Wyświetlono wiadomości wyszukane dla słów: programy lojalnościowe w Internecie





Temat: Program Witamy kat.5
Najlepiej poprosic swoje Menagerkę lub Dyrektorkę ,aby odznaczyła przez internet ,ze ukończyłas dany program lojalnościowy.Nie trzeba ganiac na poczte i jest pewność ,ze ta nagroda będzie.




Temat: Plus pójdzie z torbami
matth, mieszkałem przez 1,5 roku w Szwecji gdzie program lojalnościowy to chleb powszedni. U nas takie pojęcie nie istnieje. Nie wspomnę iż stawki za internet są niższe nawet w Azejberdżanie . Ciągle mamy jedne z najdroższych rozmów i usług internetowych w Europie.





Temat: PILNE: Kto ma konto w PayPalu?!
Allekarta, pozwala na dokonywanie zakupów przez internet, np. przy pomocy paypal, wiem bo sam nią płacę na ebayu, jak i dodatkowo nabija punkty payback (program lojalnościowy)



Temat: Co nas cieszy
W ramach programu lojalnościowego mój operator podwoił mi prędkość internetu. Oczywiście gratis.
Witchma, gratulacje!

Edit - gratulacje dla Witchmy!



Temat: Pytanie o wybór sieci, abonamentu


| Co do solidności:
| Plus - super solidna sieć (mam długi staż i nigdy nie zostałem
| niewłaściwie
| potraktowany).
|     Większość usług działa najlepiej ze wszystkich sieci.
| Idea - może być (mam niezbyt długie ale pozytywne doświadczenia).
|     Obsługa względna, Usługi internetowe w trakcie dopracowywania.
| Napewno nie polecałbym nikomu Ery.
|     Obsługa niepoprawna, usługi nie zawsze działają zasięg "pozornie"
| dobry,
| faktycznie marny....

| <ciach

| bzdury wasc prawisz :-) jestem aboenetem ery od 3 lat i na nic narzekac
nie
| moge.
| jakosc uslug bdb , a i ceny najnizsze (zalezy dla kogo). najdrozsza siecia
z
| tego co wiem jest plus.
Cena nie bierze się z powietrza.... coś ma na nią wpływ, na pewno jakość
usług,
Osoby, które mają erę i nie miały z nią problemów można policzyć na palcach
jednej ręki
drwala po wypadku z piłą tarczową. Rozumiem, gdybyś miał powiedzmy rok
plusa, rok ere i rok idee,
mógłbyś się obiektywnie wypowiedzieć. Nie twierdzę, że całkowicie nie masz


To ja się obiektywnie wypowiem, bo jestem w takiej sytuacji.

W idei - coś nie tak z kasą- ciach telefon odciety. Np. zawalowcowi (lub
potencjalnemu) nigdy nie poleciłbym tego telefonu bo to moze byc niebezpieczne
dla ... zycia. (nawet nie to że się facet/ka zdenerwuje, ale raczej, że w
najmniej oczekiwanym momencie może nie uzyskać z telefonu nawet połaczenia na
pogotowie) - odpada. I nie musi to być z winy tego gościa wystarczy, że faktury
zginą u operatora, albo że przelew wyjdzie Pocztą Polską.

W erze - zasadniczo w terminie dwóch faktur nie opłaconych (czyli miesiąc i 14
dni) - ciach telefon wyłączają. No tutaj trzeba się starać żeby wyłączyli, ale
wciąż brakuje standardu plusa.

Dzwonią i pytają, jakie kłopoty co i jak, dopiero po tym wszystkim wyłączają
telefon jeśli rzeczywiście widzą że inaczej kasy nie otrzymają. Tutaj to trzeba
być bandytą, żeby Ci wyłączyli telefon.

A więc jak kto Kasię grabi też jest ważne!

POza tym Era przoduje w WAP over GPRS. Plus w obsłudze SMSów no i w wyraźnie
zarysowanym programie lojalnościowym PLUS TOBIE (w odróżnieniu od programu PIĘĆ
+ który też jest programem lojalnościowym i się jeszcze tak nazywa
oficjalnie: "lojalnościowy").

PROFIT to najlepszy program lojalnościowy sensu stricte. Stokrotka dawno
zwiędła a Pięć Plus to dla tych co mają portfele pełne na pięć plus.

I jeszcze by długo pisać.





Temat: PROGRAM VIP W Everest Poker
Everest Poker ujawnia bezprecedensowy program nagród dla graczy pokerowych

Everest Poker z przyjemnością ogłasza dzisiaj uruchomienie VIP Summit Club - nowego programu lojalnościowego, który wyznaczy nową drogę w świecie pokera w Internecie.

VIP Summit Club jest łatwy do zrozumienia, bardzo satysfakcjonujący i otwarty dla wszystkich graczy. Wiele programów prowadzonych jest bądź przez firmy zewnętrzne lub są bardzo trudne do zrozumienia, a korzyści są bardzo niejasne. Everest Poker VIP Summit Club odniósł się do wszystkich uwag, opinii i frustracji graczy pokerowych na całym świecie i uruchomił program który jest zarówno łatwy do zrozumienia i bogaty w korzyści dla graczy.

Everest Poker VIP Summit Club oferuje:

• Korzyści dla WSZYSTKICH graczy zarówno nowych jak i mających już konta
• Ciągłość programu przez cały miesiąc
• Priorytetową Obsługę Klienta
• Wiele poziomów korzyści
• Do 200$ za polecenie Everest'a znajomym;
• Rejestracje do turniejów na żywo
• Wymianę Punktów Summit na gotówkę aż do $5 000 miesięcznie!

Ken Berman, Everest Poker Brand Manager, powiedział: “Wierzymy, że VIP Summit Club jest najbardziej przejrzystym i najbardziej korzystnym dla gracza programem lojalnościowym dostępnym online. Wsłuchaliśmy się w potrzeby graczy ze wszystkich pokerroomów, na całym świecie i dostosowaliśmy nasz program tak aby odnieść się zarówno do pozytywnych jak i negatywnych cech istniejących programów.”



Temat: PLUS+ dostępny w Internecie
PLUS+ dostępny w Internecie

PLUS+, drukowany magazyn abonentów CYFRY+, od lipca dostępny jest także on-line w internecie. Oprócz abonentów CYFRY+ magazyn przeglądać mogą teraz także internauci w formacie flash na stronie www.cyfraplus.pl/magazynplus.

Magazyn PLUS+ to unikalne w Polsce bezpłatne wydawnictwo, docierające do ściśle określonej grupy odbiorców (w formie drukowanej wysyłany jest do wszystkich abonentów CYFRY+). PLUS+ ukazuje się od stycznia 2005 r. Wydawany jest w cyklu dwumiesięcznym w nakładzie 950.000 egzemplarzy. 44-stronicowy magazyn zawiera aktualne informacje o ofercie programowej i nowościach platformy oraz promocjach i akcjach specjalnych dedykowanych abonentom. To największe tego typu wydawnictwo na polskim rynku. PLUS+ dostępny w internecie uzupełniony został o linki do aktualnego programu telewizyjnego kanałów CYFRY+, dzięki czemu użytkownicy mogą sprawdzać terminy emisji prezentowanych programów. Przygotowanie i druk magazynu, a także sprzedaż powierzchni reklamowej zarówno w wersji drukowanej, jak i internetowej, obsługuje wydawnictwo Direct Publishing Group.

PLUS+ jest jednym z wielu narzędzi komunikacji z abonentami CYFRY+. Od początku funkcjonowania platformy podstawą zaawansowanego systemu obsługi abonentów jest call center. Oprócz niego wysokie standardy gwarantują także: ponad 40 biur obsługi w największych miastach w Polsce (jesienią uruchomionych zostanie 15 kolejnych CENTRÓW CYFRY+), usługi CYFRA+ Assistance, Internetowe Centrum Abonentów (działa od 2004, umożliwia on-line m.in. dostęp do informacji na temat abonamentu, regulowanie należności kartą płatniczą, sprawdzanie salda, historii rozliczeń oraz szczegółów dotyczących odbieranego pakietu, a także wybranie ofert specjalnych, a nawet modyfikację oferty programowej), a także program lojalnościowy Złoty Plus, który premiuje długotrwałe korzystanie z oferty CYFRY+. CYFRA+ pracuje również nad mobilnymi aplikacjami związanymi z obsługą abonentów i programem lojalnościowym Złoty Plus.

1 września 2007 CYFRA+, korzystająca dotychczas z usług zewnętrznego call center, uruchomi nowe centrum telefoniczne umiejscowione wewnątrz struktury organizacyjnej firmy. Inwestycja we własne contact center jest naturalną konsekwencją rozwoju firmy, która z roku na rok odnotowuje coraz lepsze wyniki i zbliża się już do miliona abonentów.

Źródło:Cyfra+



Temat: Nowe "Contact Center" CYFRY+
Nowe "Contact Center" CYFRY+

1 września 2007 CYFRA+, korzystająca dotychczas z usług zewnętrznego call center, uruchomi nowe centrum telefoniczne umiejscowione wewnątrz struktury organizacyjnej firmy. Funkcjonalnie zaprojektowane i nowoczesne contact center będzie kompleksowo odpowiadać na pytania abonentów, doradzać przy wyborze oferty programowej, przyjmować i obsługiwać korespondencję elektroniczną, faksową i pocztową.

Na 185 stanowiskach ponad 300 przeszkolonych konsultantów wyjaśniać będzie płatności, ułatwiać dobranie odpowiedniego pakietu z oferty, doradzać w sprawach technicznych, a także – dzwoniąc do abonentów – informować o nowościach i ofertach promocyjnych.

„Inwestycja w nowe własne contact center jest naturalną konsekwencją ciągłego rozwoju firmy, która z roku na rok odnotowuje coraz lepsze wyniki i zbliża się już do miliona abonentów. W ten sposób unowocześniamy system obsługi i serwisy przygotowywane z myślą o klientach. Zmotywowany zespół stanowiący integralną część firmy będzie w stanie zagwarantować abonentom komfort i wysoki poziom satysfakcji z profesjonalnej obsługi” – powiedział Farid Belkhodja, Dyrektor Pionu Obsługi Abonentów.

Od początku istnienia CYFRY+ call center jest podstawą zaawansowanego systemu obsługi abonentów. Obecnie oprócz niego wysokie standardy gwarantują także: ponad 40 biur obsługi w największych miastach w Polsce (jesienią uruchomionych zostanie 15 kolejnych centrówCYFRY+), usługi CYFRA+ Assistance, drukowany magazyn abonencki PLUS+, Internetowe Centrum Abonentów (działa od 2004, umożliwia on-line m.in. dostęp do informacji na temat abonamentu, regulowanie należności kartą płatniczą, sprawdzanie salda, historii rozliczeń oraz szczegółów dotyczących odbieranego pakietu, a także wybranie ofert specjalnych, a nawet modyfikację oferty programowej), a także program lojalnościowy Złoty Plus, który premiuje długotrwałe korzystanie z oferty CYFRY+.

