczy to tylko użytkowników Orange. o co chodzi? o program lojalnościowy Profit, za pomocą którego ze swoich punktów profit można doladowac swoje konto lub konto innego użytkownika. Wysyłając takiego esa pod nr 7130 z wpisanym numerem oszusta doładowujemy mu konto a sami tracimy własne punkty Profit.

[ Dodano: 12 Marzec 2006, 14:16 ]



Temat: Promocja Taki Bonus tylko w Tak Taku do odwołania


Z Usługi korzystać może każdy użytkownik Tak Tak mający aktywną taryfę Happy lub włączony Program Lojalnościowy Happy Taniej.

Bonus naliczany jest za połączenia głosowe przychodzące spoza sieci należących do PTC, odebrane na terenie Polski, z wyłączeniem połączeń: przeniesionych do Poczty głosowej, przychodzących z numerów telefonów stacjonarnych należących do PTC oraz połączeń kierowanych do sieci PTC za pośrednictwem Internetu.

Czas obowiązywania usługi promocyjnej: od 1 sierpnia 2007 r. do odwołania. Opłata miesięczna 1 zł z VAT.

Regulamin promocji "Taki Bonus tylko w Tak Taku: Tutaj



Temat: Zarabiaj przez internet!!! FASOLE.pl
A więc
Niedawno powstał nowy program lojalnościowy. Z tego co wiem, to w Czechach odniósł wielki sukces i działa już nieprzerwanie od 3 lat! Ale przejdźmy do sedna. Serwis oferuje nam wirtualną walutę za branie udział w różnego rodzaju kampaniach. Walutą są tzw. "fasole"

Fasole otrzymujesz za:

# Odwiedzanie - za odwiedzanie stron WWW
# Udział - za udział w sondach, ankietach, napisanie ogłoszenia, itp.
# Rejestracja - za rejestrację na stronie, dopisanie się do mailingu, wypełnienie danych osobowych
# Zakup - za zakup jakiegoś towaru
# Inne - za wszystkie inne rzeczy

Rzecz jest bardzo prosta, a nagrody naprawdę kuszące. Wchodzisz na stronę, rejestrujesz się i zbierasz fasole, a następnie wymieniasz je na bardzo fajne nagrody. Obecnie dostępne są następujące nagrody:

Tibia Premium Account na 90 dni
USB Creative MuVo V100 512MB
Mysz optyczna
Karta Pre-paid do gry World of Warcraft
Telefon Nokia 1600
Odtwarzacz MP3 Sony WALKMAN NW-E002
Doładowanie do komórki za 10 zł
Doładowanie do komórki za 5 zł
SMSy za fasole!
Loga za fasole!

Polska wersja serwisu działa dopiero od trzech tygodni, a już ma wielu użytkowników. Czeska wersja odniosła wielki sukces, więc czemu w Polsce miało by być inaczej?

Niżej podaję adres do rejestracji:

http://www.fasole.pl/ ZBIERAJ FASOLE !!!!



Temat: DARMO !! -Kupon doładowujący - Carrefour Mova
Jeśli ktoś ma tam aktywny telefon to oddam za DARMO kupon 22 min
(dostałem za zakupy)


W nowej sieci minuta połączenia do wszystkich sieci będzie kosztowała 49 groszy, a sms - 20 groszy. Starter będzie kosztował 9,99 zł.

W ramach promocji klienci Carrefoura otrzymają darmową minutę do wykorzystania w sieci Carrefour Mova i na numery stacjonarne w zamian za każde 10 złotych wydanych za zakupy w sklepach tej sieci. W miesiącu można zebrać do 30 minut za zakupy. Kartę można będzie doładować w sklepach, przy kasie, za dowolnie wybraną kwotę, lub resztę z zakupów. Doładowania można będzie też kupić przez internet, w sieciach "Kolporter" oraz systemie "moje doładowania". Na doładowania można będzie też wymienić punkty z programu lojalnościowego "Rodzinka".

Roudy zapowiedział, że w najbliższych miesiącach Carrefour będzie wprowadzać kolejne usługi dodatkowe. Obecnie firma skoncentruje się na wprowadzaniu sprzedaży zakładów "lotto" do kolejnych sklepów.


