Wyświetlono wiadomości wyszukane dla słów: projektowanie sklepu odzieżowego
Temat: Projekt sklepu odzieżowego.
Witam, w najbliższym czasie otwieram sklep z odzieżą nową i używaną. Chciałbym jak każdy aby mój sklep wyglądał wyjątkowo. Mam jako taki pomysł na logo sklepu i kolory jakie mają być użyte. Ale chciałbym, aby mi to ktoś oryginalnie urządził. Dobrał meble i inne akcesoria jakich potrzebuje. Mniej więcej mam swoje pomysły ale wolałbym żeby doradził mi specjalista. Czy możecie kogoś sprawdzonego polecić, może kogoś kto świadczył Wam takie usługi? Może ktoś z Was ma jakieś ciekawe pomysły na urządzenie takiego sklepu. Chciałbym aby w moim Salonie Odzeży wisiały na ścianach zdjęcia lub obrazki modeli i modelek w ładnych i modnych ciuchach. Gdzie mogę coś takiego dostać? Szukałem w sieci i nic nie mogę znaleźć. Z góry dziekuję za odpowiedzi i pozdrawiam. Jarosław Guzek
Temat: Magazyny o projektowaniu wnętrz sklepów odzieżowych...
Witam,
poszukuje jakis magazynow (nie koniecznie drukowanych)
na temat projektowania sklepow odziezowych...
cos co przybliza ten temat...
bede wdzieczny za jakies info...
Temat: Pozyskanie tanich hurtowni i producentów odzieżowych
[code]witam
od 1 czerwca będę miała box na wielkopolskiej giełdzie odzieżowej w Poznaniu z ciuchami damskimi prosze zajrzeć, gwarantuje fajne ciuszki ,bo sama projektuje i na giełdzie nikt nie będzie miał takich samych :) box 149 hala a pierwsze piętro giełda jest otwarta od 8.00 do 16.00 mój e mail evastyle@o2.pl
pozdrawiam
Ewa[/code]
Witam
Otwieram sklep odzieżowy damsko - męski z naciskiem na damską.
Może zna ktoś adresy jakiś tanich hurtowni, a także producentów takowej odzieży.
Chodzi mi szczególnie o ubrania typy młodzieżowego, zakładam na popyt klientów w wieku od 16 do 30.
Jeśli ktoś zna niech poda konkretne adresy, giełd odzieżowych i terminy otwarcia.
Proszę o odpowiedź.
Pozdrawiam
Iwona ;-)[code][/code]
Temat: Zapraszam do współpracy
Jesteśmy firmą zajmującą się artystycznym krawiectwem. Specjalizujemy się w szyciu na miarę. Szyjemy i projektujemy dla klientów indywidualnych i instytucjonalnych sukinie wieczorowe, kostiumy, bluzki, spodnie, żakiety. Szyjemy także stroje na potrzeby sztuk teatralnych, stroje dla programów telewizyjnych i rozrywkowych, do restauracji hotelu, kawiarni. Realizujemy również zlecenia dla firm (hoteli, gastronomii, szkół): projektujemy odzież, pomagamy przy wystroju wnętrz, szyjemy odzież reprezentacyjną, obrusy, zasłony, firany.Chętnie nawiążemy kontakt z sklepami w Krakowie na przeszycia , poprawki , jak i sprzedaż naszych kolekcji.
Temat: @ Sklep odzieżowy @ ktora oferte wybrac?
Witam.
Od pewnego czasu zastanawiam sie nad otwarciem sklepu z odzieżą.
Interesuje mnie inwestycja do 50 - 55 tys zl. na lokalu niewiekszym niz 50/80 m2.
Co proponujecie?
Jaki sklep warto otworzyć? Miasto 65 tys mieszkańców.
Mam kilka pomyslów:
service fashion - dystrybutor kilku marek (lonsdale, exejeans, madonna), przygotowuja rowniez wystrój lokalu, oswietlenie, projekt lokalu - nie jest to franczyza, nie uzywam loga firmy.
terramoda - ciekawa oferta dla kobiet. 30 tys inwestycji.
cheyenne - ciekawa oferta ubran ale nie wiem jak wyglada sprawa inwestycji.
logo shop - niskie koszta inwestycji - jednak nie wiem jak to bedzie z produktem marka raczej malo znana.
Czekam na jakas pomoc;)
POZDRAWIAM!!
Temat: Dziwactwa partnera!!!
Jak niektóre panie już wiedzą,mój mąż ma swoje hobby, nawet całkiem kobiece, wizaż, fryzjerstwo, kosmetyki, zakupy, gotowanie i ciągle się uczy, kursy na sędziego, wózki widłowe itp.
Ale do rzeczy, dzisiaj mnie zaskoczył, zaniemówiłam, a zdarza się to rzadko!!!
Mój G ma wolne, więc wsiadłam w auto i pojechałam na zakupy, po wyjściu z Tesco, otwieram bagażnik i co widzę... maszynę do szycia firmy Stinger, wiecie taka stara, niemiecka!!! Przyjeżdżam do domu i pytam co to za cudo w bagażniku, czyżby nowy stolik pod tv (ludzie robią z tych maszyn meble)??? Okazało się, że nie... mój mąż będzie szył odzież, będzie projektował!!! Więc teraz siedzi przy sprzęcie, składa, renowacja jakaś odchodzi. Ja tam nie wiem czy w ogóle to będzie działało!!! Maszynę kupił w sklepie rzeczy używanych, "Sprzedaj co zbędne, kup co potrzebne".
Mam pytanie czy może ktoś ma jakieś namiary na szkołę dla projektantów, stylistów??? może zrobię G prezent urodzinowy i go zapiszę.
Jestem ciekawa także co Was wkurza w Waszych drugich połowach...
Mnie pedanteria w łazience, i równo pościelone łóżko do którego boję się wieczorem położyć... , ale jak mi mówi mój G: "Widziały gały co brały, więc teraz proszę nie wzdychać..."
Czy Wy Drogie Panie również macie podobne doświadczenia ze swoimi partnerami???
Panowie również mogą się wypowiedzieć na temat dziwactw swoich partnerek.
Pozdrawiam.
Temat: Kąpiel z pianką i chłodnik z jajem [Świat wg. Orlinosa]
Tak, tak, kolejny metroseksualny kawałek.
Po raz pierwszy od bardzo dawna wziąłem kąpiel.
Tak, ta przestrzeń powyżej, to na Wasze złośliwe komentarze, drodzy
Pręgierzanie, dobrze was znam! ;) Normalnie biorą tylko prysznic,
zażywać kąpieli nie zdażyło mi się już długo, za długo to trwa, a poza
tym łódzka woda jest jakaś taka dla skóry... no niedobra.
Ale dzisiaj ziąb taki, ja zmarźluch ostateczny (rano wziąłem do pracy
sweterek + polar. Hm, co ja włożę w zimie?) :(
No to stwierdziłem, że się dogrzeję. Mhmhmh, trochę piany, gorąca woda.
A potem miętowy talk na stopy, złażone dzisiaj nieco. Fajnie odczuwać
własne ciało i jego reakcje! - po ostatnich dwóch latach nie zwracania
na nie uwagi. (i nie zwracania uwagi w ogóle na wszystko). Czasem miło
jest żyć.
Piętno za to dla sklepów odzieżowych w Manufakturze. Zimno mi, więc
Orlinos teraz kupuje Cieplejsze Spodnie. Hm, zobaczymy co z tego
wyjdzie. Coś mało sztruksów u was, panowie sklepikarze. A te, które są,
Cisną W Kroku! Znowu Chińczycy projektowali?
Wazelinka dla Green Waya - właściwie to zwykła macdonaldowata stołówka,
ale chłodnik z jajkiem jest mniamuś. Bardzo dobry, chociaż zielone w
zęby włazi! ;)
Temat: Szukam dostawcy - Odziez sportowa
Witam,
Mam prawie gotowy projekt sklepu z markowa odzieza i akcesoriami sportowymi. Glownie pilkarskimi - koszulki repliki, gadzety, pilki itd.
Poszukuje dostawcy, ktory pozwolilby przy moich minimalnych marzach konkurowac z Allegrowiczami, ktory sprowadzaja towar z Tajlandii.
Kontakt: michal@ekstraklasa.net
Temat: [ul. Niechodzka] Galeria "Mrówka"
Z forum GW. Wpis "poinformowanego"
Koncepcja Galerii Mrówka
Galeria Mrówka to projekt wielofunkcyjnego kompleksu handlowo - usługowego, którego rozwój w kilku etapach, przewidywany jest w latach 2008 – 2012. Planowana powierzchnia kompleksu to około 10 000 m2, wielkość terenu to 4ha.
Galeria Mrówka to projekt mający na celu wykreowanie nowej formy handlu oraz rozrywki dla Ciechanowa i okolic. W tej chwili na terenie planowanego kompleksu znajduje się supermarket budowlany „Mrówka - PSB”, sklep ze sprzętem RTV & AGD oraz stacja benzynowa z myjnią.
ETAP I: Budowa Galerii Mrówka o powierzchni 4 500m2. Około 2000 m2 przeznaczone na market spożywczy, pozostała część na znane i lubiane marki odzieżowe, obuwnicze, restaurację, aptekę.
ETAP II: Powiększenie Galerii o ok. 2000m2
ETAP III: Powiększenie GM o dodatkowe 2000m2
Najemcy planowani w etapach II i III: RTV&AGD, sklep meblowy, kolejne znane marki odzieżowe i obuwnicze.
ETAP IV:
· Budowa kompleksu biurowo - hotelowo – usługowego. Hotel na ok. 100 pokoi wraz z salami konferencyjnymi oraz bankietowymi
· Klub fitness
· Korty tenisowe
· Szkoła tańca
· Plac zabaw dla dzieci
· Ośrodek Wellness&SPA
· Gabinety masażu i kosmetyczne
Michał Kaczorowski dnia Wto Mar 11, 2008 2:09 pm, w całości zmieniany 1 raz
Temat: STUDIO NADRUKÓW - ZAPROJEKTUJ ODZIEŻ (Wyróżniaj się z tłumu)
Zaprojektuj wygląd swojej odzieży i wyglądaj jak
prawdziwy kierowca rajdowy..
Każde zlecenie wykonujemy w ciągu 3 dni roboczych..
Nie boimy się wyzwań zrobimy dla Ciebie wszystko co będziemy w stanie..
Wykonujemy:
Nadruki - Sitodruk, Druk Transferowy,
Haft Komputerowy
Produkujemy:
Odzież Reklamową - Bluzy, Polary, Koszulki, Koszule, Spodnie
Odzież Młodzieżową - Bluzki Młodzieżowe, Tuniki itp.
Przyjmujemy wasze pomysły, staramy się doradzić opierając na własnym doświadczeniu..
Nadruki wykonujemy na każdej odzieży..
Możemy wykonać bluzy (polar), koszulki, tshirt z logiem twojej załogi..
Odzież jest wykonana z materiałów najlepszej jakości, Nadruki i Haft są nie do zdarcia
Nasz Sklep internetowy:
www.koszulki.sklepna5.pl
Nasza Stronka Wizytowa:
www.graphicon.ovh.org
Kontakt:
Tel: 605183494
Gadu Gadu: 1000100
e-mail: graphicon@wp.pl
---------------------------------------------
Poza odzieżą tworzymy również naklejki na twoje auto, projektujemy dla ciebie loga i wykonujemy szereg usług Informatycznych.. Pozdrawiamy zespół GRAPHICON
[ Dodano: 2008-05-12, 15:28 ]
Temat: sklep ACID DRINKERS gotowy do natarcia...