CYFRA+ pracuje również nad mobilnymi aplikacjami związanymi z obsługą abonentów i programem lojalnościowym Złoty Plus. Poprzez telefon komórkowy planuje umożliwić sprawdzanie stanu salda, uzyskanie informacji na temat aktualnie odbieranego pakietu i jego zmianę na wyższy. Tą drogą możliwe będzie także przystąpienie do programu Złoty Plus, wybór nagród w programie oraz wzięcie udziału w konkursach i akcjach promocyjnych organizowanych przez CYFRĘ+.

źródło:skysunsat



Temat: 1

Ja mówiłem o taktaku
http://www.era.pl/pl/indy...m_lojalnosciowy
Tam jak długo jesteś w sieci to masz tańszą stawkę do wszystkich sieci. No ale wkrótce do Play będzie po standardowej mimo, że do inych będzie taniej


nie nie na stronie playbloga ktos umiescil newsa ze z tak taka bedzie drozej.Jako ze uzywam tt od poczatku jego istnienia postanowilem napisac do ery i otrzymalem takiego maila:


Witam

W nawiązaniu do treści listu informuję, iż stosowne powiadomienie zostało przedstawione z zachowaniem wymogu 30-dniowego wyprzedzenia, w formie ogłoszenia prasowego w dzienniku o zasięgu ogólnopolskim w dniu 29-09-2007 r. Wyjaśniam, iż powyższa modyfikacja jest podyktowana specyfiką rozliczeń międzyoperatorskich z P4. Chciałbym nadmienić również, że inni Operatorzy komórkowi i stacjonarni już od pewnego czasu stosują wyższe stawki za połączenia realizowane do P4. W ofercie Tak Tak cena połączeń realizowanych do P4 dotychczas nie ulegała zmianie. Proszę pamiętać, że modyfikacja polega na utrzymaniu ceny bazowej taryfy i oznacza to, że bez względu na posiadany program lojalnościowy przy połączeniu z siecią P4 dla danego numeru zostanie naliczona opłata zgodnie z taryfę.

Chciałbym podkreślić, że stosowne informacje są przedstawione na stronie www.era.pl w Cenniku taryfy. Po wybraniu wskazanej strony głównej wystarczy wybrać opcję Cenniki i dokumenty (dolna część strony), a następnie w opcji Tak-Tak na kartę wybrać link zatytułowany Cennik taryfy Happy w systemie Tak Tak w sieci Era.

z pozdrowieniami

Krzysztof Milewski
konsultant ds. korespondencji
Internetowe Biuro Obsługi Abonenta sieci Era


Mysle ze juz wszystko jasne



Temat: Załóż tanio wlasny sklep internetowy
Śmiesza mnie te reklamy sklepow internetowych: "wykonuje", "zaloz tanio",
"robie sklepy"..

Zupelnie tak, jakby od posiadania lub nie posiadania sklepu internetowego
zalezalo przezycie firmy.

Tymczasem przezycie firmy nie zalezy od tego, czy ma ona sklep internetowy,
czy tez nie, ale od tego, CZY MA KLIENTOW.

Amazon.com wydaje z kazdego dolara OBROTU ponad 42 centy (czyli ponad 42%)
tylko na pozyskanie klienta. Podlaczony do niego system bannerowy jest
najwiekszy na swiecie.

Przewidzial to John Naisbitt w swojej slynnej ksiazce "Megatrendy",

koniec XX wieku sukcesy odnosic beda firmy, ktore zastosuja sie do reguly
ultratechnologii/ultrastyku - czyli takie, ktore beda potrafily polaczyc
wysoka techniologie z cieplym i bliskim kontaktem osobistym.

Jak na ironie - jego slowa sie dokladnie sprawdzaja. We wrzesniu 1999 roku
powstala w USA firma QUIXTAR, ktora dzial tylko w USA i Kanadzie. Portal
robi obecnie chwilami ponad 6.000.000 USD obrotu dziennie, przy sredniej na
poziomi polowy tej kwoty. Od poczatku jest dochodowy. Po 14 dnich
dzialalnosci byl na 22 miejscu wsrod najczesciej odwiedzanych witryn w USA..
Ponad 30% ww. kwoty trafia z powroptem do klientow poprzez program
lojalnosciowy.

Siostrzane przedsiewziecie w Europie Zachodniej - Amivo - wlasnie
wystartowalo.

 Na Wegrzech wystartowala kolejna taka firma - Vebso. Po 3 miesicach
dzialalnosci stala sie najwiekszym na Wegrzech internetowym supermarketem.

Polskie Vebso takze juz dziala - od listopada 2001 roku. Niedlugo sklepy
partnerskie - w tym produkty spozywcze.

Bzines dziala na zasadzie franszyzy. Powstaje pytanie - czy chcesz mic
wlasny, pojedynczy sklep internetowy, czy tez wolisz miec cala siec sklepow
internetowych, ktorych przychod dolicza sie do Twojego dochodu?

Ile to bedzie kosztowac? No coz, dowiedz sie. Informacja jest dostepna.
Ale - po podaniu imienia, nazwiska i telefonu. nastepnym etapem bedzie
szczera, osobista rozmowa. A potem - zobaczymy.

Pozdrawiam
Wladyslaw


Załóż tanio wlasny sklep internetowy
http://www.pieniu.sotiko.pl

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl






Temat: 2500 punktów na start w programie Profit
Teraz wraz z KARTĄ kredytową Visa Orange mBank, Klienci otrzymają 2500 punktów w programie Profit.

Do tej pory Klienci dostawali 250 punktów startowych. Specjalna promocja mBanku i Orange zwiększa tę kwotę dziesięciokrotnie. W sumie, dzięki trwającej promocji, Klient może otrzymać 3000 pkt. - 2500 na start i po 250 pkt. za każdy kolejny rok jej użytkowania (karta wydawana jest na 3 lata).

Powitalne punkty zostaną dopisane do konta programu do 15-go dnia każdego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu kalendarzowym, w którym Uczestnik zamówił KARTĘ Visa Orange mBank.

Punkty promocyjne zostaną przyznane Uczestnikom, którzy są Klientami sieci Orange i posiadają aktywne konto w programie Profit. Zdobyte punkty można wymieniać na dodatkowe minuty, doładowanie konta oraz korzystanie z Internetu. Szczegóły promocji zawarte są w Regulaminie.

Poza promocją, w ramach stałej oferty, za samo posiadanie karty Klient otrzymuje 750 pkt. (po 250 pkt. za każdy rok użytkowania karty, karta wydawana jest na 3 lata). Dodatkowo każde 10 zł wydane przy użyciu KARTY Visa Orange mBank premiowane jest 1 punktem Profit.

Do tej pory z KARTY Visa Orange mBank skorzystało już blisko 30 tys. osób.

Visa Orange mBank jest kartą, którą można zdobyć dzięki procesowi oceny kredytowej dokonywanemu na podstawie wysokości rachunków w sieci Orange i regularnym ich opłacaniu. Bank nie weryfikuje zdolności kredytowej - jedynym kryterium jest relacja z operatorem.

Podstawowe parametry KARTY kredytowej Visa Orange mBank:

typ karty: Visa Classic;
karta partnerska mBanku i operatora komórkowego Orange;
automatyczne członkostwo w programie lojalnościowym Profit;
nieoprocentowany kredyt do 54 dni (do 24 dni grace period);
oprocentowanie kredytu na karcie: 21 %;
karta wydawana na 3 lata; opłata za wydanie/opłata roczna: 50 zł (Uczestnicy promocji otrzymają zwrot tej kwoty, jeśli w ciągu miesiąca od otrzymania karty wykonają przy jej użyciu minimum 5 transakcji);
obsługa i stała kontrola zadłużenia w serwisie transakcyjnym mBanku;
standardowy limit na karcie 3000 zł;
wypukła karta do transakcji bezgotówkowych - honorowana we wszystkichpunktach oznaczonych logo VISA, umożliwia również dokonywanie bezpiecznych zakupów internetowych, telefonicznych i korespondencyjnych; wyposażona w bezpłatne ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Visa;
bezpłatne wyciągi elektroniczne.

O KARTĘ kredytową Visa Orange mBank mogą ubiegać się abonenci Orange od minimum 6 miesięcy, korzystający z oferty abonamentowej (dla Klientów indywidualnych) oraz MIX. Wniosek można składać drogą internetową na stronach mBanku, telefonicznie - dzwoniąc na mLinię 0801 300 800 oraz w mKioskach lub Centrach Finansowych mBanku.

ź/telix.pl



Temat: bankujesz-kupujesz

Wszystko to prawda co piszesz, ale zauważ że:
- istnieją tacy klienci (np. ja), którzy zakładają lokaty dla samej lokaty i ew. odsetek od kapitału, zupełnie nie zwracając uwagi na różne tam dyrdymały w stylu bankujesz-kupujesz, czy innego programu lojalnościowego
- u ww. klientów ilość założonych lokat będzie taka sama Z i BEZ programu
- Nie znam banku prowadzącego rachunki dla firm i dającego 7% odsetek na lokacie płynnej czyli bez określenia terminu utrzymania lokaty.
- Nie można więc generalizować, czy ING wykorzystał klienta czy też nie, bo program może być jedynie dodatkowym niewielkim bodźcem a nie celem samym w sobie.
- musiałbym być skończonym idiotą, aby otwierać lokatę po to aby uciułać jakieś tam punkty.

Ale pochwalam postawę twoją, jako świadomego konsumenta oraz podzielam niezadowolenie z takich praktyk ze strony banków. Z tym zjawiskiem należy walczyć wyklorzystując przysługujące konsumentom środki.

Problem w tym że ING nie jest tu samotną czarną owcą, wśród niewinnych wokół baranków.
Taka praktyka (robienie konsumentów w wała, poprzez niedomówienia, albo zupełnie niepotrzebną ekspozycję nieistotnych szczegółów, czy inne tam gry słowne) jest wśród banków praktyką powszechną i ING wyjątkiem tu nie jest.

Żeby daleko nie szukać słynne 8% na lokacie w PKO czy też w Lukasie.

Nawet socjologowie zauważyli, że funkcjonuje coś takiego jak "społeczność internetowa". Po paru sezonach używania inernetu stwierdziłem, że na własne życzenie dajemy się oszukiwać największym koncernom. Co więcej tolerujemy wszelkie patologie!
Czy tak musi być? Twierdzę, że nie bo to my jesteśmy konsumentami, a internet jest de facto własnością naszą, czyli społeczności internetowej. Każdy koncern, który próbuje nas oszukiwać powinien być stosownie potraktowany przez nas.
Często czytam, że kogoś jakiś koncern oszukał, a nawet próbował zastraszać "stadem" prawników. Prawie zawsze skutkuje! Nawet, jeśli koncern naruszył rażąco prawo, a konsument ma rację!
Znasz Art. 16. ust.1 pkt.2 Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji?
Jego brzmienie: Czynem nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy jest w szczególności:
.....
2) reklama wprowadzająca klienta w błąd i mogąca przez to wpłynąć na jego decyzję co do nabycia towaru lub usługi,
Właśnie punkty "bankujesz-kupujesz" (całkiem bezwartościowe, jak sam zauważyłeś) powodują, że konsumenci tak łatwo i naiwnie dają się złapać na "haczyk marketingowy" ING. Większość z nich nawet nie wie, że traci na byciu "lojalnym klientem ING".