Szacunek



Temat: Pełne wyniki raportu "E-commerce w Polsce 2009"
Witam,
dla zainteresowanych tematem e-commerce: można zapoznać się już w pełną wersją raportu "E-commerce w Polsce 2009" opracowanego przez Praktycy.com

Raport składa się z trzech części:

-kondycja handlu elektronicznego w Polsce-nastroje w branży, charakterystyka sklepów, przychody sklepów etc.
-narzędzia marketingowe wspierające sprzedaż w sklepach internetowych oraz prognozy na ten rok: mechanizmy personalizujące, programy lojalnościowe, wykorzystanie potencjału web 2.0 usprawnienia w realizacji zamówienia,
-profil klienta, m.in. kwoty pozostawiane w sklepie przez statystycznego klienta.

Warto podkreślić, że nastroje w branży są wyjątkowo optymistyczne: Aż 77% sklepów prognozuje zwiększenie liczby klientów, 7 na 10 sklepów jest zadowolonych z wyników finansowych osiągniętych w 2008 roku, a 80% respondentów spodziewa się jeszcze lepszych wskaźników w 2009 roku.

Polskie e-sklepy pomimo globalnego kryzysu wydają coraz więcej na marketing, dążąc do najlepszych wzorców zachodnich – aż 34% badanych sklepów przeznacza
więcej niż 10% swojego przychodu na promocję. Coraz częściej wykorzystują także zaawansowane mechanizmy wspierające sprzedaż, np. zindywidualizowane rekomendacje.

Więcej informacji oraz plik do pobrania:
http://www.praktycy.com/infoteka/news17.html



Temat: Era premia - zwykła kradzież


Pierwsza sensowna odpowiedź na grupie od pewnego czasu dotycząca tej
sprawy.
Ja czytam faktury i wiedziałem już wcześniej o tym że punkty można
stracić.
Zresztą już w lutym była na grupie informacja że trzeba wyrazić chęć
dalszego uczestnictwa. Era nie musi kontynuować programu lojalnościowego.


Przykro mi że ja na fakturze odczytuję przeważnie kwotę do zapłacenia, ale

dziwić
Oczywiste również że miliony abonentów Ery czytują regularnie tą grupę albo
przynajmniej strony www dotyczące GSM i powinni o tym dawno wiedzieć - w
końcu internet mają teraz wszyscy


Ten co teraz jest czyli Era premia jest o wiele ciekawszy bo zamiast
bezsensownych akcesoriów są w końcu minuty. Era - trzymaj tak dalej


Bez wątpienia, tu się zgadzamy :-))


Era - trzymaj tak dalej


Powiedz, tak szczerze, czy naprawdę chcesz żeby Era dalej tak traktowała
swoich długoletnich klientów. Wszystko zostało według Ciebie załatwione w
porządku i nie ma się czego czepiać ? Era jest cacy - to klienci są be ?





Temat: Mały konkurs na największy absurd.


Szanowni Grupowicze,
Postanowiłem zaproponować konkurs na największy absurd z ostatnich 6 m-cy
działania sieci GSM w Polsce. Celem jest wskazanie największych
"poślizgnięć" Naszego Idealnego Fajnego Operatora. Nie należy tu wymienić
usług które działają, ale są z nimi problemy, oraz radosnej twórczości
pracowników Punktów Sprzedaży i BOK. Nagród nie będzie, ale czekam na
wasze
propozycje. W niedzielę zrobię zestawienie i przedstawię na Grupie.
Kilka przykładów z działań Fajnego Operatora:
1. Zarząd podejmuje decyzje o nie podjęciu decyzji (UMTS),
2. Zapowiadane jest wprowadzenie usług, które jednak nie są wprowadzane
(m/n
w Simplus),
3. Wprowadzane są usługi nie działające w całej sieci (szybka pakietowa
transmisja danych),
4. Ogłasza się ruszenie programów lojalnościowych, które są prawie
natychmiast wstrzymywane (PWA),
5. Kampania reklamowa ma trudności z trafieniem do odpowiedniej grupy
odbiorców (Pan Uprzejmy).
Pozdrawiam,
Andrzej Libera.