Witam ponownie
Właśnie wstawiłem na sklep kolejną koszulkę. Tym razem "ROCK IS NOT ENOUGH.." wersja tylko dla dziewcząt, panowie mają już dwa inne wzory:)
Ten projekt jak dobrze pamiętacie był już dostępny w sprzedaży, teraz w okresie porządków z stuffem acidowym WRACA!
pozdrówa
CARTON
http://carton.pl/odziez/1_1_KD_037,acid ... nough.html
http://aciddrinkers.patefon.pl
Temat: wlasna marka odziezowa
Chcialbym sie dowiedziec na temat utworzenia nowej marki odziezowej chodzi mi dokladnie o koszulki z krodkim rekawem i z dlugim,bluzy,spodenki,spodnie,kamizelki,bielizna bokserki. Wraz z zona mamy dobry pomysl na zrobienie bardzo fajnych ciuchow mamy dobry wklad na poczatek ok 75000zl .Chcialbym sie dowiedziec skad mozna nabywac gotowe ciuchy z naszymi projektami moze wiecie jakie firmy tym sie zajmuja. Zebym wyslal do nich projekt jak maja wyglada ciuchy i zeby oni mi zrobili takie jak na projekcie i jaka jest cena za sztuke chce otworzyc wlasny sklep z wlasnymi ciuchami..Moze mi ktos pomoze.
Poszukaj w googlach. Innaczej nikt Ci nie poda namiarów, no chyba, że sam jest taką firmą.
Temat: wlasna marka odziezowa
Chcialbym sie dowiedziec na temat utworzenia nowej marki odziezowej chodzi mi dokladnie o koszulki z krodkim rekawem i z dlugim,bluzy,spodenki,spodnie,kamizelki,bielizna bokserki. Wraz z zona mamy dobry pomysl na zrobienie bardzo fajnych ciuchow mamy dobry wklad na poczatek ok 75000zl .Chcialbym sie dowiedziec skad mozna nabywac gotowe ciuchy z naszymi projektami moze wiecie jakie firmy tym sie zajmuja. Zebym wyslal do nich projekt jak maja wyglada ciuchy i zeby oni mi zrobili takie jak na projekcie i jaka jest cena za sztuke chce otworzyc wlasny sklep z wlasnymi ciuchami..Moze mi ktos pomoze.
Temat: Miasteczko Wilanów - postęp prac
Witam,
Dużo informacji o planach dotyczący okolic NW mozna znależć na stonie WI.
http://www.miasteczko-wil...0&IDI=131&tab=T
Przyznam szczerze, że najbardziej martwią mnie stwierdzenia dot. centrum handlowego: "..Wilanowski projekt ma być konkurencją dla Sadyby Best Mail oraz Galerii Mokotów i ściągnąć nie tylko mieszkańców Wilanowa, ale również Ursynowa..." oraz "....Hipermarket Auchan zajmie niecałe 10 tys. mkw. i - jak zapewnia prezes Okoński - nie będzie to blaszak, tylko sklep będący wizytówką francuskiej firmy w Polsce. Największe powierzchnie handlowe w Śródmieściu zajmą: sklep sportowy oraz markety elektroniczny i budowlany o powierzchni około 9 tys. mkw. być może Leroy Merlin ) oraz butiki (głównie odzieżowe)..."
W sumie o tym juz wiedzieliśmy.
Na pocieszenie inny fragment: "...Do kupienia jest także ponad 16 ha gruntów należących do koncernu Metro. Również Francuzi z Grupy Carrefour zrezygnowali z budowy obiektu handlowego w tej lokalizacji i wystawili swą działkę na sprzedaż...
Pozdrawiam
Michał
Temat: odstąpię działający lokal usługowo handlowy w Krakowie
Odstąpię firmę usługowo handlową , wyposażenie, towar,meble,maszyny, brand,towar, domenę,sklep internetowy.To jest gotowy biznes, działający ponad dwa lata, do którego przychodzą stali klienci z okolic jak również z innych części Krakowa.Poprzez sprzedaż w internecie własnej odzieży są również zlecenia z innych miast.Wprowadzę w działalność.
Usługi to: szycie na miarę,projektowanie odzieży sukni , kostiumów , również bardzo dużo poprawek.
Sprzedaż : tkanina , odzież z własnym logo,biżuteria pasmanteria, .
Lokal znajduje się w dobrym punkcie w Krakowie(25 m, przymierzalnia, toaleta), ciepły wystrój, reklama widoczna z ruchliwej ulicy,niski czynsz, nie posiada długów .
Wystawimy fakturę .Cena to 39 000 netto.
Temat: Pimp my kibic ;] - TU ZAMAWIAMY SZALE. cena 11,50
Rozmawiałem wczoraj z panem Jackiem Strugalskim na temat stworzenia kolekcji dla zuzla i bardzo mu sie ten pomysl spodobal. Mozna zaczynac projektowac i wymyślac.
Ubran z akcentem zuzlowym praktycznie nie ma. Mozna kupic jakies tam koszulki od kilku zawodnikow na krzyz. Przy czym cena nie taka i w wiekszosci przypadkow oblepione sponsorami danego zawodnika. Ogolnie w branzy odziezowej zuzel prawie nie istnieje. Jesli naszemu sponsorowi uda sie zrobic jakas kolekcje ubran to kto wie - moze da sie na tym niezle zarobic. Mam na mysli ubrania "neutralne", czyli bez wizerunku konkretnych klubow - po prostu z grafika przedstawiajaca motywy tego sportu. Redstar posiada pewnie sklepy w zuzlowych miastach, wiec grupa docelowa bylaby calkiem duza.
Poprostu brakuje takich rzeczy, w ktorym mozna pochodzic rowniez poza stadionem, ktore nie rzucaja sie mocno w oczy.
Temat: KONKURS - koszulki FSW
Oczywiście że nie o nagrody chodzi!!!
Ja po prostu lubie drażnić agenta
ok. jestem nowy to się wykaże!!!
mam mała firmę która szyje odzież dla moich sekcji...
jeżeli 10 osób zadeklaruje się że chce koszulki to w przeciągu tygodnia przedstawie wam
gotowy projekt graficzny + dwa modele koszulek pod nadruk
i dodajmy do tego bluze z kapturem (jak szaleć to szaleć)
potem można wystawić to w sklepie i sobie bedzie...
wszystkie rzeczy mam z wysokojakościowych materiałów szyte w polsce wiec cena koszulki będzie wynosiś ok 27zł.
pierwsza seria min.10szt potem można nawet po jednej.
Pierwsza koszulka oczywiście dla Agenta
Mówicie i macie....
Temat: Czego to ludzie nie wymyślą
Prąd z... biustonosza. Telefon zasilany kobietą?
Nie jestem pewien czy to śmieszne, czy głupie, ale... jeśli Japończy rozpędzą się, będziemy zmuszeni dodać nową kategorię aktualności - Odzież. Firma Triumph International Japan zaprezentowała zasilane panelami słonecznymi... biustonosze - Solar Power Bra.
Pod sztandarami organizacji ekologicznych, w ramach walki z zanieczyszczaniem środowiska firma zachęca panie do włożenia na siebie bielizny (dwuczęściowy komplet), której głównym zadaniem nie jest okrywanie intymnych części ciała, a wytwarzanie prądu, którym miałyby być zasilane telefony komórkowe, przenośne odtwarzacze i inne, małe urządzenia elektroniczne.
Biustonosze to jednocześnie panele słoneczne, pod którymi (opcjonalnie) montowane są małe, płaskie akumulatory.
Producent przestrzega, że bielizna nie powinna być prana (dobrze, że można chociaż odkurzać...), czy wystawiana słońce, w deszczu. Jest jeszcze jedna ważna kwestia. Biustonosz powinien być odkryty. To chyba pasuje do praktyki łączenia przyjemnego z pożytecznym. Dla pań pożyteczne, dla panów przyjemne? Spryciarze!
Triumph International Japan przyznaje, że zaprezentowany projekt najprawdopodobniej nie trafi do sklepów, gdyż panie niezbyt chętnie wychodziłyby na zewnątrz, tylko z biustonoszem powyżej pasa. Czy o zdanie pytał ktoś panów?
Temat: Rihanna będzie projektowac parasolki
Oto kolejny news:
Po oszałamiającym sukcesie przeboju "Umbrella" Rihanna postanowiła stworzyć własną kolekcję parasolek. Aby zrealizować plan, piosenkarka połączyła siły z firmą odzieżową Totes. Owocem współpracy jest linia pięciu parasolek w cenie od 16 do 50 dolarów. Najdroższa z nich,Rihanna 2 Color Satin Stick, wygląda identycznie jak ta, z którą młoda gwiazda tańczyła podczas ostatniej gali MTV Movie Awards. W Wielkiej Brytanii singel "Umbrella" nie spadł z pierwszego miejsca listy przebojów aż przez 10 tygodni, zostając tym samym najdłużej utrzymującym się na szczycie hitem od 10 lat. Z utworem łączy się pewien zwyczaj - angielscy klubowicze rozkładają parasolki,kiedykolwiek słyszą numer na parkiecie. Przebój pochodzi z najnowszej płyty artystki z Barbados, "Good Girl Gone Bad”, która pojawiła się w sklepach 4 czerwca 2007 roku.
Temat: Echo Investment - Galeria Echo
a dla mnie zasurowo
270 mkw. dla Villa Happ
Villa Happ zostało utworzone pod koniec lat dziewięćdziesiątych przez Van Happen Fashion Group – firmę z 40 letnim doświadczeniem w projektowaniu, imporcie, sprzedaży
i dystrybucji odzieży.
Villa Happ otworzyła ponad 75 sklepów w Holandii, Belgii, Niemczech, Turcji i Anglii a także kilkaset punktów dilerskich
w całej Europie. Modna i fantazyjna formuła ubrań dla dzieci 0-12 okazała się wielkim sukcesem. Pięć marek wprowadzonych przez Villa Happ to niedroga, stylowa i odzież wysokiej jakości.
Temat: Info
ROZBUDOWA
GALERII SFERA
"Nowy obiekt Galerii SFERA wzbogaci obecną ofertę o część mieszkaniową i hotelową oraz o około 120 sklepów o powierzchni od 40 m2 do 2.000 m2, dynamicznie rozwijających się na rynku krajowym i zagranicznym marek, głównie branży odzieżowej i usługowej. Całkowita powierzchnia handlowa nowego obiektu wyniesieok. 24.000 m2, a z myślą o zmotoryzowanych klientach powstanie 1.400 miejsc parkingowych. Koncepcja architektoniczna rozbudowywanej Galerii SFERA, która powstanie na terenach dawnej fabryki włókienniczej, uwzględnia zarówno funkcjonalność obiektu i harmonię przestrzenną, jak i bezpieczeństwo oraz komfort przyszłych klientów. Projekt rozbudowy Galerii SFERA zakłada zachowanie jednej z historycznych fasad zabytkowej kamienicy Bielska-Białej i zintegrowanie jej z nowoczesnymi przestronnymi budynkami, a adaptacja otoczenia wzdłuż rzeki Biała stworzy atrakcyjne miejsca rekreacyjne. Połączony potencjał i komercyjny sukces istniejącej już części Galerii SFERA oraz jej rozbudowy ugruntują dominującą pozycję Galerii SFERA na handlowej mapie Bielska-Białej i regionu. "
Za stroną Galerii
Temat: Czapeczka
Widziałęm projekt sklepu i mogę powiedzieć, żę będzie tam wszystko: od rakiet, akcesoriów, poprzez obuwie, torby, odzież, aż po wydawnictwa - więc wszystko co jest potrzebne Od strony technicznej, projekt może się podobać zarówno z wygladu jak i interface`u.