Temat: TP będzie rozwijać usługi finansowe
Sprzedając nowe usługi, Telekomunikacja zamierza wykorzystać ponad 1100 punktów sprzedaży Orange-TP. Jej atutem jest też ponad 9 mln klientów korzystających z usług telefonii stacjonarnej i 13 mln - komórkowej. Takiego potencjału nie ma żaden bank - pisze w DZIENNIKU "The Wall Street Journal Polska".

Wejście w nowy segment rynku ma podreperować budżet spółki. Powody ku temu są poważne. W ostatnim okresie przychody firmy z usług telekomunikacyjnych mocno spadają i w pierwszym półroczu tego roku były o 2,8 proc. niższe niż rok wcześniej. Jedynie na rynku komórkowym firma może się pochwalić sukcesami, w pierwszych sześciu miesiącach tego roku zwiększyła tam swe wpływy o 6,8 proc. w stosunku do tego samego okresu rok wcześniej, czytamy w Dzienniku.

Do świata finansów wprowadza Telekomunikację jej prezes Maciej Witucki, jeszcze w ubiegłym roku szef Lukas Banku. W rozmowie z "The Wall Street Journal Polska" przedstawia on plany grupy TP SA w segmencie finansowym. "Na przełomie roku uruchomimy program lojalnościowy dla klientów, który będzie powiązany m.in. z wprowadzeniem kart kredytowych. Następnym krokiem będą zapewne kredyty" - mówi Maciej Witucki.

Ważną rolę ma tu odgrywać należącą do TP SA spółka PayTel specjalizująca się w płatnościach elektronicznych. Będzie ona przygotowywać platformę dla płatności mobilnych, internetowych i mikropłatności. Plan prezesa TP SA przewiduje, że klienci, którzy otrzymują faktury z TP SA, będą mieli możliwość dopisywania do nich rachunków za zakupy internetowe czy za ogrzewanie domu. Do współpracy zamierza też przekonać sklepy internetowe.

"Klient, robiąc tam zakupy, mógłby się identyfikować, podając nazwisko i imię oraz numer telefonu. Następnie rachunek byłby dopisywany do faktury telefonicznej wysyłanej przez TP SA" - tłumaczy Witucki. Kiedy mogłyby ruszyć takie usługi? "Nasza nowa strategia opracowana jest na trzy lata. W pierwszym roku trzeba więc ten system zbudować, w drugim zacząć sprzedawać usługi" - mówi prezes.

Atutem TP SA na rynku finansowym ma być ponad 1100 punktów sprzedaży Orange-TP, które mogą oferować kredyty lub karty, oraz ponad 9 mln klientów korzystających z usług telefonii stacjonarnej i 13 mln - komórkowej. "Największe banki w Polsce mają dostęp do 5 - 6 mln klientów, nasz potencjał jest tu więc większy" - twierdzi prezes Witucki.

ź/telix.pl



Temat: Folie od mgr Bąby poszukiwane
To sa notatki z zajec...

NOTATKI:

Kanały dystrybucji
a) istnienie/brak pośredników:
- bezpośrednie
- pośrednie
b) ilość szczebli
- krótkie
- długie
c) ilość pośredników na danym szczeblu
- szerokie
- wąskie

Dystrybucja
1) intensywna: dostarczenie produktów do jak największej liczby punktów sprzedaży [coca-cola, mars]
2) selektywna: dostarczenie produktu do świadomie wybranych punktów sprzedaży (celowe ograniczenie liczby tychże punktów) [dobra luksusowe]
3) wyłączna: wybór dystrybutora, który otrzyma wyłączność terytorialną na sprzedaż towaru; najczęściej nie może on również sprzedawać towarów/usług konkurencji

Pozostałe formy sprzedaży (sprawdzić, czy są)
1) sprzedaż wysyłkowa (katalogi)
2) sprzedaż bezpośrednia (agencji firmy zajmują się sprzedażą)
3) marketing sieciowy (agenci firmy zajmują się sprzedażą oraz werbowaniem kolejnych agentów)
4) internet
5) inne

Elementy promocji
1) reklama (forma bezosobowa i płatna)
2) sprzedaż bezpośrednia (prezentacje, oferty, spotkania handlowe, targi)
3) promocja sprzedaży (próbki, kupony, konkursy, programy lojalnościowe)
4) public relations (działania służące budowaniu pozytywnego wizerunku firmy) [sponsoring]
5) internet (strona WWW firmy)

Strategie promocji
• strategia Pull – kierowanie wysiłków promocyjnych bezpośrednio do ostatecznych nabywców, którzy wywierają presję na pośredników
|-------------------------------------------------|
Przedsieb <- hurtownik <- detalista <- konsument

• strategi Push – kierowanie działań promocyjnych do poszczególnych uczestników kanału dystrybucji, by kolejno zachęcić ich do współpracy
-> -> -> -> -> -> -> -> -> -> -> -> -> -> ->
Przedsieb Hurt Detalista Konsument
-> -> -> -> -> -> -> -> -> -> -> -> -> -> ->

Reklama
1) środki reklamy (radio, prasa, reklama zewnętrzna, ulotki)
2) reklama produktu/reklama firmy
3) zasięg reklamy:
• szeroki: grupa docelowa reklamy większa niż grupa potencjalnych klientów
• wąski: grupa docelowa reklamy mniejsza niż grupa potencjalnych klientów
4) częstotliwośc reklamy



Temat: Nowe ceny zestawów POP
Od 7 lipca br. w ofercie Idea POP dostępne są nowe ceny czterech zestawów z telefonami: Nokia 1100, Nokia 2600, Siemens A51, Sony Ericsson T290i.

Już za kilka dni Idea POP rozpocznie także akcję promocyjną POP CAŁODOBOWY - w najatrakcyjniejszych miejscach wakacyjnych.

Nowe ceny wybranych zestawów POP:

Nokia 1100 – 204,10 bez VAT (249 zł z VAT
Nokia 2600 – 327,05 zł z VAT (399 zł z VAT)
Siemens A51 – 163,11 zł bez VAT (199 zł z VAT)
Sony Ericsson T290i – 245,08 zł z VAT (299 zł z VAT)
W ofercie Idea POP dostępny szeroki wybór ofert dla każdego POPaka m.in.: 4 zestawy startowe POP w cenach od 10 zł z VAT (Mini StartPOP o wartości 8 zł – wystarczy na 300 SMSów!) do 40 zł z VAT (Super StartPOP) oraz aż 5 różnych kart doładowujących (zdrapki) stan konta użytkownika w cenach od 5 zł do 150 zł z VAT oraz ponad 50 różnych zestawów z telefonami - w cenach już od 159 zł z VAT (130,33 zł bezz VAT).

Od 3.06.2005 r. w ofercie prepaid w Idea POP dostępna jest specjalna nowa oferta „1 grosz za SMS-a“ umożliwiająca użytkownikom taryfy Nowy POP wysłanie SMSów do wszystkich użytkowników sieci Idea (ponad 8 mln osób). Dodatkową zaleta oferty jest możliwość zamównienia dowolnej ilości pakietów tanich SMSów w ciągu każdego miesiąca.

W Nowym Popie jest fajnie: każdy jego użytkownik może skorzystać z prostych stawek połączeń i SMSów - do wszystkich użytkowników sieci Idea i o każdej porze:

minuta rozmowy tylko 30 groszy z VAT (pakiety Masz Gadane)
SMS tylko 1 grosz z VAT
sekundowe naliczanie od pierwszej sekundy
usługa GPRS dająca możliwość szybkiego i taniego korzystania z Internetu i serwisów WAP.
możliwość korzystania z programu lojalnościowego Profit (1 pkt. Profit za 1 zł wydane w Idea POP)
Więcej informacji nt. oferty Idea POP dostępnych w Internecie http://www.idea.pl



Temat: Mini StartPOP-10 zł z VAT
Od 21.06.2005 r. w ofercie Idea POP dostępny jest nowy zestaw startowy – Mini StartPOP. Cena tego najtańszego na polskim rynku startera to tylko 10 zł z VAT (8,20 bez VAT). Klient dostaje na start 8 zł, co wystarczy na przykład na zakup, aż 300 SMS-ów w ofercie „1 grosz za SMS” (oraz aktywacji tej usługi). Kwotę startową należy wykorzystać w ciągu 2 tygodni (okres rozmów wychodzących). Okres rozmów przychodzących wynosi aż 12 miesięcy. Opłaty za usługi są zgodne z cennikiem usług w ofercie „Nowy POP”.

W ofercie Idea POP obecnie jest dostępny szeroki wybór ofert atrakcyjnych dla każdego POPaka:

- 4 Zestawy Startowe:

Zestaw Mini StartPOP – 8,20 bez VAT (10 zł z VAT) – najtańszy na rynku.
Zestaw StartPOP Fajnie – 16,39 zł bez VAT (20 zł z VAT)
Zestaw Super StartPOP – 32,79 zł bez VAT (40 zł z VAT)
Zestaw StartPOP Gotowy Do Gry (Kids) – 16,39 zł bez VAT (20 zł z VAT)
- 5 kart doładowujących (zdrapki) stan konta

Karta doładowująca Idea 5 zł – 4,10 zł bez VAT (5 zł z VAT) – najtańsza na rynku.
Karta doładowująca Idea 25 zł – 20,49 zł bez VAT (25 zł z VAT)
Karta doładowująca Idea 50 zł – 40,98 zł bez VAT (50 zł z VAT)
Karta doładowująca Idea 150 zł + 30 zł gratis – 122,95 zł bez VAT (150 zł z VAT)
55 różnych zestawów z telefonami - w cenach już od 159 zł z VAT (130,33 zł z VAT).

Od 3.06.2005 r. w ofercie prepaid w Idea POP dostępna jest specjalna nowa oferta „1 grosz za SMS-a“ umożliwiająca użytkownikom taryfy Nowy POP wysłanie SMSów do wszystkich użytkowników sieci Idea (ponad 8 mln osób). Dodatkową zaleta oferty jest możliwość zamównienia dowolnej ilości pakietów tanich SMSów w ciągu każdego miesiąca. W pierwszych tygodni dostępności nowej promocji użytkownicy Nowego POPa aktywowali już kilkaset tysięcy pakietów tanich SMSów, a niektórzy z nich zdążyli aktywować już wielokrotnie pakiety.