Np. EBOK w Plusie.
Czas realizacji 48 godzin, a zachodu przy zalogowaniu (pożal się Boże!).
Prościej załatwiać wszystko przez Obsługę Klienta. Tutaj czas realizacji od
północy po zgłoszeniu. A podobno internet jest szybki... Jaki to ma sens?
Zabawka Panów z Plusa.





Temat: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow


Wlasnie zbliza sie termin gdy bede musial zaplacic za przedluzenie KK.
Postanowilem zadzwonic do nich i grzecznie poprosic o zrezygnowanie z
oplaty
w ramach preferencyjnych warunkow obslugi klienta. Mila pani powiedziala
ze
preferencji w ogole w banku nie oferuja i musze zaplacic. No to
powiedzialem
ze zrezygnuje z KK mBanku i prawdopodobnie calego rachunku. Odpowiedz -
prosze zrezygnowac, to pana decyzja. Upewnilem sie mowiac ze wlasnie
doprowadzaja do straty klienta ktory na koncie posiada xxx zl. Odpowiedz -
to pana decyzja, prosze zrezygnowac.


mLinia to burki. nie wiedziales ?
kontakt via internet = czekasz godzine a i tak odpowiedzi sa lakoniczne i
czesto dwuznaczne, nie prowadzace do rozwiazania problemu. dzwonisz na
infolinie = jestes traktowany jak 5 kolo u wozu...
zmien bank.
mbank sie wypala powoli. ero programow lojalnosciowych. a kasuja extra za
wszystko.





Temat: VECTRA

To we ź sobie pakiet TV+NET i podwyżka ciebie nie obejmie. Ja tak własnie mam i żadnej podwyżki.
żeby z tego skorzystać musiałbym najpierw zerwać umowe i podłączyć sie na nowo a wiąże mnie niestety jeszcze 12-miesięczna umowa na internet

inna sprawa, że troche chamska jest postawa tk chopin, która nowych klientów dopieszcza, a starym nie oferuje żadnego programu lojalnosciowego, jak to zrobiła swego czasu vectra (zwiększenie prędkosci)



Temat: Wymiana karty sim w Orange
Simplus:

- Wprowadzenie promocji "Darmowy Numer"
- Wprowadzenie usługi TelePrzelew
- Wprowadzenie usługi "Premia za częste zasilenia"
- Wprowadzenie pakietu 100 minut w sieci za 10 zł.
- Wprowadzenie usług Pay4Me
- Wprowadzenie ryczałtowego relatywnie najtańszego na rynku pakietu na trasmisję danych w segmencie pre-paid.
- Świadczenie usługi PTT (NiM) dla użytkowników usług pre-paid
- Liczne promocje przy doładowaniu pre-paid'ów Plusa przez internet (np. 20% więcej)
- Wprowadzenie darmowego portalu WAP dla użytkowników Simplus i Mixplus wap.plus.pl
- Wprowadzenie promocji "60zł. extra"
- Wprowadzenie programu lojalnościowego w taryfie Simplus.
- Wprowadzenie usługi "E-BOK krótkim kodem" (USSD).

A o MixPlus'ie napiszę jak Ty napiszesz o Orange Twój Mix. Wtedy dostaniesz moją ripostę.

Czekam na Twoją ripostę nt. Simplusa a OrangePOP/OrangeGO.



Temat: "Zostańmy razem"
Witam,

szukalem na grupie i w internecie i nie znalazlem tego. Czy ktos
bezposrednio porownywal aparaty ktore sa dostepne w tym lojalnosciowym
programie Idei? Chodzi mi glownie o te najtansze, czyli Motorola t205,
Siemens m35 czy np. Ericcson t20. Jakie sa wasze opinie?

Mate.





Temat: ERA - zachowanie numeru


Mianowicie, co sie dzieje z punktami Era Premia, czy one podążają za numerem?


Nie. Jeżeli ich nie wykorzystasz, to przesadną. Program lojalnościowy
Era Premia nie obejmuje TakTak-owców.


Czy TT ma również swoje konto internetowe (i-boa.era.pl), gdzie można sprawdzić
wszelkie informacje i usługi ?


Nie.