Temat: Odzież z nadrukiem TRN
W sumie nie gupi pomysł sklep odzieżowy ;D Jak nowy projekt wypali, to będą koszulki i gadżety za składkę klubową (fakt że już nie pod banderami TRN`u). Ale podziwiam zapał NET`a
Temat: poszukiwani producenci odzieży
Witam. otwieram właśnie sklep z pełnym serwisem odzieżowym, tzn szyję i sprzedaję i projektuje na indywidualne zamówienia, odzież, obuwie i dodatki. proszę o kontakt producentów chcących nawiązać współpracę z początkującą bizneswoman
Temat: Sprzedam znany internetowy sklep sportowy - pływacki
Dzień dobry,
jak w temacie, do sprzedania mam znany, profesjonalny, bardzo dobrze wypromowany sklep sportowy.
Poniżej kilka słów o projekcie.
Sklep oferuje wyłącznie markowe towary takich firma jak:
Speedo, Wilson, Adidas, Nike, Reebok, Puma itp.
Asortyment sklepu:
odzież i akcesoria pływackie, obuwie sportowe, torby, plecaki, akcesoria sportowe itp
Z uwagi na główny asortyment, marka bardzo dobrze rozpoznawalna w branży pływackiej.
Dzięki wypracowanej pozycji ma ogromne możliwości dalszego rozwoju z możliwością objęcia pozycji lidera wśród Polskich internetowych sklepów pływackich.
Sklep dzięki profesjonalnym działaniom marketingowym wyróżnia się spośród konkurencji.
Od początku firma konsekwentnie budowała swoją pozycję poprzez profesjonalny wizerunek.
Duży nacisk został położony na profesjonalną prezentację marki, produktów oferowanych w sklepie oraz starannie redagowane teksty reklamowe i informacyjne w tym opisy towarów.
Wszystkie dotychczas przeprowadzone akcje promocyjne dzięki przemyślanej strategii oraz konsekwencji budowania silnej profesjonalnej marki zaowocowały tym, że dziś oferowany sklep to liczący się gracz na rynku Polskich sklepów internetowych.
Silna pozycja oraz zaufanie Klientów budowane dzięki fachowej obsłudze, sprawia że sklep jest profesjonalnym gotowym narzędziem sprzedażowym.
Oferuję gotowy, dobrze prosperujący projekt idealny dla tych, którzy planują rozpocząć sprzedaż przez Internet.
Idealnym Klientem jest właściciel stacjonarnego sklepu sportowego/pływackiego.
Przyszłemu właścicielowi sklepu zapewniamy pełne wsparcie przy wdrażaniu projektu.
Modyfikacja sklepu i dostosowanie go do potrzeb przyszłego właściciela.
Szkolenie w zakresie:
obsługi panelu administracyjnego
nauki wykonywania profesjonalnych zdjęć
podstawowej obróbki graficznej zdjęć
porady specjalistów dotyczące sprzedaży internetowej
podpowiedzi i gotowe rozwiązania jak prowadzić i nadzorować sprzedaż
reklamy zewnętrznej i internetowej
przygotowywania i prowadzenia aukcji internetowych
Proszę o kontakt wyłącznie poważnie zainteresowane osoby.
Sklep sprzedaję w bardzo atrakcyjnej cenie.
Zainteresowanym prześlę pełną specyfikę sklepu.
Pozdrawiam
Mariusz
Temat: Dzień bez foliówki/Walka z foliówkami
Radny Piątkowski walczy z foliówkami
16.02.2009
Coraz częściej w łódzkich sklepach, nie tylko marketach, można usłyszeć zirytowanych klientów. Złość pojawia się w chwili, gdy okazuje się, że zakupów nie ma w co zapakować. Darmowe jednorazówki się skończyły, więc trzeba torbę kupić albo mieć własną.
- Hipermarkety robią na nas świetny interes - irytuje się Monika Wróblewska. - Zasłaniając się modną ostatnio ekologią, zlikwidowały foliówki i każą sobie za nie płacić. W moim osiedlowym sklepie też muszę za każdym razem dopominać się o torebkę, na szczęście jeszcze nie muszę za nią płacić.
Agnieszka Wojtasik opowiada swoją przygodę w Centralu. Kupowała żarówki, oczywiście żadnej torby na zakupy nie miała, a ekspedientka zaoferowała torbę ekologiczną, ale odpłatnie. - Niby żarówka nie jest duża, ale jak się kupuje pięć i ma się do dyspozycji tylko damską torebkę, to trudno się z tym zabrać - mówi Wojtasik. - Rozumiem, że stoisko spożywcze ma torby ekologiczne, ale żeby inne także?! Nie mam nic przeciwko ochronie środowiska, ale róbmy to z sensem.
Podobne sytuacje można obserwować coraz częściej. W tej chwili tylko hipermarket Tesco ma darmowe foliówki, ale tłumaczy, że są ekologiczne. Pozostałe duże sklepy mają tylko torby ekologiczne, za które trzeba zapłacić. Wszystkie tłumaczą to jednakowo, czyli światowymi trendami w ochronie środowiska. Poza tym dodają, że sklep nie ma obowiązku zapewniać torby na zakupy.
W mniejszych sklepach bywa różnie. Foliówki nadal są w aptekach, wielu osiedlowych spożywczo-warzywnych, nie zrezygnowały z torebek także sklepy odzieżowe. Wśród tych ostatnich, szczególnie znanych marek, popularna reklamówka jest formą reklamy sklepu.
- Rezygnację z foliówek uważam za głupotę, do czego klient zapakuje ziemniaki? Albo ser czy wędlinę? - mówi pan Jacek, właściciel niewielkiego sklepu przy ul. Nawrot. - Nie będę miał torebki, to klient pójdzie do kogoś innego i stracę.
Walkę z foliówkami w Łodzi zaczął radny PiS Krzysztof Piątkowski. Najpierw przygotował projekt uchwały rady miejskiej, a kiedy okazała się niezgodna z prawem - powołał obywatelski komitet inicjatywy ustawodawczej. W zbiórce podpisów pod zakazem bezpłatnej dystrybucji foliówek brała udział cała Polska. Nie udało się jednak na czas zebrać wymaganych 100 tys. podpisów i projekt nie trafił do Sejmu. Ale radny ponownie zarejestrował komitet i ponownie zbiera podpisy. Czy się uda - przekonamy się niebawem.
Monika Pawlak - POLSKA Dziennik Łódzki
Temat: Galeria FERIO w Koninie
To trzeba widzieć na zywo. Tam wręcz robota pali im się w rekach
Rozpoczęła się budowa Ferio Konin
W Koninie powstanie nowy kompleks handlowo-usługowy. W ramach projektu wybudowane zostaną dwa budynki: centrum Ferio Konin oraz market budowlany Castorama.
http://www.muratorplus.pl/inwestycje/nowe-inwestycje/rozpoczela-sie-budowa-ferio-konin,17140_30467.htm
Inwestorem kompleksu jest Evolution Epsilon Sp. z o.o. - spółka celowa należąca do RE project development. Projekt architektoniczny wykonały dwa biura architektoniczne: A.R.T. Group Sp. z o.o. oraz Biuro Projektów "Diament". Całkowity koszt inwestycji szacowany jest na około 40 mln. EUR. Generalne wykonawstwo powierzono firmie AST - Polska Sp. z o.o. Oficjalne otwarcie planowane jest na drugi kwartał 2008 roku.
Dla austriackiego dewelopera będzie to już czwarte centrum handlowe w Polsce. Kompleks Ferio Konin powstanie u zbiegu ulic Czereśniowej i Europejskiej, w Starym Mieście koło Konina. Powierzchnia całkowita galerii obejmie 14 tys. mkw, Castoramy zaś około 9 tys. mkw. Oba budynki będą jednopoziomowe. Na zewnątrz inwestor wybuduje parking na blisko 1100 miejsc. W przeciwieństwie do trzech poprzednich inwestycji galeria powstanie na przedmieściach miasta, a nie w jego obrębie. W przyszłości centrum ma zostać rozbudowane o kolejny budynek handlowy.
Galeria Ferio Konin pomieści ponad 50 sklepów i punktów usługowych. Wśród najemców powierzchni centrum znajdują się między innymi tak różnorodne firmy jak: Delikatesy BOMI, sklep odzieżowy Reserved i ReKids, salon Empik, salon obuwniczy Deichmann, salon obuwniczy CCC, salonik prasowy Inmedio, salon odzieżowy CroppTown, sklep z biżuterią Apart, salon z bielizną Esotiq oraz Drogeria Natura.
Temat: Galeria Handlowo-Rozrywkowa "Agora"
Myśle że ma związek z tematem:
Staną inwestycje w centra handlowe
Deweloperzy wstrzymują projekty budowy nowych centrów handlowych. Głównym powodem jest brak rozporządzeń do ustawy o wielkopowierzchniowych obiektach handlowych.
Skargi na ustawę trafiły już do Trybunału Konstytucyjnego, który jednak może wydać wyrok najwcześniej za kilka miesięcy. – Deweloperzy centrów handlowych czekają na wyrok uchylający ustawę. Dlatego wstrzymali kilka czy kilkanaście przedsięwzięć, które są na etapie zaawansowanego projektowania. W kolejnych zatrzymana jest rozbudowa, gdyż zgodnie z ustawą także na to wymagane jest zezwolenie – mówi Piotr Szafarz z Polskiej Rady Centrów Handlowych.
W każdym tego rodzaju obiekcie jest co najmniej 100 – 200 sklepów: odzieżowych, obuwniczych czy jubilerskich, na które czekają najemcy. Tymczasem wolnych lokali na rynku brakuje i wiele firm otwiera placówki głównie w centrach handlowych. Kontrowersyjne prawo przygotowane przez Samoobronę Sejm uchwalił w maju. O odrzucenie ustawy apelowały, oprócz organizacji branżowych, również krajowe firmy handlowe: Alma, Piotr i Paweł, POLOmarket, LPP. Branża liczy na nową ustawę uchylającą obowiązujące przepisy. Może to być jednak trudne. Chociaż PO było przeciwne projektowi, PSL go popierał. Nawet jeśli powstanie projekt nowelizacji, to prace nad nim będą trwały miesiące, a już teraz nie można złożyć wniosku o zgodę na budowę sklepu o powierzchni większej niż 400 mkw. Skargi na ustawę trafiły też do Brukseli. W lipcu przedstawiciele Komisji Europejskiej informowali, że dokładnie zbadają zgodność ustawy z prawem unijnym. Komisja rozpoczęła już bowiem procedury karne przeciwko Francji, Hiszpanii i Holandii, gdzie funkcjonują podobne do polskich przepisy.
http://www.rp.pl/artykul/72755.html
Temat: zaprojektowanie i wykonanie serwisu internetowego
Witam,
Poszukuję osób do zaprojektowania i wykonania serwisu internetowego. Ma to
być serwis "informacyjny" tzn. często uaktualniany i z różnymi bazami
danych, które mają być szybko do znalezienia. Ma to być serwis miejski.
Projekt zakłada:
sport, kultura, rozrywka, forum, firmy itp.)
2. W każdym serwisie będzie jeszcze po kilka "pod-serwisów" (np. w sporcie
będzie: koszykówka, piłka nożna, tenis itp.)