,p> W Nowym Popie jest fajnie – każdy jego użytkownik może skorzystać z prostych i atrakcyjnych stawek połączeń i SMSów - do wszystkich użytkowników sieci Idea i o każdej porze:

minuta rozmowy tylko 30 groszy z VAT (pakiety Masz Gadane)
SMS tylko 1 grosz z VAT
sekundowe naliczanie od pierwszej sekundy
usługa GPRS dająca możliwość szybkiego i taniego korzystania z Internetu i serwisów WAP.
możliwość korzystania z wielu atrakcji programu lojalnościowego Profit (1 pkt. Profit za 1 zł wydane w Idea POP)
Więcej informacji nt. oferty Idea POP dostępnych w Internecie http://www.idea.pl



Temat: Programista PHP/PI - Allegro
QXL Poland sp. z o.o.
Allegro to lider polskiego handlu elektronicznego, skupiający społeczność kilku milionów Sprzedających i Kupujących. Obecnie zatrudniamy ponad 300 osób, zajmujących się m.in. obsługą Użytkowników, utrzymaniem i rozwojem platformy technicznej oraz marketingiem. Rozbudowujemy zespół, by umożliwić naszym Klientom jeszcze bardziej wygodne, skuteczne i bezpieczne handlowanie w Internecie.

W skład Grupy Allegro poza serwisem Allegro.pl wchodzą także: otoMoto.pl (ogłoszenia motoryzacyjne), PayU.pl, Platnosci.pl (płatności elektroniczne), otoDom.pl (ogłoszenia nieruchomości), Payback.pl (program lojalnościowy) i Ceneo.pl (porównywanie produktów i sklepów), a także międzynarodowe platformy handlowe - czeska Aukro.cz, rosyjska Aukro.ru oraz węgierska Tesz-Vesz.hu.

poszukuje kandydatów na stanowisko:

Programista PHP/PI

Forma pracy:
Praca stała,
Miasto / Region :
Poznań / wielkopolskie,
Kraj:
Polska
Opis stanowiska:
• Implementacja aplikacji allegro zgodnie z dostarczoną specyfikacją
• Testowanie przygotowanej aplikacji
• Wdrożenie i rozwój projektów na platformie Allegro
Wymagania:
• Doskonała znajomość PHP (wersja 4, 5)
• Doskonała znajomość SQL (aplikacja współpracuje z bazami danych MySQL i Oracle),
• Bardzo dobra znajomości podstawowych technologii internetowych: HTML, JavaScript, CSS,
• Umiejętność projektowania i realizacji wydajnej aplikacji,
• Zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.

Oferta:
Dodatkowymi atutami będą:
• Doświadczenie w łączeniu aplikacji napisanej w PHP z bazą danych Oracle,
• Umiejętność programowania w C/C++ pod Linux,
• Praktyczna umiejętność korzystania z systemów zarządzania wersjami (CVS),
• Praktyczna znajomość środowiska Linux,
• Wykształcenie kierunkowe.
Kontakt:
praca.tech@allegro.pl

Prosimy o podanie na kopercie lub w temacie e-maila oraz w liście motywacyjnym numeru referencyjnego PHP_PROG/PI

Do oferty prosimy również dołączyć oświadczenie: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez QXL Poland Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Marcelińska 90 , 60-324 Poznań zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych".

Informujemy, że nie zwracamy nadesłanych dokumentów i odpowiadamy tylko na wybrane oferty.




Temat: Wyprzedaż zestawów w Idea POP
Od dnia 12 września br. (poniedziałek) obniżone zostają ceny zestawów POP ze starszymi 37 modelami telefonów.

Alcatel OT301, Alcatel OT311, Alcatel OT320, Alcatel OT332, Alcatel OT511,
Motorola C200, Motorola C205, Motorola T192L, Motorola T191, Motorola T205,
Motorola T2288, Motorola V2288, Motorola V51,
Nokia 3310, Nokia 3410, Nokia 3510i, Nokia 5510,
Panasonic GD 35, Panasonic GD 67,
Sagem MW 3026, Sagem MyX1,
Samsung R200, Samsung R210s,
Siemens A35, Siemens A50, Siemens A52, Siemens C35i, Siemens C55, Siemens C60, Siemens S35i, Siemens C45,
Sony CMD J5, Sony CD5, Sony Ericsson T10, Sony Ericsson T105, Sony J6+HF, Sony J70
Nowe ceny ZestawowPOP: Tutaj http://ideabiuroprasowe.p...po?oid=17317037

Natomiast od 14 września br. (środa) obniżone zostaną ceny zestawów POP z telefonami:

Nokia 2600 na 339 zł z VAT (277,87 zł bez VAT) - taniej o 60 zł,
Nokia 3100 na 369 zł z VAT (302,46 zł bez VAT) - taniej o 30 zł.
W Nowym Popie jest fajnie: każdy jego użytkownik może skorzystać z prostych i atrakcyjnych stawek połączeń i SMSów - do wszystkich użytkowników sieci Idea i o każdej porze:

minuta rozmowy tylko 30 groszy z VAT (pakiety Masz Gadane)
SMS tylko 1 grosz z VAT
sekundowe naliczanie od pierwszej sekundy
usługa GPRS dająca możliwość szybkiego i taniego korzystania z Internetu i serwisów WAP.
możliwość korzystania z wielu atrakcji programu lojalnościowego Profit (1 pkt. Profit za 1 zł wydane w Idea POP)
Więcej informacji nt. oferty Idea POP dostępnych w Internecie http://www.idea.pl



Temat: praca: Project Manager / webdesign / projekty internetowe
szukamy energicznego i przedsiebiorczego Project Managera do projektow WWW ktore prowadzimy dla naszych klientow

miejsce:
Warszawa, Mokotów

zakres obowiazkow:
1. spotkania z klientami i dokumentowanie ich wymagan/potrzeb
2. na tej podstawie tworzenie projektow/specyfikacji rozwiazan internetowych (strony WWW/intranety/bazy danych z dostepem on-line itp.)
3. koordynowanie projektow, czyli:
3.1. wspolpraca z adminami/programistami/grafikami
3.2. testowanie powstajacych rozwiazan
3.3. raportowanie prac klientowi i szefowi
4. monitorowanie czasu prac, dotrzymywania terminow itp.
5. obsluga zapytan uzytkownikow stworzonych rozwiazan
6. szkolenia uzytkownikow

wymagania dla kandydata:
- praktyczne doswiadczenia w prowadzeniu projektow/udziale w projektach webdesignerskich od A do Z
- ogolna/orientacyjna znajomosc PHP/MySQL
- samodzielnosc i dobra organizacja pracy
- komunikatywnosc i kultura osobista
- zmysl projektanta/architekta (jak rozwiazac ten problem, jak bedzie szybciej i taniej)
- zmysl biznesowy (co jest mozliwe za jakim wynagrodzeniem)

wymiar godzinowy i miejsce:
- na poczatku w okresie probnym/wprowadzania/szkolenia kilkanascie godzin tygodniowo (moze byc zdalnie) z kilkoma spotkaniami roboczymi w miesiacu
- docelowo pelny wymiar godzin (ok. 8g w dni robocze) u nas w biurze

wynagrodzenie:
- przez pierwsze 2-4 tygodnie okresu probnego 10 zl za godzine netto na umowe o dzielo/na fakture
- przez kolejny okres 1-3 miesiecy 15 zl za godzine (ok. 160 godzin miesiecznie) na umowe o dzielo/na fakture
- po tym okresie probnym wynagrodzenie i forma zatrudnienia do negocjacji

przykładowe projekty:
- intranet/program lojalnosciowy powiazany z infolinia/mini-CRM/rozwój aplikacji
- portal znanego wydawnictwa/obsluga CMS/rozwoj webdesignerski
- on-line'owy CRM pro-sprzedażowy/rozwój aplikacji
- intranet/on-line'owa baza imprez/rozwój aplikacji
- tworzenie stron firmowych od podstaw

proszę o kontakt na adres praca@biznesnet.pl - proszę o przesłanie krotkiego CV, kilku linków do wykonanych projektów i/lub kilku słów o tych projektach



Temat: Dlaczego warto należeć do SCAE?
Aga - dzięki, ale to już wszystko czytałem na stronach SCAE i waszej. Podasz jakieś konkrety szkoleń, spotkań, egzaminów, konsultacji z przybywającymi do Polski baristami, wymianami baristów itp. Czy oprócz - potrzebnych, a jakże, mistrzostw coś się dzieje w Polsce?

Antonio - to raczej nie dla Ciebie, obawiam się. Z tego co zdążyłem się zorientować, to SCAA, SCAE, cała ta idea Third Wave coffeeshops, cup tastings, visiting coffees (przepraszam, że jadę angielskim, ale nie znam polskich odpowiedników, a tłumaczenie "na pałę" wprowadza tylko zamęt) to coś zupełnie innego, niż włoskie espressi serwowowane od 30 lat przez tego samego człowieka w jednym z tysięcy barów na południe od Alp.
Kawa we Włoszech czy Hiszpanii jest oczywiście pyszna, ale jest normalna i naturalna, jak - nie przymierzając - dla Polaka szklanka herbaty do śniadania. I to jest super, ale w Stanach się nie przyjęło i w Polsce też się nie przyjmie.
Odnoszę wrażenie, że dla Polaków (Niemców/Amerykanów/Angoli) wizyta w kawiarni jest i będzie takim miniświętem w codziennym życiu. Nam nie chodzi ZWYKLE o espresso na dwa łyki na stojaka przy barze, tylko o to by siąść, pogadać ze znajomymi, poczytać gazetę, może skorzystać z Internetu jeśli jest WiFi, posłuchać dźwięku Mazzerów i powdychać aromat świeżej kawy. Stąd latte-art, rozbudowane menu kawowe, palarnie przy kawiarniach, programy lojalnościowe itp.

Donata - Ty jesteś w tej śmietance polskich baristów, którzy wygrywają zawody, jeżdżą za granicę, dzięki pracy w sieciowych kawiarniach mają możliwości szkoleń itp.
Ja mówię o małych kawiarniach, które też chcą krzewić kulturę kawową w Polsce, ale nie mają trenerów i możliwości czasowych czy finansowych, by jechać na egzamin do Antwerpii... Wiesz o co mi chodzi?
pozdrawiam
dub



Temat: a co to za stwory : karty Galia?


A tak jeszcze z ciekawości "rynkowej" - co to jest za Sygma Bank, i po
co w ogóle wprowadza się dodatkową sieć kart, jakie oni mają plany i
ambicje? (to tak bardziej pytanie do Amry)


Sygma Bank Polska powstal na poczatku tego roku z firmy Finplus (wszystko to
Francuzi) - wydawcy prywatnych kart kredytowych. Latwiej im dzieki temu
funkcjonowac - np kase z rynku miedzybankowego sciagac.
Takie karty kredytowe (funkcjonuja juz kilka lat) maja zalete, ze sklep
akceptujacy je nie placi zadnej prowizji (normalnie moze byc to np 2,5% dla
takich duzych sklepow). Dodatkowo karta moze byc z ich logiem i specjalnymi
warunkami - czyli swego rodzaju program lojalnosciowy, no i maja jakies tam
swoje przychody z akcji kredytowej.
Na zachodzie prywatne karty kredytowe to bardzo dochodowy interes. Same
sklepy sa za male, zeby cos takiego robic, wiec cala obsluga zajmuja sie
wyspacjelizowane firmy lub banki.
Przeszkoda poza wielkoscia moga tez byc wzgledy formalne - np w USA Walmart
mimo, ze bardzo chce- nie moze sam prowadzic uslug finansowych - musi
podpierac sie posrednikiem - bankiem - czyl icos jak kiedys inteligo i BGB,
a teraz PKO BP.