Czy możliwa jest zmiana danych osobowych po prześciu na TT, tak aby w
pożniejszym przejsciu na abo, umowa była na inna osobę?


Tak.





Temat: Co zmienić w sklepie www.sekret.com.pl,żeby wreszciezarabiać
Bardzo dziękuję za miłe słowa. Troszkę się bałem totalnej krytyki:).
Kartami można płacić w moich sklepach i oczywiście wprowadzę tę usługę do do sklepiku internetowego.
Program lojalnościowy to chyba dobry pomysł i porozmawiam o tym z moim programistą.
Wiem dobrze, że erotyka się sprzedaje w internecie i napewno wprowadzę taką kategorię i rozejrzę się za tego typu bielizną.
Zgadzam się, że jest za mało asortymentu, tym bardziej, ze w moich sklepach jest kilkadziesiąt razy więcej. Może z 5%jest w sklepie www.sekret.com.pl. Staramy sie ciągle zwiększać ofertę. Ceny mam takie same jak w sklepach i wygląda na to, że czas najwyższy je obniżyć (przynajmniej w sklepie internetowym ).

Tomasz napisał:
nie wiem jak reklamujesz swój sklep, jak wyglada pozycjonowanie i itd.

To chyba jest mój problem. Wcale tego nie robię. Może odezwie się ktoś, kto mi w tym pomoże za rozsądne pieniądze



Temat: Karta kredytowa na dowód


Polbank daje karte kredytową na dowód.
Płaską VisaElectron z limitem 2000 zł
bez problemu. Wypukłą... nie wiem,
ale jak analityk stwierdzi, ze mogą
dać to dadzą.


"Czerwoni" czyli eurobank też dają "na dowód", max do 4000 zł zdaje się. Płaską
(czyli Visa Electron u nich zwana Visa Classic) dają w placówce od ręki bez
tłoczonego imienia i nazwiska (a szkoda bo Polbank tłoczy od razu na miejscu).
Natomiast wypukła Visę Classic pomalowali na złoto, nazwali Visa Gold i dają ją
już od 1000 zł dochodu z min. limitem 2000 zł, więc (doświadczone osobiście)
mamy coraz więcej emerytów-Vipów z goldami ;)

PS. W praktyce obie karty niczym się nie różnią poza nazwą, kolorem i
wypukłością - marketing górą...
PS2. No i żadnych programów lojalnościowych nie mają...
PS3. I brak podglądu przez internet...
PS4. Ratuje ich tylko 15,9% dla bezgotówkowych.

Pzdr. Parl Dro





Temat: mSzop w mBanku od marca


"Sprzedaż biletów tanich linii lotniczych będzie prowadził łódzki mBank.
Pierwszy wirtualny bank w Polsce uruchamia mSzop - platformę handlu w
internecie. Bilety tanich przewoźników będzie można kupować już od marca."


ŚWIETNY POMYSŁ !
Jeżeli będzie to zgrabnie zorganizowane, z np. dodatkowymi rabatami
dla Klientów mBanku, płatność bezpośrednio z konta lub obciążenie
karty kredytowej, program lojalnościowy - to może to być duży sukces.
Dzięki temu będzie można porównać ofertę różnych tanich linii w
jednym miejscu.
Ciekawe czy inne tzw.tradycyjne linie też będą tam oferować swoje
promocyjne bilety (np. LOT, BE...), ostatnio mieli parę korzystnych
propozycji.

Powyższe 2 krytyczne wypowiedzi są delikatnie mówiąc "dziwne".
(Dentarg i Piotr Gralak).

pozdr.





Temat: Czym grozi Sygma?

Niczym nie grozi. Uzytkuje tę kartę od około 2 latek (łącznie z okresem
Galii z Geant'a). Jest przezabawnie, co chwila "specjalne oferty" kredytów
na 45% rocznie, co chwila podwyższają mi limit (jako jeden z najlepszych
klientów dochrapałem sie juz limitu 2,5k !! a zaczynałem od 0,5k), jakieś
oferty Super-Gotówka, Hiper-Gotówka itp., pewnie zaraz będzie Giga-Gotówka,
namawianie żeby z bankomatu wypłacać. Poziom obsługi na infolinii - nędza,
brak podglądu przez internet. Obsługa uznań na kartę - tragedia, trwa to 3
tygodnie.