3. W niektórych działach znajdować się będą bazy firm - np. kawiarnie, puby,
sklepy odzieżowe - do których chciałbym, żeby były wyszukiwarki (np. ze
względu na adres, ulicę, dzielnicę, asortyment itp.)
4. W serwisie sportowym chciałbym, żeby w miarę łatwo i szybko można było
aktualizować wyniki. Ważna jest też możliwość uaktualniania tabel i
rankingów.
5. Założenie jest takie, żeby obsługa i aktualizacja serwisu nie była zbyt
skomplikowana i żeby mogły tego dokonywać osoby, które niekoniecznie muszą
biegle znać się na komputerach (czy to wykonalne?).
6. Do tego dochodzi możliwość stworzenia szablonów "wizytówek" firm.
Bardzo proszę wszystkie zainteresowane osoby o kontakt i informację:
1. Jakie byłyby przewidywane koszty przygotowania struktury takiego serwisu?
2. Jakie byłyby przewidywane koszty wykonania projektu graficznego takiego
serwisu?
3. W jakim terminie możliwe byłoby przygotowanie graficzne i techniczne
serwisu?
4. Jakie strony i serwisy dotychczas zaprojektowaliście (proszę podać strony
www)?
Interesuje mnie jak najszybsze rozpoczęcie przygotowywania serwisu.
Serdecznie pozdrawiam,
Michał Dąbrowski
michal(malpa)smart org pl
Temat: TV Manhattan
hmmm niestety na necie nie widzę odcinków nowych
to jest spis (nie wszystkich raczej) odcinków
1. Apteka
2. Architektura wnętrz
3. Autoszrot
4. Butik
5. Biuro turystyczne
6. Camping
7. Catering
8. Centrum nurkowe
9. Dom weselny
10. Dziecięce centrum rozrywki
11. E-biznes
12. Firma przewozowa
13. Firma transportowa
14. Firma komórkowa
15. Firma kurierska
16. Firma vendingowa (automaty)
17. Fundacja
18. Kawiarnia
19. Kawiarenka internetowa
20. Kiosk z prasą
21. Kiosk
22. Lokalna gazeta ogłoszeniowa
23. Myjnia samochodowa
24. Mała gastronomia
25. Organizowanie rozrywki
26. Odzież używana (2 wersje)
27. Paintball
28. Pensjonat
29. Pizzeria
30. Pieniądze na start
31. Pomysł na firmę
32. Pośrednictwo pracy
33. Prace na wysokościach
34. Projektowanie stron WWW
35. Internet radiowy
36. Radio internetowe
37. Renowacja mebli
38. Resturacja
39. Siłownia
40. Serwis komputerowy
41. Serwis kanapkowy
42. Skateshop
43. Sklep dla dzieci
44. Sklep modelarski
45. Sklep spożywczy
46. Sklep obuwniczy
47. Sklep miesny
48. Sklep komputerowy
49. Szkoła językowa
50. Solarium
51. Stacja LPG
52. Stacja benzynowa
53. Stadnina koni
54. Szkoła jazdy
55. Ubezpieczenia
56. Urządzanie ogrodów
57. Warsztat samochodowy
58. Wypożyczalnia nart
59. Wypożyczalnia video
60. Wypożyczalnia samochodów
61. Zakład krawiecki
62. Zakład meblowy
63. Zakład fryzjerski
64. Żłobek
części z tego nie wrzuciłem (chyba ) by the way wyczytałem że gdzieś odcinki są na onecie
Temat: Powrót Alpinusa ?
Tak o Campusie i Alpinusie
Euromark Polska S.A zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży i sprzętu outdoorowego. Firma działa na polskim rynku od 1993 roku. Pod koniec września 2006r. Spółka Euromark zadebiutowała na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.
Euromark jest właścicielem następujących marek: CampuS, Alpinus i Stir Crazy. Pierwsza z nich, wprowadzona w 1997 roku, oferuje uniwersalne produkty outdoorowe skierowane do szerokiej grupy użytkowników i charakteryzujące się przystępną ceną. Marka Alpinus, (pozyskana w 2004r.), odpowiada potrzebom najbardziej wymagających użytkowników, skłonnych zapłacić za profesjonalny sprzęt i najwyższej jakości odzież outdoorową. Młodzieżowa marka Stir Crazy została wprowadzona w roku 2006r., a jej oferta w założeniu ma łączyć modę miejską z trendami odzieży outdoorowej.
Wszystkie produkty marki CampuS i Alpinus są projektowane w Polsce przez zespół projektantów z wieloletnim doświadczeniem outdoorowym.
Produkcja jest dywersyfikowana poprzez zlecanie jej na Dalekim Wschodzie, w Zachodniej Europie i w Polsce. W 2005 r. sfinalizowano proces wdrażania kompleksowych procedur kontroli jakości produkcji w Chinach i dostaw przyjmowanych w Polsce.
Firma Euromark Polska S.A w Polsce współpracuje ze 180 partnerami handlowymi zaopatrującymi ok. 240 sklepów detalicznych, 15 agentami prowadzącymi 25 sklepów agencyjnych oraz posiada 6 własnych sklepów działających pod marką Planet Outdoor. Ok. 35% przychodów firmy pochodzi ze sprzedaży poza granicami Polski. Produkty marki CampuS można zobaczyć na ulicach Polski, Wielkiej Brytanii, Rosji, Czech, Słowacji i Litwy. Zgodnie z danymi pro-forma, za rok obrotowy kończący się w lutym 2006 (ze względu na sezonowość sprzedaży) Euromark uzyskał skonsolidowane przychody na poziomie 82,4 mln złotych, wypracowując 8,1 mln złotych zysku netto (po korekcie straty nadzwyczajnej w wysokości 1,6 mln złotych).
Spółka planuje dynamiczny rozwój sieci sprzedaży - zwiększenie liczby punktów sprzedaży, między innymi poprzez otwarcie 40 salonów Planet Outdoor w ciągu najbliższych 4-5 lat, umocnienie pozycji rynkowej funkcjonujących placówek prowadzonych przez niezależnych partnerów, a także uruchomienie własnych sklepów w krajach Europy Środkowo-Wschodniej i Zachodniej.
Temat: Paris - projektantka o.O
Paris Hilton przyznała ostatnio, że zaprojektowanie własnej linii odzieżowej jest spełnieniem jej marzeń. Ubrania sygnowane przez Paris są w sprzedaży od 16-tego sierpnia w sieci butików Kitson (zobacz: http://www.pudelek.pl/artykul/4471/ubierz_sie_jak_paris/ )
Własna linia odzieżowa zawsze była moim marzeniem - powiedziała 26-letnia dziedziczka podczas imprezy w Los Angeles. Dlatego ciężko nad nią pracowałam przez ostatni rok. Uwielbiam zajmować się modą, projektowaniem. To sprawia, że czuję się kreatywna.
W skład kolekcji Paris wchodzą buty, dżinsy oraz koszulki, które projektantka określa jako bardzo "wygodne i uniwersalne". Hilton zrobiła je przede wszystkim z myślą o swoich przyjaciołach:
To tak jakbym przekazywała coś z mojej szafy do ich szafy. Jestem tym bardzo podekscytowana. Wszystkim moja kolekcja bardzo się podoba! Chciałam po prostu zrobić ubrania, które byłyby wygodne i dawałyby ludziom trochę radości - dodała.
Dochody z pierwszego dnia sprzedaży ubrań Paris zostały w całości przekazane na Szpital Dziecięcy w Los Angeles.*
Jak to jednak bywa w przypadku Hilton, nie obyło się bez sensacji. Otwarcie butiku Kitson w dniu wypuszczenia na rynek jej kolekcji spowodowało chaos na ulicach Los Angeles. Policja musiała pomóc pracownikom sklepu opanować oszalały tłum, który za wszelką cenę chciał dostać się do sklepu i osobiście skorzystać z porad Paris.
O ciekawe ile takie jeansy i koszulka mogą kosztować jak zaprojektowała to Paris. Zaczekam na fotki a później wyrażę opinię.
* To chociaż dobrze że poszło na szpital a nie do kieszeni sklepu. Paris się na coś przydała
(pudelek.pl)
Temat: The Sims 2 Moda z H&M
The Sims™ 2 Moda z H&M® - akcesoria
Do świata The Sims 2 postanowiliśmy przenieść koncern ustanawiający najnowsze trendy we współczesnej modzie!
Teraz Twoje Simy będą wyglądać jeszcze lepiej, dobierając swoje ciuchy spośród szerokiej gamy damskich i męskich ubrań: sukienek, jeansów i innych kreacji, a także pokaźnego zbioru niebywale modnych akcesoriów. Wszystkie przedmioty powstały w wyniku inspiracji rzeczywistymi projektami firmy H&M®.
Zaprojektuj własny sklep z modą, wzorując się na wnętrzach lokali tej dyktującej nowe trendy w modzie firmy, albo stwórz własny pokaz mody, na którym Twoi Simowie pokażą swoje ulubione ubrania na wybiegu. Tak czy inaczej, wszyscy przekonają się o ich doskonałym guście.
Zaglądaj Simom do szafy, projektuj własne sklepy sieci H&M® i pomóż swoim ulubieńcom stawiać pierwsze kroki w świecie mody!
Wersja językowa: Polska
Premiera: 8 czerwca 2007
PEGI:
:: Twój własny styl na wakacje
Ubieraj Simy w modne ubrania, pełne żywych kolorów. Właśnie to jest na topie w tym sezonie! Nie zapomnij dobrać odpowiednie do stroju akcesoria.
:: Świątynia nowych trendów
Zaprojektuj wnętrze własnego sklepu H&M® lub skorzystaj z gotowych wzorów i otwórz kameralny butik dla najbardziej wytwornych klientów.
:: Lansuj modę
Przygotuj pokaz mody, w trakcie którego zaprezentowane zostaną Twoje ulubione ubrania marki H&M®.
:: Wybrane ubrania/przedmioty:
Simowie z pewnością przykują spojrzenia innych, krocząc ulicami ubrani w odzież zainspirowaną prawdziwymi projektami marki H&M®. Pokaż swoje wyczucie smaku i przebierz ich w te śmiałe, krótkie spódniczki, modne koszulki oraz inne, przyciągające uwagę stroje i dodatki.
• Twoja Simka będzie wyglądać swobodnie, lecz urzekająco w eleganckiej koszulce, gładkich spodniach, skórzanych sandałach i naszyjniku z koralikami.
• Twój Sim zajmuje się poważnymi interesami, ale to nie znaczy, że musi wyglądać sztampowo! Ubierz go w fantastyczny garnitur w niebieskie prążki. Lub w doskonały sposób połącz luz i elegancję, wybierając koszulę i krawat w kropki.
• Za pomocą oszczędnie wykorzystującego powierzchnię wystawienniczą stołu możesz sprawić, że dowolnych rozmiarów sklep będzie wydawał się ?pełen marzeń i możliwości?. Równie niezastąpiona okaże się kurtyna. Czy używasz jej jako tła dla prezentacji swoich najlepszych kolekcji mody, czy jako elementu budującego nastrój, albo jako tymczasowej osłony, by schować niemodne rzeczy sprzed roku.
źródło simy.bloog.pl
Temat: Focus Park Zielona Gora
Artykul z Gazety Lubiskiej z dnia 22 Lutego 2006
Centrum bogactw
Coraz blizej budowy Focus Parku. Do konca miesiaca magistrat ma otrzymac kompletny projekt przyszlego centrum handlowego.