Najwiekszym konkuretnem w Polsce jest m.in. Cetelem Bank (wydawca Aury, tez
Francuzi). Ostatnio z karty prwyatnej zrobil on ogolnopolska - "dodajac
znaczek" mastercard electronic. W sklepach gdzie akceptuja karte Aura -
zachowuje sie jak Aura (0% dla sklepu), wszedzie indziej jak zwykla
kredytowka (czyli interchange fee - na poziomie wynegocjowanym z
akceptantem).

Warunki oferty karty prawie zawsze moga byc (i w wiekszosci jakos tam sa)
ustalane przez siec handlowa.

Prawdopodobnie oba banki beda rozwijaly sie szybko w tym segmencie i
skopiuja rozwiazania z Francji gotowe - czyli np EMV i inne rozwiazania.
Rozwijaja sie bardzo dynamicznie - weszly rowniez w rynek kredytow
gotowkowych - na telefon czy internet. Finansuja sie z rynku
miedzybankowego - w postaci banku jest to duzo prostsze.





Temat: Wynajmuj pokoje na wsi - załóż swój AgroMotelik !!!
Chciałbyś wynajmować pokoje przez cały rok ?
Szukasz sposobu na większą liczbę gości ?
Chcesz mieć nowe źródło dochodu ?
Załóż swój „AgroMotelik” !

Szanowni Państwo!

Z ogromną przyjemnością chcielibyśmy zaprosić Państwa do nowego projektu na obszarach wiejskich. Powołaliśmy inicjatywę utworzenia ogólnopolskiej sieci przydrożnych gospodarstw agroturystycznych „AgroMotelik”. My również jesteśmy rolnikami, prowadzimy nasze gospodarstwo w województwie podlaskim. Jak wielu gospodarzy wynajmujemy pokoje letnikom. Niestety agroturystyka to sezonowa działalność a liczba gości nie zawsze jest taka, jaką moglibyśmy przyjmować. Dlatego wpadliśmy na pomysł rozszerzenia naszej oferty o noclegi dla kierowców i podróżnych. Państwo również możecie pójść naszymi śladami i zwiększyć w ten sposób liczbę gości w swojej kwaterze przez okrągły rok.

Dlaczego warto przystąpić do sieci „AgroMotelik”:

► przystępując do sieci wynajmujesz swoje pokoje również poza sezonem,
► rozszerzasz swoją ofertę o noclegi dla przejezdnych kierowców i podróżnych,
► odwiedzającym Cię gościom możesz sprzedawać produkty z gospodarstwa,
► wszystkie kwatery składają się na profesjonalną kampanię promocji sieci,
► masz zapewnioną promocję swojej kwatery w internecie, prasie czy targach,
► występujesz pod jednym dobrze rozpoznawalnym dla podróżnych szyldem,
► lokalizacje kwater będą dostępne kierowcom w nawigacji samochodowej,
► postaramy się o partnerstwo programów lojalnościowych sieci stacji paliw.

Każda kwatera agroturystyczna przystępująca do sieci „AgroMotelik” powinna we własnym zakresie przygotować przydrożny szyld reklamowy z logiem sieci.

Właściciele pierwszych dziesięciu zgłoszonych kwater będą całkowicie
zwolnieni z opłaty na fundusz promocji.
Właściciele kolejnych dwudziestu zgłoszonych kwater będą
zwolnieni z tej opłaty do końca 2008 roku.

Odwiedź naszą stronę i jeszcze dziś dodaj swoją kwaterę do sieci „AgroMotelik”.
http://www.agromotelik.pl/
e-mail: agromotelik@gmail.com
tel.: 0 507 56 10 81
Gadu-Gadu: 5929658
(porozmawiajmy online codziennie od godziny 20)

ZAPRASZAMY



Temat: Kamienie miliowe PKP Intercity - dyskusja

Chyba przesadziłeś z tym kiepskim taborem na pozostałych liniach. Obecne IC do Krakowa i Katowic (tu z IC bywa gorzej, za to są niezłe EC) mają standard przyzwoity, nawet o niektórych ekspresach można coś takiego powiedzieć. A wagony te nie będą musiały jeździć właśnie do tych miast, gdy zastąpią je składy zespolone.
Nie zrozumieliśmy się.
Jeśli będziemy mieć np na IC "Górnik" TGV, a na IC "Fredro" "zwykły" skład, to właśnie tak to zostanie odebrane - ci "lepsi" mają TGV, my "gorsi" zwykłe wagony.
20 składów zespolonych to raptem obsługa jednej linii w porządnym taktcie.


A głównym plusem z wprowadzenia na polskie tory składów zespolonych nie mają być wymierne zyski, tylko poprawa wizerunku. TGV to duma narodowa całej Francji, nie tylko SNCF. ICE to marka sama dla siebie, według danych DB jej rozpoznawalność w Niemczech sięga 100%. Tego nam właśnie potrzeba - symbolu, rozpoznawanego z daleka, po ciemku i przez wszystkich, i z którego PKP IC mogłoby być dumne. Bo obawiam się, że obecnie jeżeli przeciętny Polak kojarzy z czymś słowo Intercity - to pierwszym skojarzeniem jest Włoszczowa.
Aha, klasycznie polskie "zastaw się a postaw się".
Jeszcze raz: nie tędy droga. DB budowało "wizerunkowe ICE" mając już całkiem porządną siatkę połączeń i standardy pociągów.
Kolejna sprawa - co lepiej wygląda: czysta koszula i porządne dżinsy, czy wytworny frak i dziurawe kalesony z walonkami? Jak głodowałeś przez jakiś czas, to nie zaczynasz jeść od schabowego.
Tak samo kolej, najpierw stwórzmy jednolite marki / TLK. EX, IC /, odpowiednie takty i odejście od stylu amerykańskiej armii.
Ponadto spokojnie - prezes Wach już ogłosił, że do 2012 z TGV nie zdążymy


Witam
1. Wspomniana już kwestia biletów i taryf. Może warto by w perspektywie kilku lat zastanowić się nad zupełnym odejściem od kas i sztywnej taryfy. Drugim aspektem tego byłoby próba przerzucenia całej dystrybucji do Internetu komórek itp, .

Popieram z całych sił i myślę, że pomysł Kamilosa o programie lojalnościowym to strzał w 10.




Temat: Laur Klienta dla Cyfry+
W ogólnopolskim rankingu "Laur Klienta 2007" CYFRA+ uzyskała I miejsce w kategorii "platformy cyfrowe", wyprzedzając konkurencyjne marki. Badanie przeprowadzone zostało przez Grupę Media Partner, wydawcę "Przeglądu Gospodarczego" i "Rzeczy o Biznesie".

Na potrzeby badania wybrano metodę bezpośrednią, "face to face" oraz sondaż telefoniczny w gospodarstwach domowych i polskich przedsiębiorstwach. Badania miały charakter cykliczny (realizowane były od grudnia 2006 do maja 2007, co miesiąc na grupie ok. 600 respondentów), co pozwoliło na wykonywanie badań ciągłych i dynamicznych łącznie w grupie 3600 klientów. Ich wyniki zadecydowały o miejscu zajętym w rywalizacji o godło "Laur Klienta 2007".

Konkurs "Laur Klienta" jest projektem tworzonym przez polski rynek konsumencki i pozwala wyłonić najpopularniejsze produkty i usługi na krajowym rynku. Są to firmy i produkty najczęściej wskazywane przez konsumentów, pozytywnie oceniane i rekomendowane innym osobom. Badania mają na celu określenie poziomu powszechnej popularności konkretnych produktów i usług, biorąc pod uwagę znajomość marki oraz opinie na jej temat.

Na sukces CYFRY+ składa się nie tylko najbogatsza na rynku oferta programowa, ale też zaawansowany system obsługi abonentów. Oprócz własnego call center wysokie standardy gwarantują: ponad 47 biur obsługi w największych miastach w Polsce (jesienią uruchomionych zostanie 6 kolejnych CENTRÓW CYFRY+), usługi CYFRA+ Assistance, drukowany magazyn abonencki PLUS+, Internetowe Centrum Abonentów (działa od 2004, umożliwia on-line m.in. dostęp do informacji na temat abonamentu, regulowanie należności kartą płatniczą, sprawdzanie salda, historii rozliczeń oraz szczegółów dotyczących odbieranego pakietu, wybranie ofert specjalnych i modyfikację oferty programowej), a także program lojalnościowy Złoty Plus, który premiuje długotrwałe korzystanie z oferty CYFRY+



Temat: Modernizacja

Miesiącami nie aktualizowana strona, sporadycznie pojawiające się newsy, brak jakiejkolwiek reakcji ze strony administratora, to efekt pozycjonowania w Google?

Chronologia zdarzeń się kłania. Problem z pozycjonowaniem występował od bardzo dawna (mniej więcej od czasu ostatnich zmian w dizajnie stronki pod nazwą Bianconeri 3.0). Kłopoty o których byłeś uprzejmy napisać przyszły później, więc trzymajmy się faktów. Co nie zmienia oczywiście faktu, że masz sporo racji w swojej diagnozie.


albo "koszenia" przez konkurencje?

M.in. też.


Pozycjonowanie mogło odciąć Wam dopływ nowych użytkowników. Starych pozbyliście się sami.

Jedyne naprawdę spektakularne odejście o którym mi wiadomo, to boro vel Boro, który wyleciał poniekąd na własne życzenie, a po części na skutek jego buntowniczej natury (choć jego prometejska postawa była w pewnej mierze uzasadniona). Powody rezygnacji bianco ze swych zaszczytów do dziś nie są dla mnie do końca jasne i nie mam zamiaru drążyć tego tematu. Jeszcze Abdul odszedł swego czasu, ale raczej nie do Was, ale do JP.com. A niektórzy odeszli po prostu w bliżej nieokreślony internetowy niebyt (QBA, Juventino), bo pozostali ucieknierzy to były przeważnie płotki (lub inne leszcze), więc ich odejście nie wiązało się z ogłoszeniem forumowej żałoby. Mam nadzieję, że nikogo nie pominąłem.

Zresztą nie chce mi się bronić tego forum, nie wiąże się z moją osobą żaden program lojalnościowy, nie podpisałem też umowy na wyłączność, więc nie czuję takiej potrzeby. Jestem wolnym człowiekiem i mogę w każdej chwili przenieść się na inne forum lub w ogóle zrezygnować z daremnych dyskusji tego typu. Drażni mnie tylko czasem ten nieco nachalny marketing, który macie zwyczaj uskuteczniać na tym forum. I pisałem już kiedyś o tym, że za każdym razem jak na BN.pl pisze się o kryzysie, to jak diabeł z pudełka wyskakuje ktoś z SJ.com, ale to zapewne najzwyklejszy przypadek, bo nie jestem zwolennikiem spiskowej teorii dziejów. Poza tym ok, z większością Twoich tez się mogę zgodzić.