Co do programu lojalnościowego powiązanego z kartą - całkiem dobrze, choć
nie tak dobrze jak za czasów Geant'a. Sporo promocji (w najbliższą środę
chyba, 12 razy więcej punktów za zakupy niż normalnie). Ostatnio był zwrot 5
zł za transakcję bezgotówkową poza siecią Real na co najmniej 100 zł.

To mówisz, że chcesz skorzystać z rat na tej karcie? Wysoce nierozsądne
jeśli chodzi o koszty, ale sama karta (spłacana w całości w ramach g-p) i
rzeczy załączane do wyciagów, mogą być powodem ciągłego rozbawienia. Sporu
reklamacyjnego z Sygma jeszcze nie miałem, ale z tego co czytałem to
niewesoło to może wyglądać w praktyce (poziom obsługi dostosowany do jakiejś
żulerni).

marekz





Temat: Zeby podróż poślubna nie była piekłem...???
Z moich skromnych doświadczeń wynika, że jezeli podrózujemy w rEuropie to opłaca się kupowac wycieczki w ofercie "last minute", wystarczy 3,5 gwiazdki. Dalsze wyajzdy opłaca sie kupowac w ofercie "first minute" i nie schodzic poniżej 4 gwiazdek.
Przez Internet rezerwuje tylko bilety w programie lojalnościowym na weekendowe wizyty u znajomych, itp.
Korzystamy z tego samego pośrednika (biura podrózy) od dawna. On za nas przegląda różne oferty również te z sieci, sprawdza, porownuje i "wypluwa" gotowe warianty. Polecam korzystanie z pomocy biur podróży, sa to zazwyczaj posrednicy, mają duży wybór ofert z wielu firm. Firmy, które zatrudniaja kompetentnych pracowników, potrafią doradzić nie tylko odpowiedni kierunke podrózy, ale również miasto (w odniesieniu do oczekiwań) czy lokalizacje hotelu.
Wiarygodne biuro nie pozwoli sobie na oszukiwanie klientów, sami sprawdzaja wiarygodnosc partnerów. Stosują tez róznego rodzaju zachety. My wyjeżdzajac jestesmy wyposazani w literature obowiazkowa o miejscu, do ktorego jedziemy (wiedza, ze to jest dla nas wazne). Staraja sie dbac o klientow roznymi sposobami. Przed wyjazdem rozdaja walizki, torby inne zabawki, zas po powrocie dostajemy np. zaproszenie na kolacje. Oczywiscie, jezeli jeździmy przynajmniej dwa razy w roku z nimi i to dalej niz do Pragi, to mamy stałe rabaty z ich prowizji. Widac, ze sie staraja.
Polecam pomoc zawodowców, to pozwala uniknac starty czasu i kasy. Niewiel osob zastanawia sie nad terminem wyjazdu, a nie wszedzie jest taki klimat jak w Polsce. Mozna spedzic caly wyjazdw hotelu, bo w miejscu, do ktorego jedziemy, bedzie np. pora deszczowa. Profesjonalne biura podróży to jest najlepsze rozwiązanie.



Temat: Nowa taryfa w Simplusie
Od jutra Simplus wprowadza nową taryfę. Podobnie jak w TakTaku będzie to program lojalnościowy, a ceny zależne będą od stażu w sieci.

I tak cena minuty początkowo będzie wynosić 72 grosze, po 90 dniach - 66, a po 180 dniach - 60 groszy. Analogicznie cena SMSa wynosić będzie: 18, 16,15 groszy, a MMSa: 40, 35, 30 groszy.

Zmiany dotychczasowej taryfy na Simplus można dokonać bezpłatnie przy pomocy kodu *147*90#.

Zmieniono także ceny transmisji danych. 10 kB kosztuje 20 groszy w WAPie i 100 kB za również 20 groszy w Internecie.