Budowa centrow handlowych Focus Park nabiera tempa. W Rybniku rozpoczelo sie stawianie obiektu, w Bydgoszczy firma dostala wlasnie pozwolenie na budowe. W Zielonej Gorze na razie cisza... Od kiedy konserwator zabytkow zatwierdzila projekt rewitalizacji Polskiej Welny, dokumenty leza w urzedzie miejskim. - Firma nie zlozyla kompletu dokumentacji niezbednej od otrzymania pozwolenia na budowe - mowi rzecznik prezydent Aleksander Dziacko. - Jesli tylko wplyna wszystkie dokumenty, nie bedzie przeszkod z wydaniem pozwolenia.
Najpierw buldozer potem budowlancy
Wszystko wskazuje na to, ze komplet papierow pojawi sie w magistracie w tym tygodniu. - Liczymy na to, ze w polowie marca otrzymamy pozwolenie na budowe i rozpocznie sie inwestycja - mowi Agnieszka Drucis z firmy Parkridge CE Retail.
Na poczatek planowane sa wyburzenia - obiektow i scian, na ktore pozwolil konserwator zabytkow. Potem zbudowana zostanie hala centrum handlowego, na koniec inwestor zostawil rewitalizacje zabytkowych scian Polskiej Welny.
Centrum handlowo-rozrywkowe ma ruszyc za rok, przed Wielkanoca. Czy to mozliwe? Poslizg juz jest, wczesniej byla mowa o otwarciu obiektu w 2006 r. - Mamy harmonogram i na razie sie go trzymamy - zapewnia A. Drucis.
Deptak wokol Polskiej Welny?
Parkridge zagospodaruje tez teren wokol Polskiej Welny. Wedlug naszych informacji, wciaz tocza sie dyskusje, co firma mialaby zrobic. Miasto chce rowniez remontu ulic, skrzyzowania, drog. Czy tak bedzie? - Szczegolow porozumienia nie wyjawiamy, bo jeszcze nie jest ono podpisane - uslyszelismy w warszawskiej spolce. - Ale trzeba, oczywiscie, zajac sie otoczeniem wokol przyszlego centrum. Chodnikami, laweczkami, dojazdami...
Na razie jednak wciaz nie ma zgody, za ile beda te remonty i na czyj koszt.
Polowa powierzchni handlowej przyszlego Focus Parku zostala juz wynajeta - glownie przedstawicielom duzych i markowych sieci, odziezowych, rozrywkowych. W bylej Polskiej Welnie bedzie m.in. multikino Cinema City, sklepy marek Esprit, Hugo Boss, Mango, Mexx, Wallis, Aldo, sklep z towarami dla dzieci Smyk, a takze placowki sieci Empik.
Temat: Inwestor prywatny - Galeria Czarnowska
Powiem tak: Faktycznie projekt i wykończenie budynku troche odbiegają od stylu, w jakim robi się nowoczesne obiekty takie, jak np Pasaż Świętokrzyski, ale i tak uważam, że nie jest tak źle, gdyż obiekt nie jest pomalowany na jakieś brzydkie, jaskrawe kolory. Powiedziałbym , że jest poprostu stonowany i nie rzuca się bardzo w oczy. Może dzieki temu poprostu nie zakłóca otoczenia
Wczoraj byłęm tam poraz pierwszy. Dziwię się osobie, która napsiała, że tam jest używana odzież! Sklpey są zrobione dośc elegancko, niektóre nawet bardzo elegancko. Cała ta Galeria składa się z dwóch pięter. Na pierwszym o ile sie nie myle są już otwarte wszytskie sklepy, a na drugim jeszcze nie. Prawdopodobnie już niedługo znajdzie się tam zaraz przy wejściu do galerii przeszklona winda.
Jeśli chodzi o same sklepy..., No cóż, to trzeba poprostu samemu zobaczyć. Takich firmowych, jak np ACTIV nie ma, ale za to są inne też ciekawe.
Parking co prawda niewielki, ale jest. Wybrukowany kostką(niestety dojazd od składowej, obok hotelu. Z tego, co czytałem, to właściciel obiecuje wyburzenie sąsiednich ruder. Trzymajmy go za słowo
a to, że sie reklamują-no cóż. Takie są prawa rynku Miejmy nadzieję, że reklama zwiększy obroty, a dzieki temu inwestor jeszcze bardziej postara się zadbać o otoczenie.
Acha. ktoś sie pytał o godziny otw. Z tego, co pamieatm to na tygodniu 10-19, w sobote 9-15
chciałbym jeszcze coś dodać do osoby, która porównała to z puchatkiem. Otóż Puchatek(tak samo jak i "Katarzyna " są odnowione tylko z zewnątrz. A w środku-masakra. Wystarczy spojrzeć na rozwalające się sufity
Ja jednak mimo wielu nagatywnych opinii na forum jestem na "TAK"
Piszcie, co Wy sądzicie o budynku i o sklepach które w nim się mieszczą. Pozdrawiam
Temat: Jak rozwinąć małą Markę Odzieżową
Witajcie !
Jestem właścicielem malutkiej marki odzieżowej outlawlimited.com
Produkujemy wyłącznie limitowane kolekcje odzieży hip-hop, urban (tzw. mody ulicznej).
Firma została założona w zasadzie dla zabawy, z pasji do projektowania i tworzenia mody młodzieżowej.
Przeznaczyłem na ten cel niewiele ponad 40 tyś zł.
Niestety stało się tak że koszty przygotowania produkcji, zakupu materiałów itd okazały się nieco wyższe niż początkowo planowane.
Miałem zaplanowane 5-6 tysięcy zł budżetu reklamowego które w efekcie skurczyło się do zera. Z drugiej strony nie mogłem pozwolić sobie na braki w materiałach - przeznaczyć 6 tysięcy na reklamę a nie mieć gotowego produktu. W głównej mierze przekroczenie budżetu produkcyjnego spowodowane było wysokimi kosztami produkcji różnego rodzaju wykrojników, wzorów, modeli etc.
Te koszty nie będą się powtarzały podczas pracy przy kolejnych produkcjach toteż nie martwie się że w przyszłości budżet zostanie niedokładnie oszacowany. Dodatkowo produkcja pierwszej kolekcji okazała się świetną nauką jak cały ten interes działa. Dzięki temu mam pojęcie jak zaoszczędzić materiały, zadbać o jakość i zaoszczędzić pieniądze.
Podczas pracy przy pierwszej kolekcji musiałem pójść na wiele kompromisów jeżeli chodzi o ceny, produkcję itp co poskutkowało gotowym wyrobem który w zasadzie nie jest takim jakim chciałem aby był.
Tak czy inaczej wiem już jak produkować taniej, lepiej jakościowo i przede wszystkim jak stworzyć produkt atrakcyjny wizualnie (ponieważ w obecnej sytuacji mam co do tego spore wątpliwości).
Stanęło na tym że marka nie była rozreklamowana. Nawiązałem współpracę z kilkoma sklepami w Polsce - one pośredniczą w sprzedaży moich produktów na zasadzie komisu. Sprzedaje też poprzez sklep na stronie internetowej marki.
Niestety istnieje na rynku już 4 miesiące a sprzedaż osiąga 10% wyprodukowanej kolekcji, co wynosi raptem kilka tysięcy złotych.
Ja osobiście mam się dobrze, mam dobrze płatną pracę toteż daje radę spokojnie opłacać rachunki, także firma nie musi na mnie zarabiać - ale chciałbym aby się stopniowo rozwijała. Mam masę pomysłów na kolejne realizacje - tymczasem nie jestem w stanie nic zrobić.
Może macie jakieś pomysły jak dalej pokierować moimi działaniami aby popchnąć markę w odpowiednim kierunku ?
Biznes Forum już wiele razy okazywało się dla mnie kopalnią pomysłów i wielu z was jest genialnymi strategami toteż mam nadzieję że rozwinie się tutaj pouczająca dyskusja.
Wiem że samemu nie zbuduję firmy która ma szansę zaistnieć na rynku.
Liczę żę wasze rady okażą się pomocnymi narzędziami .
Pozdrawiam
Tomek
Temat: Jeszcze o Forum
Nowi najemcy w FORUM
Umowy zostały już podpisane, wszystko zatem wskazuje na to, że we wrześniu w Centrum Handlowym FORUM działalność rozpocznie trzech nowych najemców. Obok sklepu znanej sportowej marki znajdzie się również miejsce dla oferty lokalnych przedsiębiorców.
Firmy Nike nie trzeba nikomu przedstawiać. Sportowa odzież i sprzęt ze znanym logotypem w kształcie haczyka od lat już cieszą się sporym uznaniem. Oprócz nich z początkiem przyszłego miesiąca w CH FORUM otwarta zostanie kwiaciarnia SEPIA oraz grecka tawerna, której właścicielami są przedsiębiorcy z Gliwic.
- Cały czas optymalizujemy ofertę Centrum pod kątem potrzeb naszych klientów. Stawiamy na znane sieci handlowe, ale również bierzemy pod uwagę ciekawe pomysły lokalne – deklaruje Agnieszka Mielcarz, dyrektor CH FORUM.
Gdzie szukać nowych najemców? Sklep Nike o powierzchni 201 m2 znaleźć będziemy mogli na pierwszym piętrze, kwiaciarnia o pow. 27 m² zajmie lokal na parterze, a restauracja z greckimi przysmakami o wielkości 60 m² zlokalizowana zostanie na poziomie ”-1”, na wprost nowo wybudowanego wejścia do Centrum Handlowego FORUM.
Jak wyjaśnia Agnieszka Klimczyk z biura prasowego CH FORUM, to nie jedyne zmiany jakie czekają Centrum jesienią. - Obecnie Centrum Handlowe FORUM rozpoczęło także proces komercjalizacji food courtu, w którym swoje miejsce znajdzie ok. 5 nowych najemców gastronomicznych. Do ich dyspozycji będzie w pełni przygotowana przestrzeń wraz ze wspólną częścią konsumpcyjną.
Przypomnijmy, że food court, o którym mowa, to przestrzeń przeznaczona na cele gastronomiczne zlokalizowana w sąsiedztwie Cinema City, a także na dwóch antresolach znajdujących się powyżej. Kilka miesięcy temu jury, w skład którego wchodziła dyrekcja FORUM oraz architekci, rozstrzygnęło konkurs na koncepcję zagospodarowania tego miejsca, skierowany do studentów Wydziału Architektury Politechniki Śląskiej. Największe uznanie zdobył projekt Jolanty Rzepeckiej i Łukasza Rozkosza, którego wizualizacja przywodzi na myśl miejsce „zatopione” w chmurach.
Temat: [Lubin] CUPRUM ARENA
Startuje Cuprum Arena w Lubinie
Sylwia Zimnicka
Monitor Nieruchomosci
LUBIN. Otwarto pierwsze w Polsce centrum handlowe wyglądem przypominające stadion. Cuprum Arena stoi na planie koła o średnicy 150 metrów. Centrum liczy 72 tys. mkw. powierzchni. Inwestycja kosztowała 300 mln zł.
Cuprum Arena to pierwszy tego typu obiekt handlowy w całym regionie Zagłębia Miedziowego. Położona jest w samym centrum Lubina, między ulicami Wrocławską, gen. Władysława Sikorskiego oraz Mikołaja Kopernika. Inwestorem i wykonawcą budynku jest spółka Prestiż MGC Inwest. Natomiast za projekt architektoniczny odpowiada Studio ADS.