Temat: KKS LECH POZNAŃ S. A .
22-02-2008 Bilety na mecz z Zagłębiem
Od poniedziałku (25.02.) rozpocznie się sprzedaż biletów na spotkanie LECH POZNAŃ - Zagłębie Lubin. Jednocześnie informujemy, że każdy kto zakupi bilet na to spotkanie będzie mógł wyrobić sobie kartę identyfikacyjną LECHa za darmo.

Bilet na mecz z Zagłębiem Lubin będzie można zakupić w dowolnym punkcie sprzedaży (z listy punktów sprzedaży KKS) , lecz karty wydawać będziemy tylko w kasach stadionu pod IV trybuną (od poniedziałku do czwartku w godzinach od 8:00 - 18:00, w dniu meczu karty nie będą wyrabiane). W celu otrzymania karty identyfikacyjnej LECHa należy okazać zakupiony bilet na spotkanie LECH - Zagłębie, wypełniony i podpisany formularz oraz dokument tożsamości z numerem PESEL.

Jest to doskonała okazja, by wyrobić sobie kartę identyfikacyjną LECHa przed niezwykle atrakcyjnym spotkaniem z Wisłą Kraków, które zostało uznane za mecz o podwyższonym ryzyku, co oznacza, że posiadanie karty identyfikacyjnej będzie warunkiem wejścia na to spotkanie. Dla kibiców, którzy zakupią bilet na spotkanie LECH - Zagłębie oraz wyrobią sobie kartę identyfikacyjną KKS-u przygotowaliśmy jeszcze jedną niespodziankę- będą oni mieli pierwszeństwo przy zakupie biletu na mecz z obecnym liderem tabeli Orange Ekstraklasy, Wisłą Kraków.

Ponadto karta identyfikacyjna LECHa POZNAŃ to szereg innych korzyści:

· Kibic staje się członkiem wyjątkowej społeczności WIARA LECHa,

· Bierze udział w programie lojalnościowym WIARA LECHa - DUMA I TRADYCJA,

· Będzie miał możliwość zakupu biletów przez Internet,

· Zyskuje zniżki i rabaty w punktach partnerskich,

· Przysługuje mu pierwszeństwo przy zakupie karnetów i biletów na mecze LECHa rozgrywane w Poznaniu oraz w europejskich pucharach (po kartach płatniczych),

· Wchodzi w łatwy i wygodny sposób na mecze. Na karcie umieszczony został chip umożliwiający wejście na stadion po przyłożeniu karty do czytnika,

· Kupując produkty w oficjalnym sklepie LECHa, e-sklepie oraz punktach partnerskich kibic zdobywa punkty, które może wymienić na cenne nagrody: gadżety z e-sklepu, trening i zdjęcie z drużyną, spotkanie z wybranym piłkarzem i inne.

Autor: KRZYŻ

http://www.lech.poznan.pl/art,8704,bilety_na_mecz_z_zaglebiem.htm




Temat: Lepsza karta, niż abonament.
Szczypałem się, czy dać... ale nie jest o "komurkach", "dzwąkach do
noki", czy "logosach do simęsa", tylko bardziej przyziemnie, pokusiłbym
się o podobne w telefonii tradycyjnej...
SuperExpress z piątku 22 października 2004 roku.
http://www.se.pl/se/index.jsp?place=leadText&news_cat_id=1592&scroll_...

Lepsza karta niż abonament

Telefonykomórkowe na kartę wygrywają z abonamento-wymi w wojnie o
klienta

Klienci wolą tzw. pre-paidy, bo są tańsze i wygodniejsze w eksploatacji.
Wystarczy kupić kartę i gadać do woli. Odpadają kłopoty związane z
płaceniem abonamentu.

- Mam telefon na abonament i dostaję białej gorączki, bo pre-paidy są
dużo tańsze. Niestety, nie mogę nic zmienić. Jestem uwiązany umową
jeszcze do maja 2006 roku. Jak tylko umowa wygaśnie, od razu przechodzę
na karty - mówi Maciek (24 l.) z Warszawy.

<tekst w ramce pod zdjęciem obok
Maciek z Warszawy tylko czeka na koniec umowy, by przerzucić się na
wygodniejszego pre-paida. Wybiera prostotę użytkowania, bo nie zależy mu
na bonusach związanych z abonamentową komórką
FOTO WOJCIECH GRZĘDZIŃSKI
<tekst

Karty rosną w siłę
Od pojawienia się Heyah w marcu tego roku zaczęła się prawdziwa inwazja
komórek na kartę. Oferta była bardzo atrakcyjna i zmusiła konkurencję do
obniżenia stawek. Ta pogoń w dół spowodowała, że teraz nie opłaca się
mieć telefonu z abonamentem.

(obok "klikalny" obrazek z porównaniem taryf... ale jakis niezrozumiały
dla mnie)

Coraz więcej osób nie przedłuża umów i przechodzi na komórki z kartą.
Oprócz sporo niższych stawek za minutę połączenia i SMS-a, pre-paidy są
proste i wygodne w użyciu.

Nie trzeba podpisywać żadnych umów, a tym samym mieć stałych dochodów i
płacić stałego abonamentu.

Tej "migracji" nie powstrzymują ani nowo powstające taryfy, ani darmowe
minuty w abonamencie czy programy lojalnościowe.

Prostota górą
Tomasz Kulisiewicz - niezależny ekspert rynku telefonii komórkowej:

- Wyraźnie widać, że operatorzy stawiają na usługi pre-paid. Ponad 60
proc. nowych użytkowników telefonów komórkowych to pre- -paid. Są
korzystniejsze dla wszystkich, którzy nie mogą dostarczyć dokumentów
wymaganych przy podpisywaniu umowy o abonament. Pre-paid jest więc
idealny dla studentów i bezrobotnych.

Choć do abonamentów można przywiesić więcej usług, np. transmisje
danych, GPRS, Internet, multimedia, to jednak górę bierze prostota
użytkowania telefonów na kartę.

autor: Michał Kolęda, Radek Gruca





Temat: 3G w Orange
jeszcze troszke i wideo rozmowy i tv w telefonie, jeaa :81:


Wyjątkowe przywileje w zasięgu ręki. Oferta inna niż wszystkie – nowoczesna i innowacyjna. Tak reklamuje swoje nowe taryfy Orange.

Opłata za aktywację numeru abonenckiego w ramach Oferty oraz zmianę dotychczasowej oferty na niniejszą Ofertę wynosi 50 zł, z czego 25 zł można wykorzystać na usługi dostępne w ofercie Twój Plan do końca pierwszego okresu rozliczeniowego (na zasadach określonych w Cenniku usług w ofercie Twój Plan i Twój Mix).

# Dodatki w standardzie: Pakiet 3G – polega na przyznaniu, w ramach opłaty miesięcznej przez 6 pierwszych pełnych okresów rozliczeniowych dodatkowego pakietu jednostek taryfowych o wartości 50 zł z VAT. Pakiet można wykorzystać na Wideo Rozmowa do Orange, MMS do Orange, przesyłanie danych pakietowych.
# Mobile TV - co miesiąc przez 6 pierwszych pełnych okresów rozliczeniowych będzie przyznawany, w ramach opłaty miesięcznej pakiet o wartości 25 zł do wykorzystania na przesyłanie danych i transmisję wideo poprzez Orange World
# unikalne na rynku ubezpieczenie telefonu od kradzieży, uszkodzenia oraz nieautoryzowanych rozmów, usługa Bezpieczny Telefon w standardzie,
# podwójne zyski z połączeń w ramach programu lojalnościowego Profit, czyli co miesiąc podwójna ilość punktów za rachunki.
# karta SIM 3G umożliwiająca wideorozmowy,
# złoty numer lub numer na życznie za darmo,
# bezpłatna poczta głosowa Gold,
# usługi MultiBox Platinum,
# bezpłatne połączenie z *100 oraz z 510 100 100,
# rachunek szczegółowy w standardzie,
# dedykowana obsługa najlepszych konsultantów.

A poza tym w standardzie naliczanie sekundowe, miesięczny kapitał złotówek, usługi kontroli kosztów oraz dostęp do usług: Wybrane numery, Wieczory i Weekendy, Orange World i Internet.

W ramach oferty niedostępne są usługi podstawowe Orange i Stacjonarne oraz Wszyscy i na Wszystko - niezależnie od opcji Oferty wybranej przez Abonenta.

Dla każdego numeru abonenckiego, dla którego jest zawierana lub przedłużana Umowa w ramach Oferty, istnieje możliwość:
# zakupu jednego telefonu w cenie promocyjnej określonej w promocyjnym Cenniku telefonów w Ofercie Orange Premium albo
# rezygnacji z zakupu telefonu w cenie promocyjnej i otrzymania Opcji dodatkowej „50% więcej” (50% więcej może być wykorzystane na połączenia głosowe do Orange i do krajowych operatorów stacjonarnych oraz SMSy i MMSy do Orange).

Oferta dostępna jest od 3. kwietnia.




Temat: Płatność za egzaminy a limit karty kredytowej
hej,

OK, powoli zaczynam miec tez metlik, Krta debetowa, banomatowa, prepaid, kredytowa...
Nie wiem na czym polega karta prepaid (moze to jakis odpowiednik charge...). Karta debetowa, o ktorj ja mowilem, to taka co jest bezposrednio podpieta do konta ROR, nie jest prepaid, poslugujesz sie taka identycznie jak zwykla bankomatowa, roznica jednak jest w dodatkowych funkcjach jakie ma kredytowa, czyli mozna sobie kupowac bilety lotnicze przez internet (w ogole zakupy robi sie zupenie tak samo jak kredytowa), w koncu jest to MasterCard. Pieniedze znikaja z konta tak samo jak bys uzywal zwyklej bakomatowej (np. Maestro, albo Visa Elektron), czyli mniej wiecej w dniu zakupu. Troche to chaotycznie opisuje, ale to jest tak jakbys mial mozliwosci karty kredytowej, a rozliczasz sie jak z bankomatowa.
Ta prepaid to chyba taka z ktora rozliczasz sie pod koniec miesiaca, ale zeby ja dostac trzeba zamrozic jakas wstepna kwote (z regoly rownowartosc 150% miesiecznego limitu). Z tego co sie orientuje zostaja one powoli wycofywane. Wycofal ja np. BGZ.
Aaaa... ta debetowa od bankomatowej rozni sie tez tym ze jest wypukla (tzn jej numery). Z moge rozeznania bankomatowe kart to te plaskie Visa Elektron i Maestro, debetowe to te o ktorych pisalem a charge to ta z zamrozonymi srodkami na koncie.
Jak dle mnie w obecnej sytuacji karty kredytowe tez traca powoli sens. Jednak sa one jak narazie bardziej rozpowszechnione niz te "debetowe" i z pewnoscia sa oferowane przez kazdy bank, co nie jest prawda dla bedetowych. POza tym bedac osiadaczem kredytowej ma sie dodatkowe ubezpieczenie np od nieszczesliwych wypadkow, jakies bonusy, programy lojalnosciowe, nie mowiec juz o szpanie przy placeniu platynowa karta

mam nadzieje ze nie zamieszalem jeszcze bardziej

pozdrawiam




Temat: Nowy aparat - Era (Długi cytat)


Rozwiales tym moje watpiwosci.
Chcialem kupic telefon w styczniu i slyszalem ze rachunki maja byc powyzej
100
pln
Zrezygnowalem z uslug ery po trzech latach bycia jej abonentem.
Do dzis mialem cien watpliwosci, ze moze jednak by sprzedali nowy telefon
bez
aktywacji.
Teraz widze jak bardzo sie mylilem.