Temat: w Biedronce
teoretycznie postawienie po terminalu w każdej kasie nie jest drogą sprawą - im większy sklep/obroty itd. można wynegocjować lepszą cenę za wynajem samego urządzenia z tego co się orientuję (miesięcznie za terminal np. xx-dziesiąt PLN razy liczba kas).

jeśli sklep ma dostęp do internetu transmisja może iść przez VPN/SSL już istniejącym łączem - odpadają dodatkowe koszty połączeń np. GPRS, dial-up).

sama prowizja od transakcji nie jest chyba na tyle realnie duża, żeby biedronka znacznie na tym traciła - realne ~2% na rynku FMGC od każdej transakcji (prowizja zawiera zarówno zysk centrum rozliczeniowego jak i opłaty organizacji płatniczych/banków) to nawet ceny mogą podnieść o tyle

a za bułki wygodniej było by zapłacić...

do tego doładowania telefonów, programy lojalnościowe, karty podarunkowe i same zyski z większego zainteresowania klientów



Temat: [poszukuję] Szukają do pracy w grupie Allegro
Praca w grupie Allegro

Allegro to lider polskiego handlu elektronicznego, skupiający społeczność kilku milionów Sprzedających i Kupujących. Obecnie zatrudniamy ponad 300 osób, zajmujących się m.in. obsługą Użytkowników, utrzymaniem i rozwojem platformy technicznej oraz marketingiem. Rozbudowujemy zespół, by umożliwić naszym Klientom jeszcze bardziej wygodne, skuteczne i bezpieczne handlowanie w Internecie.

W skład Grupy Allegro poza serwisem Allegro.pl wchodzą także: otoMoto.pl (ogłoszenia motoryzacyjne), PayU.pl, Platnosci.pl (płatności elektroniczne), otoDom.pl (ogłoszenia nieruchomości), Payback.pl (program lojalnościowy) i Ceneo.pl (porównywanie produktów i sklepów), a także międzynarodowe platformy handlowe - czeska Aukro.cz, rosyjska Aukro.ru oraz węgierska Tesz-Vesz.hu

OFERTY PRACY: http://allegro.pl/job.php

źródło: informacja mailowa otrzymana od Software Wydawnictwo




Temat: Internetowy Sklep Zoologiczny
Zajżyjcie tutaj:

www.armaka.sold.pl

    karmy, witaminy, dodatki, przysmaki, akcesoria...
    ciekawe promocje
    specjalne linie hodowlane
    programy lojalnościowe
    szybka dostawa
    rejony bezpłatnego transportu




Temat: Dyskusje o Pffshop przeniesione z innego tematu
Tu nie potrzeba używać "zaplecza" żeby dowieść, iż "Pffshop na pierwszym miejscu" to bajka. Nie twierdzę, że oprogramowanie pffshop jest do bani, nie powiem również, że to wymarzone rozwiązanie e-commerce. Śmieszy mnie jedynie sposób promocji tego softu przez Pana Tomasza. Wiem też, że pffshop da się odpowiednio zmodyfikować i uczynić to oprogramowanie bardziej przyjaznym wyszukiwarkom.

Panie Tomaszu, ma Pan tutaj do czynienia głównie z ludźmi, którzy żyją z e-commerce i pewna część forumowiczów ma pewne pojęcie o sprzedaży w internecie. Na wielu z nich to wspomniane już przeze mnie "bla bla bla" nie działa i jeżeli szuka Pan tutaj potencjalnych klientów to na pewno nie przy pomocy obecnie stosowanych technik. Konkretów wciąż mało, a hasła typu "pełna integracja z allegro" czy "program lojalnościowy" udowodniły jedynie, że sposób prezentacji oprogramowania pozostawia po pierwsze wiele znaków zapytania, a po drugie dużo do życzenia.

Jeżeli jest to tak wspaniałe oprogramowanie sklepu internetowego to jestem gotów przeprowadzić test aplikacji pffshop zarówno pod kątem możliwości, funkcjonalności (frontend, backend) oraz SEO bez opłaty. Oczywiście w zamian za jedną licencję tejże aplikacji.