Za projekt architektoniczny Cuprum Arena odpowiada Studio ADS. fot.: mat. prasowe W budowie nowego centrum wykorzystano granit, szkło, stal, drewno, a także płyty z aluminium w kolorze miedzi. Mają one nawiązywać do najważniejszego bogactwa regionu. Obiekt powstał na planie koła o 150-metrowej średnicy, w które wpisane są trójkątne korytarze. W miejscach, gdzie trójkąt styka się z kołem, znajdują się szklane ściany, skąd rozciąga się widok na panoramę miasta. Sześciokondygnacyjny budynek ma 25 metrów wysokości i zakończony jest kopułą o 30-metrowej średnicy. Nad zachodnim wejściem znajduje się olbrzymia tafla szkła podwieszona na konstrukcji linowej.
Wewnątrz obiektu jest 10 par ruchomych schodów oraz 8 panoramicznych wind, których konstrukcja nawiązuje do szybów kopalnianych. - Najtrudniejszym wyzwaniem od strony technicznej była budowa tak dużego, wielokondygnacyjnego obiektu na terenie wyrobisk górniczych. W Polsce i chyba w Europie nie ma podobnej realizacji - mówi Przemysław Borkowicz ze Studia ADS.
Na ponad 34 tys. mkw. powierzchni handlowej znajduje się 130 sklepów i punktów usługowych. Za pozyskiwanie najemców odpowiedzialna jest firma Mallson Polska. Wśród nich są m.in. delikatesy Alma, Saturn oraz ponad setka salonów znanych marek odzieżowych i obuwniczych. W nowym centrum jest też 13 restauracji i kawiarni. W Cuprum Arena znajduje się też multipleks z pięcioma salami oraz klub fitness, a także centrum biurowe o powierzchni 2,5 tys. mkw. Wewnątrz budynku mieści się 500 miejsc parkingowych, a dodatkowe 400 na zewnątrz. W ramach projektu powstał także amfiteatr. W przyszłości planowane jest dodatkowo oczko wodne wraz z fontanną.
Temat: [06.04.2008]Weź udział w sondzie i wygraj nagrody!
O projekcie MDT-Embros Shop
Projekt MDT-Embros Shop powstał dzięki współpracy agencji MDT oraz klubowej marki odzieży Embros. Główną działalnością MDT-Embros będzie produkcja oraz dystrybucja odzieży, a także innych gadżetów reklamowych ściśle związanych z agencją MDT oraz wszystkimi evntami z pod znaku MDT. Najbliższa kolekcja, która zostanie wprowadzona na początku maja będzie zaprojektowana pod Sunrsie Festival 2008. Będą to głównie koszulki, polówki, longsleevy, bluzy, smycze itp., zarówno dla Panów jak i Pań. Produkty będą charakteryzowały się wysoką jakością materiału, dużą oryginalnością oraz ambitnymi projektami nadruków. Z pewnością nie będą to przeciętne t-shirty z samym logo Sunrsie, lecz bardziej artystyczna odzież. Gwarantem jakością będzie marka Embros, która od lat tworzy produkty lepsze jakościowo. Planujemy również wprowadzenie produktów, które nie będą posiadały dużych napisów Sunrise, lecz odpowiednią grafiką nawiążą do całego festiwalu. Wszystkie produkty będą do kupienia w naszym internetowym sklepie www.mdt.embros.pl.
MDT-Emros zaprasza wszystkich do udziału w szybkiej sondzie, w której dostajecie możliwość wyboru projektów nadruku na ubrania Sunrise Festival 2008. Dzięki Waszej opinii zostaną wybrane projekty najpopularniejsze oraz te, które otrzymają najwyższe noty. W sondzie oceniajcie wyłącznie projekty, nie kolorystykę, ponieważ zostanie ona dopasowana pod odpowiednią odzież! Nie trzeba oceniać wszystkich produktów, można ocenić tylko wybrane projekty! Z pośród osób, które wezmą udział w sondzie wylosujemy pięciu zwycięzców, którzy otrzymają nagrodę w postaci ubrania z kolekcji Sunrise Festival (wzór, rozmiar i kolor do wyboru)! Skala oceny: 1- najniższa ocena, 10 – najwyższa ocena.
>>>>> MDT EMBROS <<<<<
Temat: Plan zagospodarowania Łaciny
Nowe centrum handlowe powstanie nad Maltą
Marta Tylenda
2007-05-29, ostatnia aktualizacja 2007-05-29 19:13
Półtora tysiąca miejsc pracy, dwa tysiące miejsc parkingowych, 125 mln euro kosztów budowy - to tylko kilka liczb związanych z budową centrum rozrywkowo-handlowego galeria Malta.
Wczoraj pod obiektem, którego budowa ruszyła na początku roku, został uroczyście wmurowany kamień węgielny. Galeria, położona w bezpośrednim sąsiedztwie Jeziora Maltańskiego, powinna być gotowa pod koniec przyszłego roku. Inwestor, hiszpańska firma Neinver, oblicza, że koszty budowy centrum sięgną 125 mln euro. - To będzie wyjątkowe miejsce, na stałe związane z terenami rekreacyjnymi nad jeziorem - zapewnia Barbara Topolska, dyrektor generalny Neinver.
Czym galeria będzie się różnić od innych poznańskich domów handlowych? Jak planuje inwestor, jedna z trzech kondygnacji budynku będzie zajęta przez centrum fitness i SPA. W galerii znajdzie się wielosalowe kino. Zaplanowano tam także hotel ze 120 pokojami. - Chcielibyśmy, żeby był to obiekt czterogwiazdkowy, bo to wyjątkowe miejsce zasługuje na luksus - mówi Topolska.
Część handlowa galerii Malta zajmie jedną trzecią całej powierzchni budynku. Wypełni ją dwieście sklepów i punktów usługowych, w tym największy w Polsce salon znanej firmy odzieżowej H&M. Znajdą się tam także restauracje i kawiarnie. Pod całością powstanie parking dla 2 tys. samochodów.
Do zielonych terenów nad Maltą ma nawiązywać fasada budynku. Zostanie wykonana z drewna i szkła, zdobić ją będą motywy roślinne.
Obiekt ma być też gęsto obsadzony zielenią. Żeby jeszcze bardziej związać galerię z terenami nad Maltą, z budynku nad jezioro przez ul. abpa Baraniaka zostanie przerzucona kładka dla pieszych.
Inwestor przewiduje, że w galerii znajdzie pracę ponad półtora tysiąca osób.
Budowę centrum handlowego, zwanego pierwotnie Komandorią, planowano w tym miejscu od kilku lat. Początkowo do inwestycji przymierzała się duńska firma TK Development. Ostatecznie projekt przejął hiszpański deweloper.
Źródło: Gazeta Wyborcza Poznań
http://miasta.gazeta.pl/poznan/1,36001,4186966.html
Temat: Psychika i temperament u osób z AZS
track4demos- calkowita racja:) Fajnie, ze i tutaj jestes aktywny:)
Fiona jest strasznie fajna dziewczyna-wnioskuje po postach, do tego madra, zabawna-wiec coz jeszcze potrzeba? Ale wiem co to znaczy sie wstydzic i chowac przed facetami:( Mojego poznalam na gg, kiedy czasem pisalam mialam cale lapki zabandazowane i wylam z bolu:( I tak poznalismy sie przez pol roku:) Pozniej sie spotkalismy i problemy z atopia same wyszly, Pawel jest do rany przyloz, jak tylko moze stara mi sie pomoc... I jemu to zupelnie nie przeszkadza, ze mam oczy zapuchniete, czerwone, czy buzie wysypana ( jak teraz). Ale chce podkreslic, ze rozumiem Fione, bo ja sobie niewyobrazalam, ze ktos moze trzymac mnie za reke, dotykac itp-a jak widac to zupelnie normalna sprawa:) I mysle, ze Fiona mimo swojej postawy trafi na faceta i nie bedzie w stanie sie mu oprzec- wtedy chcac nie chcac wyjdzie z domku zolwia:)
Problemy z praca to inna historia u mnie:( Jakis czas temu(kilka lat) dostalam 3 grupe niepelnosprawna, tam panowie sie zalamali jak zobaczyli moja skorupe na rekach, jak ich wyprostowac nie moglam. Pokazalam dokumentacje ode alergologa, dermatologa, okulisty itd, panowie spytali w jakiej szkole jestem, powiedzialam, ze technikum odziezowe, jako ze lubie szyc, projektowac i bawic sie w te klocki... Zmiana zawodu-padlo pytanie na jaki?. Podsuneli praca w radio taxi, kiosk-tam gdzie ludzie nie widza rak.... To bylo smutne:( Pracowalam w sklepie, zostalam zwolniona-ludzie nie mogli patrzec na moje rece, w biurze to samo, zalozylam swoja dzialalnosc-kontakt z pieniedzmi-non stop-wysypalo mnie tak, ze przez caly rok nie mialam przerwy, nie spalam po nocach, drapalam a rano do pracy, w tym okresie non stop sterydy:( Teraz mozna powiedziec, ze mam labe:( Nie pracuje poki co, ucze sie jezyka, zajmuje domem, haftuje xxx- co powinno byc mi zabronione (nikiel, chrom mnie uczula). Praktycznie z niczym nie powinnam sie stykac, nie gotowac w garnkach, nie uzywac zadnej chemi (kosmetyki), a to jest nie do uniknieca:( Ehh sie rozpisalam:) Naprawde strasznie lubie tutaj byc, wiem, ze nie jestem sama, ze ze mna nie jets tak najgorzej. I jeszcze powiem, ze dla mnie to skandal, ze nie dosc ze wszyscy tak cierpimy to wiele firm zdziera z nas kase za leki, za masci, za emolienty itd... A Elidel i reszta to szkoda gadac... Powinni sie wstydzic:( Pozdrawiam
Temat: Gospodarka - Polska
Polska straci duże inwestycje?
Piotr Miączyński, les 2008-04-28, ostatnia aktualizacja 2008-04-28 20:47
PSL paraliżuje prace nad zniesieniem ustawy ograniczającej budowę super- i hipermarketów. A resort gospodarki od ponad pół roku nie wydaje do ustawy rozporządzeń
Resort gospodarki zaś od ponad pół roku nie wydaje do ustawy rozporządzeń. - Hipermarkety, centra handlowe wstrzymują się z budową sklepów. Chcą zainwestować 3 mld euro, ale nie mogą. Jeśli taki pat potrwa jeszcze kilka miesięcy, pieniądze wyciekną na Ukrainę lub do Rumunii. Żaden inwestor nie będzie czekał na łaskawe pozwolenie, że może je wydać akurat w Polsce - ostrzega Andrzej Maria Faliński z Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji, która zrzesza duże sklepy.
- Obecnie budujemy sklepy na podstawie pozwoleń na budowę wydanych przed wejściem w życie ustawy, czyli najpóźniej siedem miesięcy temu. Od września ub.r. inwestycje w sklepy o powierzchni sprzedaży powyżej 400 m kw. są zablokowane - opowiada Przemysław Skory z sieci Tesco. I dodaje: - Nigdzie w całej Polsce nie wydano ani jednego pozwolenia na większy sklep.
Tylko Tesco w tym roku chciało zainwestować 0,5 mld zł. - Ustawa nam to uniemożliwia, bo brakuje do niej rozporządzeń - opowiada Skory. - Nie wiadomo, jak ją stosować.