Czy uwazasz , ze w Plusie kupisz telefon po promocyjnej cenie podpisujac
kolejna umowe ??? Nie wydaje mi sie...Slyszalem o probie zakupu np. Nokii
6150 za 1 zl (byla taka promocja dla czesci abonentow w Erze) przez pewnego
abonenta Plusa z Krakowa , ktory spelnial te same warunki ktore w Erze
pozwalaly na zakup takiego telefonu (do wartosci 1500zl brutto).Przemilcze
jak to sie skonczylo...;-)
Nie sadze tez , ze jest to powod do obrazy na Ere.Po prostu zasady sa takie
a nie inne.Albo sie je akceptuje albo nie.Pewnie , ze Era moglaby
zasponsorowac Tobie i innym nowy aparat.Ale nie musi!Moze po prostu ktos
przekalkulowal ze to sie im nie oplaca...IMHO i tak w Erze program
lojalnosciowy dziala niezle - lepiej niz u konkurencji.Sprobuj "przelozyc"
to na dzialanie np.firmy ktorej Ty bys byl wlascicielem.Czy potraktowalbys
tak samo klienta , ktory co miesiac placi Ci dajmy na to 700zl  jak takiego
, ktory zostawia Ci 70zl ?Niestety - to krwiozerczy  kapitalizm :-).Operator
prowadzi dzialalnosc gospodarcza a nie charytatywna.Abonent zawsze moze
operatora zmienic.Tylko czy po dwoch latach Plus wymieni Ci ten telefon na
nowy ? Oby tak bylo...A jesli nie to i tak zostanie Ci jeszcze Idea ...na
nastepne 2 lata.
Mozna Erze zarzucic wiele (z dzialania bramki internetowej to juz nawet ja
smieje sie do rozpuku...;-))) ale uwazam , ze akurat traktowanie tzw.starych
abonentow nie jest w tej sieci zle.I naprawde nie pisze tak dlatego , ze
mialem okazje skorzystac z oferty zakupu 6150 za 1zl.Ja juz od roku taki
model mialem i kupilem go za duzo , duzo wiecej (prawda JMK ?;-).Tez moglbym
chciec aby Era zasponsorowala mi wczasy za te srednio 700 zl comiesieczne
rachunki ale oni tego nie zrobia jak ich znam...;-)Tworca tematu tego watku
zapytal o mozliwosc zakupu telefonu i dostal grzeczna odpowiedz z
Ery.Powtarzam - nie ma za co sie obrazac.Rownie dobrze abonenci taryfy HALO
mogliby zapytac dlaczego placa drozej za minute rozmowy niz np.w taryfie
Blekitnej ? Odpowiedz jest brutalna : bo placa operatorowi mniej.
I tyle.





Temat: Restauracja Zawrotnica Piaseczno

Drodzy Państwo,

2. KARTY RABATOWE

- ODPOWIEDŹ BRZMI TAK!!! - to kolejny krok który wykonamy w stronę naszych stałych gości. Ale nie będzie to program lojalnościowy to ma być miły gest dla tych którzy dobrze się u nas czują

tak przy okazji to bardzo nam miło że p. Waldemar określił standard karty rabatowej - podając przykład Pana Artura JARCZYŃSKIEGO. Mamy nadzieję że w przyszłości także będziemy mogli poszczycić się taką marką i ilością restauracji .

3. KOMUNIKACJA Z ZAWROTNICĄ

- p. Waldku i Arturze oraz wszyscy którzy mają ochotę porozmawiać:

wpadnijcie do nas i opowiedzcie nam o tym czego oczekujecie jako goście restauracji ZAWROTNICA. Nie zdarzyła nam się jeszcze sytuacja że nie mieliśmy czasu na rozmowę z gośćmi

Pozdrawiamy Was serdecznie,

Dorota i Paweł z ZAWROTNICY



Witam,

Wielkie dzięki za post-a.
Przepraszam za wywarcie presji.

Karty.
Proszę nie traktować tego przykładu jako standardu.
To co warto przenieść to wymiary - format karty kredytowej.
I tyle...

BTW
Warto wyjaśnić szerszemu ogółowi kto to jest Artur Jarczyński.
To nazwisko nie występuje na karcie.
Otórz p. A.J. jest właścicielem kilku fajnych lokali w Warszawie.
Od placu Bankowego aż do Galerii Mokotów.
Powszechnie nielubiany w branży.
Dlaczego ???

Nie wiedziałem, że Jeff's to też jego lokal.
Dzięki za info...

Komunikacja
To jest bardzo ważna rzecz.
Dzięki komunikacji internetowej o Zawrotnicy dowiedzą się także Ci którzy NIGDY tu nie byli.
Np. mieszkańcy Chylic czy Konstancina.
Forum jest uzupełnieniem i rozszerzeniem własnej witryny www.
Tu jest miejsce na poprawę.
A przy pomocy forumowiczów można zrobić naprawdę dobrą witrynę.
Kilka osób ma talent do fotografowania.
Można z tego skorzystać
A jeżeli chodzi o szkielet i technologię IT to Marcin może być pomocny.

ukłony,




Temat: Spróbuj
Mala korekta:

Nie WEBSO a VEBSO. Virtual Electronic Business & Shopping Opportunity.
Biznes ten stworzony został na wzór QUIXTAR na Wegrzech, przez
organizacje diamentowe Network 21: James Vagyi, Thomas Anthalfy, Janos
Demeter ze wsparciem organizacji Korony Dystrybutorskiej Hans i Eva
Nusshold. Po jego prawie 18 miesiecznym testowaniu osiagnal na Wegrzech
poziom ponad 100.000 dostepnych produktow i uslug oraz ponad 300 firm
zrzeszonych w portalu. Wtedy nazywal sie Virtual Office i byl dostepny
tylko dla ludzi z Network21. W lutym 2001 specjalna delegacja firmy
Amway Polska (ktorej szef jest takze szefem regionalnym na Europe) po
sprawdzeniu na Wegrzech zasad i osiagniec serwisu, zarekomendowala
firmie Amway, aby ten pomysl odkupila od jego autorow. Oficjalnie 1
lipca 2001, a w praktyce kilka dni pozniej, wystartowala witryna
http://www.vebso.hu oferujuca dostep do prawie 100.000 towarow i uslug
przez Internet. To najwiekszy w Europie - jak dotychczas - program
lojalnosciowy skierowany do klientow oraz najmniej kosztowna i
kapitalochlonna mozliwosc stworzenia wlasnego przdsiebiorstwa. Domena
www.vebso.pl jest juz wlasnoscia Amway, o ile mi wiadomo. Portal otworzy
sie prawdopodobnie jesienia. Juz w obecnej chwili w serwisie
www.amway.com mozna znalezc ponad 800 produktow..

Co trzeba zrobic, aby z tego skorzystac? Po pierwsze, okreslic po co. Po
drugie - zwrocic sie do osoby, ktora cos na ten temat wie, a nie do
tych, ktorzy - jak niektorzy uczestnicy tej listy - maja wylacznie
opinie, w dodatku niesprawdzone (nie mam tui na mysli przedmowcow:
brawo!). Osoba ta powie reszte. Jesli ktos z Czytelnikow chcialby
dowiedziec sie kilku rzeczy ode mnie - zapraszam na
http://free.polbox.pl/v/vladbal

Pozdrowienia.

Wladyslaw





Temat: Plus pójdzie z torbami
To może i ja się wypowiem jako przedstawiciel omawianej firmy

Zjawisko o którym mówicie już powoli chyli się ku końcowi. Prawo do rozwiązania umowy z tytułu zmiany regulaminu ma już tylko część abonentów. Pamiętajcie, że termin jest ograniczony- 7 dni od daty płatności rachunku, z którym dostaliście pismo nt. zmiany regulaminu.
Skala zjawiska jest tak duża z powodu działania "hieny", którą okazał się Play. Ich reklamę "Play informuje" pewnie większość z Was widziała. Pracownicy Play rozdawali również gotowe formularze wypowiedzenia umowy przed salonami Plusa oraz przychodzili razem z klientami aby "dopilnować" procesu przeniesienia... Efekt jest taki że ponad 90% przeniesień n-rów odbywa się do sieci Play, a skala zjawiska po tej kampanii wzrosła dwukrotnie. Dochodzi też do paradoksów- klient nie zmieścił się w terminie więc wypowiedział umowę z przeniesieniem numeru i zapłaci karę umowną (mógł to zrobić w każdej chwili).

Ten kto podjął decyzję o zmianie regulaminu konkretnie dał d... Informacje o noweli prawa telekomunikacyjnego nie pojawiły się nagle. Szacunki odejść na poziomie 1 tys. klientów dziennie byłyby całkiem słuszne gdyby nie działania opisywanej "hieny", ale czy tego nie dało się przewidzieć?
A co zrobił Polkomtel, aby powstrzymać falę rezygnacji? Otóż zorganizował konkurs dla sprzedawców polegający na ustanowieniu limitów na przyjmowane wypowiedzenia z wysokimi nagrodami pieniężnymi. Efekt był taki, że w większości punktów nie działał system, internet, drukarka... Groteska. Oczywiście chyba nie muszę dodawać, że pracownicy nie dostali żadnych argumentów do przekonania klienta aby pozostał w sieci.

karmazyniello, Tobie radzę wizytę w salonie firmowym lub telefon pod nr 2699. Da się bez problemu wynegocjować zniżki na abonament. A jeśli chodzi o program lojalnościowy: zarejestruj się w 5Plus



Temat: Zwieksz swoja sprzedaz o 25%


| No wlasnie. Wiekszosc takich opinii oparta jest na wlasnych
obserwacjach,
| czyli na ograniczonej probce. Ponadto wiekszosc z nich zaklada wlasna
| wszechwiedze na dany temat i nic nie kosztuje. Za to daje frajde
niszczenia
| czegos za friko, bez ryzyka, ze sie zostanie odkrytym.

Ale moje obserwacje, (sorry nie zrozumiales aluzji, musisz pocwiczyc), sa


Byc moze musze pocwiczyc. Nie wiem, czy chce, czy warto.

tak samo na miejscu jak podawanie przeroznych statystyk bez zrodla.
A nie wystarczy podac ksiazki, czasopisma z ktorego sie to podalo??


Gartner Group. Badania lojalnosciowe zlecone przez Siebel.com. Z prezentacji
Siebel CRM, gdzie sie na to powoluja.


bo jesli wysle taki sam post ze zmienionymi liczbami i dalej nie podam
zrodla, to co???


Zrdlo: bardzo prosze: www.intel.com. Search: QUIXTAR. Czasopismo Newsweek -
sorry, nie pamietam numeru, nie bylem tez na ich stronie internetowej. Wrzuc
"Quixtar"  w Google'a. Dostaniesz pewnie mase smieci i negatywnych opinii,
ale info znajdziesz.