Temat: E-commerce od zaplecza - konferencja
E-commerce od zaplecza - konferencja w Warszawie

Efektywna sprzedaż przez Internet wymaga zaawansowanych narzędzi do budowy portalu e-commerce, takich jak:
* profilowanie katalogów do różnych grup odbiorców
* obsługa złożonych reguł cennikowych
* generowanie sprzedaży wiązanej
* obsługa programów lojalnościowych i partnerskich
* integracja z systemami sprzedaży i finansowymi
* infrastruktura fizyczna serwerów
* i inne

Podczas konferencji zapoznają się Państwo z narzędziami Microsoft przeznaczonymi do budowy nowoczesnych portali e-commerce. Zaprezentujemy także proces wdrażania portalu oraz przykładową platformę sprzętową Hewlett-Packard.

Opowiemy taże na pytanie jak poprzez pełny lub częsciowy outsourcing infrastruktury portalu zabezpieczyc się na wypadek okresowych wzrostów ruchu i sprzedaży w sklepie.

Praktyczne doświadczenia z uruchomienia sklepu internetowego sklep.hp.pl przekażą Państwu przedstawiciele Contium oraz Hewlett-Packard.

Szczegóły i rejestracja:
www.contium.pl/c_konferencja,e-commerce.xml
Wstęp bezpłatny




Temat: Kamienie miliowe PKP Intercity - dyskusja

Witam
1. Wspomniana już kwestia biletów i taryf. Może warto by w perspektywie kilku lat zastanowić się nad zupełnym odejściem od kas i sztywnej taryfy. Drugim aspektem tego byłoby próba przerzucenia całej dystrybucji do Internetu komórek itp, .

Popieram z całych sił i myślę, że pomysł Kamilosa o programie lojalnościowym to strzał w 10.




Temat: Kamienie miliowe PKP Intercity - dyskusja
Witam

1. Wspomniana już kwestia biletów i taryf. Może warto by w perspektywie kilku lat zastanowić się nad zupełnym odejściem od kas i sztywnej taryfy. Drugim aspektem tego byłoby próba przerzucenia całej dystrybucji do Internetu komórek itp, .
Popieram z całych sił i myślę, że pomysł Kamilosa o programie lojalnościowym to strzał w 10.

2. Wars - wagony restauracyjne to przeżytek. Można by spróbować na próbę zastąpić kilka wagonów czymś w rodzaju połączenia kawiarenki z mini empikiem.
Świetne coś nowego, niewielkim kosztem i wysiłkiem.

3. Nie do końca w tym obszarze wizję rozwiązania, ale wymagane jest przeprowadzenie repozycjonowania marek, z jasnym wyróżnieniem na coś w stylu: TLK, Express, IC. Na chwilę obecną najfajniejszy i najprostszy do zrealizowania wydaje się pomysł uruchomienia kilku(nastu) pociągów złożonych wyłącznie z wagonów pierwszej klasy + prasa i jedzonko inclusiv, w odpowiednich godzinach i za odpowiednio wysoką cenę. To mógłby być potem niezły start to pozycjonowania czegoś w segmencie premium.

Co do wyróżnienia to zgoda, ale jeśli chodzi o skład złożony z 1 to nie jestem do końca przkonany. Zawsze byłem zwolennikiem jak największej mozliwości wyboru. Dlaczego odbierac go pasażerom?
Pozdrawiam.



Temat: 1
Expekt.com

Jest to firma w której większość doświadczonych obecnie graczy rozpoczynała swoją przygodę z internetowym przemysłem bukmacherskim. Co się zmieniło od tamtego czasu?

Historia
Pełna nazwa brzmi Expekt.com Limited założony w 1999 roku. Serwis rozpoczął swoją działalność w dwóch językach: angielskim oraz szwedzkim. Siedziba firmy do Listopada roku 2000 była umiejscowiona w Londynie. Właśnie wtedy nastąpiło otwarcie biura na Malcie i przeniesienie tam Kwatery Głównej tej skandynawskiej firmy. Od momentu przeniesienia firmy na Maltę zaczęły gwałtownie wzrastać obroty oraz liczba użytkowników. Bardzo szybko Expekt.com stał się liderem na rynku skandynawskim, wyprzedził zdecydowanie firmy państwowe – które mają w krajach skandynawskich monopol na zakłady bukmacherskie. Od roku 2002 firma oferuje dodatkowo możliwość typowania spotkań na żywo, oraz dla swoich klientów program lojalnościowy. Od roku 2003 jako jeden z pierwszych Expekt.com zaoferował swoim graczom internetowe kasyno, oraz miejsce do grania w Pokera. Od czasu tamtych nowinek serwis odnotowuje stabilny wzrost. Rozpoczyna działalność na nowych rynkach m.in. Rosji i Chinach.