Problem mają nie tylko super- i hipermarkety, ale również sklepy odzieżowe, AGD, sklepy z elektroniką użytkową, księgarnie, salony samochodowe, sklepy meblowe i nowoczesne wielobranżowe centra handlowe. - Nie jesteśmy w stanie przebić się ze swoimi argumentami do rządu - rozkłada ręce Anna Szmeja-Kroplewska z Polskiej Rady Centrów Handlowych.
Ustawę, która wprowadza wielostopniowy system zezwoleń na budowę dużych sklepów, przepchnęła przez Sejm ubiegłej kadencji Samoobrona do spółki z PiS i LPR oraz przy poparciu PSL.
- Samoobrona wymusiła na PiS jej uchwalenie. A PiS ustawę poparł, żeby mu się koalicja nie rozpadła. Wszyscy wiedzieli, że to złe prawo. Mówili o tym: UKIE, UOKiK, RPO, eksperci w Sejmie i Senacie. I co? I nic. Polityka była ważniejsza niż rozsądek - wspominał w "Gazecie" kilka miesięcy temu wiceminister gospodarki Adam Szejnfeld, dodając, że będzie to jedna z pierwszych rzeczy, jaką zmieni PO.
Dziś Szejnfeld na pytania "Gazety" o termin uchylenia ustawy nie odpowiada. Nie wiadomo także, czy i kiedy pojawią się do niej rozporządzenia - tu wody w usta nabrał cały resort gospodarki.
Teoretycznie prace nad uchyleniem ustawy prowadzi parlament. Zarówno Lewica, jak i posłowie PO złożyli w Sejmie projekt ustawy, która likwiduje ograniczenia. Na razie kończy się jednak tylko na słowach.
- To skandal. Ustawa o ograniczeniach powinna być dawno temu uchylona. Prace nad naszym projektem i projektem PO wstrzymuje szef komisji gospodarki Wojciech Jasiński z PiS - zarzuca Tomasz Garbowski z Lewicy.
Jasiński: - Niczego nie blokuję. Ustawy przetrzymuje marszałek Sejmu.
Andrzej Czerwiński z PO: - Pytałem marszałka Bronisława Komorowskiego, czemu przetrzymuje projekty. Odpowiedział, że czeka na opinię rządu. Jak ją dostanie, prace ruszą z kopyta. Wydobycie opinii od rządu powierzyliśmy posłowi Januszowi Palikotowi.
Palikot: - W środę spotykam się w tej sprawie z ministrem Sławomirem Nowakiem z kancelarii premiera. Będę go namawiał, żeby wyrzucić ustawę do kosza. Przyznam szczerze, że nie wiem, jakie będzie stanowisko rządu.
Jak ustaliliśmy, sprawa ograniczeń w budowie dużych sklepów jest kością niezgody między PO a PSL. - Waldemar Pawlak jest skłonny poprzeć w tej kwestii PO. Na przeszkodzie stoją jednak rozgrywki partyjne z szefem resortu rolnictwa Markiem Sawickim, który chce, aby ograniczenia dalej obowiązywały, bo pomagają polskiemu handlowi - twierdzą nasze źródła.
Bez PSL Platforma nie jest w stanie wyrzucić ustawy do kosza. Weto w tej sprawie postawi bowiem prezydent. PO strategicznie czeka więc, aż ustawę uchyli Trybunał Konstytucyjny. Wniosek do TK w tej sprawie złożyła w ubiegłym roku organizacja pracodawców PKPP "Lewiatan" oraz Rzecznik Praw Obywatelskich. Wskazują m.in., że ustawa nierówno traktuje podmioty gospodarcze.
Terminu rozprawy jeszcze nie wyznaczono. Polska Rada Centrów Handlowych kilka dni temu wysłała do Trybunału prośbę o przyspieszenie prac.
Źródło: Gazeta Wyborcza
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/ ... 64684.html
Temat: [Wrocław] Rozbudowa Domu Towarowego RENOMA
Renoma z Renomą - nowoczesna galeria handlowa w historycznych wnętrzach
Sztandarowy przykład architektury modernistycznej i jeden z najbardziej znanych domów handlowych Wrocławia przechodzi najważniejszą w swojej długoletniej historii metamorfozę â âźRenomaâ powiększa się o nowe skrzydło i renomowanych najemców.
Drugie narodziny Renomy.
Tak bogate dziedzictwo i przeszłość odradza się obecnie w nowoczesnej formie jako galeria handlowa Renoma. Połączy ona w jedną całość zabytkowy modernistyczny budynek oraz dobudowywane właśnie nowe skrzydło od strony ul. Czystej. Inwestycja przywróci historycznemu obiektowi świetność z czasów jego otwarcia, nadając jednocześnie właściwą rangę na miarę jego dziedzictwa i współczesnych wysokich standardów nowoczesnej galerii handlowej. Inwestor - Centrum Development & Investments S.A. â zaprosił do współpracy wrocławską Pracownię Projektową Maćków oraz z londyńską firmę Benoy, które wspólnie z firmą Arup opracowały projekt nowej części oraz renowację zabytkowej Renomy. Całkowita powierzchnia obiektu będzie liczyła prawie 100 tys. mkw., natomiast powierzchnia handlowa â 31 tys. mkw. W sumie na pięciu kondygnacjach w obu połączonych skrzydłach budynku znajdzie się ponad 120 sklepów i butików.
- Renoma w nowej aranżacji zachowa historyczne dziedzictwo ekskluzywnego domu towarowego, łącząc tradycję z nowoczesnością i zapewniając najwyższy standard â podkreśla Tomasz P. Chenczke, Prezes Zarządu CDI. - Projektując wnętrza, architekci zaplanowali przestronne powierzchnie sklepowe, nowoczesne wykończenia z użyciem szlachetnych materiałów takich jak szkło, drewno i stal, a także dużą ilość przeszklonych przestrzeni w całym obiekcie. Bardzo ważnym kryterium przy doborze przyszłych najemców jest dla nas odpowiednia aranżacja własnego sklepu, zgodna z zaprojektowanym, wyjątkowym stylem całej galerii - dodaje.
Znane marki, atrakcyjna gastronomia.
Do tej pory podpisane umowy i listy intencyjne zapełniły już 70 proc. powierzchni handlowej. Wśród sklepów, które znajdą się w Renomie, nie zabraknie znanych i bliskich już wrocławianom marek, ale pojawi się także wiele nowych, wchodzących od niedawna na polski rynek, a także pierwszy raz otwierających się we Wrocławiu.
Największe powierzchnie zajmą salon Royal Collection (3400 mkw. na dwóch piętrach), salon Empik (ok. 3000 mkw.), ZARA (prawie 1800 mkw. na trzech kondygnacjach), Galeria Centrum (ok. 1900 mkw. na dwóch piętrach) oraz Smyk (1800 mkw.). Na poziomie -1 znajdziemy delikatesy Alma (będą miały wielkość 2200 mkw.). Ponadto swój pierwszy salon sportowy w stolicy Dolnego Śląska otworzy firma Exi Sport (ok. 1100 mkw).
Poziomy 0 i +1 przeznaczone zostaną na sklepy odzieżowe i butiki z modą damską i męską, Spośród uznanych światowych marek w Renomie pojawią się m.in.: MEXX, Esprit, Wallis, Hugo Boss, Sisley, Versace, Max Mara, Pinko, Motivi, sklep Marlboro z modą męską oraz od niedawna obecne na polskim rynku Goertz 17, a także po raz pierwszy we Wrocławiu: Lui Jo, Ferre, Massimo Dutti, Marc oâ˛Polo, Max & Co, Turnover, River Island.
Coś dla siebie znajdą też amatorzy dodatków, modnego obuwia i kosmetyków: galeria handlowa przy ul. Świdnickiej wśród swoich najemców będzie miała specjalizujące się w akcesoriach, torbach i wyrobach skórzanych takie marki jak Hugo Boss Accessories, Samsonite oraz pierwsze we Wrocławiu sklepy Francesco Basia, +IT czy Cocinelle. Swoje firmowe stoiska przygotuje Palmers z ekskluzywną bielizną, perfumeria Sephora oraz salon optyczny Paris Optique.
Kondygnację +2 oprócz butików i sklepów z wyposażeniem mieszkań przeznaczono na ofertę przygotowaną z myślą o najmłodszych klientach - obok wymienionego już salonu Smyk pojawią się także sklepy światowych marek z modą dziecięcą: Beneton Kids, Ladybird oraz Hot Oil.
Niewątpliwą atrakcją będzie część restauracyjna na trzecim piętrze Renomy, ulokowana przy przeszklonej elewacji â wrocławianie i turyści będą mogli oglądać imponującą panoramę Starego Miasta Wrocławia, z zielonymi bulwarami nad fosą, Operą Wrocławską i Teatrem Lalek na pierwszym planie. Kawiarnie znajdą się na wszystkich piętrach galerii.
Temat: [Wrocław] Outlet Village
Miasteczko do handlu
Maciej Czujko 2008-09-11 19:22:10, aktualizacja: 2008-09-11 19:23:01
Za rok w Nowej Wsi Wrocławskiej stanie nowe centrum handlowe - tylko z odzieżą.
Wrocław będzie miał kolejne, wielkie jak Korona, centrum handlowe - Outlet Village.
Nowe centrum powstanie już za rok przy Nowej Wsi Wrocławskiej. Jak tam trafić? Wystarczy pojechać autostradą kilka kilometrów za Bielany Wrocławskie i skręcić w prawo.
W nowym centrum będzie 95 sklepów branżowych. Większość z nich - z odzieżą. Park handlowy nie będzie podobny jednak do tych, które już znamy. Zamiast typowego centrum handlowego stanie tam małe miasteczko. Zajmie ono powierzchnię 30 tys. mkw. Jest to przestrzeń porównywalna właśnie z Centrum Handlowym Korona.
Burmistrz Kątów Wrocławskich wydał już pozwolenie na budowę. Zgodnie z założeniami prace ruszą niedługo, a pierwsi klienci wejdą do nowego centrum za rok.
Inwestor centrum, firma Premiumred Real Estate Development liczy, że będą tam zjeżdżali ludzie nie tylko z Wrocławia, ale z całego Dolnego Śląska, bo Outlet Village stanie tuż przy autostradzie. Austriacka firma deweloperska, która ma filie w Polsce, Czechach i Rumunii planuje budowę podobnych centrów także pod Warszawą i Poznaniem.
Premiumred chce przyciągnąć klientów jednak nie tylko lokalizacją, ale i charakterem centrum. Zamiast hali postawi małe miasteczko pełne kamieniczek inspirowanych architekturą starego Wrocławia. Kupujący będą przechadzać się po deptakach. Wokoło będzie dużo zieleni, ławeczek, pojawią się skwerki, rzeźby i fontanny. Takie budowle stoją już we Włoszech czy Austrii, ale nie ma ich jeszcze w Polsce.
- Wejście do centrum będzie podobne do frontu wrocławskiej Hali Targowej - zdradza Mariusz Grochowski z firmy Archipol, która projektowała centrum. - Całość będzie przypominała budynki, jakie spotykamy w małych miejscowościach naszego regionu.
Oprócz tego znajdzie się tam też parking na ponad 1600 samochodów i przystanki autobusowe. Klienci skorzystają również z oferty kafeterii i restauracji.
- W centrum kupujący znajdą tylko odzież. Nie będzie tam sklepów z artykułami spożywczymi - zapowiada Grochowski. - Buty, spodnie, bluzy... Wszystkie artykuły będą końcówkami serii. Fani wyprzedaży na pewno znajdą tam coś dla siebie - zapewnia.