A ty zaraz o jakis Amway'ach.


Nie o jakichs. To wielka firma. W dodatku bogatsza i uczciwsza od wielu z
tych, w ktorych pracujemy.

Nie neguje faktu, ale nie popieram nieuczciwej reklamy - bo bez zrodla
taka
ona jest.


Nie spotkalem jeszcze reklamy, w ktorej dane statystyczne mialyby odsylacz
do zrodla. Najczesciej firma reklamowa robi wlasne badania.

A jesli jest reklama jest juz nieuczciwa....

Mmmmm?


Reklama niestety, nigdy nie jest uczciwa. Z jednym wyjatkiem: gdy
reklamujesz cos, czego skutkow uzycia sam doswiadczyles. Bo wtedy nie tyle
reklamujesz produkt, co dzielisz sie swoimi wlasnymi pozytywnymi emocjami,
ktore powstaly dzieki niemu i na jego temat. I to nie produkt, ale wlasnie
te emocje ludzie kupuja - w kazdym przypadku. Celem reklamy jest ich
wzbudzenie w ogladajacym.
W zwyklej reklamie zaplacono komus za to, aby zrobil program mentalny
wzbudzajacy jakies konkretne  pragnienia, zachwyt. W reklamie osobistej
czlowiek ma juz ten zachwyt i sie nim po prostu dzieli. Te forme reklamy
kazdy z nas uprawia, nie pytany, na co dzien. Antyreklamy - patrz reakcje o
Amway - takze. Powstaje pytanie - skoro i tak wykonuje prace reklamowa,
chociaz robie to bezwiednie, to czy nie lepiej przywiazac sie do jakiejs
sprawdzonej osobicie marki, i szczerze ja reklamowac, bo wtedy mi za to
zaplaca?

Carpe diem!
Vladbal







Temat: I-netowe buki
Witajcie! Mieszkam w niewielkim mieście, w którym istnieje tylko sts. Zdaję
sobie sprawę z licznych zalet internetowych book'ów ;) Ale powiem Wam jedno:
nie ma nic fajniejszego jak spotkanie np. w piątek wieczorem kilku (czasem
więcej) typerów w pobliskiej knajpce, gdzie każdy coś swojego dorzuci (a na
pewno do kolejki piwka); trochę się panowie pokłócą, pośmieją, coś się
wytypuje (najczęściej w plecki :)). Potem w sobotę rano każdy sobie pójdzie
wysłać kupon (po drodze zmieniając typy oczywiście ;)) a wieczorem śledzimy
wszyscy telegazetkę i mamy ubaw chwaląc się ile to jeszcze minut np.
zostało, by jakiś team doprowadził do 3-3 z 0-3 ;). Człek po takim seansie
jest pełniejszy o kilka piwek, a głowa boli nie tylko od chmielu, ale też od
śmiechu.
Pozdrawiam wszystkich i życzę Wam (i sobie) oskubania bukmacherów :)))))))
Bob


Hej,
w związku z głosami wątpliwości, czy grać w sieci w bukach czy tylko
trzymać
się polskich, postanowiłem stworzyć szybkie faq.

--Moja mentalność.
Skoro chcę grać w sieci, muszę odpowiedzieć sobie na pytania:
- czy umiem grać rozważnie
- czy mogę grać regularnie
- czy potrafię odmówić sobie gry na siłę
Jeśli odpowiedź na choć jedno z tych pytań jest twierdząca, wysil się na
dojście do stsa zamiast do lodówki po piwko:-)

--Wybór bukmachera
ważne rzeczy - minimalna wpłata (do 10 euro jest dopuszczalna),
certyfikaty,
opinie ludzi nt. wypłat, czy ma polską wersję, jakie oferuje zdarzenia,
czy
oferuje single czy tylko kombo; po co się angażować finansowo w coś, co
później da nam możliwość gry tylko akumulatorów?
Czasami buki przyciągają promocjami, przeważnie to kit na szybę, co innego
programy lojalnościowe, ale o tym dalej.

--Drabinki i programy lojalnościowe
W porównaniu do fizycznie istniejących buków, gdzie nie dostaniemy żadnych
bonusów za przyprowadzenie kolegi, to u bukmacherów netowych dostaniemy
bonus za "zwerbowanie" nowego gracza, gdy on podczas rejestracji poda
identyfikator referującego. Expekt daje jakiśtam procent od wygranych
podobno, gamebookers dają 10euro za każdego nowego gracza. Tu ciekawostka
dla tych, którzy wyczytają o czymś takim, później założą sobie nowe konto
niepodpięte pod innego gracza, a później będą szukać ludków by podpiąć ich
pod siebie - takie lekkie kuszenie promocjami:-). Jednakże, skoro sam
miałeś
okazję się zarejestrować dając komuś profit, a tego nie zrobiłeś, to
istnieje szansa, że inni też tak będą robić w stosunku do Ciebie.
Ponadto, program lojalnościowy za ilość betów: expekt oferuje lepsze kursy
na 2-6 zdarzeń w tygodniu (zależnie od poziomu), gamebookers daje zwrot
jakiejś części sumy postawionej za niewygrany zakład. Generalnie oba
fajne:-)

--Kursy i zdarzenia
Wielka przewaga internetowych booków: brak podatku powoduje, że wygrane są
większe, a kursy na poszczególne zdarzenia wyższe (z racji braku filii
przeważnie, co zmniejsza koszty utrzymania). Ponadto możesz grać za sumy
tak
absurdalnie nieporównywalne z fizycznymi bukami, np. 52 grosze lub 1.17
PLN:-).
Ahhh, powiadamianie przez sms:-) gamebookers za darmo wszystkie, expekt
darmowo 10 pierwszych w miesiącu, każdy następny 0.50 PLN z konta gracza.

--Kasa in i out
Polecane buki, w których nie miałem problemów z pieniędzmi w żadną ze
stron:
expekt
unibet
betandwin
gamebookers (ale nie działa ekarta mbanku u nich:/)

To tyle, mam nadzieję że komuś to ułatwi wybór buka. Na koniec prośba:
jakby
ktoś się rejestrował na expekt lub gamebookers, łaskawie proszę o wpisanie
czyjegokolwiek numeru rejestracyjnego, w ostateczności może być mój:-) -
skoro buk daje szanse nam by go troszkę bardziej oskubać, nieomieszkajmy
tego zrobić:-)
moje id w expekcie: 760033
moje id w gamebookers: 164846
proszę, nie traktujcie tego jako naciąganie was, raczej buków:-)

pozdro
etylowy





Temat: I-netowe buki


Hej,
w związku z głosami wątpliwości, czy grać w sieci w bukach czy tylko trzymać
się polskich, postanowiłem stworzyć szybkie faq.

--Moja mentalność.
Skoro chcę grać w sieci, muszę odpowiedzieć sobie na pytania:
- czy umiem grać rozważnie
- czy mogę grać regularnie
- czy potrafię odmówić sobie gry na siłę
Jeśli odpowiedź na choć jedno z tych pytań jest twierdząca, wysil się na
dojście do stsa zamiast do lodówki po piwko:-)

--Wybór bukmachera
ważne rzeczy - minimalna wpłata (do 10 euro jest dopuszczalna), certyfikaty,
opinie ludzi nt. wypłat, czy ma polską wersję, jakie oferuje zdarzenia, czy
oferuje single czy tylko kombo; po co się angażować finansowo w coś, co
później da nam możliwość gry tylko akumulatorów?
Czasami buki przyciągają promocjami, przeważnie to kit na szybę, co innego
programy lojalnościowe, ale o tym dalej.

--Drabinki i programy lojalnościowe
W porównaniu do fizycznie istniejących buków, gdzie nie dostaniemy żadnych
bonusów za przyprowadzenie kolegi, to u bukmacherów netowych dostaniemy
bonus za "zwerbowanie" nowego gracza, gdy on podczas rejestracji poda
identyfikator referującego. Expekt daje jakiśtam procent od wygranych
podobno, gamebookers dają 10euro za każdego nowego gracza. Tu ciekawostka
dla tych, którzy wyczytają o czymś takim, później założą sobie nowe konto
niepodpięte pod innego gracza, a później będą szukać ludków by podpiąć ich
pod siebie - takie lekkie kuszenie promocjami:-). Jednakże, skoro sam miałeś
okazję się zarejestrować dając komuś profit, a tego nie zrobiłeś, to
istnieje szansa, że inni też tak będą robić w stosunku do Ciebie.
Ponadto, program lojalnościowy za ilość betów: expekt oferuje lepsze kursy
na 2-6 zdarzeń w tygodniu (zależnie od poziomu), gamebookers daje zwrot
jakiejś części sumy postawionej za niewygrany zakład. Generalnie oba
fajne:-)

--Kursy i zdarzenia
Wielka przewaga internetowych booków: brak podatku powoduje, że wygrane są
większe, a kursy na poszczególne zdarzenia wyższe (z racji braku filii
przeważnie, co zmniejsza koszty utrzymania). Ponadto możesz grać za sumy tak
absurdalnie nieporównywalne z fizycznymi bukami, np. 52 grosze lub 1.17
PLN:-).
Ahhh, powiadamianie przez sms:-) gamebookers za darmo wszystkie, expekt
darmowo 10 pierwszych w miesiącu, każdy następny 0.50 PLN z konta gracza.

--Kasa in i out
Polecane buki, w których nie miałem problemów z pieniędzmi w żadną ze stron:
expekt
unibet
betandwin
gamebookers (ale nie działa ekarta mbanku u nich:/)

To tyle, mam nadzieję że komuś to ułatwi wybór buka. Na koniec prośba: jakby
ktoś się rejestrował na expekt lub gamebookers, łaskawie proszę o wpisanie
czyjegokolwiek numeru rejestracyjnego, w ostateczności może być mój:-) -
skoro buk daje szanse nam by go troszkę bardziej oskubać, nieomieszkajmy
tego zrobić:-)
moje id w expekcie: 760033
moje id w gamebookers: 164846
proszę, nie traktujcie tego jako naciąganie was, raczej buków:-)

pozdro
etylowy


Jest jeszcze jeden super buk u którego gram najczęściej.Globet bo onim
mowa ma zadką zalete wśród bukmacherów jest nim wyplata pieniędzy na
karte ponad stan jaki sie wplacilo.Grający w gamebookers wiedząoczym
pisze.Wadą może być dla niektórych brak możliwości grania w
zlotówkach,brak możliwości mieszania tanisa z innymi dyscyplinami i
min stawka na zaklad 1$ ,a i nie jest po polsku.Ma za to sporo
możliwości stawiania .Zresztą co będe piszał.www.globet.com i wszystko
jasne.Acha jest jakaś promocja jeszcze ,ale trzeba wejść z jakiegoś
banera np:od dj sosny .Promocja polega ma podwojeniu wygranej w
pierwszym zawartym zakladzie.A i jeszcze jedna zaleta zadnego problemu
z dostępem do strony.Czego nie moża powiedzieć o expekcie:)

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alternate.pev.pl



  • Strona 2 z 3 • Znaleziono 113 wyników • 1, 2, 3