Temat: Kurtka
Hairy -*
Rejestrowanie zakupu kurtki? To jakaś bzdura!
Po cholerę? Co tobie ma to dać? Bo... co da producentowi, to ogólnie wiadomo.
Co innego rejestracja zakupionego programu komputerowego - można wtedy pobierać z internetu nowsze wersje lub dodatkowe zabezpieczenia, choć i tu ostatnio porobiło sie paskudnie - przez pół roku chłopcy Billa Gates'a sprawdzali, z kim koresponduję. Wreszcie "odciąłem" im łapki od mojej maszyny. Bardzo się zmartwili, że już nie łączy się ona automatycznie z ich serwerami...
Ten kwitek odsyłany producentowi, to element marketingu lojalnościowego.
Raz wyślesz i przez dwa latą będą cię zasypywali ofertami - oczywiście jedynie ich, najlepszych na świecie produktów.
Nie tylko oni zresztą.
Uzyskanymi w ten sposób adresami się handluje!
Tak właśnie powstają wielkie bazy adresowe firm marketingowych.
A tak przy okazji...
Gdy podasz im swój adres mailowy, możesz być pewien że w niedługim czasie ktoś "podczepi" do masowo wysyłanego maila - także do ciebie - zmyślnego "bakteriofaga" komputerowego. Jeśli nie skończy sie to kosztownym uszkodzeniem twego komputera lub wyczyszczeniem twojego konta bankowego, możesz uważać się za szczęśliwca. Natomiast każdy adres, na który będziesz cokolwiek wysyłał, będzie dołączany do ich kolejnych baz adresowych. Serdecznie więc radzę - nigdy nie podawaj swego adresu mailowego jakiemukolwiek sprzedawcy ani producentowi kupowanego towaru. To już jednak temat do rozwazań na zupełnie innym forum...
I jeszcze jedno... Zanim wyślesz taki "kwitek" pocztą, kup sobie większą skrzynkę na listy...;-)



Temat: Dobry sklep internetowy - jakie rozwiązanie???
Witam!

Noszę sie z zamiarem uruchomienia sklepu internetowego. Czy możecie mi
poradzić jakie oprogramowanie bądź jakie rozwiązanie jest najsensowniejsze.
Oczywiście stosunek cena/korzysc chcialbym by byl najlepszy. Funkcjonalnosc ma
byc bardzo rozbudowana: promocje, rabaty dla klientow, programy partnerskie i
lojalnosciowe, powiazane towary, ilosc towarow ok 10.000, integracja z
pasazami i systemami platnosci.

Dzieki za wszelkie uwagi i sugestie.
Mirek





Temat: Jakie oprogramowanie do obsługi sklepu internetowego ?
Witam,

chciałbym w ciągu najbliższch 2 miesięcy uruchomić księgarnię internetową, w związku z tym proszę o pomoc w wyborze oprogramowania

Chodzi mi przede wszystkim o rozbudowane i zautomatyzowane oprogramowanie do sprzedaży w internecie.

Powinno, poza podstawowymi funkcjami sklepu internetowego, posiadać m.in.
- możliwośc integracji z oprogramowaniem księgowym (wystawianie faktur)
- możliwość zarządzania listą do wysyłki (zestawienia, druk etykiet adresowych)
- możliwość uruchomienia programu partnerskiego i lojalnościowego oraz
- możliwość automatycznej aktualizacji oferty - np. cykliczne pobieranie danych z magazynów (np. w formacie xml) o dostępności produktów.

Sklep powinien być przyjazny dla wyszukiwarek i mieć możliwość obsługi kilku tys. produktów.

Oczywiście liczę się z kosztami.

Przejrzałem oferty różnych producentów, w sumie około 20 propozycji, ale trudno się zdecydować.

Bardzo proszę o pomoc oraz sugestie

Pozdrawiam,
Staszek
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alternate.pev.pl



  • Strona 1 z 3 • Znaleziono 113 wyników • 1, 2, 3