W centrum handlowym przy Nowej Wsi Wrocławskiej pracę znajdzie 300 osób.
Dolnoślązacy mają coraz więcej miejsc, w których mogą robić zakupy. Obok wrocławskiej Korony przy skrzyżowaniu ulic Krzywoustego i alei Poprzecznej powstaje Helical Park, w którym swoje sklepy umieści dziesięć firm.
W miejscu dawnego targowiska przy ulicy Horbaczewskiego powstanie natomiast Idylla Wrocławska. Obiekt będzie miał cztery piętra, dwa najwyższe zajmie aż 120 sklepów. Inwestor planuje umieszczenie tam również kina.
W przebudowie jest także podupadłe od lat Marino. W nowym centrum handlowym znajdziemy 90 sklepów ze średniej i wyższej półki oraz hipermarket Tesco. Na wielkie zakupy już można wybrać się do nowo otwartego Futura Parku przy ulicy Granicznej. No i pozostają jeszcze ciągle rozbudowujące się i dobrze znane nie tylko wrocławianom Bielany Wrocławskie.
Jakie sklepy w centrach?
Marino
Tesco, Takko Fashion, CCC, Sunset Suits, Komfort, Natura Drogerie, Monnari, Timmari, Adidas Reebok.
Idylla Wrocławska
Inwestor jeszcze nie podaje, jakie dokładnie sklepy znajdą się na jej terenie. Wiadomo, że głównym najemcą będzie Real.
Helical Park, obok CH Korona
Piotr i Paweł, Media Expert, Deichman, Komfort, Halfords, Super-Farm, Carpetright.
Futura Park
Carrefour, Empik, Deichmann, Sephora, Komfort, Kakadu, Vision Express, Factory Outlet.
(Š Infografika: Maciej Dudzik)
http://polskatimes.pl/gazetawroclawska/ ... ,id,t.html
Temat: [Wałbrzych] Galeria Victoria
może było może nie nie obrażę się jak ktoś uwagę mi zwróci
Galeria Victoria, Wałbrzych
Wielkość: 80 000 m² (powierzchnia całkowita), 43 000 m² (całkowita powierzchnia najmu), około 180 sklepów, 1 390 miejsc parkingowych
Całkowita wartość inwestycji: 110 milionów euro
Termin oddania: Wiosna 2010 r.
Rola KPP Retail: Inwestor, deweloper
Najemcy: Carrefour, Mediaexpert, Apart, Vision Express, TARANKO, Triumph, MARHABA, Cinema City, 5.10.15, Altero, Megapunkt, Wójcik, SIZEER, Sferia, Orange, Inmedio
Kontakt: CBRE
Piękna i unikalna Galeria Victoria jest pierwszym nowoczesnym kompleksem handlowo-rozrywkowym w Wałbrzychu i regionie, z powierzchnią hotelową i mieszkaniową. Będzie to także pierwsze w mieście centrum handlowe posiadające wieloekranowe kino, liczne restauracje i kawiarnie oraz oferujące klientom dostęp do znanych polskich i międzynarodowych marek. W dwupoziomowej Galerii Victoria znajdzie się hipermarket Carrefour (4 600 m²), około 180 sklepów ze znanymi markami odzieżowymi, sklep z akcesoriami do domu i ogrodu (7 000 m²), sklep Mediaexpert ze sprzętem elektronicznym (2 516 m²) oraz liczne punkty usługowe rozlokowane na ponad 43 000 m² powierzchni handlowej. W części rozrywkowej (2 500 m²) klienci centrum handlowego znajdą nowoczesne wieloekranowe kino z sześcioma salami oraz liczne restauracje, punkty gastronomiczne oraz kawiarnie. Dodatkowo w centrum handlowym powstaną specjalne powierzchnie, na których będą organizowane promocje, wystawy oraz pokazy. Klienci kompleksu będą mogli skorzystać również z klubu fitness a także z basenu. Dla klientów zmotoryzowanych powstanie 1 390 naziemnych i podziemnych miejsc parkingowych.
Galeria Victoria została zaprojektowana przez wielokrotnie nagradzane studio architektoniczne Chapman Taylor. Projekt centrum powstał z myślą o rewitalizacji dotychczas niezagospodarowanej części miasta i stworzeniu nowej przestrzeni publicznej dla mieszkańców Wałbrzycha. Latem w ogólnodostępnym amfiteatrze, który powstanie na terenie kompleksu, organizowane będą plenerowe koncerty, a w miesiącach zimowych lodowisko. Piękna i unikalna architektura centrum handlowego, jego lokalizacja oraz planowana część hotelowa i mieszkaniowa, której budowa będzie kosztować kolejne 20 milionów euro, czynią z Galerii Victoria bardzo atrakcyjną lokalizację dla przyszłych najemców poszukujących nowych klientów. CB Richard Ellis, światowy lider w świadczeniu usług doradczych w sektorze nieruchomości komercyjnych, będzie odpowiedzialny za doradztwo podczas procesu inwestycyjnego oraz wynajem centrum.
Galeria Victoria zostanie wybudowana na 10-hektarowej działce położonej na skrzyżowaniu ulic 1 Maja oraz Skarżyńskiej w centrum Wałbrzycha, przy drodze krajowej nr 367 wiodącej do przejścia granicznego z Czechami w Golińsku. Galeria handlowa jest położona blisko centrum miasta, dzięki czemu jest dobrze skomunikowana z pozostałymi dzielnicami Wałbrzycha. Dodatkowo, w odległości zaledwie 300 metrów od Galerii Victoria znajduje się stacja kolejowa Wałbrzych Fabryczny. Dzięki świetnej lokalizacji centrum handlowe stanowić będzie idealne i wygodne miejsce zakupów dla mieszkańców Wałbrzycha, Legnicy, Jeleniej Góry, Kłodzka, Kamiennej Góry i Świdnicy. Usytuowanie w odległości zaledwie 17 km od granicy z Czechami pozwoli Galerii Victoria stać się również najbliższym miejscem zakupów dla osób przyjeżdżających do Polski z Czech.
Temat: Nelly
Mała ciekawostka z życia :
Cornell "Nelly" Haynes Jr rozpoczął swoją hip-hopową przygodę jako hobby, dorastając w biednej dzielnicy otoczonej zaniedbanymi, opuszczonymi budynkami, wśród narkotyków i ulicznych gangów. Dopiero od 1993, gdy zamieszkał w University City, zaczął poważnie myśleć o pisaniu tekstów. Razem z kumplem Kyjuanem ze szkoły średniej połączyli się z City Spudem, Murphym Lee, Alim i Jasonem i stworzyli formację rapową Nelly and The St. Lunatics.
W 1996 roku grupa wypuściła niezależnie winylowy singiel "Gimme What Ya Got", który stał się takim hitem, że sprzedał się w ilości ponad 7 000 egzemplarzy w regionie i był "Najbardziej Pożądaną Piosenką" w największej hip-hopowej rozgłośni w St. Louis. Chociaż Nelly podpisał wkrótce kontrakt z wytwórnią Universal jako artysta solowy, The St. Lunatics (razem z Nellym) mają również oddzielną umowę z tą firmą jako zespół. Nelly nie jest przeciętnym MC dla każdego. Mówi o swoim mieście: "St. Louis jest prawdziwe. Jest bardzo surowym miastem, najsurowszym ze wszystkich. Jest tak małe, że wszyscy się znają. Mam sentymentalny stosunek do mojego miasta". Będąc najmłodszym dzieciakiem w okolicy, Nelly spędzał większość swoich dni wdając się w bójki ze starszymi kolegami. Dopiero gra w drużynie baseballowej w University City odciągnęła go od ulicy. Osiągnał nawet dobre wyniki sportowe i dostał kilka ofert wstąpienia do drużyny zawodowej. "Myślałem wtedy na serio o zajęciu się baseballem". Jednak po zapoznaniu się z twórczością Rakima, LL Cool J, Run DMC, Outkasta, Gooodie Moba i Jay-Z, Nelly stopniowo wciągnął się do raperskiej gry. "Raperzy tacy jak Biggie i Tupac wnieśli coś nowego do muzyki. Przyciągnęli do niej ludzi." i na szczęście Nelly wybrał mikrofon i poprowadził St. Louis w światła hip-hopowych jupiterów. "Mam swój styl, nie brzmię jak inni. Rapuję bluesa.
Oprócz uwielbienia dla muzyki Nelly jest zaangażowany w działaność charytatywną na rzecz społeczności St. Louis. Kilka lat temu rozpoczął działalność w 4sho4kids, organizacją non-profit, powołaną do poprawienia poziomu życia dzieci z zaburzeniami rozwojowymi i urodzonych jako uzależnione od narkotyków lub lekarstw.
Za sprawą 4sho4kids, Nelly i jego siostra, Jackie Donahue, zainicjowali ogólnokrajową kampanię pod hasłem Jes Us 4 Jackie, w celu znalezienia odpowiedniego szpiku kostnego dla Jackie, chorej na białaczkę. Jednym z ich celów jest zwiększenie świadomości na temat tej choroby wśród społeczności afro-amerykańskiej i wytworzenie świadomości na temat transplantacji szpiku kostnego i tego, jak ważni są dawcy. "Kiedy dorastałem, widziałem wiele nieszczęścia i teraz chcę pomagać dzieciakom, aby mogły one mieć trochę lżej niż ja" mówi Nelly.
Poza firmą rozrywkową i działalnością charytatywną Nelly sprawdza się również jako rozwijający się przedsiębiorca. Odniósł sukces z wielomilionowym przedsiębiorstwem odzieżowym, Vokal, a niedawno wprowadził linię kobiecą, nazwaną Applebottoms. Nelly jest nie tylko współwłaścicielem firmy odzieżowej, ale również projektuje i zajmuje się promocją i marketingiem swoich marek. “Można powiedzieć, że zacząłem zajmować się Vokal'em, kiedy z moim kuzynem produkowałem i sprzedawałem T-shirty w St. Louis, zanim jeszcze St. Lunatics naprawdę odbili się od ziemi” mówi Nelly.
Nagle w Nowym Jorku pojawił się - z St. Louis, czyli znikąd - Nelly, 20-letni raper i natychmiast wskoczył na najwyższy pułap list sprzedaży ze swoim debiutanckim albumem "Country Grammar". Ten popowo-rapowy album sprzedał się w nadzwyczajnej jak na debiutanta ilości 250.000 egzemplarzy. I ciągle na liście Billboardu "Country Grammar" nie ustępuje najnowszym albumom Eminema i Britney Spears, nie mówiąc już o tym, że nie wychodzi z czołówki listy Rap & R'n'B. Świadczy to o tym, że regionalny "slanguage" i brzmienie Nelly'ego zdołało dotrzeć do całego ameryka"skiego narodu.
Chwytliwy tytułowy singiel "Country Grammar" utrzymał się na pierwszym miejscu Gorącej Listy Rapowych Singli Billboardu przez 4 tygodnie pod rząd, był bardzo popierany przez hip hopowe radia; amerykańskie telewizje MTV, BET i THE BOX umieściły go na najwyższych rotacjach. Odzew sklepów muzycznych na tak silną promocję singla zaowocował zamówieniami na ponad 500.000 sztuk (złoto) od daty wydania.
Lubię myśleć o mojej muzyce jako o jazzowej formie hip hopu. Nigdy nie wiem, jak będzie brzmiała, dopóki nie usłyszę beatu."
Źródło: Universal Music Polska
Strona 1 z 3 • Znaleziono 67 wyników • 1, 2, 3